رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 به معني ثبت نام اوليه داوطلب از طريق سامانه سجا مي باشد يعني ثبت نام اينترنتي مدارس شاهد 98 كه پس از ثبت اطلاعات خود منتظر اعلام نتايج از سايت سجا به نشاني saja.medu.ir مي باشد لذا از پرداخت هرگونه هزينه اضافه جهت پر كردن فرم هايي غير از فرم هاي سامانه جامع امور شاهد و ايثارگران خودداري نماييد.

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سايت سجا شامل ثبت نام از متقاضيان ورود به مدارس شاهد در سه مقطع به شرح زير مي باشد:

  1. پايه اول ابتدايي (دوره ابتدايي)
  2. پايه هفتم (دوره اول متوسطه)
  3. پايه هفتم (دوره دوم متوسطه)

اما سوالاتي كه در اين زمينه پيش مي آيد اين است كه چرا برخي از سايت ها از واژه پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 استفاده مي كنند؟ چه كساني مي توانند ثبت نام مدارس شاهد را انجام دهند يا نحوه ثبت نام مدارس شاهد چگونه است؟ ورود به سايت سجا 98 از طريق چه سايتي مي باشد؟ كه در اين قسمت به توضيح اين مطالب خواهيم پرداخت، پس از مطالعه مقاله در صورت داشتن سوال و ابهامي مي توانيد از طريق شماره گيري 9099072943(بدون كد و با تلفن ثابت)با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد.

چه كساني مي توانند در ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شركت نمايند؟

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در مقاطع مختلف با اولويت شامل موارد زير مي باشد:

  • دانش آموزان داراي سهميه ايثارگري
  • دانش آموزان داراي سهميه فرهنگيان
  • دانش آموزان ممتاز
  • دانش آموزان كه مقام هاي اول تا سوم كشوري – استاني – منطقه اي دارند
  • دانش آموزان حافظ جزء از قرآن كريم باشند
  • دانش آموزان داراي سهميه عادي

در ادامه مقاله زمان، شرايط و مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98 را تشريح خواهيم كرد، براي كسب اطلاعات نحوه و انجام تمامي مراحل ثبت نام مدرسه شاهد در سايت سجا، انتخاب بهترين مدرسه نزديك به محل سكونت دانش آموز، نحوه صحيح پركردن فرم ثبت نام مدارس شاهد، راهنمايي درج سهميه و افزايش شانس قبولي داوطلب، ليست مدارس شاهد تهران با تفكيك منطقه اي و افزايش شانس قبولي با سهميه هاي عادي .. مي توانيد از طريق  شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل) با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نماييد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98-99

همانطور كه در ابتداي مقاله اشاره شد ثبت نام مدارس شاهدسايت سجا شامل سه مقطع خواهد بود زمان شروع ثبت نام هر كدام از مقاطع با هم متفاوت است كه در زير زمان شروع ثبت نام مدارس شاهد تمامي مقاطع را توضيح داده ايم:

سجا

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدايي

زمان ثبت نام اينترنتي مدارس شاهد سال 1398 اول ابتدايي از 1 تا 15 خرداد 98 مي باشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول پايه هفتم

زمان ثبت نام اينترنتي مدارس شاهد اول متوسطه يا ششم به هفتم از 1 تا 14 تير 98 مي باشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوم پايه دهم

زمان ثبت نام اينترنتي مدارس شاهد دوم متوسطه يا نهم به دهم از 10 تا 24 تير 98 مي باشد.

شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98-99

شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شامل دو دسته مي باشد:

  1. شرايط عمومي
  2. شرايط علمي

شرايط عمومي ثبت نام مدارس شاهد

  • دارا بودن صلاحيت هاي لازم در زمينه اخلاق و رفتار مطابق آيين نامه مدارس شاهد
  • تمامي دانش آموزاني كه قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند مي بايست شئونات و پوشش مناسب با مقطع تحصيلي را مطابق آيين نامه مدارس شاهد رعايت كنند .(حجاب برتر براي دانش آموزان دختر)
  • پايبندي خانواده به حفظ شئونات و ارزش هاي ديني و التزام به تربيت ديني
  • رعايت مقررات و آيين نامه هاي انضباطي، تربيتي و آموزشي مدارس شاهد
  • سكونت  دانش آموز در محدوده هايي كه توسط مدارس شاهد تعيين شده است.

داوطلبان گرامي مي توانند جهت اطلاع دقيق از نزديكترين مدرسه شاهد و ليست مدارس شاهد تهران و شهرستانها به محل سكونت آن ها و همچنين فرم ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران درخت دانش در تماس باشند.

شرايط علمي ثبت نام مدارس شاهد 98

شرايط علمي ثبت نام مدارس شاهد در پايه هاي مختلف به شرح زير مي باشد:

شرايط علمي مدارس شاهد پايه اول ابتدايي

شرايط عمومي ثبت نام را داشته باشد و كسب امتيازات مطابق جدول امتياز بندي

شرايط علمي مدارس شاهد پايه متوسطه اول

علاوه بر شرايط عمومي دانش آموزي مي توانند با مراجعه به سامانه سجا در پايه هفتم مدارس شاهد(اول متوسطه مدارس شاهد) ثبت نام كند كه نهايتا در يك درس مقياس "خوب" و مابقي دروس وي داراي مقياس "خيلي خوب" باشد.

شرايط علمي مدارس شاهد پايه متوسطه دوم

علاوه بر شرايط عمومي دانش آموزي كه قبولي خرداد ماه پايه نهم با معدل كل حداقل 17 باشد و شرايط علمي در انتخاب شاخه و رشته تحصيلي را داشته باشد.

داوطلبان و متقاضيان ورود به مدارس شاهد در مقاطع مختلف جهت اطلاع از شرايط ثبت نام مدرسه شاهد، جدول امتياز بندي داوطلبان متقاضي مدارس شاهد، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مي تواندد از طريق تلفن ثابت و بدون پيش شماره با شماره 9099072943 مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

ثبت نام مدارس شاهد 98 از طريق سامانه جامع امور شاهد و ايثارگران يا همان سامانه سجا صورت مي گيرد كه بسياري از داوطلبان به اشتباه اين سامانه را به نام هاي سامانه سجاد و سامانه سجام مي شناسند اما آنچه نقش مشاور را در ثبت نام مدارس شاهد پررنگ مي كند نحوه پركردن فرم ها، درج امتياز با توجه به سهميه ها، انتخاب درست مدرسه جهت بالابردن شانس قبولي ونكات تعيين كننده در ثبت نام مدارس شاهد مي باشد.

مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98 چيست؟

جهت ثبت نام نهايي متقاضي ورود به مدارس شاهد مراحل زير بايد طي شود:

  • پيش ثبت نام داوطلب يا همان ثبت نام اينترنتي
  • اعلام اسامي چند برابر ظرفيت( اعلام نتايج غير قطعي و ارسال پيامك توسط مدرسه)
  • احراز شرايط هويتي و بررسي مدارك(بررسي مدارك از سوي ستاد ثبت نام مدرسه و تاييد در سجا)
  • تاييد نهايي مدارك هويتي و اعلام نتايج قطعي(تاييد مدارك توسط منطقه و استان)

سايت ثبت نام مدارس شاهد 98

نشاني اينترنتي سامانه ثبت نام مدارس شاهد به آدرس saja.medu.ir مي باشد كه با توجه به مقطع تحصيلي و زمان مقرر بايد با مراجعه به سايت جهت پيش ثبت نام مدارس شاهد خود اقدام نماييد.

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98-99

در زير نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد سال تحصيلي 98 را مقطع ابتدايي مشاهده مي نماييد.

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98

نمونه برگ شماره 2 ثبت نام مدارس شاهد 98

ثبت نام مدارس شاهد خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد

هزينه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

هزينه خريد كارت اعتباري ثبت نام مدارس شاهد به مبلغ 15000 تومان مي باشد كه از طريق درگاه بانكي و كارت هاي عضو شتاب قابل پرداخت مي باشد.

مشاوره مدارس شاهد درخت دانش 98-99

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصيلي و آگاهي و اطلاعات كامل در زمينه موفقيت و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ريزي درسي تيزهوشان، فرم هاي هدايت تحصيلي؛ ليست بهترين مدارس شاهد به صورت شبانه روزي با شماره 9099072943 بدون كدگيري آماده پاسخگويي و ارائه راهنمايي هاي لازم به شما دانش آموزان گرامي است.

 

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش


برچسب: پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99، saja.medu.ir، سجا، پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 ا، نحوه ثبت نام مدارس شاهد، ورود به سايت سجا 98، ثبت نام مدارس شاهد، سايت سجا، شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98-99، ليست مدارس شاهد تهران، فرم ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام مدارس شاهد، saja.medu.ir،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۴:۲۰ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 كدامند؟

 

سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 كدامند؟

سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 عبارتند از : حافظان قرآن كريم كه در حقيقت شامل تمام دانش آموزاني مي باشد كه حافظ قرآن كريم  مي باشند كه اين امكان را دارند براي ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمايند . همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و كشور و نيز مسابقات در سطح بين الملل شده باشند نيز مي توانند از سهميه آزاد استفاده كنند . همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگي و هنري و ورزشي و علمي دانش آموزان در سطح منطقه و استان و كشور و نيز در سطح بين الملل شده باشند و يا اين كه دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران شده باشند مي توانند از سهميه آزاد در طريقه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 استفاده نمايند . شايان ذكر است كه فرزند كارمند رسمي و پيماني آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل در طرح شاهد و نيز دانش آموزان متقاضي ثبت نام در مدارس شاهد محل تدريس والدين و فرزندان كاركنان رسمي آموزش و پرورش شاغل در مدارس ايثارگران و فرزند فرهنگيان شاغل به تدريس در مدارس مناطق عملياتي و فرزند كارمند رسمي آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل يا بازنشسته ( مامور با انتقالي به ادارات ديگر ) و يا فرزند ويا نوه خير مدرسه ساز و كليه دانش آموزان نيز با توجه به امتياز علمي خود مي توانند متفاضي استفاده از سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 شوند

ثبت نام مدارس شاهد 98.                                                                                                                   

 

 

نحوه امتياز بندي سهميه حافظان قرآن كريم چگونه است ؟

 

 

دانش آموزان در صورت ارائه گواهي معتبر از سازمان تبليغات اسلامي و اوقاف مي توانند با تائيد واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائيد در حقيقت ستاد اجرايي شاهد منطقه به ازاي هر جز حفظ قرآن كريم 15 امتياز كسب نمايند .

 

 

نحوه امتياز بندي سهميه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن ونهج البلاغه  چگونه است؟

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه  مي تواند 10 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه  مي تواند40 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح كشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه  مي تواند 50 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بين الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و با تائيد ستاد اجرايي شاهد منطقه  مي تواند 60 امتياز بگيرد . شايان ذكر است حداكثر امتياز اين بخش 150 امتياز است .

 

 

نحوه امتياز بندي سهميه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران فرهنگي و هنري و ورزشي  چگونه است ؟

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران  وفرهنگي و هنري و ورزشي  در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 10 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 40 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران و فرهنگي و هنري و ورزشي   در سطح كشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 50 امتياز بگيرد .

 

 

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران  و فرهنگي و هنري و ورزشي در سطح بين الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهي معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادي و استان و يا مسابقات علمي شامل المپيادهاي علمي و جشنواره خوارزمي مي تواند 60 امتياز بگيرد . شايان ذكر است حداكثر امتياز اين بخش 150 امتياز است .

 

 

نحوه امتياز بندي فرزند كارمند رسمي و پيماني آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل در طرح شاغل چگونه است ؟

در صورت اشتغال  تا سال 95 – 96 و نيز ارائه آخرين حكم استخدامي يا ابلاغ رسمي مبني بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصيلي جاري گواهي سوابق خدمت در طرح شاهد از مراجع ذيربط كه عوامل آموزشي به ازاي هر 6 ساعت در هفته 40 امتياز و عوامل اداري به ازاي هر 6 ساعت در هفته 15 امتياز مي گيرند .

 

 

و نيز در صورت داشتن سابقه سنوات گذشته خدمت آموزشي نيز امتياز به دانش آموزان تعلق مي گيرد .  كه به ازاي هر 6 ساعت  45 امتياز تعلق مي گيرد و نيز حداكثر 1000 امتياز نيز به دانش آموزان متقاضي ثبت نام در مدرسه شاهد محل تحصيل والدين تعلق مي گيرد كه دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه / شهر مي توانند مراجعه نمايند .

 

 

 

 

 

نحوه امتياز بندي فرزند كاركنان رسمي آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ايثارگران چگونه است ؟

در صورت اشتغال فعلي تا سال 95 – 96 در صورتي كه آخرين حكم استخدامي يا ابلاغ رسمي اشتغال موظف در مدرسه ايثارگران در سال تحصيلي جاري 95 – 96 اگر سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ايثارگران هر سال 4 امتياز تعلق مي گيرد ونيز به عوامل آموزشي به ازاي هر 6 ساعت موظف در هفته 8 امتياز تعلق مي گيرد ونيز به عوامل اداري به ازاي هر 8 ساعت موظف در هر هفته 8 امتياز تعلق مي گيرد .

 

 

نحوه امتياز بندي فرزند فرهنگيان شاغل به تدريس در مدارس مناطق امنيتي چگونه است ؟

دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا مي توانند با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه شهرستان  مراجعه نمايند و 100 امتياز بگيرند .

 

 

نحوه امتياز بندي فرزند كارمند رسمي آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل يا بازنشسته ( مامور با انتقالي به ادارا ت ديگر ) چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه آخرين حكم استخدامي در سال جاري ( براي شاغلين ) و يا آخرين حكم بازنشستگي ( براي باز نشستگان ) و گواهي سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( براي مامورين و انتقالي  ) به ازاي هر سال سابقه خدمت رسمي 5 امتياز مي گيرد و نيز حداكثر امتياز سابقه خدمت زوج كارمند 200 امتياز مي باشد .

 

 

نحوه امتياز بندي فرزند يا نوه خير مدرسه سازچگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهي صادره در سال جاري از اداره كل نوسازي مدارس استان و تائيد كتبي ستاد اجرايي شاهد استان ( سال جاري ) حداكثر 140 امتياز مي توانند با الويت احداث مدارس شاهد بگيرند .

 

 

دانش آموزان جهت بهره مندي از امتياز اين بند در سامانه سجا مي توانند با ارائه مدارك به كارشناسي شاهد منطقه شهرستان  مراجعه نمايند

 

 

نحوه امتياز بندي كارنامه تحصيلي دانش آموزچگونه است ؟

دانش آموزان مي توانند بر اساس معدلشان از امتياز علمي براي ثبت نام مدارس شاهد برخوردار شوند . كه قطعا هر چقدر دانش آموز معدل بالاتري داشته باشد مي تواند از اين امتياز بيشتر برخوردار شود . 

 

 

 

 

 

ليست شرايط ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان فرهنگيان

كه ال از جمله شرايط ثبت نام مدارس شاهددر ورود به سايت سجا دانش آموزان فرهنگيان اين است كه داوطلبان در صورت داشتن آخرين حكم استخدامي صادره  شده براي شاغلين در سال جاري يا آخرين حكم كار گزيني ( براي باز نشستگان ) و گواهي سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( براي مامورين و انتقالي ) مي توانند حداكثر امتياز سابقه خدمت زوج كارمند را كه 300 امتياز است را بيارند و همچنين شايان ذكر است به ازاي هر سال سابقه خدمت رسمي يا پيماني 5 امتيازدارد .

 

 

ورود به سامانه سجا 98

سهميه هاي بنيادي در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 كدامند ؟

 

  • با توجه به شرايط دانش آموزان شاهد و ايثارگر و از آن جا كه به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد مي گويند مي توان  گفت الويت ثبت نام مدارس شاهد 98 در سايت سجا به دانش آموزاني مي باشد كه امتياز بيشتري بتوانند از سهميه بنيادي كسب كنند . كه بتوانند در مجموع با استفاده از سهميه بنيادي و غير بنيادي در مدارس شاهد پذيرفته شوند . دانش آموزان حتما مي بايست مطابق با امتياز بندي كه مربوط به دانش آموزان شاهد و ايثار گركه در ادامه بدان خواهيم پرداخت عمل نمايند. اين امتيازات شامل موارديست كه در زير بدان اشاره شده است كه توصيه مي شود دانش آموزان شاهد و ايثارگر در صورت  داشتن امتياز مربوط به دانش آموزان شاهد و ايثارگر نسبت به وارد نمودن امتياز بنيادي در سايت سجا اقدام نمايند.

ليست سهميه ها و امتيازهاي مدارس شاهد 98-99

  • نوه شهيد و جانباز70 درصد و بالاتر
  • فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهيد و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • فرزند همسر شهيد
  • فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از كار افتادگي
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسيجي
  • فرزند مدافعين حرم
  • فرزند رزمنده نظامي يا وظيفه
  • خواهر زاده يا برادر زاده شهيدشهيد و جانباز بالاي70 درصد
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  • نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  • كه البته شايان ذكر است كه  به ازاي حضور در مناطق امنيتي از تاريخ اول مهر67 به بعد حداكثر90 ماه به ازاي هر ماه2 امتياز تعلق مي گيرد
  • ونيزبه نوه آزاده 100 امتياز(حداكثر 2 مورد)  و يا نوه جانباز50 تا69 درصد 100 امتياز(حداكثر 2 مورد )  تعلق مي گيرد
  • و نيزامتياز خواهر و برادر شهيد و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتياز خواهد بود
  • و نيز به ازاي حضور در جبهه و مناطق جنگي در هشت سال دفاع مقدس(شهريور59 تا شهريور67) حداكثر96 ماه هر ماه15 امتياز تعلق مي گيرد
  • و نيز به ازاي حضور در مناطق عملياتي از تاريخ اول مهر67 به بعد حداكثر60 ماه به ازاي هرماه يك امتياز تعلق مي گيرد
  • امتياز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعين خرم هر ماه30 امتياز در صورت جانبازي يا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زماني كه تحت پوشش بنياد شهيد قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهي صادره از سوي ايثارگران سپاه ثبت نام قطعي خواهد شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: سهميه هاي آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 كدامند؟، ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99، طريقه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99، ثبت نام مدارس شاهد، ورود به سايت سجا،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۵:۰۱ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

نحوه ثبت نام مدارس و نمونه دولتي استعدادهاي درخشان 98-99

نحوه ثبت نام مدارس و نمونه دولتي استعدادهاي درخشان 98-99

مراحل نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 و استعدادهاي درخشان شامل 6 مرحله مي باشد كه در تصوير زير كامل نشان داده شده است:

 

 

مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99

 

 

گام اول ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان تكميل تعهد نامه

حال به مرحله تكميل تعهد وارد خواهيد شد كه پس از تكميل بر روي ذخيره و بعدي كليك نماييد.

 

 

تكميل تعهد نامهتكميل تعهد نامه

 

 

در اين مرحله به تكميل مشخصات عمومي خود بپردازيد و بر روي دكمه ذخيره و بعدي كليك نماييد

گام دوم تكميل اطلاعات عمومي ثبت نام مدارس نمونه دولتي

در مراحل نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 با كسب شرط معدل و انتخاب يكي از مدارس نمونه دولتي و يا استعداد درخشان وارد مرحله تكميل اطلاعات مربوط خواهيد شد

حال با زدن دكمه ذخيره و بعدي وارد مرحله پرداخت هزينه خواهيد شد لازم به ذكر است كه تا قبل از پرداخت هزينه اجازه ويرايش اطلاعات را داريد و پس از پرداخت هزينه امكان ويرايش اطلاعات وجود ندارد.

پس از پرداخت هزينه ثبت نام از طريق كارت هاي عضو شتاب و درگاه بانكي كد رهگيري دريافت مي كنيد و مي توانيد نسبت بهه پرينت اطلاعات ثبت نام خود اقدام نماييد.

ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 و استعداد درخشان خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد

مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتي درخت دانش

داوطلبين محترم جهت دريافت اطلاعات و رفع مشكلات و ابهامات خود در مورد ورود به سايت azmoon.medu.ir و نحوه تكميل فرم هاي ثنحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 استعداد هاي درخشان و ليست مدارس نمونه دولتي تهران ، مشاوره تحصيلي تمامي مقاطع تحصيلي، مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 و ديگر سوالات خود از طريق تلفن ثابت و با شماره گيري 9099072943 بدون پيش شماره با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشند.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

سامانه ثبت نام آزمون ورودي مدارس استعدادهاي درخشان و نمونه دولتي: azmoon.medu.ir

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 چگونه است؟(مطالعه مقاله)

مراحل گام به گام ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان؟(مطالعه مقاله)

در اين مقاله سعي داريم نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99، به صورت مرحله به مرحله تصويري و نحوه ورود به سايت azmoon.medu.ir و راهنماي ورود به سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي و ثبت نام مدارس تيزهوشان و استعداد درخشان را توضيح دهيم لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه بفرماييد.

معرفي سايت azmoon.medu.ir

سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم azmoon.medu.ir تنها سايت رسمي آموزش و پرورش براي ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 و ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98-99 و از همه مهمتر نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 به صورت تصويري مي باشد كه جهت رفاه داوطلبان و دانش آموزان در دسترس آنها قرار گرفته به همين دليل ديگر نيازي به مراجعه حضوري به مدارس نمونه دولتي و مدارس استعداد درخشان نيست.

آدرس سايت ثبت نام آزمون ورودي مدارس استعدادهاي درخشان و نمونه دولتي به نشاني  azmoon.medu.ir   مي باشد كه توصيه مي شود از مرورگرهاي از مرورگرهاي  chrome و يا Mozilla Firefox استفاده نماييد

نحوه ورود به سايت azmoon.medu.ir

جهت ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان داشتن كد ملي و رمز همگام دانش آموز الزامي است كه جهت دريافت رمز همگام خود مي توانيد به مدير مدرسه مراجعه نماييد و نقش و عنوان سازماني خود را تاييد نماييد.

مثال: نقش دانش آموز و عنوان سازماني نام مدرسه انتخابي مي باشد.

در صورت هر گونه مشكل در ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان و يا مشاوره ثبت نام و انجام تمامي مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي، اعلام نتايج مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان مي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره گيري شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.


برچسب: نحوه ثبت نام مدارس و نمونه دولتي استعدادهاي درخشان 98-99، نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99، ليست مدارس نمونه دولتي تهران، مشاوره تحصيلي، سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش، استعدادهاي درخشان، azmoon.medu.ir، سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم، ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99، azmoon.medu.ir،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۸:۴۸ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

آغاز ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر ماه 98 در سايت azmoon.org دانشگاه آزاد

آغاز ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر ماه 98 در سايت azmoon.org دانشگاه آزاد

خبر فوري(20 فروردين 98): ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر ماه 98 آغاز شد و تا 6 شهريور ماه 98 ادامه دارد براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد و نحوه، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99 مي توانيد با مشاوران درخت دانش از طريق شماره گيري 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد.

سايت azmoon.org دانشگاه آزاد به سايت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد تغيير يافت

سايت ثبت نام دانشگاه آزاد به آدرس قبلي خود azmoon.org به سايت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد انتقال يافت، بر اساس اين تغييرات اميدواريم سايت جديد ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور داراي سرعت و طراحي بهتري باشد و ديگر مشكلات داوطلبان در زمان ورود به سيستم ثبت نام دانشگاه آزاد را نداشته باشد در زير لينك ورود به سايت دانشگاه آزاد را براي شما داوطلبان عزيز قرار داده ايم.

معرفي سايت azmoon.org دانشگاه آزاد

سايت azmoon.org دانشگاه آزاد تنها سايت رسمي دانشگاه آزاد است كه داوطلبان با ورود به اين سايت مي توانند انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، ثبت نام تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد و نتايج ثبت نام و انتخاب رشته خود را مشاهده نمايند.در اين مقاله سهي داريم سايت دانشگاه آزاد و خدمات دانشگاه آزاد را خدمت داوطلبان عزيز ارائه دهيم لطفا تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

دانشگاه آزاد جهت رفاه بيشتر متقاضيان ورود به دانشگاه مراحل ثبت نام، انتخاب رشته، تكميل ظرفيت و اعلام نتايج را به صورت الكترونيكي از طريق اين سايت ثبت نام دانشگاه آزاد انجام خواهد داد و نياز به  مراجعه حضوري به واحد هاي دانشگاهي را نخواهد داشت.

سايت azmoon.org دانشگاه آزاد چه خدماتي ارائه مي دهد؟

سايت ثبت نام دانشگاه آزاد شامل خدمات زير هست:

  • انتخاب رشته آزمون سراسري دانشگاه آزاد 98
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر و بهمن 97-98
  • ثبت نام تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد نيمسال دوم
  • اعلام نتايج آزمون ها و ثبت نام دانشگاه آزاد

در اين مقاله سعي بر اين داريم كه سايت دانشگاه آزاد را معرفي كرده و كامل توضيح دهيم  azmoon.org دانشگاه آزاد چيست؟ و چه خدماتي ارائه مي دهد؟

نحوه ثبت نام بدون كنكور در سايت azmoon.org دانشگاه آزاد به چه صورت هست؟

دانشگاه آزاد بدون كنكور هر ساله در دو نوبت براي نيمسال اول (مهرماه) و نيمسال دوم (بهمن ماه) بر اساس سوابق تحصيلي و تحت عنوان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم دانشجو مي پذيرد.

هر دواطلب با مراجعه به سايت ثبت نام دانشگاه آزاد در موعد مقرر اقدام به خريد كارت اعتباري ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مي نمايد و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته با توجه به رشته مورد علاقه در زير گروه مربوطه ثبت نام مي نمايد.

هر داوطلب بدون كنكور دانشگاه آزاد چند اولويت مي تواند انتخاب كند؟

متقاضيان بدون كنكور دانشگاه آزاد از هر زير گروه حداقل 1 و حداكثر 20 اولويت را مي توانند انتخاب كنند.

توجه: قبل از ثبت نام حتما دفترچه بدون كنكور دانشگاه آزاد را مطالعه نماييد زيرا براي هر كارت فقط از يك زير گروه مجاز به انتخاب رشته هستيد و در صورت تمايل به انتخاب چند رشته از زير گروه هاي مختلف(تجربي، رياضي، نساني، زبان و هنر) بايد خريد مجدد كارت اعتباري در سايت azmoon.org دانشگاه آزاد انجام بدهند.

مدارك مورد نياز ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد در سايت چه مداركي است؟

با توجه به اينكه نحوه پذيرش دانشگاه آزاد بدون كنكور بر اساس سوابق تحصيلي و معدل كتبي ديپلم است براي مقطع كارشناسي مدارك زير مورد نياز است:

  1. عكس پرسنلي(عكس 3در4)
  2. عكس كارت ملي
  3. عكس صفحه اول شناسنامه
  4. عكس مدرك ديپلم

 

براي اطلاع از مدارك مورد نياز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور در مقاطع مختلف، نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون كنكور و اعلام نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد از طريق تلفن ثابت و بدون پيش شماره 9099072943


برچسب: آغاز ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر ماه 98 در سايت azmoon.org دانشگاه آزاد، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99، azmoon.org، azmoon.iau.ac.ir، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم، نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۱:۳۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 منتشر شد

دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 منتشر شد

انتشار دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 از امروز (20 فروردين ماه 98) بر روي سايت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 قرار خواهد گرفت داوطلبان توصيه مي شود به دليل محدود بودن زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان حتما در زمان تعيين شده نسب به ثبت نام خود در سامانه ثبت نام مدارس نمونه اقدام نمايند.

دريافت و دانلود دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99

براي دريافت و دانلود دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 بايد به سايت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي به نشاني azmoon.medu.ir مراجعه نماييد، به محض منتشر شدن دفترچه لينك رنگي زير فعال خواهد شد:

 

دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99

مهلت استفاده از دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 1398

مهلت ثبت نام مدرسه نمونه دولتي و استفاده از دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي به مدت يك هفته و تا تاريخ 98/01/26 مي باشد.

زمان برگزاري آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99

زمان برگزاري آزمون ورودي متوسطه دوره دوم مدارس نمونه دولتي، رأس ساعت 9 صب روز جمعه 98/03/11 در سراسر كشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد براي اطلاع از ليست مدارس نمونه دولتي تهران كليك نماييد.

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان 98-99

زمان مشاهده آزمون مدارس تيزهوشان 98-99 دهه اول تير ماه سال 1398 مي باشد.

معرفي قسمت هاي مختلف دفترچه مدارس نمونه دولتي 98-99

  1. سخني كوتا با والدين
  2. مهلت ثبت نام، زمان توضيع كارت و تاريخ برگزاري آزمون مدارس نمونه دولتي
  3. مراحل پيش ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99
  4. ضوابط و شرايط ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتي
  5. مواد امتحاني، تعداد سوال، و ضرايب
  6. ظرفيت، ضوابط و شرايط پذيرش دانش آموز در سال 1398
  7. ضوابط تصحيح پاسخ برگ ها، اعلام نتايج و ثبت نام قبول شدگان
  8. ضوابط و نحوه انتقال دانش آموز
  9. ساير موارد

توصيه مي شود: براي اطلاعات بيشتر انجام تمامي مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان، معرفي مدارس نمونه و مشاوره ثبت نام، توضيح كامل دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي، شرايط جديد براي ثبت نام دانش آموزان متوسط، برنامه ريزي براي قبولي در آزمون تيزهوشان، معرفي منابع آزمون نهم به دهم تيزهوشان ، ليست مدارس تيزهوشان تهران و ... مي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از ريق شماره گيري شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت) تماس حاصل نماييد.

 


برچسب: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 منتشر شدثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99، azmoon.medu.ir، دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99، مشاهده آزمون مدارس تيزهوشان 98-99، برنامه ريزي براي قبولي در آزمون تيزهوشان، معرفي منابع آزمون نهم به دهم تيزهوشان، ليست مدارس تيزهوشان تهران،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۴:۴۷ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان 98-99 آغاز شد

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان 98-99 آغاز شد

همانطور كه اطلاع داريد بر اساس بخش نامه آزمون نمونه دولتي 1398(19 فرورودين 98) براي پايه ششم به هفتم امسال ثبت نام مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي نخواهيم داشت و براي پايه نهم به دهم با توجه به ادغام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99  و ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98-99 و استعداد درخشان  در تاريخ 98/01/20 و مهلت ثبت نام مدارس نمونه يك هفته و تا 98/01/26 فروردين ماه مهلت انجام خواهد شد.

نحوه پرداخت هزينه و نهايي كردن ثبت نام مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان 98-99

نحوه پرداخت هزينه ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98 -99 و نهايي كردن آن بعد از اتمام زمان ثبت نام يعني از تاريخ 26 فروردين تا 28 فروردين ماه مي باشد، داوطلبان بايد به سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم مراجعه نموده و نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايند و ثبت نام مدارس استعداد درخشان خود را نهايي نمايند.

درصورت نهايي نكردن ثبت نام و پرداخت نكردن هزينه ثبت نام شما لغو و بي اثر خواهد شد.

براي مشاوره راهنماي جامع ثبت نام بر اساس شرايط جديد ثبت نام در سايت و برنامه ريزي براي قبولي در آزمون، معرفي بهترين منابع، تشريح سوالات استعداد تحليلي و ارائه نمونه سوالات، بودجه بندي سوالات استعداد تحصيلي و انجام تمامي مراحل ثبت نام و ارسال رسيد و ... مي توانيد با مشاوران مدارس نمونه دولتي درخت دانش از طريق شماره 9099072943 (بدون گرفتن كد و از طريق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 چگونه است؟

مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 داراي 4 مرحله مي باشد كه شامل:

  1. تكميل تقاضانامه تكميل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي
  2. بارگزاري فايل عكس داوطلب
  3. پرداخت وجه ثبت نام مدارس نمونه دولتي
  4. دريافت شماره پيگيري ثبت نام

تكميل تقاضانامه تكميل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي

داوطلبان بايد با ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان كه در ادامه مقاله نحوه ورود و سايت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 (سايت همگام نمونه دولتي) را كامل توضيح داده ايم تقاظانامه اينترنتي كه شامل پر كردن فرم اطلاعات دانش آموز و سوابق تحصيللي و آدرس محل سكونت و ... مي باشد را تكميل نمايد.

توصيه مي شود براي اطلاعات بيشتر و انجام تمام مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي، درج سوابق تحصيلي انتخاب بهترين و نزديك ترين مدرسه، برنامه ريزي درسي مدارس نمونه دولتي، تشريح سوالات آزمون، دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي، ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران(مشاوره حضوري!) و ... مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل) با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نماييد.

بارگزاري فايل عكس داوطلب

جهت ثبت نام، فايل عكس با ابعاد استاندارد پهنا بين 211 تا311 و ارتفاع 311 تا411 پيكسل در قالب jpg با زمينۀ سفيد، مربوط به سالجاري دانش آموز مورد نياز است.

درصورت استفاده از تصاوير قديمي يا تصوير فردي غيراز دانش آموز شركت كننده، ضمن محروميت داوطلب از شركت در آزمون، ثبت نام وي بياثر خواهد شد

پرداخت وجه ثبت نام مدارس نمونه دولتي

مبلغ ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 ، 15000 تومان ميباشد كه صرفاً از طريق درگاه پرداخت الكترونيكي سامانە ثبت نام نمونه دولتي دريافت و به حساب درآمد اختصاصي ادارات كل آموزش و پرورش استانها واريز خواهدشد.

داوطلبان گرامي بايد جهت پرداخت وجه ثبت نام از طريق كارتهاي بانكي عضو شبكە شتاب استفاده نمايند

دريافت شماره پيگيري ثبت نام مدارس نمونه

ضروري است داوطلبان پس از طي مراحل ثبت نام مدارس استعداد درخشان 98-99 دولتي فوق، شمارة پيگيري را از سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي دريافت و آن را جهت استفاده هاي بعدي نزد خود نگهداري كنند.

عدم دريافت شمارة پيگيري از سامانه، به معناي عدم ثبت نام است.

ثبت نام و برنامه ريزي براي قبولي مدارس نمونه دولتي خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپاريد

شرايط ثبت نام داوطلبان در آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99

شرايط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 براي متقاضبان واجد شرايط شامل سه دسته خواهد شد:

  1. شرايط عمومي مدارس نمونه دولتي
  2. شرايط اختصاصي مدارس نمونه دولتي
  3. شرايط ثبت نام داوطلبان مدارس استعداد درخشان

شرايط عمومي ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99

تنها شرط ثبت نام كه بايد همه داوطلبان ثبت نام در آزمون نمونه دولتي داشته باشند اين است كه داراي تابعيت ايراني باشند.

دانش آموزان مدارس ايراني خارج از كشور كه متقاضي شركت در آزمون ورودي مدارس استعدادهاي درخشان و نمونه دولتي ميباشند، در آزمون جداگانه اي كه دستورالعمل آن متعاقباَ توسط مركز امور بين الملل و مدارس خارج از كشور اعالم خواهد شد.

شرايط اختصاصي ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99

شرايط اختصاصي ثبت نام آزمون مدارس شاهد 98-99 خود شامل 4 مورد مي باشد كه به ترتيب:

  1. ملاك ثبت نام دانش آموزان پايه نهم در آزمون ورودي دبيرستانها ي دوره دوم متوسطه نظري وهنرستانهاي فني و حرفه اي نمونۀ دولتي، كسب حداقل معدل 17 در نوبت اول سال تحصيلي1398-99 مي باشد.
  2. در محدودههايي كه امكان ثبت نام مدارس نمونه دولتي در دو واحد آموزشي دبيرستانهاي نمونه دولتي دوره دوم متوسطه وجود داشته باشد، دانش آموزان ميتوانند در فرم تقاضانامە ثبت نام مدارس نمونه، هر يك از دو اولويت اول و دوم را انتخاب نمايند.
  3. رقابت علمي براي ورود به هنرستانهاي فني و حرفهاي نمونە دولتي، در بين دانش آموزان شهر و شهرستان بدون لحاظ نمودن منطقه يا ناحيه خواهد بود.
  4. دانش آموزان عشايري به دليل كوچ رو بودن، در هر منطقهاي در سطح استان مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون مي باشد

شرايط ثبت نام داوطلبان مدارس استعدادهاي درخشان

حداقل معدل كل سالانه 19 پايۀ هشتم در خرداد سال تحصيلي 98-99، دانشآموزان پايە نهم مدارس استعدادهاي درخشان از شركت در آزمون ورودي معاف هستند. پذيرش نهايي اين دسته از دانش آموزان در پايه دهم، منوط به احراز شرايط ادامۀ تحصيل در پايۀ نهم سال تحصيلي98-99 در مدارس استعدادهاي درخشان تاريخ 26/14/1396 است. الزم به ذكر است،

تعيين دبيرستانهاي دورة دوم متوسطه دانشآموزان مدارس استعدادهاي درخشان به عهدة ادارة كل آموزش و پرورش استان مي باشد.


برچسب: ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان 98-99 آغاز شد، ثبت نام مدارس تيزهوشان، سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم، ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99، ثبت نام مدارس نمونه دولتي، دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۳:۵۷ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

شروع ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98-99

شروع ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98-99

 

آزمون ورود به مدارس تيزهوشان هر ساله توسط سازمان ملي پرورش استعداد هاي درخشان جهت جذب و پرورش دانش آموزان مستعد و برتر صورت مي گيرد، در اين مقاله سعي داريم درخصوص شرايط و زمان و نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان 98-99 ، استعداد درخشان، تغييرات به وجود آمده ونحوه، مهلت، معرفي و ورود به سامانه ثبت نام مدارس تيزهوشان 98-99 را مورد بررسي قرار دهيم.

زمان شروع ثبت نام مدارس تيزهوشان 98-99

بر اساس بخش نامه ثبت نام و شركت در آزمون ورودي مدارس استعدادهاي درخشان و نمونه دولتي زمان شروع ثبت نام مدارس تيزهوشان 98-99 از روز دوشنبه مورخ 19/1/98 لغايت روز دوشنبه مورخ 25/1/98 مي باشد و اين ثبت نام در پايه نهم به دهم خواهد بود و براي مقطع متوسطه اول در سال 98 ثبت نامي نخواهيم داشت.

 

 

مهلت ثبت نام مدارس تيزهوشان

مهلت ثبت نام مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي و استعداد درخشان سال تحصيلي 98-99 به مدت يك هفته خواهد بود بدون احتساب مدت زمان تمديد مهبت ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان كه اين زمان تا 28/1/98 تمديد خواهد شد.

 

 

نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان و استعداد درخشان

تمامي مراحل ثبت نام مدارس تيزهوشان و استعداد درخشان كاملا به صورت اينترنتي است و از طريق سايت azmoon.medu.ir مي باشد كه داوطلبان محترم در صورت بروز هرگونه مشكل در مراحل ثبت نام، انجام ثبت نام آزمون ورودي مدارس تيزهوشان و استعداد درخشان مي توانند از طريق شماره گيري 9099072943(بدون كدگيري و با تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

 

 

تغييرات ثبت نام مدارس تيزهوشان

براساس آخرين تغييرات به وجود آمده ثبت نام مدارس نمونه دولتي، مدارس تيزهوشان و استعداد درخشان ديگر در مقطع اول متوسطه(ششم به هفتم) ثبت نام نداريم و پذيرش در اين مقطع بر اساس طرح شهاب مي باشد و فقط در مقطع دوم متوسطه (نهم به دهم) از دانش آموزان داراي شرايط ثبت نام به عمل خواهد آمد.

 

 

هزينه ثبت نام مدارس تيزهوشان

هزينه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان و استعداد درخشان به مبلغ 18000توامن است كه از تازيخ 24فروردين لغايت 26فرورين قابل پرداخت از طريق درگاه بانكي با كارت هاي عضو شتاب مي باشد.

 

 

شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان 98-99

شرايط ثبت نام در آزمون نمونه دولتي و مدارس استعداد درخشان و تيزهوشان به شرح زير است لذا داوطلبين محترم حتما شرايط را مطالعه نمايند:

 

 

كليه دانش آموزاني كه قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتي را دارند بايد تابعيت رسمي ايران را داشته باشند.(اتباع غير ايراني نيز با داشتن شرايط خاص مي توانند در آزمون شركت كنند)

 

 

متقاضيان ثبت نام آزمون نمونه دولتي حق انتخاب يك رشته را از رشته هاي موجود دارند.

 

 

ملاك ثبت نام در آزمون استعداد درخشان و تيزهوشان براي پايه نهم به دهم معدل كل پايه هشتم بالاي 19 مد نظر خواهد بود.

 

 

مشاوره مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي

داوطلبان آزمون ورودي مدارس دولتي، تيزهوشان و استعداد درخشان جهت انجام كليه مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي، ثبت نام مدارس تيزهوشان، برنامه ريزي درسي تيزهوشان و هرگونه سوال و ابهام در ثبت نام مدارس تيزهوشان از طريق شماره گيري 9099072943(بدون پيش شماره و با تلفن ثابت) با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشيد.

 


برچسب: شروع ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98-99، مدارس تيزهوشان، مهلت ثبت نام مدارس تيزهوشان ، ثبت نام مدارس تيزهوشان و استعداد درخشان، شرايط ثبت نام در آزمون نمونه دولتي،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۵:۳۱ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

امروز آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان سال تحصيلي 1398-99

امروز آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان سال تحصيلي 1398-99

به منظور شناسايي و جذب دانش آموزان مستعد و باهوش آموزش و پرورش كشور آزموني تحت عنوان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 جهت ادامه تحصيل در مدارس استعدادهاي درخشان و ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99 دوره دوم متوسطه سال تحصيلي 1398-1399، ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان برگزار مي كند، در اين مقاله سعي داريم به تمامي سوالات داوطلبان و والدين كه با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهيم:

خبرفوري: شروع ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان 98-99 از امروز 20 فروردين 98 براي اطلاعات بيشتر و شرايط جديد ثبت نام با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.

  • زمان ثبت نام در آزمون استعداد درخشان و مهلت آن تا چه زماني مي باشد؟(از امروز 20 فروردين 98 به مدت يك هفته)
  • مدارس نمونه دولتي چه مدارسي هستند و شامل چه كساني مي شوند؟ ( ليست مدارس نمونه دولتي تهران)
  • نحوه ثبت نام آزمون مدارس شاهد چگونه است؟(مطالعه مقاله)
  • مقاطع ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي؟سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم؟
  • شرايط مشاوره ثبت نام در آزمون مدارس نمونه كشور چگونه است؟(مشاوره تحصيلي درخت دانش)
  • تعداد سوالات آزمون، نمونه سوال، برنامهخ ريزي تحصيلي براي قبولي در مدارس نمونه به چه صورتي است؟(انتهاي مقاله)

سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99

سايت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 از طريق سايت ثبت نام نمونه دولتي هر استان به نشاني
azmoon.medu.ir انجام مي شود. نحوه ثبت نام هر استان با استان ديگر فرق مي كند و اكثر استان ها به صورت اينترنتي مي باشد براي اطلاع از نحوه ثبت نام استان خود حتما با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشيد.

سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران

سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران همان سايت نمونه دولتي azmoon.medu.ir (سامانه ثبت نام آزمون ورودي مدارس استعدادهاي درخشان و نمونه دولتي نهم به دهم تهران سال تحصيلي 1398-99، nemoone medu ir 98) مي باشد كه توصيه مي شود براي ثبت نام مدارس نمونه تهران، ثبت نام مدارس نمونه نهم به دهم دوم متوسطه، نكونه دولتي اول نتوسطه پايه هفتم 98-99، زمان و نحوه اعلام نتايج مدارس نمونه دولتي 98-99 حتما با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد چون از حساسيت بالايي برخوردار است.

پرتال مركز پرورش استعداد هاي درخشان كشور: sampad.medu.ir/fa

سايت وزارت آموزش و پرورش: www.medu.ir/fa

 

اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: امروز آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان سال تحصيلي 1398-99، ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99، ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان، ليست مدارس نمونه دولتي تهران، سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم، azmoon.medu.ir، اعلام نتايج مدارس نمونه دولتي 98-99، sampad.medu.ir/fa، www.medu.ir/fa، اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۰:۲۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران

سايت آزمون تنها سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم تهران 98-99 مي باشد و آزمون مدارس نمونه دولتي تهران آزموني است كه هر ساله وزارت آموزش و پرورش براي شناخت دانش آموزان با استعداد و نمونه جهت ورود به كلاس دهم يا متوسطه دوم برگزار مي كند كه ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران با ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان تهران در پايه نهم به دهم ادغام و به صورت هماهنگ كشوري است و از طريق سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتي 98-99 مي باشد كه در اين مقاله سعي داريم زمان دقيق ثبت نام مدارس نمونه دولتي سال 1398، بخشنامه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 98-99، معرفي سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي - تيزهوشان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان 98-99 بپردازيم.

معرفي سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي azmoon.medu.ir 

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران نهم به دهم از سال تحصيلي 97-98 با تغييراتي همراه بوده است كه آزمون مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم حذف شد و پذيرش در مقطع اول متوسطه به هيئت امنايي(طرح شهاب) تغيير يافت.

براي مقطع متوسطه دوم (ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم) نيز ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم و ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98 نهم به دهم با هم ادغام شد و آزمون آنها به صورت هماهنگ كشوري برگزار مي شود كه براي مطالعه جزئيات كامل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 بر روي لينك مورد نظر كليك نماييد.

معرفي سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان 98-99

داوطلبان شركت در آزمون مدارس نمونه دولتي جهت ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم 98-99 در زمان مقرر به سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي مراجعه نمايند و دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي و راهنماي شركت در آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي نهم به دهم 98-99 را دريافت نمايند و با تهيه مدارك مورد نياز ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان اقدام نمايند.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران

جهت ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران نهم به دهم داشتن كد ملي و رمز همگام( سايت همگام هدايت تحصيلي نهم) hamgam.medu.ir الزامي است كه رمز همگام را مي توانيد از مدرسه محل تحصيل خود دريافت نماييد.

در صورت هر گونه مشكل در ورود به سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي و مدارس تيزهوشان و يا مشاوره ثبت نام و انجام تمامي مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي، دريافت نمونه سوالات آزمون و بودجه بندي، برنامه ريزي اعلام نتايج مدارس نمونه دولتي مي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره گيري شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.

ورود مستقيم به سايت azmoon.medu.ir مدارس نمونه دولتي

براي ورود به تنها سايت ثبت نام مدارس تيزهوشان و سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي پايه نهم به دهم مي توانيد به سايت آزمون مدارس نمونه دولتي به آدرس Azmoon.medu.ir مراجعه نماييد.

براي ورود به سايت ثبت نام مدارس استعداد درخشان بر روي لينك بالا كليك نماييد توصيه مي شود قبل از ورود حتما مطالب راهنماي نحوه ثبت نام را در ادامه مقاله مطالعه نماييد.

مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي در سامانه آزمون

تمامي مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعداد درخشان به صورت اينترنتي و از طريق سايت و سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي مي باشد و به صورت گام به گام شامل موارد زير مي باشد:

  1. تكميل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون نمونه دولتي پايه نهم به دهم 98-99
  2. بارگذاري عكس پرسنلي دانش آموز و ثبت اطلاعات مورد نياز.
  3. پرداخت هزينه ثبت نام و شركت در آزمون نمونه دولتي نهم به دهم به مبلغ 18000 تومان از طريق درگاه بانكي و به صورت انيترنتي
  4. تكميل مراحل ثبت نام و دريافت كد رهگيري.

ثبت نام و معرفي منابع آزمون مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان 98-99 خود را با خيال راحت به مشاوران درخت دانش بسپاريد

زمان شروع ثبت نام مدارس نمونه دولتي در سامانه azmoon.medu.ir

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتي 98-99  براي آزمون ورودي پايه دهم از روز چهارشنبه 28/1/98 آغاز و به مدت يك هفته و تا روز پنج شنبه 5/2/9826 ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاري آزمون نمونه دولتي 98-99

زمان برگزاري آزمون نمونه دولتي 98-99 و مدارس استعداد درخشان 98-99 در روز جمعه مورخ 31/3/98 به صورت همزمان و در سراسري كشور برگزار مي شود كه داوطلبان مي توانند جهت دريافت كارت ورود به جلسه آزمون پايه دهم از 26/3/98 به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتي 98-99 مراجعه نمايند.

بخشنامه آزمون مدارس نمونه دولتي نهم به دهم 98-99

بخشنامه آزمون نمونه دولتي شامل شرايط و ضوابط شركت در آزمون نمونه دولتي و استعداد درخشان، سهميه هاي اختصاصي آزمون نمونه دولتي نهم به دهم، ضوابط پذيرش داوطلبان در مدارس نمونه دولتي، مواد امتحاني و ضرايب دروس آزمون نمونه دولتي، نحوه نقل و انتقال دانش آموز در سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم و... مي باشد.

توصيه مي شود كه داوطلبان براي اطلاع از بخش نامه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 98-99 و پايه ششم به هفتم مي توانند از طريق شماره گيري 9099072943(بدون پيش شماره و از طريق تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

مشاوره انتخاب بهترين مدرسه نمونه دولتي درخت دانش

جهت دريافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصيلي خود و همچنين در باب موضوعات؛ ليست مدارس نمونه دولتي تهران، ليست مدارس تيزهوشان تهران و ثبت نام مدارس نمونه دولتي و تيز هوشان، نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتي 98-99، برنامه ريزي درسي مدارس نمونه، مشاوره تحصيلي تمامي مقاطع تحصيلي در سراسر ايران بدون كدگيري از تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943  تماس بگيريد تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نيازهاي تحصيلي و ارائه اطلاعات به روز راهنمايي نمايند.


برچسب: سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران، سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم، ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان تهران، ثبت نام مدارس نمونه دولتي تهران، دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي، سايت همگام هدايت تحصيلي نهم، اعلام نتايج مدارس نمونه دولتي، Azmoon.medu.ir، ليست مدارس تيزهوشان تهران، ليست مدارس نمونه دولتي تهران،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۵:۴۰ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

همه چيز درباره ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98

 

همه چيز درباره ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98

در اين مقاله سعي بر اين داريم به تمامي سوالات داوطلبان در رابطه با ثبت نام آزمون تيزهوشان 98  كه با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفته اند بپردازيم . داوطلبان مي توانند در اين مقاله اطلاعات بيشتر در رابطه با زمان و مهلت ثبت نام مدارس تيزهوشان 98 و همچنين طريقه و نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان و ضوابط و شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان و ومقاطع بندي ثبت نام آزمون تيزهوشان 98 و همچنين زمان پاسخگويي به سوالات آزمون تيزهوشان و ليست مدارس تيزهوشان تهران 98 ....كسب كنند . كه در ادامه قصد داريم به توضيح اين موارد بپردازيم .

 

 

زمان ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98 چه تاريخي مي باشد؟

پارسال زمان ثبت نام مدارس تيزهوشان از تاريخ 28 فروردين آغاز شد و نهايتا تا 5 ارديبهشت نيز ادامه داشت . از آن جا كه امسال زمان آزمون تيزهوشان به طور قطعي مشخص نيست متقاضيان مي توانند با عضوشدن در كانال تلگرام درخت دانش از اين طريق اززمان ثبت نام مدارس تيزهوشان 98 اطلاع رساني شوند . با توجه به اينكه زمان ثبت نام  حتما داوطلبان مي بايست با مراجعه به سايت ثبت نام تيزهوشان نسبت به پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان اقدام نمايند . داوطلبان مي بايست براي ثبت نام  اقدام نمايند . azmoon.medu.ir     از طريق سايت

 

 

داوطلبان مي بيست 4 روز قبل ازبرگزاري آزمون نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه اقدام نمايند . كه  شايان ذكر است آزمون تيزهوشان در يازدهم خردادماه برگزار مي شود.  همچنين اين امكان نيز وجود دارد كه طبق روال سال هاي گذشته براي مدارس تيزهوشان ششم ابتدايي ثبت نام انجام نشود . شايان ذكر است در صورت برگزاري آزمون تيزهوشان پايه ششم آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 در تير ماه 98  برگزار خواهد شد .

 

 

مهلت ثبت نام مدارس تيزهوشان 98

 

 

داوطلبان مي بايست حتما طي مهلت مقرر 8 روزه اي كه دارند براي ثبت نام مدارس تيزهوشان اقدام نمايند .

 

 

دانش آموزان پس از اين كه در مهلت مقرر براي ثبت نام مدارس تيزهوشان اقدام نمودند مي بايست بعد از شركت در آزمون تيزهوشان كه در يازدهم خرداد برگزار مي شود اقدام نمايند  داوطلبان نهايتا  3 هفته بعد از برگزاري آزمون تيزهوشان مي توانند از اعلام نتايج مطلع شوند .

 

 

طريقه ثبت نام مدارس تيزهوشان 98-99 چگونه است؟

داوطلبان مي بايست براي ثبت نام  اقدام نمايند . azmoon.medu.ir     از طريق سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي

 

 

داوطلبان مي توانند بصورت اينترنتي هزينه ثبت نام را كه 15 هزار تومان مي باشد بپردازند .  

 

 

داوطلبان مي بايست بعد از وارد كردن اطلاعات مراحل ثبت نام مدارس تيزهوشان را بصورت اينترنتي انجام دهند .

 

 

 

 

 

ضوابط و شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان 98 ؟

اولا معدل كل پايه نهم دانش آموزان بايددر پايه هشتم معدل سالانه 19 و بالاي 19 داشته باشند.  ثانيا دانش آموز بايد داراي اشتغال به تحصيل پايه نهم باشد .در ضمن بايد دانش آموزان تابعيت ايراني داشته باشند . كه شايان ذكر است اتباع غير ايراني مي توانند در صورت داشتن شرايط خاص در آزمون شركت كنند و براي آزمون نمونه دولتي ثبت نام نمايند . ولي بايد به اين موضوع نيز اشاره كرد كه در مدارس تيزهوشان به دانش آموزان فشار زيادي وارد مي كنند .

 

 

چه كساني مي توانند در مدارس تيزهوشان ثبت نام كنند ؟

اولا دانش آموزاني مي توانند براي مدارس تيزهوشان در پايه نهم به دهم ثبت نام نمايند كه در وهله اول تابعيت ايراني داشته باشند. .  تمام دانش آموزان پايه نهم به دهم كه قصد ثبت نام دارند مي توانند در صورت داشتن شرايط  اوليه براي ثبت نام در مدارس تيزهوشان اقدام نمايند . دانش آموزاني مي توانندبراي مدارس تيزهوشان ثبت نام كنند كه با توجه به اينكه اولا معدل كل پايه نهم دانش آموزان بايددر پايه هشتم داراي معدل سالانه 19 و بالاي 19 باشد .

 

 

مدارس تيزهوشان شامل چه مقاطعي مي باشد ؟

مدارس تيزهوشان شامل دانش آموزان مقاطع پايه نهم به دهم مي باشند . دانش آموزان مي بايست با مطالعه منابع كمك درسي و نيز كتاب هاي كمك درسي به سوالات تستي و چهارگزينه اي كه طراحي شده است پاسخگو باشند و با توجه به اين كه سوالات غلط نمره منفي خواهد داشت و به دانش آموزان توصيه ميكنيم كه به سوالاتي كه مطمئند پاسخ درست داده اند جواب دهند زيرا به ازاي هر پاسخ 3 امتياز مي گيرند و همينطور در ازاي هر پاسخ غلط يك امتياز منفي مي گيرند. 80 درصد سوالات آزمون را سوالات استعداد تحصيلي به خود اختصاص مي دهد كه از كتاب هاي درسي پايه نهم و هشتم طراحي مي شود شايان ذكر است اگر داوطلب در يك سوال بيشتر از يك گزينه را انتخاب كند پاسخ آن سوال غلط در نظر گرفته مي شود . و همچنين 20 درصد سوالات آزمون را سوالات تحليلي به خود اختصاص مي دهد حدودا 70 درصد باقيمانده از كتاب هاي درسي پايه نهم طراحي مي شود و 30 درصد از كتاب هاي پايه درسي هشتم طراحي مي شود . آزمون تيزهوشان پايه نهم به دهم شامل 90  سوال و120 دقيقه زمان براي پاسخگويي مي باشد. سوالات آزمون مدارس تيزهوشان پايه نهم به دهم به دو دسته تقسيم مي شود سوالات استعداد تحليلي و استعداد تحصيلي كه به سوالات استعداد تحصيلي 80 درصد امتياز آزمون تعلق مي گيرد و به سوالات استعداد تحليلي 20 درصد امتياز آزمون تعلق مي گيرد .مدت پاسخگويي به سوالات استعدادتحصيلي 105 دقيقه است . 

 

 

 

 

 

مدت پاسخگويي 

 

 

تعداد سوال 

 

 

سوالات استعداد تحليلي 

 

 

15 دقيقه 

 

 

15 

 

 

استعداد تحليلي 

 

 

 

 

 

ضريب 

 

 

تعداد سوال 

 

 

سوالات استعداد تحصيلي 

 

 

2 

 

 

17 

 

 

علوم تجربي 

 

 

2 

 

 

15 

 

 

زبان و ادبيات فارسي 

 

 

3 

 

 

20 

 

 

رياضيات 

 

 

2 

 

 

8 

 

 

قرآن و معارف اسلامي ( آموزش قرآن و پيام هاي آسمان ) 

 

 

1 

 

 

15 

 

 

مطالعات اجتماعي ( تاريخ ، جغرافيا ، اجتماعي ) 

 

 

 

 

 

مدارك مورد نياز ثبت نام مدارس تيزهوشان 98-99

مدارك مورد نياز ثبت نام مدارس تيزهوشان عبارتند از :

 

 

 

  • واريز هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان از طريق درگاه پرداخت الكترونيكي
  • تكميل فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان بصورت اينترنتي
  • اسكن عكس 3*4
  • دانش آموزان مي بايست بعد از انجام مراحل ثبت نام كد پيگيري دريافت كنند و ضروريست كه كد پيگيري را تا زمان اعلام نتايج نزد خود نگه دارند.

برچسب: همه چيز درباره ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98، ثبت نام آزمون تيزهوشان 98، مشاوره تحصيلي درخت دانش، ليست مدارس تيزهوشان تهران 98، ثبت نام مدارس تيزهوشان، آزمون تيزهوشان، سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي، آزمون نمونه دولتي،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۲۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع: