رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني

 

انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني

متقاضيان اين گروه آزمايشي در چند سال اخير كاهش يافته اند و بيش تر توجه ها به سمت رشته هايي چون گروه آزمايشي تجربي متمايل شده است اما كماكان افراد زيادي براي دستيابي به پرطرفدارترين رشته هاي اين گروه آزمايشي كه حقوق , روانشناسي و حسابداري هستند در دانشگاه هاي معتبر دولتي , با يكديگر رقابت مي كنند .

ما در اين مقاله سعي كرده ايم اطلاعاتي از قبيل نحوه انتخاب رشته , تاثير سهميه در انتخاب رشته و كارنامه داوطلب در كنكور سراسري علوم انساني را براي داوطلبان اين رشته شرح دهيم .

نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني

براي برخي داوطلبان اهميت دانشگاهي كه قرار است در آن تحصيل كنند بيش تر است و برخي ها هم رشته تحصيلي برايشان مهم است , دانش آموزان بر اساس كارنامه و نتيجه ي اوليه اي كه كسب كردند مي توانند در يكي از رشته هاي اين گروه آزمايشي به تحصيل بپردازند با توجه به اينكه در چند سال اخير امكان ادامه تحصيل در دانشگاه ها بدون آزمون سراسري هم فراهم شده است مي توان گفت كه تمامي داوطلبان و دانش آموزان قادر به تحصيل در دانشگاه هاي علوم انساني هستند.

در نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 97 به نكات زيادي بايد توجه نمود پيشنهاد مي كنيم كه پست مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97 را در سايت مشاوره تحصيلي درخت دانش مطالعه نماييد.

. سهميه در انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني

براي برخي از دانش آموزان گروه هاي آزمايشي سهميه هايي در نظر گرفته شده است . سهميه هاي خانواده شهدا , سهميه ايثارگران و آزادگان , سهميه جانبازان و سهميه مناطق .

سهميه مناطق با توجه به نوع منطقه يك , دو يا سه بودن به دانش آموزان تعلق مي گيرد . براي اطلاعات كامل در اين زمينه مي توانيد به دفترچه انتخاب رشته علوم انساني 97 مراجعه فرماييد .

كارنامه داوطلب رشته كنكور سراسري علوم انساني

كارنامه هايي براي تمامي افرادي كه در آزمون سراسري شركت كرده اند صادر مي شود , در اين كارنامه اطلاعاتي چون نمرات و درصدهاي هر درس , رتبه كل داوطلب , تراز داوطلب , سهميه و .. درج شده است . انتخاب رشته آزمون سراسري بايد منطبق و متناسب با اين كارنامه صورت گيرد .

براي مشاهده پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

دانلود دفرچه كنكور سراسري 97

نحوه انتخاب رشته كنكور 97

مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي 97


برچسب: انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني، سهميه در انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني، كارنامه داوطلب كنكور سراسري علوم انساني، مشاوره كنكور سراسري علوم انساني، راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۱:۲۳ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

نرم افزار انتخاب رشته

در پست هاي پيشين به صورت اجمالي با (نرم افزار انتخاب رشته) آشنا شديد و در اين پست قصد داريم نگاهي عميق تر به اين نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97 بياندازيم و آن را تحليل كنيم.

مطمئنا ذهن داوطلبان درگير سوال هاي بسياري در اين  باب(نرم افزار انتخاب رشته كنكور) مي شود كه قصد داريم به تحليل انها بپردازيم.

سوال هايي نظير:

نرم افزار چيست؟

نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97 چيست؟

نرم افزار انتخاب رشته چگونه كار مي كند؟

نقاط ضعف يك نرم افزار انتخاب رشته چيست؟

كدام يك از نرم افزارهاي موجود كاربردي تر هستن؟(مشاوره تحصيلي درخت دانش)

آيا براي يك انتخاب رشته درست استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ضروري است؟

ملاك انتخاب و پيشنهاد رشته هاي معرفي شده توسط نرم افزار انتخاب رشته چه مواردي است؟

آيا ترندهاي هرسال براي انتخاب رشته توسط اين نرم افزار ها رعايت ميشود؟

تفاوت انتخاب رشته ي سال 97 با سال هاي پيش و تاثير آن در اعتبار نرم افزارهاي انتخاب رشته چيست؟(شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷)

تعريف نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97

لازم است در ابتدا تعريفي جامع از واژه نرم افزار ارائه دهيم. "نرم افزار، مجموعه اي از برنامه هاي رايانه اي، رويه ها و مستندات است كه انجام كارهاي مختلف بر روي يك سيستم رايانه اي را بر عهده دارد. در دانش رايانه و مهندسي نرمافزار تمام اطلاعات فراوري شده بوسيله سيستم كامپيوتر، برنامهها و داده ها را نرم افزار مي نامند."

با استفاده از اطلاعات پذيرفته شدگان  كنكور (مثل رتبه، درصد، شهر محل پذيرش و...) در سال هاي پيشين تعدادي از موسسات طي چند سال اخير دست به ابتكار جالبي زده اند به اين صورت كه شما رتبه ي كنكور 97 خود را در اين نرم افزار وارد ميكنيد و اين سيستم افرادي كه رتبه يي شبيه به شما داشته اند و در هر رشته محل پذيرفته شده اند را ليست كرده و به شما نشان مي دهد.

تاثير علاقه در انتخاب رشته كنكور سراسري 97

متاسفانه نرم افزار انتخاب رشته علايق شما را در نظر نمي گيرد، و از اعمال ملاك هاي شخصي شما براي انتخاب يك رشته و دانشگاه  مناسب عاجز است به عنوان مثال جدا از علاقه شما كه مهم ترن عامل مي باشد ملاك هاي ديگري هم در انتخاب حائز اهميت است، كه اگر امروز آنها را ناديده بگيرد براي چند سال آينده تحصيلي بايد با آنها دست و پنجه نرم كنيد مثلا مسافت يك دانشگاه تا شهر محل سكونت شما، اينكه يك دانشگاه خدماتي از قبيل خوابگاه هاي دولتي ارائه مي دهد يا نه. اينكه اساتيد بهتر و قوي تر در هر رشته در كدام دانشگاه مشغول به تدريس و فعاليت هستند و...

اما تنها لطفي كه نرم افزار انتخاب رشته در حق شما ميكند اين است كه يك برشي از تعدادي پذيرفته شدگان سال هاي قبل را با ذكر تمامي رشته هاي مختلف كه شايد درصد زيادي از آنها هم مدنظر شما نباشد را به شما نشان مي دهد.

عامل مهم ديگري كه نبايد از آن چشم پوشي كرد اين است كه هرسال يك سري رشته هاي خاص ترند ميشوند كه تعداد زيادي از داوطلبان قصد تحصيل در آنها را دارند و در نتيجه حجوم علايق به اين رشته ها زياد مي شود و اين رشته ها با توجه به نياز جامعه وجهه اجتماعي كه دارند يا زير ساخت هايي كه براي آينده شغلي خوبي در آن رشته ايجاد ميشود و ديگر عوامل بورس ميشوند و بايد دانست كه ترندها در سال هاي مختلف متفاوت هستند.

كاربرد نرم افزار انتخاب رشته در كنكور 97

خوبي استفاده از آن اين است كه به طور تقريبي مي توانيد از وضعيت پذيرش در سالهاي گذشته مطلع شويد. اما ايراد بزرگي كه در همين زمينه وجود دارد اين است كه انتخاب رشته هاي اين نرم افزارها براساس رتبه ي داوطلب مي باشد اما در اصل، پذيرش از سوي سازمان سنجش از طريق نمرات تراز داوطلبان صورت مي گيرد و اين ميتواند اعتبار و پايايي اين نرم افزار هاي انتخاب رشته را زير سوال ببرد.

به عنوان مثال فرض كنيد كنكور پارسال از سطح سوالات راحت تري برخوردار بوده و سوالات كنكور امسال دشواري بيشتري داشته،  لذا تراز داوطلبان در سال گذشته از امسال  بالاتر مي باشد و در نتيجه مثلا رتبه 1000 امسال با رتبه 1000 پارسال از تراز متفاوت و به دنبال آن شانس قبولي متفاوتي برخوردار است. حالا به همين نقطعه ضعف تغيير كردن ظرفيت هاي هر سال مخصوصا در رشته  هاي پرمخاطب را هم اضافه كنيد.

بررسي نرم افزار انتخاب رشته از نگاه ديگر

و اما وجود يك تفاوت در كنكور امسال با پارسال ميزان كاربردي بودن نرم افزار انتخاب رشته را براي داوطلبان امسال كمرنگ تر ميكند! و آن اين است كه در كنكور امسال برخلاف سال هاي قبل تنها يك دفترچه براي هر دو گروه دولتي و آزاد ارائه شد اما تمام داده ها و اطلاعت اين نرم افزار بر اساس كنكور سال هاي گذشته مي باشد كه آزمون آزادو سراسري جدا برگذار ميشدند و در نتيجه تراز ها و رتبه هاي متفاوتي را هم دارا بودند.

از ديگر ضعف هاي نرم افزار انتخاب رشته مي توان به اين مورد اشاره كرد كه هر ساله تعدادي از رشته ها يا حذف مي شوند يا تعدادي رشته در بعضي دانشگاه ها اضافه مي شوندو يا ظرفيت ها تغيير مي كند و اين موارد اصلا در نرم افزارهاي انتخاب رشته لحاظ نخواهد شد.

اهميت مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

يك مشاور با در نظر گرفتن شرايط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز كنكور 97، پر درآمدترين رشته و بازار كار، علاقه، تراز آخرين نفر قبولي كنكور 96، مسافت و سطح علمي دانشگاهها و بسياري از فاكتورهاي ديگر مي تواند انتخاب رشته اي را انجام دهد كه نرم افزار انتخاب رشته تنها يكي از فاكتورها را دارا مي باشد.

توجه: افرادي كه تمايل به مشاوره حضوري دارند جهت تعيين زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پيام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگي لازم با مشاوران تخصصي انتخاب رشته سراسري درخت دانش به عمل آيد.

براي مشاوره تخصصي رشته ها و زير گروهها بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور انساني ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري درخت دانش

در آخر اين نكته را نيز بايد گوشزد كرد كه شما به عنوان يك شركت كننده در كنكور كه حدود يك سال از مهم ترن سال هاي زندگي خود را وقف درس كرديد و انرژي و هزينه در اين راه گذاشتيد تا چه اندازه ورود به رشته، دانشگاه و شهر خاصي مي تواند در سرنوشت و آينده شما تاثير بگذارد؟ و تا چه اندازه با ديد باز به اين راه قدم مي گذاريد؟ مطمئنا خيلي زياد...

پس هرگز اين نكته را فراموش نكنيد كه به نرم افزار انتخاب رشته اطمينان صرف نداشته باشيد! بلكه به آن به عنوان يك گزينه در كنار باقي موارد كاراتر و اطميناني تر موجود نگاه كنيد. در اين راه  براي انتخاب رشته و انتخاب مسير و سرنوشت شما مشاورين زبده درخت دانش همواره آماده ي خدمات رساني به هم وطنان عزيز هستند.

مشاوره تحصيلي درخت دانش براي پيشبرد اهداف بلند مدت و كوتاه مدت خود در راستاي رسيدن به موفقيت هاي شما عزيزان، با تلاش هاي شبانه روزي خود در باب موضوع مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري، با مشاوران مجرب خود در خدمت شما دوستان عزيز خواهد بود.

براي ارتباط با واحد مشاوره تحصيلي درخت دانش با شماره گيري(تلفن ثابت بدون كدگيري) 9099072943 مي توانيد تماس حاصل فرماييد.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرامسامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97، نرم افزار انتخاب رشته، مشاوره انتخاب رشته با نرم افزار انتخاب رشته، انتخاب رشته با نرم افزار انتخاب رشته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۹:۱۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

انتخاب رشته كنكور سراسري رياضي

 

انتخاب رشته كنكور سراسري رياضي

هرساله تعداد زيادي داوطلب در گروه هاي آزمايشي مختلفي با هم رقابت مي كنند , رشته هاي كنكور سراسري رياضي پس از تجربي پرطرفدارترين گروه آزمايشي در كنكور هاي سراسري هستند . به هنگام برگزاري آزمون داوطلبان و دانش آموزان اين رشته بايد آمادگي كافي را داشته باشند چرا كه تعداد كثيري از داوطلبان با اختلاف اندكي در رتبه به رقابت با يكديگر مي پردازند .

گروه آزمايشي رياضي نيز مي توانند مانند ساير گروه هاي آزمايشي در دوره هاي روزانه , شبانه يا نوبت دوم , نيمه حضوري و صرفا با سوابق تحصيلي پذيرفته شوند . در اينجا به شرح شرايط و ويژگي هاي دو دوره ي روزانه و شبانه خواهيم پرداخت .

روزانه

مدارك كسب شده از اين دانشگاه ها اعتبار بالايي در ميان ساير دانشگاه ها دارد و افراد فارغ التحصيل از دانشگاه هاي روزانه به شرط داشتن مهارت كافي زودتر در بازار كار جذب مي شوند .

پس از اتمام دوره ي تحصيلي در دانشگاه روزانه فارغ التحصيل نسبت به تحصيل دوره رايگان تعهد خدمت در كشور را دارد و تا پايان اين دوره حق خروج از كشور را نداشته مگر اينكه هزينه آن را بپردازد .

دانشگاه هاي دولتي روزانه هيچ وجهي بابت تحصيل از دانشجويان خود دريافت نمي كند و هزينه هاي جاري مانند خوابگاه و غذاي دانشجويي هم بسيار اندك و ارزان است كه پس از اتمام دانشگاه به صورت اقساطي و يا يكجا از دانشجو دريافت مي گردد .

• شبانه

دانشگاه هاي شبانه يا نوبت دوم همان مدارك دوره روزانه را به فارغ التحصيلان خود مي دهد چرا كه كيفيت تحصيل در اين دانشگاه ها مانند دوره هاي روزانه است اما در اين دوره از دانشجو شهريه اخذ مي گردد و ميزان آن هم به سطح علمي دانشگاه بستگي دارد , دانشگاه هاي خوب مبلغ بيش تري از دانشجويان اخذ مي كنند .

ديگر تفاوت اين دوره با دوره ي روزانه عدم تعهد خدمت است چرا كه دانشجو تمام هزينه هاي تحصيل خود را پرداخت مي نمايد , مدرك اتمام دانشگاه پس از فارغ التحصيلي به فرد داده مي شود و اجباري براي ماندن در كشور وجود نخواهد داشت .

در مقالات گذشته راجع به مراحل انتخاب رشته به طور مفصل توضيح داده شد. در كل براي يك انتخاب رشته منطقي و صحيح بايد اين مراحل را طي نمود. اولين مرحله از انتخاب رشته كه به طور مستقيم با خود فرد بستگي دارد، مرحله خودشناسي است. در اين مرحله داوطلب به شناخت از روحيات و علايق خود مي پردازد. در مرحله بعد فرد بايد به تعيين اهداف خود بپردازد. سپس به تفكيك تراز قبولي رشته هاپرداخته يعني اطلاعاتي كسب كند كه آيا تراز كسب شده در آزمون احتمال پذيرش در رشته انتخابي را دارد يا نه؟ ودر مرحله بعدي به رشته، شهر و دانشگاه مورد علاقه خود بينديشد كه كدام مورد در اوويت هستند و نهايتا كسب اطلاعات لازم درباره بازار كار و ادامه تحصيل در رشته مورد نظر بپردازد. براي كسب اطلاعات لازم درباره هر كدام از مراحل بالا با مشاوران درخت دانش با شماره 9099072943 تماس بگيريد و اطلاعات لازم و كافي دريافت نماييد.

براي مشاهده پربازديدترين مقالات سايت جامع درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي 97

انتخاب رشته رياضي كنكور سراسري 97

مشاهده دانلود دفترچه كنكور سراسري 97

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات كامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار كار و آينده شغلي هر رشته (مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97)و همچنين بهترين انتخابها متناسب با تراز كسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد از طريق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگويي و راهنمايي به شما كنكوريهاي گرامي است.


راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: انتخاب رشته كنكور سراسري رياضي، انتخاب رشته كنكور سراسري گروه تجربي، انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربي، انتخاب رشته تجربي 97، انتخاب ر مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي 97شته كنكور رياضي 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۸:۲۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي

 

انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي

پارمترهاي زيادي در انتخاب رشته ي كنكور سراسري تاثير گذار است كه داوطلب بايد همه ي اين موارد را در نظر بگيرد و با اطلاعات و آگاهي كافي انتخاب رشته كند .

يكي از اين پارامترها رشته تحصيلي داوطلب در دوران دبيرستان است , اينكه فرد در چه گروه آزمايشي شركت كرده اهميت ويژه اي دارد . همانطور كه مي دانيد رشته تجربه پرطرفدارترين رشته در كنكور سراسري است , همه ساله حدود 500 هزار داوطلب در اين گروه آزمايشي شركت مي كنند به همين دليل قبولي در اين رشته كار راحتي نيست .

انتخاب رشته آزمون سراسري با توجه به كارنامه اوليه كه رتبه ي كل , تراز و سهميه داوطلب در آن درج شده است صورت مي پذيرد .

رشته هاي بخصوصي در گروه آزمايشي تجربي وجود دارد كه پرطرفدارتر است و تاكيد داوطلبان بر روي قبولي در اين رشته هاست . رشته هاي پزشكي , دندانپزشكي , داروسازي , فيزيوتراپي و علوم آزمايشگاهي در صدر آن ها هستند و همين هم قبولي در اين رشته ها را سخت و دشوار نموده است .

به هنگام انتخاب رشته داوطلبان گروه آزمايشي تجربي فارغ از رتبه و ترازي كه دارند رشته هاي مورد علاقه خود را ليست كنند و بر اساس اولويت هايي كه دارند آن ها رتبه بندي نمايند .

پس از آن مي توانند به تحقيق و پرس و جو در مورد بازار كار هريك از رشته ها بپردازند و رشته اي دقيقا مطابق با علاقه و توانايي شان انتخاب كنند و در اولويت هاي خود قرار دهند .

كارنامه انتخاب رشته تجربي

كارنامه و نتايج اوليه كه منتشر شد داوطلبان به مدت دو هفته وقت دارند تا به انتخاب رشته بپردازند , اطلاعات مهمي چون وضعيت مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه ها , سهميه , رتبه داوطلب , استان بومي و .. كه در كارنامه گنجانده شده است براي انتخاب رشته بسيار كاربردي هستند و امكان قبولي در رشته ها بر اساس همين اطلاعات تعيين مي گردد .

در نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 97 به نكات زيادي بايد توجه نمود پيشنهاد مي كنيم كه پست مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97 را در سايت مشاوره تحصيلي درخت دانش مطالعه نماييد.

براي مشاهده پربازديدترين مقالات سايت جامع درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي سال 97

انتخاب رشته تجربي كنكور سراسري سال

انتخاب رشته كنكور سراسري سال 97

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد سال 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات كامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار كار و آينده شغلي هر رشته (مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97)و همچنين بهترين انتخابها متناسب با تراز كسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد از طريق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگويي و راهنمايي به شما كنكوريهاي گرامي است.


راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي، انتخاب رشته تجربي 97، انتخاب رشته كنكور تجربي دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد گروه تجربي، انتخخب رشته تجربي، مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي، مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي دانشگاه ازاد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۷:۳۰ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

تراز قبولي رشته پرستاري كنكور سراسري 97

 

 

تراز قبولي  رشته پرستاري كنكور سراسري 97

 

  • تراز قبولي اصفهان ؟
  • تراز قبولي تهران ؟
  • ترازقبولي مشهد؟
  •   ترازقبولي خرم آباد؟
  •   ترازقبولي اراك؟
  • ترازقبولي ورامين؟
  • ترازقبولي واحدسبزوار؟
  • و ...  ؟؟؟؟

 

 

معرفي رشته پرستاري

قبل ازاينكه پاسخ سوالات بالارا بدهيم توضيحي مختصردررابطه با رشته پرستاري خواهيم داد، رشته پرستاري ازلحاظ لغوي به معناي مراقبت كردن ازبيماراست .

درحال حاضر پرستاري به عنوان يك رشته علمي شناخته شده است و متخصص رشته پرستاري بايد علوم بسياري را فرا بگيرد و كاربرد آن ها را درارتباط با مريض بياموزد.

درواقع مي توان گفت يك پرستار به  نوعي نقش درماني و نقش هماهنگ كننده و نقش مراقبت كننده و نقش حفاظتي را براي بيمار دارد.

يك پرستار مي توان مرتبط با رشته پرستاري نيز وارد بازار كاري شود، پرستاري از جمله رشته هايي است كه از بازار كاري خوبي  برخوردار است، درواقع يك پرستار مي تواند در درمانگاه ها و بيمارستان ها و مراكز بهداشتي درماني و يادر صنعت براي مراقبت از سلامت و بهداشت كاركنان صنايع مختلف در سازمان تربيت بدني و مراكز ورزشي به عنوان يكي از اعضاي اصلي تيم مراقبت پزشكي درآموزش و پرورش فعاليت كند.

 

 

تراز قبولي آخرين نفر قبولي در رشته پرستاري

اگر بخواهيم تراز قبولي پرستاري مشهد در سال 95 و 96 را با هم مقايسه اي داشته باشيم مي بينيم كه تراز نمره قبولي مشهد در سال 95 تراز 7751 مي باشد درحاليكه درسال 96 تراز قبولي پرستاري درحالت خوش بينانه ترازي بين 7869 تا 7944 بود.

كه از مقايسه اين دو تراز مي توان دريافت كه درسال 96 تراز نمره قبولي براي پرستاري مشهد افزايش داشته است كه اين آمار نشان مي دهدتعداد متقاضيان درسال 96 افزايش پيداكرده است كه البته هرساله شاهد افزايش تعداد متقاضيان مي باشيم.

ولي دررابطه با رتبه پرستاري دانشگاه هاي سراسري ميتوان گفت رتبه كشوري پرستاري درمنطقه 1 برابر با 8982 گزارش شده است و در دانشگاه هاي سراسري مشهد داوطلبان در منطقه 2 با رتبه كشوري 17604 توانستند رشته پرستاري قبول شوند.

 

 

مشاوره انتخاب رشته پرستاري كنكور سراسري 97

داوطلبان كنكورمي توانند جهت دريافت اطلاعات كامل درباره ترازنمره قبولي و رتبه كسب شده پرستاري هم براي كنكورسراسري وهم دانشگاه آزاد باشماره 9099072943 بدون كدگيري ازطريق تلفن ثابت با مشاوران مجرب وبا تجربه درخت دانش تماس گرفته و آينده تحصيلي وشغلي خود را با راهنمايي هاي مشاوران درخت دانش هموار سازند.

 

رشته پرستاري بدون كنكور سراسري 97

هرساله تعداد زيادي از داوطلبان، متقاضي شركت در پرستاري بدون كنكور مي شوند و قصد تحصيل در اين رشته را دارند؛ اما بهتر است ابتدا اين رشته را براي شما معرفي كنيم و شما را بهتر با آن آشنا سازيم.

مراكز بهداشتي و درماني اغلب محيط كار پرستاران است؛ پرستاران در كنار بيماران عفوني، بيماران واگير دار، بيماران صعب العلاج و يا بيماراني كه ممكن است دچار قطع عضو شده باشند و تنها عشق و علاقه و انسانيت است كه شما را در اين شغل قرار مي دهد.

شرايط ثبت نام رشته پرستاري بدون كنكور

اگر تصميم قطعي براي شركت در رشته را داريد و مي خواهيد بدون كنكور وارد دانشگاه شويد بايد اين نكته را بدانيد كه در كشورما ورود به رشته پرستاري بدون كنكور ممكن نمي باشد، مگر اينكه در دانشگاه هاي بين المللي اين رشته را قرار دهند ويا در دانشگاه هاي خارج از كشور ادامه تحصيل بدهيد؛ براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه تحصيل در خارج كشور و نحوه و شرايط بدون كنكور رشته پرستاري و پيراپزشكي در ايران آن مي توانيد با مشاورين مجرب تحصيلي به شماره 9099072943 تماس حاصل فرماييد و بر روي لينك هاي زير كليك نماييد.

 

كارگرداني بدون كنكور

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

درخت دانش

 حسابداري بدون كنكور

رشته هاي بدون كنكور تهران شمال

پرستاري بدون كنكور

بازاركار رشته پرستاري بدون كنكور

هرساله تعداد افراد زيادي در رشته پرستاري فارغ التحصيل مي شوند، اما برخلاف آن مراكز درماني گنجايش پذيرش اين تعداد داوطلب را ندارد؛ متاسفانه بازار كار رشته پرستاري در ايران در حال حاضر مناسب نمي باشد و اميد بهبود اين وضعيت را مي توان انتظار داشت.

شهريه رشته پرستاري دانشگاه آزاد

طي ساليان گذشته شهريه  دانشگاه آزاد براي رشته پرستاري به طور ميانگين چهار و نيم مليون تومان به بالا بوده و با توجه به واحد هاي عملي اين مبلغ تغيير خواهد كرد.

 

براي دريافت مشاوره تحصيلي، انتخاب رشته، اطلاع از شرايط تحصيل در خارج از كشور، رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي بدون كنكور مي توانيد با مشامورين مجرب درخت دانش تماس حاصل نماييد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

 

 


برچسب: تراز قبولي رشته پرستاري كنكور سراسري 97، تراز قبولي آخرين نفر قبولي در رشته پرستاري، مشاوره انتخاب رشته پرستاري كنكور سراسري 97، مشاوره انتخاب رشته پرستاري 97، پرستاري بدون كنكور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۳:۳۰ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني 97

 

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني 97

متقاضيان رشته علوم انساني كنكور سراسري 97 در چند سال اخير كاهش يافته اند و بيش تر توجه ها به سمت رشته هايي چون گروه آزمايشي تجربي كنكور سراسري 97 متمايل شده است اما كماكان افراد زيادي براي دستيابي به پرطرفدارترين رشته هاي دانشگاهي علوم انساني كه شامل حقوق , روانشناسي و حسابداري هستند در دانشگاه هاي معتبر دولتي , با يكديگر رقابت مي كنند .

ما در اين مقاله سعي كرده ايم اطلاعاتي از قبيل شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري 97 ، تاثير سهميه در انتخاب رشته كنكور سراسري 97 و كارنامه داوطلب در كنكور 97 سراسري علوم انساني را براي داوطلبان اين رشته شرح دهيم .

• نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني

شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري انساني 97 براي برخي داوطلبان اهميت دانشگاهي كه قرار است در آن تحصيل كنند بيش تر است و برخي ها هم رشته تحصيلي برايشان مهم است , دانش آموزان بر اساس كارنامه و نتيجه ي اوليه اي كه كسب كردند مي توانند در يكي از رشته هاي علوم انساني 97 آزمايشي به تحصيل بپردازند با توجه به اينكه در چند سال اخير امكان ادامه تحصيل در دانشگاه ها بدون آزمون سراسري هم فراهم شده است مي توان گفت كه تمامي داوطلبان و دانش آموزان قادر به تحصيل در دانشگاه هاي علوم انساني هستند .

• سهميه در انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني

براي برخي از دانش آموزان گروه هاي آزمايشي سهميه هايي در نظر گرفته شده است . سهميه هاي خانواده شهدا , سهميه ايثارگران و آزادگان , سهميه جانبازان و سهميه مناطق .

سهميه مناطق با توجه به نوع منطقه يك , دو يا سه بودن به دانش آموزان تعلق مي گيرد، سهميه هاي خوانواده شهدا و ايثارگران بر حسب درصد ايثارگري 25 درصد يا 5 درصد ظرفيت كل دانشگاهها را براي قبولي در آن دانشگاه دارند.

براي اطلاعات كامل در اين زمينه مي توانيد به دفترچه انتخاب رشته كنكر سراسري 97 علوم انساني در سايت جامع درخت دانش مراجعه نماييد مراجعه فرماييد .

• كارنامه داوطلب رشته كنكور سراسري علوم انساني كارنامه هايي براي تمامي افرادي كه در آزمون سراسري 97 شركت كرده اند صادر مي شود، در اين كارنامه اطلاعاتي چون نمرات و درصدهاي هر درس، رتبه كل داوطلب در منطقه و كشوري، تراز داوطلببراي انتخاب رشته دانشگاه آزاد، نوع سهميه داوطلب شامل مناطق يا ايثارگري و .. درج شده است .

مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسري 97 بايد منطبق و متناسب با اين كارنامه صورت گيرد .

اهميت مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

امر انتخاب رشته كنكور سراسري يكي از مهمترين تصميماتي است كه داوطلب در دوره تحصيلي خود بايد انجام دهد، از اين رو مشاوره انتخاب رشته سراسري 97 درست و منطقي بر اساس نيازهاي حال كشور(بازار كار) علاقه واستعداديابي و غيره مي تواند آينده هر كدام از داوطلبين كنكور سراسري را رقم بزند. ما براي انتخاب رشته كنكور سراسري 20 فاكتور داريم كه همه بايد بر اساس اولويت بررسي شوند و براي هر كدام از داوطلبين بر اساس رتبه منطقه در زيرگروه، رشته و دانشگاه مورد نظر، ظرفيت رشته ها و دانشگاهها و ... بتوانيم بهترين مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 را براي شما داوطلبين كنكور سراسري انجام داده به نحوي كه هيچ يك از رشته ها و دانشگاهها نباشد كه بررسي نكرده باشيم.

براي مشاهده پربازديد ترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

نتايج اوليه كنكور 97

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

مشاوره تلفني انتخاب رشته و مشاوره تحصيلي با تجربه انتخاب رشته 97 درخت دانش

مي تواند براي رقم زدن آينده شما با انتخاب رشته صحيح ومنطقي بهترين مشاوره انتخاب رشته سراير 97 شما باشد. براي مشاوره انتخاب رشته آنلاين و مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 مجازي و حضوري ميتوانيد با شماره 9099072943 از طريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد.

توجه: افرادي كه تمايل به مشاوره حضوري دارند جهت تعيين زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پيام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگي لازم با مشاوران تخصصي انتخاب رشته سراسري درخت دانش به عمل آيد.


برچسب: مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري علوم انساني 97، مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري انساني، مشاوره انتخاب رشته كنكور گروه علوم انساني، مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد گروه علوم انساني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۲:۴۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

 

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري نياز به تخصص و تجربه كافي دارد , هر فردي با هر سطح سواد و دانش قادر به راهنمايي داوطلبان و دانش آموزان نيست چه بسا افرادي در قبال گرفتن هزينه هاي زيادي اقدام به ارائه مشاوره مي كنند ولي عدم آگاهي و دانش آن ها موجب شده كه داوطلب انتخابي ناشيانه و نادرستي كرده و زحمات چندين ساله خود را به باد دهد و مجبور شود يك سال ديگر را هم براي راهيابي به دانشگاه تلاش كند .

داوطلبان بايستي به مطالعه دقيق دفترچه هاي انتخاب رشته كنكور سراسري كه براي هر رشته به طور جداگانه منتشر مي شود بپردازند و در صورت وجود ابهام يا هرگونه سوالي با مراكز معتبر مشاوره به صورت حضوري يا تلفني در تماس باشند و راهنمايي هاي لازم را از اين مراكز دريافت كنند .

در دفترچه كنكور سراسري اطلاعات و نكات مهمي چون كد رشته ها و دانشگاه ها , ظرفيت هر رشته و دانشگاه , شرايط پذيرش دانشگاه ها , تخصيص خوابگاه هاي دانشجويي , سهميه داوطلبان و .. درج شده است .

فرايند انتخاب رشته كنكور سراسري

روال انتخاب رشته هر ساله به اين صورت است كه سازمان سنجش مدت زمان معيني را براي انتخاب رشته تعيين مي كند و اين مهلت پس از انتشار نتايج اوليه به داوطلبان داده مي شود .

• ابتدا به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و اطلاعات فردي خود را به جهت وارد شدن به صفحه انتخاب رشته وارد كنيد .

• تمامي كد محل ها و رشته هايي كه از قبل نوشته ايد و اولويت بندي كرده ايد وارد فرم انتخاب رشته نماييد .

• دانشگاه و رشته هايي كه در فرم وارد كرده ايد با ليست خود تطبيق دهيد تا هيچ رشته و دانشگاهي را اشتباه وارد نكرده باشيد .

• پس از اتمام انتخاب رشته سيستم به شما يك كد 15 رقمي مي دهد آن را يادداشت كنيد و نزد خود نگه داريد .

انتخاب رشته كنكور سراسري يكي از حساس ترين و سرنوشت سازترين مرحله از زندگي هر فرد را به خود اختصاص مي دهد. زيرا كه يك انتخاب نادرست زندگي فرد را در مسير ديگري بده كه نتواند پله هاي ترقي را در مقايسه با يك انتخاب درست انجام دهد. در سالهاي گذشته مواردي به چشم مي خورد كه علي رغم كسب تراز و رتبه بالا داوطلب با انتخاب رشته نادرست باعث شده تا رشته و دانشگاهي كه در حد و شأن رتبه و تراز او بوده را كسب نكند و با نارضايتي در ثبت نام مشغول به ادامه تحصيل شود. پس تنها پيشنهاد درخت دانش به شما داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي اين است كه مواظب انتخاب هاي خود باشيد و با افراد آگاه و مجرب مشورت نماييد.

براي مشاهده پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روسي لينك هاي زير كليك كنيد:

نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 97

انتخاب رشته

مشاوره تحصيلي درخت دانش

نتايج اوليه كنكور سراسري 97

زمان اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97

 

 مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با آگاهي هاي لازم درباره انتخاب رشته كنكور سراسري، انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بدون كنكور، بازار كار و شرايط ادامه تحصيل در هر رشته، و اطلاعاتي راجع به هر دانشگاه و ... به صورت تمام وقت آماده پاسخگويي و مشاوره و راهنمايي شما علم دوستان گرامي مي باشد. جهت دريافت اطلاعات كامل و انتخاب رشته اي درست و منطقي با شماره 9099072943 تماس بگيريد و آينده تحصيلي و شغلي روشني را براي خود رقم بزنيد.


برچسب: مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد، مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي ، مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي، مشاوره انتخاب رشته كنكور انساني، مشاوره انتخاب رشته كنكور هنر، مشاوره انتخاب رشته كنكور زبان خارجه،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۱:۳۳ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

راهنما انتخاب رشته كنكور سراسري

 

راهنما انتخاب رشته كنكور سراسري

براي داشتن يك انتخاب درست بايد به عوامل و فاكتورهايي توجه كرد , مهم ترين اين فاكتورها توجه به ميزان علاقه مندي فرد به رشته تحصيلي است .

رشته ي تحصيلي شما در دانشگاه آينده ي شغلي شما را رقم مي زند كه بايد براساس توانمندي ها و استعدادهايتان باشد , انتخاب ناآگاهانه سبب بروز مشكلاتي در زندگي شخصي و اجتماعي شما و هم چنين هدر رفتن استعداد ها و توانمندي هايتان مي گردد پس دقت كافي را در اين باره داشته باشيد .

نكات مهم انتخاب رشته كنكور سراسري

• در ابتدا رشته هاي دانشگاهي را بر اساس علايق خود اولويت بندي كنيد , عدم علاقه به رشته باعث بي انگيزگي تان مي گردد .

• بر اساس شرايط موجود به انتخاب رشته بپردازيد و توانايي هايتان را در نظر بگيريد , عدم همخواني رشته با استعاداهايتان مشكلاتي را براي شما به همراه خواهد داشت .

• رتبه و تراز خود را در انتخاب رشته تان در نظر بگيريد , افرادي كه مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه هاي دولتي شده باشند در كارنامه اوليه شان درج مي شود .

• آينده ي شغلي تان را تصور كنيد و بر اساس آن تصميم بگيريد , شغلي كه انتخاب مي كنيد تاثير مستقيم بر سلامت روح و جسم شما خواهد داشت .

• حتما از فردي با تجربه در اين زمينه مشاوره بگيريد , با خانواده خود مشورت كنيد و در صورت لزوم از يك مشاور راهنمايي بگيريد .

• در مورد رشته ها اطلاعات بيش تري كسب كنيد و در مورد هر يك از آن ها پرس و جو كنيد , ممكن است با علايق شما ناسازگار باشد .

• در شرايطي اقدام به انتخاب رشته كنيد كه استرس و اضطراب نداشته باشيد , اضطراب مانع از اين مي شود كه تصميمي درست بگيريد .

• اگر شهر ديگري را براي تحصيل انتخاب كرده ايد به مواردي چون ; خوابگاه , مسافت محل انتخابي تا محل زندگي و .. توجه كنيد .

براي مشاهده پربازديدترين مقالات سايت جامع درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

انتخاب رشته كنكور 97

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97

رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

راهنماي انتخاب رشته كنكور 97

مشاوره انتخاب رشته كنكور 97

بدون كنكور مهر 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

جهت دريافت اطلاعات كامل درباره انتخاب رشته كنكور سراسري 97، اطلاعات كامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار كار و وضعيت ادامه تحصيل در هر رشته و همچنين انتخاب رشته درست و منطقي با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون كدگيري از طريق تلفن ثابت تماس بگيريد و آينده شغلي و تحصيلي خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد.


برچسب: راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري 97، راهنماي انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97، راهنماي انتخاب رشته كارشناسي ارشد 97، راهنماي انتخاب رشته بدون كنكور 97، راهنماي انتخاب رشته تجربي 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۳:۱۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

زمان انتخاب رشته كنكور سراسري

 

زمان انتخاب رشته كنكور سراسري

دغدغه اصلي داوطلبان پس از برگزاري كنكور سراسري و انتشار كارنامه اوليه انتخاب رشته است , اهميت اين مرحله به اندازه كنكور است چرا كه انتخاب نادرست و ناآگاهانه سبب عدم پذيرش داوطلب در رشته و دانشگاه مورد علاقه اش مي گردد كه دانشجو يا بايد از روي اجبار در آن رشته و دانشگاه تحصيل كند و يا يك سال ديگر براي راه يابي به دانشگاه تلاش نمايد و اين باعث بي انگيزگي دانشجو و دانش آموز مي گردد .

زمان انتخاب رشته كنكور سراسري

يك هفته پس از اينكه نتايج اوليه اعلام شد آغاز مي گردد , داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته مي شوند مي توانند در مدت زمان تعيين شده از سوي سازمان سنجش رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب كنند . زمان انتخاب رشته آزمون سراسري از نيمه دوم مرداد ماه آغاز و تا پايان مرداد ماه نيز ادامه دارد و انتخاب رشته در دانشگاه هاي آزاد هم حدودا در نيمه ي اول شهريور ماه شروع مي شود .

دفترچه انتخاب رشته براي هر رشته و گروه آزمايشي متفاوت است و زمان انتشار آن هم پس از اعلام نتايج اوليه است .

در دفترچه انتخاب رشته كنكور قوانين و اطلاعاتي مهمي چون ليست رشته هاي كنكور سراسري , ظرفيت پذيرش دانشگاه و رشته ها , كد رشته محل ها و .. گنجانده شده است و به همين دليل هم داوطلب بايد تمامي مطالب مندرج در آن را مطالعه نمايد و با در نظر گرفتن علايق خود اقدام به انتخاب ه نمايد .

روال انتخاب رشته هر ساله به اين صورت است كه داوطلب 150 رشته و كد محل را در فرم انتخاب رشته خود جاي مي دهد , رشته و دانشگاهي كه داوطلب انتخاب مي كند بايد بر اساس كارنامه اوليه و توانايي هايش باشد . در كارنامه ي اوليه اي كه دانش آموز دريافت مي كند تراز و رتبه كل درج شده است , داوطلب با دريافت راهنمايي از مشاورين به صورت حضوري يا تلفني مي تواند انتخاب مناسب تري داشته باشد .

براي مشاهده پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97

درخت دانش

نتايج كنكور سراسري 97

زمان ثبت نام بدون كنكور 97

نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

جهت دريافت اطلاعات كامل درباره انتخاب رشته كنكور سراسري 97، اطلاعات كامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار كار و وضعيت ادامه تحصيل در هر رشته و همچنين انتخاب رشته درست و منطقي با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون كدگيري از طريق تلفن ثابت تماس بگيريد و آينده شغلي و تحصيلي خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد.


برچسب: زمان انتخاب رشته كنكور سراسري، زمان انتشار كارنامه اوليه كنكور سراسري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۲:۱۷ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

انتخاب رشته كنكور رياضي 97

 

انتخاب رشته كنكور رياضي  97

در انتخاب رشته كنكور رياضي 97 بايد دقت شود كه انتخاب شغلي كه قرار است در آينده داشته باشيد در گرو انتخاب رشته دانشگاهيتان است     ,  آينده ي شغلي كه انتظارش را مي كشيد با تلاش و كوشش و در ضمن انتخاب هاي درست حاصل مي شود بنابراين به تمامي دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسري توصيه مي كنيم دقت بيش تري در انتخاب رشته كنكور به خرج دهند و با مشاوران و افراد باتجربه اي در اين زمينه مشورت نمايند .

توصيه هاي مهم به داوطلبان كنكور سراسري

داوطلبان بايستي به مطالعه دقيق دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 97 كه در مرداد ماه همين سال منتشر مي شود بپردازند , با اطلاعاتي كه در اين زمينه كسب مي كنند مي توانند با ديدي بازتر اقدام به انتخاب رشته نمايند . تمامي قوانين و مقررات دانشگاه ها بر اساس نوعشان ( سراسري , پيام نور , غير انتفاعي و .. ) در اين دفترچه آورده شده است , داوطلبان پس از خواندن مطالب درج شده در آن مي توانند انتخابي متناسب با شرايطشان داشته باشند .

در مرحله بعدي به علاقه مندي ها و استعدادهاي خود توجه نمايند . بسياري داوطلبان بدون در نظر گرفتن توانمندي و علايق خود و صرفا بر اساس پولساز بودن رشته اقدام به انتخاب مي نمايند اين افراد شانس موفقيت كمتري در آن حيطه ي شغلي را دارند .

اصلي ترين معيار و ملاك شما در قبولي در دانشگاه همان كارنامه ي اوليه است , در كارنامه اطلاعات مهمي چون : نمره كل , استان بومي , سوابق تحصيلي و سهميه فرد گنجانده شده است .

·  نمره كل : رتبه و نمره كل اكتسابي شما را در مقايسه با ساير داوطلبان نشان مي دهد .

·  استان بومي : تقسيم بندي انواع بومي ها در دفترچه انتخاب رشته ذكر شده است .

·  سوابق تحصيلي : سوابق تحصيلي به ميزان 25 درصد در گزينش داوطلبان تاثيرگذار است .

·  سهميه : تمامي شرايط اين قسمت در دفترچه راهنماي مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97 درج شده است .

تمام دانشگاه ها و مجموعه رشته هايي كه داوطلب مجاز به انتخاب آن ها شده است در كارنامه اوليه ذكر شده است ، براي اطلاع از شرايط انتخاب رشته كنكور انساني بر روي لينك رنگي آن كليك نماييد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامي مراحل كنكور سراسري 97، مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري درخت دانش، درصد قبولي رشته هاي پزشكي براساس تراز نمره و رتبه كسب شده و ... دركنار شما خواهند بود. براي ارتباط با مشاوران تحصيلي درخت دانش مي توانيد با شماره 9099072943 از طريق تلفن ثابت تماس حاصل بفرماييد.

 

 

 


برچسب: انتخاب رشته كنكور رياضي 97، انتخاب رشته كنكور، دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 97، مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97، ، انتخاب رشته رياضي 97، ،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۲:۳۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع: