رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

راهنما انتخاب رشته كنكور سراسري

 

راهنما انتخاب رشته كنكور سراسري

براي داشتن يك انتخاب درست بايد به عوامل و فاكتورهايي توجه كرد , مهم ترين اين فاكتورها توجه به ميزان علاقه مندي فرد به رشته تحصيلي است .

رشته ي تحصيلي شما در دانشگاه آينده ي شغلي شما را رقم مي زند كه بايد براساس توانمندي ها و استعدادهايتان باشد , انتخاب ناآگاهانه سبب بروز مشكلاتي در زندگي شخصي و اجتماعي شما و هم چنين هدر رفتن استعداد ها و توانمندي هايتان مي گردد پس دقت كافي را در اين باره داشته باشيد .

نكات مهم انتخاب رشته كنكور سراسري

• در ابتدا رشته هاي دانشگاهي را بر اساس علايق خود اولويت بندي كنيد , عدم علاقه به رشته باعث بي انگيزگي تان مي گردد .

• بر اساس شرايط موجود به انتخاب رشته بپردازيد و توانايي هايتان را در نظر بگيريد , عدم همخواني رشته با استعاداهايتان مشكلاتي را براي شما به همراه خواهد داشت .

• رتبه و تراز خود را در انتخاب رشته تان در نظر بگيريد , افرادي كه مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه هاي دولتي شده باشند در كارنامه اوليه شان درج مي شود .

• آينده ي شغلي تان را تصور كنيد و بر اساس آن تصميم بگيريد , شغلي كه انتخاب مي كنيد تاثير مستقيم بر سلامت روح و جسم شما خواهد داشت .

• حتما از فردي با تجربه در اين زمينه مشاوره بگيريد , با خانواده خود مشورت كنيد و در صورت لزوم از يك مشاور راهنمايي بگيريد .

• در مورد رشته ها اطلاعات بيش تري كسب كنيد و در مورد هر يك از آن ها پرس و جو كنيد , ممكن است با علايق شما ناسازگار باشد .

• در شرايطي اقدام به انتخاب رشته كنيد كه استرس و اضطراب نداشته باشيد , اضطراب مانع از اين مي شود كه تصميمي درست بگيريد .

• اگر شهر ديگري را براي تحصيل انتخاب كرده ايد به مواردي چون ; خوابگاه , مسافت محل انتخابي تا محل زندگي و .. توجه كنيد .

براي مشاهده پربازديدترين مقالات سايت جامع درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

انتخاب رشته كنكور 97

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97

رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

راهنماي انتخاب رشته كنكور 97

مشاوره انتخاب رشته كنكور 97

بدون كنكور مهر 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

جهت دريافت اطلاعات كامل درباره انتخاب رشته كنكور سراسري 97، اطلاعات كامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار كار و وضعيت ادامه تحصيل در هر رشته و همچنين انتخاب رشته درست و منطقي با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون كدگيري از طريق تلفن ثابت تماس بگيريد و آينده شغلي و تحصيلي خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد.


برچسب: راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري 97، راهنماي انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97، راهنماي انتخاب رشته كارشناسي ارشد 97، راهنماي انتخاب رشته بدون كنكور 97، راهنماي انتخاب رشته تجربي 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۳:۱۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :