رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

زمان انتخاب رشته كنكور سراسري

 

زمان انتخاب رشته كنكور سراسري

دغدغه اصلي داوطلبان پس از برگزاري كنكور سراسري و انتشار كارنامه اوليه انتخاب رشته است , اهميت اين مرحله به اندازه كنكور است چرا كه انتخاب نادرست و ناآگاهانه سبب عدم پذيرش داوطلب در رشته و دانشگاه مورد علاقه اش مي گردد كه دانشجو يا بايد از روي اجبار در آن رشته و دانشگاه تحصيل كند و يا يك سال ديگر براي راه يابي به دانشگاه تلاش نمايد و اين باعث بي انگيزگي دانشجو و دانش آموز مي گردد .

زمان انتخاب رشته كنكور سراسري

يك هفته پس از اينكه نتايج اوليه اعلام شد آغاز مي گردد , داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته مي شوند مي توانند در مدت زمان تعيين شده از سوي سازمان سنجش رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب كنند . زمان انتخاب رشته آزمون سراسري از نيمه دوم مرداد ماه آغاز و تا پايان مرداد ماه نيز ادامه دارد و انتخاب رشته در دانشگاه هاي آزاد هم حدودا در نيمه ي اول شهريور ماه شروع مي شود .

دفترچه انتخاب رشته براي هر رشته و گروه آزمايشي متفاوت است و زمان انتشار آن هم پس از اعلام نتايج اوليه است .

در دفترچه انتخاب رشته كنكور قوانين و اطلاعاتي مهمي چون ليست رشته هاي كنكور سراسري , ظرفيت پذيرش دانشگاه و رشته ها , كد رشته محل ها و .. گنجانده شده است و به همين دليل هم داوطلب بايد تمامي مطالب مندرج در آن را مطالعه نمايد و با در نظر گرفتن علايق خود اقدام به انتخاب ه نمايد .

روال انتخاب رشته هر ساله به اين صورت است كه داوطلب 150 رشته و كد محل را در فرم انتخاب رشته خود جاي مي دهد , رشته و دانشگاهي كه داوطلب انتخاب مي كند بايد بر اساس كارنامه اوليه و توانايي هايش باشد . در كارنامه ي اوليه اي كه دانش آموز دريافت مي كند تراز و رتبه كل درج شده است , داوطلب با دريافت راهنمايي از مشاورين به صورت حضوري يا تلفني مي تواند انتخاب مناسب تري داشته باشد .

براي مشاهده پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97

درخت دانش

نتايج كنكور سراسري 97

زمان ثبت نام بدون كنكور 97

نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

جهت دريافت اطلاعات كامل درباره انتخاب رشته كنكور سراسري 97، اطلاعات كامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار كار و وضعيت ادامه تحصيل در هر رشته و همچنين انتخاب رشته درست و منطقي با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون كدگيري از طريق تلفن ثابت تماس بگيريد و آينده شغلي و تحصيلي خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد.


برچسب: زمان انتخاب رشته كنكور سراسري، زمان انتشار كارنامه اوليه كنكور سراسري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۲:۱۷ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :