رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

انتخاب رشته كنكور رياضي 97

 

انتخاب رشته كنكور رياضي  97

در انتخاب رشته كنكور رياضي 97 بايد دقت شود كه انتخاب شغلي كه قرار است در آينده داشته باشيد در گرو انتخاب رشته دانشگاهيتان است     ,  آينده ي شغلي كه انتظارش را مي كشيد با تلاش و كوشش و در ضمن انتخاب هاي درست حاصل مي شود بنابراين به تمامي دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسري توصيه مي كنيم دقت بيش تري در انتخاب رشته كنكور به خرج دهند و با مشاوران و افراد باتجربه اي در اين زمينه مشورت نمايند .

توصيه هاي مهم به داوطلبان كنكور سراسري

داوطلبان بايستي به مطالعه دقيق دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 97 كه در مرداد ماه همين سال منتشر مي شود بپردازند , با اطلاعاتي كه در اين زمينه كسب مي كنند مي توانند با ديدي بازتر اقدام به انتخاب رشته نمايند . تمامي قوانين و مقررات دانشگاه ها بر اساس نوعشان ( سراسري , پيام نور , غير انتفاعي و .. ) در اين دفترچه آورده شده است , داوطلبان پس از خواندن مطالب درج شده در آن مي توانند انتخابي متناسب با شرايطشان داشته باشند .

در مرحله بعدي به علاقه مندي ها و استعدادهاي خود توجه نمايند . بسياري داوطلبان بدون در نظر گرفتن توانمندي و علايق خود و صرفا بر اساس پولساز بودن رشته اقدام به انتخاب مي نمايند اين افراد شانس موفقيت كمتري در آن حيطه ي شغلي را دارند .

اصلي ترين معيار و ملاك شما در قبولي در دانشگاه همان كارنامه ي اوليه است , در كارنامه اطلاعات مهمي چون : نمره كل , استان بومي , سوابق تحصيلي و سهميه فرد گنجانده شده است .

·  نمره كل : رتبه و نمره كل اكتسابي شما را در مقايسه با ساير داوطلبان نشان مي دهد .

·  استان بومي : تقسيم بندي انواع بومي ها در دفترچه انتخاب رشته ذكر شده است .

·  سوابق تحصيلي : سوابق تحصيلي به ميزان 25 درصد در گزينش داوطلبان تاثيرگذار است .

·  سهميه : تمامي شرايط اين قسمت در دفترچه راهنماي مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97 درج شده است .

تمام دانشگاه ها و مجموعه رشته هايي كه داوطلب مجاز به انتخاب آن ها شده است در كارنامه اوليه ذكر شده است ، براي اطلاع از شرايط انتخاب رشته كنكور انساني بر روي لينك رنگي آن كليك نماييد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامي مراحل كنكور سراسري 97، مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري درخت دانش، درصد قبولي رشته هاي پزشكي براساس تراز نمره و رتبه كسب شده و ... دركنار شما خواهند بود. براي ارتباط با مشاوران تحصيلي درخت دانش مي توانيد با شماره 9099072943 از طريق تلفن ثابت تماس حاصل بفرماييد.

 

 

 


برچسب: انتخاب رشته كنكور رياضي 97، انتخاب رشته كنكور، دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 97، مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97، ، انتخاب رشته رياضي 97، ،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۲:۳۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :