رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

ثبت نام اينترنتي دانشجويان جديدالورود چيست؟

ثبت نام اينترنتي دانشجويان جديدالورود چيست؟

بعد از مشاهده نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97 و قبولي در اولويت هاي انتخابي انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد، اولين اقدام ثبت نام اينترنتي در سايت دانشگاه آزاد مورد پذيرش قرار گرفته شده است.

بر خلاف سالهاي گذشته دانشگاه آزاد براي ثبت نام بدون كنكور حضوري را به صورت اينترنتي انجام خواهد داد و داوطلبين قبل حضور به دانشگاه بايد ثبت نام اوليه و دريافت شماره دانشجويي را در سايت انجام دهند و با در دست داشتن اصل مدارك و همچنين شماره دانشجويي دريافتي از ثبت نام اينترنتي ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد به دانشگاه مراجعه نمايند.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه دريافت شماره دانشجويي قبل از ثبت نام حضوري دانشگاه(ثبت نام ده مرحله اي بدون كنكور دانشگاه آزاد) و همچنين بازيابي كلمه عبور براي مشاهده نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد 97-98 مي توانيد با شماره 9099072943 (از طريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره) تماس حاصل نماييد.

"ثبت نام نهايي دانشگاه آزاد بدون كنكور تا شنبه 7 مهر ماه 97 تمديد شد"

چگونه ميتوان ثبت نام بدون كنكور در دانشگاه آزاد در رشته دلخواه را انتخاب كرد؟ (كنكور بي كنكور!)

دانشگاه آزاد طي سالهاي گذشته براي اولين باردر نيمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصيلي يا همان معدل كتبي ثبت نام وپذيرش انجام داد و ديگر همانند سالهاي قبل زمان ثبت نام مهم نمي باشد و هر كسي زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتي در قبولي آن ندارد و تا پايان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون كنكور دانشگاه آزاد مي توانند ثبت نام خود را در سايت دانشگاه آزاد بدون كنكور انجام دهند،

"بايد بدانيد: 95 درصد رشته هاي دانشگاهي را بدون كنكور دانشگاه آزاد پذيرش داريم"



برچسب: ثبت نام اينترنتي دانشجويان جديدالورود چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۳۷:۲۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

بهترين منابع كنكور 98 كدامند؟

بهترين منابع كنكور 98 كدامند؟

متاسفانه عدم آگاهي كامل خانواده ها و دانش آموزان و گاها تقليدهاي دور از فكر كردن باعث ميشود كه داوطلبان كنكور در مهمترين و سرنوشت ساز ترين سال زندگيشان راه را به اشتباه و به خطا بروند و تحت تاثير اين اشتباه به كلي باعث تغيير و دگرگوني زندگيشان شوند. كنكور مهمترين و سرنوشت سازترين مقطع زندگي يك دانش آموز است. به جرات ميتوان گفت شخصيت كاري و زندگي دانش آموزان در زندگي آينده به كنكور گره خورده است. جاده دو طرف عبور و عدم عبور از سد كنكور بسيار متفاوت از هم ديگراست. بنابراين تاكيد ويژه ما اين است كه حتما با چشم باز و با آگاهي كامل منبع كنكورتان را انتخاب كنيد.

چطوري بهترين منابع كنكور 98 را انتخاب كنيم؟

بررسي سوالات كنكور از سال 90 به بعد نشان ميدهد كه هر سال سوالات به نسبت مفهومي و تركيبي طرح مي شود و اين تغييرات در گروه آزمايشي تجربي بسيار چشم گير است.(بهترين منابع كنكور 98) اما متاسفانه بسياري از منابع كنكوري كه امروزه به راحتي در اختيار دانش آموزان و داوطلبان كنكور قرار ميگيرد اين تغييرات را احساس نكرده اند و به همان شيوه و روش قبل راه خودشان را پيش گرفته اند. استفاده از روش هاي تشريحي و فاقد كارايي ديگر جوابگوي سوالات مفهومي كنكور نيست كه موسسات و انتشارات كنكوري بايد اين مهم را درك كنند و اين مساله را جدي بگيرند.

براي قبولي در كنكور 98 كدام منابع را استفاده كنم؟

منابعي كه پوشش كامل مطالب 98 را بدهد

يك منبع خوب براي كنكور بايد بتواند تمام مباحث كتاب را پوشش بدهد. اين پوشش نبايد به صورت كلي باشد؛ بلكه بايد خط به خط كتاب را تجزيه و تحليل كند. چون ماهيت كنكور و سوالات آن كاملا با امتحانات تشريحي فرق دارد و در برخي دروس تخصصي مثل زيست شناسي كه سوالات بصورت تركيبي و مفهومي طرح ميشود، نياز است خط به خط كتاب مورد تجزيه و تحليل قرار گيرد.

منابع داراي ارائه راهكار هاي ساده و كوتاه

يكي از آيتم هاي مهم سرجلسه كنكور و قبل از آن در دوران آموزش و آمادگي مبحث زمان و مديريت بهينه زمان است. بعضا پيش آمده كه برخي از دانش آموزان با آمادگي كامل سرجلسه كنكور حاضر شده اند اما به دليل عدم مديريت بهينه زمان موفق به پاسخگويي به تمامي سوالات نشده اند. دليل اصلي اين كار هم روش هاي بسيار طولاني و وجود فرمولهاي زياد در متاب هاي درسي و منابع كمك كنكور است. بسياري از منابع كنكوري گاها تعداد فرمولها و تكنيك ها را به جاي كاهش و سادگي، افزايش هم ميدهند. بنابراين منابع كمك كنكوري بايد راهكارهاي ساده و كوتاه را پيش پاي داوطلبان كنكور قرار بدهد تا هم در حين مرحله آموزش به سطح آمادگي لازم برسند و هم اينكه سرجلسه كنكور در كمترين زمان هر تست را پاسخ بدهند.

منابع آموزش مفهومي و شهودي

همانگونه كه پيش تر اشاره كرديم سوالات كنكوري از سال 90 به بعد كاملا مفهومي و شهودي شده است و متاسفانه خيلي از منابع كمك كنكوري با توجه به تغييرات پيش آمده در سطح سوالات كنكوري هيچگونه تغييري در محتواي خود ايجاد نكرده اند. تغيير سطح سوالات كنكوري منبع كاملا مفهومي و شهودي مي طلبد تا داوطلبان بتوانند حتي دروس محاسباتي مانند فيزيك، رياضي و شيمي را به صورت مفهومي ياد بگيرند و نيازي به حفظ كردن فرمول و تكنيك نباشد.

زمان مناسب تدريس و آموزش

يكي از مهمترين آيتم هاي منابع خوب كنكوري زمان تدريس و آموزش آن است. بسياري از منابع كنكور موجود در بازار كنكور وقت گير و حجيم هستند و خيلي از وقت دانش آموزان و داوطلبان را ميگيرد. اين امر خسته كننده و به مرور باعث ايجاد استرس و اضطراب در داوطلبان ميشود چون حجم زياد منابع و طولاني شدن دوران آموزش باعث ميشود دانش آموزان دوران مرور و جمعبندي را ديرتر شروع كنند و به موقع نتوانند سطح خود را بالا ببرند.

بهترين منابع كنكوررياضي 98

اكنون ميخواهيم با توجه به توضيحات ارائه شده بهترين منبع كنكور رياضي 98 بهترين منابع را خدمت شما معرفي كنيم. هر چند كه اعتقاد داريم معرفي منابع خوب كنكور با توجه به اهميت كنكور در كسب موفقيت و مسير زندگي دانش آموزان و داوطلبان داراي اهميت بسيار زياد است و با مختصر توضيحاتي نميتوان به نتيجه كافي رسيد. ولي اين اولين مقاله در اين مورد است و در ادامه ساير مقالات ديگر به ادامه اين مبحث خواهيم پرداخت.

بهترين منابع رياضي كنكور 98


برچسب: بهترين منابع كنكور 98 كدامند؟، چطوري بهترين منابع كنكور 98 را انتخاب كنيم؟، براي قبولي در كنكور 98 كدام منابع را استفاده كنم؟، بهترين منابع كنكوررياضي 98،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۲۹:۲۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

نحوه برگزاري كنكور سراسري 98

نحوه برگزاري كنكور سراسري 98 

كنكور سراسري 98 چگونه برگزار خواهد شد؟

نحوه برگزاري كنكور سراسري 98 براي نظام جديد و نظام قديم چگونه مي باشد؟

تاثير معدل در كنكور سراسري نظام جديد و نظام قديم 98؟

معرفي منابع كنكور سراسري 98؟

برنامه ريزي درسي كنكور سراسري 98؟

شرايط ثبت نام در كنكور سراسري 98؟

مشاوره ثبت نام كنكور سراسري 99 ؟

كنكور سراسري سال 98 متفاوت تر از كنكور هاي سال گذشته خواهد بود كه در اينجا مي خواهيم به طور مفيد در اين مقاله نحوه برگزاري كنكور(نحوه برگزاري كنكور سراسري 98) را خدمت دوستان عزيز عرض نماييم. براي دريافت مشاوره و راهنمايي هاي بيشتر مي توانيد با شماره تماس 9099072943 از طريق تلفن ثابت تماس و با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

نحوه برگزاري كنكور سراسري 98

 

نحوه برگزاري آزمون سراسري 98

1- در سال 1398، سنجش با دو آزمون جدا يعني دو مجموعه سوال و طبق موارد زير انجام مي شود، در ضمن از مباحث مشترك بين دو نظام آموزشي يعني نظام آموزشي قديم و جديد (نحوه برگزاري كنكور سراسري 98)سوالات يكساني طرح خواهند شد.
• يك آزمون با يك مجموعه سوال براي دانش آموزان نظام قديم
• يك آزمون با يك مجموعه سئوال براي دانش آموزان نظام جديد

البته داوطلبان الزاما بايد در آزمون مربوط به نظام آموزشي كه در آن فارغ التحصيل شده اند، شركت كنند.

2- ظرفيتي مجزا براي داوطلبان نظام قديم و نظام جديد اختصاص داده نشده است يعني نمرات دو گروه داوطلبان نظام قديم و نظام جديد تراز شده و گزينش آنها به صورت رقابتي و براساس نمره كل نهايي در زير گروه مربوطه و ديگر شرايط و ضوابط آزمون سراسري انجام خواهد شد.(نحوه برگزاري كنكور سراسري 98)

تاثير معدل در كنكور سراسري 98

3- در آزمون سراسري سال 98، ميزان تاثير سوابق تحصيلي نهايتا 30 درصد است. در كل 20 درصد با تاثير قطعي و 10 درصد با تاثير مثبت اعمال خواهد شد. كه در زير به طور مفصل درباره اين موضوع شرح داده ايم:
داوطلبان ديپلمه پنج گروه آزمايشي رياضي، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي كه مدرك ديپلم خود را در سال 98 و از نظام آموزشي جديد اخذ كرده اند و همچنين امتحانات دروس پايه دوازدهم آنها نهايي سراسري و كشوري برگزار شده، سوابق تحصيلي براي آنها اعمال شده و(نحوه برگزاري كنكور سراسري 98) و سوابق تحصيلي موجود ديپلم ( پايه دوازدهم- سال سوم آموزش متوسطه نظام جديد 6-3-3) به ميزان نهايتا 30 درصد به نسبت سوابق تحصيلي داوطلب است. كه 20 درصد آن به صورت تاثير قطعي و 10 درصد به صورت تاثير تاثير مثبت در نمره كل نهايي آنها لحاظ مي شود.

ديپلمه هاي سال 84 تا 97

آن دسته از ديپلمه هاي رياضي ، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي كه ديپلم خود را از سال 84 الي 97 دريافت نموده اند و امتحانات يك يا چند درس آنها به صورت نهايي، سراسري و كشوري برگزار شده نيز مشمول اعمال سوابق تحصيلي بوده و سوابق تحصيلي موجود ديپلم (پايه يازدهم- سال سوم آموزش متوسطه نظام قديم) به ميزان حداكثر 25 درصد به نسبت سوابق تحصيلي موجود داوطلب و داوطلبان داراي مدرك پيش دانشگاهي رياضي، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر كه مدرك دوره پيش دانشگاهي خود را از سال تحصيلي 90-91 اخذ نموده اند، و امتحانات يك يا چند درس آنها به صورت نهايي سراسري و كشوري برگزار شده، مشمول اعمال سوابق تحصيلي بوده و سوابق تحصيلي دوره پيش دانشگاهي (پايه دوازدهم- سال آخر آموزش متوسطه نظام قديم) به ميزان نهايتا 5 درصد به نسبت سوابق تحصيلي موجود داوطلب است.

در مجموع ميزان تاثير سوابق تحصيلي نهايتا 30 درصد است كه 20 درصد به صورت قطعي و 10 درصد به صورت تاثير مثبت در نمره كل نهايي آنها اعمال مي شود. يعني ميزان تاثير قطعي سوابق تحصيلي ديپلم حداكثر 67/16 و ميزان تاثير قطعي سوابق تحصيلي پيش دانشگاهي حداكثر 33/3 درصد مي باشد و در صورتي كه سوابق تحصيلي تاثير مثبت داشته و منجر به افزايش نمره كل شود، به تفكيك براي ديپلم حداكثر 33/8 و براي پيش دانشگاهي حداكثر 67/1 افزايش مي يابد.

ميزان تاثير مثبت معدل در كنكور 98

در صورتي كه تاثير مثبت نداشته باشد، ملاك نمره كل كسب شده در آزمون و ميزان تاثير قطعي سوابق تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي (حداكثر به ميزان 20 درصد بر طبق موارد مذكور) خواهد بود.
براي ديگر ديپلمه هاي(غير از بندهاي دو پاراگراف بالا ) بايد گفت كه شامل اعمال سوابق تحصيلي نخواهند شد.
در اينجا لازم به ذكر است كه وزارت آموزش و پرورش امكان جبران سوابق تحصيلي ديپلم و سوابق تحصيلي پيش دانشگاهي را براي فارغ التحصيلان دوره متوسطه نظام قبلي كه نهايتا تا سال 97، مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي خود را اخذ نموده اند، براي سال 98 مهيا مي سازد.
اطلاعات بيشتر در خصوص ميزان و تاثير سوابق تحصيلي در دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون سراسري ارائه مي شود.

منابع درسي كنكور سراسري 


98

4- عناوين دروس پايه دوازدهم دوره دوم متوسطه مرتبط با هر گروه آزمايشي آزمون سراسري كه وزارت آموزش و پرورش امتحان آنها را به صورت نهايي برگزار مي كند،(نحوه برگزاري كنكور سراسري 98) پس از تصويب در شوراي عالي آموزش و پرورش، براي اعمال سوابق تحصيلي اطلاع رساني خواهد شد.
5- فهرست منابع سوالات آزمون براي داوطلبان هر دو نظام قديم و جديد بعدا اعلام خواهد شد.

نحوه برگزاري كنكور سراسري 98 براي ديپلمه هاي فني حرفه اي و كارودانش

6- دانش آموزان ديپلم فني حرفه اي و كارودانش مي توانند در آزمون سراسري شركت نمايند. اگر تمايل به اعمال سوابق تحصيلي داشتند، بايد در امتحان نهايي درس هاي شاخه نظري گروه آزمايشي مربوط شركت كنند و گرنه مشمول اعمال سوابق تحصيلي نمي شوند و نمره ي آزمون سراسري ملاك عمل است.

معيار پذيرش براي رشته هاي صرفا بر اساس سوابق تحصيلي

7- معيار پذيرش براي رشته هاي صرفا بر اساس سوابق تحصيلي معدل كتبي پايه دوازدهم براي دانش آموزان نظام جديد و براي دانش آموزان نظام قديم معدل كتبي ديپلم (سال يازدهم) است.
8- دانش آموزان داراي ديپلم علوم و معارف اسلامي كه در گروه آزمايشي انساني شركت مي كنند، به جاي پاسخگويي به سوالات دروس تاريخ 1، 2، 3 و عربي 1، 2، 3 دفترچه اختصاصي گروه علوم انساني ، به سوالات تاريخ 1، 2، 3 اختصاصي و عربي 1، 2، 3 اختصاصي كه مربوط به دروس متوسطه ديپلم علوم و معارف اسلامي است، پاسخ مي دهند. (نحوه برگزاري كنكور سراسري 98)سوالات ساير دروس امتحاني همان سوالات گروه آزمايشي علوم انساني خواهد بود.

نحوه برگزاري آزمون سراسري 99

1- در سال 1399 فقط يك آزمون با يك مجموعه سوال بر اساس نظام جديد آموزشي برگزار خواهد شد.
2- در آزمون سراسري سال 99، ميزان تاثير سوابق تحصيلي، حداكثر 30 درصد با تاثير قطعي به شرح زير اعمال مي شود.

نحوه تاثير معدل در كنكور سراسري 99

• آن دسته از ديپلمه هاي رياضي و فيزيك ، علوم تجربي، علوم انساني، و علوم و معارف اسلامي كه ديپلم خود را سال 98 و بعد از آن در نظام آموزشي جديد اخذ نموده و امتحانات دروس پايه دوازدهم آنها به صورت نهايي، سراسري و كشوري برگزار شده، مشمول اعمال سوابق تحصيلي شده و سوابق تحصيلي كسب شده در ديپلم به ميزان حداكثر 30 درصد به نسبت سوابق تحصيلي موجود داوطلب و به صورت تاثير قطعي در نمره كل نهايي آنها لحاظ مي شود.

تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري سال 99

• ديپلمه هاي رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي كه ديپلم خود را از سال 84 الي 97 اخذ نموده اند، و امتحانات يك يا چند درس آنها نهايي، سراسري و كشوري بوده، مشمول اعمال سوابق تحصيلي شده و سوابق تحصيلي موجود ديپلم به ميزان حداكثر 25 درصد به نسبت سوابق تحصيلي موجود داوطلب و با تاثير قطعي و براي داوطلبان داراي مدرك پيش دانشگاهي رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر كه مدرك دوره پيش دانشگاهي خود را از سال تحصيلي 90-91 دريافت نموده اند، و امتحانات يك يا چند درس آنها به صورت نهايي، سراسري و كشوري اجرا شده، مشمول اعمال سوابق تحصيلي شده و سوابق تحصيلي كسب شده در دوره پيش دانشگاهي به ميزان حداكثر 5 درصد به نسبت سوابق تحصيلي موجود داوطلب و به صورت تاثير قطعي در نمره كل نهايي آنها لحاظ مي شود.

نحوه برگزاري كنكور سراسري سال 99 فني حرفه ايي كارودانش

3- بندهاي 6، 7 و 8 در بند الف مربوط به آزمون سراسري سال 98 در سال 99 نيز عينا برقرار مي باشد. ناگفته نماند كه تمامي قوانين، مقررات شرايط و ضوابطي كه در آزمون سراسري اجرا مي شود از جمله سهميه بندي، بومي پذيري و … مصوب مراجع ذي صلاح از جمله مجلس شوراي اسلامي،(نحوه برگزاري كنكور سراسري 98) شوراي عالي انقلاب فرهنگي، شوراي سنجش و پذيرش دانشجو است و سازمان سنجش آموزش كشور نيز موظف به اجراي اين قوانين و مقررات است.

معرفي منابع كمك درسي كنكور سراسري 97

به زودي بهترين منابع كمك درسي كنكور سراسري نظام قديم 98 و همچنين كنكور سراسري نظام جديد 98 را در لينك زير مي توانيد مشاهده نماييد.

بهترين منابع درسي كنكور سراسري 98

 براي مشاهده پربازديد ترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟

نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامي مراحل ثبت نام كنكور سراسري 98، برنامه ريزي درسي كنكور سراسري 98، معرفي منابع كنكور سراسري 98 همراه شما عزيزان خواهند بود. براي ارتباط با مشاوران تحصيلي درخت دانش مي توانيد با شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد از طريق تلفن ثابت در ارتباط باشند.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: نحوه برگزاري كنكور سراسري 98، مشاوره ثبت نام كنكور سراسري 99 شرايط ثبت نام در كن، برنامه ريزي درسي كنكور سراسري 98، معرفي منابع كنكور سراسري 98، تاثير معدل در كنكور سراسري نظام جديد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۶:۰۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟

آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟

آيا امكان حذف تكميل ظرفيت هست؟

ذخيره تكميل ظرفيت چيست؟

دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 كي منتشر خواهد شد؟

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 به چه كساني تعلق نمي گيرد؟

نحوه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 به چه صورت است؟

ظرفيت دانشگاه هاي سراسري 97 چقدر است؟

و …؟؟

هر ساله تعدادي از رشته ها و دانشگاه ها به دليل انصراف دانشجو،عدم مراجعه داوطلب براي ثبت نام در كد رشته مورد نظر و يا ثبت نام در رشته ديگر داراي ظرفيت خالي مي شوند كه بالطبع دانشگاه ها زماني متوجه خواهند شد ظرفيتي كه پيش بيني كردند واعلام قبولي كردند به داوطلبان خالي هست كه ثبت نام نهايي از پذيرفته شدگان پايان بپذيرد.

پس از پايان ثبت نام دانشجويان جديدالورود  كنكور سراسري سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي(دانشگاه هاي روزانه ،شبانه ،پيام نور ،غير انتفاعي و پرديس هاي خودگردان) در تكميل ظرفيت كنكور ساسري 97 رشته محل هاي خالي خود را جهت تكميل ظرفيت اعلام خواهند كرد.

با اعلام تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 از طرف دانشگاه ها دانشجوياني كه مي‌خواهند شانس خود را براي قبولي مجدد امتحان كنند، ميتوانند دوباره انتخاب رشته كنند.

تكميل ظرفيت 97 چيست؟

تكميل ظرفيت به معناي شانس دوباره اي هست كه دانشگاه ها به داوطلبان جهت ثبت نام مي دهند، يعني در واقع دانشگاه ها ظرفيت خالي خود و يا ظرفيتي كه اضافه كرده اند را از طريق سازمان سنجش آموزش كشور با تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 پر ميكنند.(آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟)

آيا امكان حذف تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 هست؟

در جواب به سوال آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟

وزارت علوم براي كنكور سراسري 97 تغييراتي در پذيرش مرحله تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي ايجاد كرده است كه در ادامه واقعيت تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 بيان خواهد شد.

بر اساس اعلام آقاي مجتبي شريعتي نياسر (معاون آموزشي وزارت علوم) از سال تحصيلي جديد در نيمسال تحصيلي اول مهر ماه سال 97 دوره تكميل ظرفيت براي كنكور سراسري 97 نخواهيم داشت.

“حذف تكميل ظرفيت در راستاي افزايش كيفيت گرايي در آموزش عالي اجرا خواهد شد”

اما آيا اينكه اين مصوبه به دانشگاه ها ابلاغ شده و براي سال تحصيلي 97-98 تكميل ظرفيت نداريم در هاله اي از ابهام هست و بايد منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش كشور در مورد تكميل طرفيت كنكور سراسري 97 باشيم.

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 به چه كساني تعلق نمي گيرد؟

تمام داوطلباني كه در كنكور سراسري 97 مجاز شدند مي توانند در تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 شركت نمايند، چه آنهايي كه در انتخاب رشته اوليه قبول شده باشند و چه قبول نشده باشند؛ در واقع شرايط انتخاب رشته تكميل ظرفيت 97 مجاز بودن در نتايج انتخاب رشته كنكور 97 مي باشد.(آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟)

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه انتخاب رشته تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري 97، شرايط اختصاصي و آخرين رتبه هاي قبولي تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق شماره تلفن ثابت تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد:

تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري ۹۷

در گذشته، اگر داوطلب بعد از انتخاب رشته  كنكور سراسري 97 در دوره‌هاي غيرروزانه قبول نمي‌شد، مجاز به شركت در تكميل ظرفيت نبود اما چند سالي است كه اين قانون برداشته شده است و غيرروزانه‌ها هم مشمول اين طرح هستند.

“تمام افراد مجاز در انتخاب رشته مي توانند در تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري شركت نمايند”

آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟

نحوه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 به چه صورت است؟

ثبت نام انتخاب رشته تكميل ظرفيت 97 آخرين قطعه پازل از جورچين كنكور سراسري 97 خواهد بود، قبل از هرچيزي بايد منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش باشيم در باره اعلام رشته محل هاي داراي ظرفيت جهت تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 كه هر رشته همانند انتخاب رشته كنكور سراسري 97  داري يك كدرشته است و هر داوطلب ميتواند 50 كد رشته انتخاب نمايد.

پس با توجه به ظرفيت هاي موجود رشته ها و همچنين تمركز زياد در هنگام انتخاب رشته خود، از وجود اشتباهات جلوگيري نماييد.

اولويت هاي انتخابي شما در تكميل ظرفيت مهم است در صورتي كه اولويت هاي بعدي خود را در تكميل ظرفيت بخواهيد امكان اعتراض براي نتايج تكميل ظرفيت نخواهيم داشت.

در صورتي كه داوطلباني كه انتخاب رشته موفق داشته اند و در تكميل ظرفيت شركت كنند، در صورت عدم قبولي در تكميل ظرفيت، هيچ چيزي را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را براي انتخاب رشته يا دانشگاه بهتر امتحان كرده اند.

“قبول شدن شما در تكميل ظرفيت به منزله لغو قبولي قبلي شما خواهد بود”

زمان اعلام دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97

زمان دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 در صورت انتشار از نيمه دوم آبان ماه 97 منتشر خواهد شد.

شايان ذكر هست كه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 مجزا از تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد 97 خواهد بود.

براي اطلاع از تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد 97 بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:(آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟)

تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد 97

شرايط تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد

براي مشاهده پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

پانسيون مطالعاتي درخت دانش

نحوه برگزاري كنكور سراسري 98

نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

ليست رشته هاي تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 شامل رشته هاي پزشكي، پيراپزشكي، مهندسي، علوم انساني، هنر و زبان مي باشد جهت مشاهده ليست رشته هاي تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 كليك كنيد.

با اعلام ثبت نام تكميل ظرفيت سراسري 97 مشاوران درخت دانش با انتخاب رشته واقع بينانه و اولويت بندي بر اساس علائق و بازار كار رشته ها بهترين انتخاب رشته در تكميل ظرفيت براي شما انجام خواهند داد.

“انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 دانشگاه سراسري و دانشگاه آزاد را به مشاوران تحصيلي درخت دانش بسپاريد”

مشاوره غير حضوري در مورد آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟ با شماره 9099072943 با تلفن ثابت بدون نياز به گرفتن كد در تمام نقاط كشور و مشاوره حضوري خود را مي توانيد با شماره تلگرام 09033806196 رزرو نماييد.

براي عضويت در خبرنامه اعلام نتايج آزمون ها در كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh درخت دانش عضو شويد.


برچسب: آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم، آيا امكان حذف تكميل ظرفيت هست، دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97، تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97، نحوه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۵:۲۱ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

ذخيره دانشگاه آزاد

ذخيره دانشگاه آزاد – تحليل كارنامه دانشگاه آزاد .

ذخيره در لغت به معني رزرو و در قبولي دانشگاه آزاد 97 به معناي جانشين مي باشد، بر اساس تجربيات سالهاي گذشته ذخيره در قبولي نتايج دانشگاه آزاد به اين معني است كه داوطلب شانس قبولي در اين رشته و دانشگاه را داشته است و بايد نتايج قطعي قبولي را از دانشگاه پذيرفته شده دريافت نمايد.

ذخيره دانشگاه آزاد چيست و چه كساني تعلق مي گيرد؟

رديف ذخيره به چه معناست؟

شانس قبولي در قبولي ذخيره تا چه اندازه است؟

نتايج قبولي ذخيره كي اعلام خواهد شد؟

نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام داوطلباني كه به عنوان ذخيره در دانشگاه آزاد قبول شده اند؟

و .. ؟؟

در اين مقاله سعي بر اين داريم به تمام سوالات داوطلبان ذخيره دانشگاه آزاد 97 پاسخ دهيم.

قبولي ذخيره دانشگاه آزاد 97 چيست؟

در كارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعضي از داوطلبان كلمه (ذخيره) در مقابل بعضي از كد رشته محل هاي قبولي ذكر شده است. اين افراد كه كلمه ذخيره در كارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد آنها قيد شده، يعني مي توانند در رشته محل مذكور در زمان اعلام شده به دانشگاه محل قبولي مراجعه و با شرايط زير ثبت نام نمايند.

زمان و نحوه ثبت نام داوطلباني كه به عنوان ذخيره دانشگاه آزاد 97 قبول شده اند

اعـلام شـدگان ذخيـره نتايج دانشگاه آزاد 97 بايـد در روزهـاي تعيـين شـده، بـه واحدهاي دانشگاهي مراجعه نموده و آمادگي خود را كتباً طبـق فرم مخصوص و در قبال دريافت رسيد از مسئولين مربوطه، بـراي ثبت نام اعــلام نماينــد،

داوطلبان قبول شده در ذخيره دانشگاه آزاد 97 بايد در روز هاي دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 شهريور 97 نسبت به تحويل برگه قبولي ذخيره خود به دانشگاه مراجعه نمايند.

نتايج قبولي ذخيره كي اعلام مي شود؟

داوطلبان قبولي ذخيره دانشگاه آزاد 97 در ســاعت 9 صــبح روز شــنبه 31 شهريور ماه به واحدهاي دانشگاهي مربوطه مراجعه نماينـد تـا در صورت عدم تكميل ظرفيت با پذيرفته شدگان اصلي و وجـود ظرفيت باقي مانده، با رعايت حق تقدم نمره تا حد تكميل ظرفيت مصوب از آنان ثبتنام به عمل آيد.

نكته قابل توجه:

عدم مراجعه پذيرفتـه شـدگان در روز و سـاعت مقـرر بـه منزله انصراف از ثبت نام تلقي شده و هيچگونه اعتراضي پذيرفتـه نخواهد شد.

قبولي عادي در ذخيره دانشگاه آزاد به چه كساني تعلق نمي گيرد؟

قبولي ذخيره دانشگاه آزاد به كساني تعلق مي گيرد كه در رديف هاي ذخيره پايين قبول شده باشند، هر چي نمره و عدد رديف ذخيره پايين تر باشد شانس قبولي داوطلب بالاتر خواهد رفت.

رديف ذخيره به چه معناست؟

در كنار كلمه ذخيره در قبولي نتايج دانشگاه آزاد نوشته شماره رديف ذخيره داوطلب نيز درج گرديده است.

به عنوان مثال براي سال 96 داوطلب گروه علوم تجربي در رديف 16 ذخيره پرستاري قبول شده و بعد از تحويل مدارك در دانشگاه قبولي مورد پذيرش قرا گرفته است.

براي اطلاعات بيشتر و همچنين شرايط قبولي در رديف هاي مختلف ذخيره دانشگاه آزاد 97 و همچنين ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد همراه با معدل لازم مي توانيد با شماره 9099072943 بدون كدگيري و از طريق شماره ثابت تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

شرط ثبت نام افراد ذخيره دانشگاه آزاد 97

كساني كه در مقابل كد رشته بعضي از محل هاي انتخابي آنها كلمه ذخيره قيد شده، يعني بايد مانند بقيه افراد پذيرفته شده يك روز بعد از اتمام ثبت نام داوطلبان ورودي به دانشگاه آزاد محل قبولي نشان دار شده با كلمه ذخيره، با در دست داشتن مدارك لازم حضور داشته و رسيد ثبت نام دريافت نمايند. زيرا كه يك سري از پذيرفته شدگان اين دانشگاه در كد رشته محل مورد نظر ثبت نام نكرده و ظرفيت خالي باقي مانده است. پس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مورد نظر با خالي ماندن ظرفيت باقي مانده از كد رشته محل مذكور، با رعايت حق تقدم ذخيره تا حد تكميل ظرفيت از داوطلبان ذخيره ثبت نام را تكميل مي نمايد.

آدرس پيگيري سازمان سنجش

اگر دانشگاهي به هر دليلي از ثبت نام اين افراد ذخيره ممانعت نمود، مي توانيد درخواست ثبت نام خود را با ذكر توضيحات و كارنامه پيوست شده و آدرس و نشاني كامل و ذكر شماره تماس، به آدرس زير ارسال نماييد تا بعد از بررسي توسط مسئولين مركز سنجش و پذيرش، پاسخ كتبا به شما ابلاغ خواهد شد. البته يك شانس ديگر هم غير از اين مرحله براي اين افراد وجود دارد كه مرحله تكميل ظرفيت مي باشد.

تهران، انتهاي بزرگراه شهيد ستاري، ميدان دانشگاه، بلوار حصارك سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي، مركز سنجش و پذيرش.

داوطلبان پذيرفته شده و ذخيره و متقاضيان استفاده از تكميل ظرفيت، بدون كنكور دانشگاه آزاد مي توانند جهت دريافت اطلاعات كامل درباره تكميل مراحل گفته شده با مشاوران مجرب درخت دانش تماس گرفته و از شانس هاي موجود خود بهره ببرند.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرامسامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: ذخيره دانشگاه آزاد، رديف ذخيره به چه معناست؟، ذخيره دانشگاه آزاد 97، قبولي ذخيره دانشگاه آزاد 97، نتايج قبولي ذخيره كي اعلام خواهد شد؟، شانس قبولي در قبولي ذخيره تا چه اندازه است؟، نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام داوطلباني كه به عنوان ذخيره در دانشگاه آزاد قبول شده اند؟،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۳:۱۹ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

آيا امكان حذف تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 وجود دارد؟

آيا امكان حذف تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 وجود دارد؟

در جواب به سوال آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟

وزارت علوم براي كنكور سراسري 97 تغييراتي در پذيرش مرحله تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي ايجاد كرده است كه در ادامه واقعيت تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 بيان خواهد شد.

بر اساس اعلام آقاي مجتبي شريعتي نياسر (معاون آموزشي وزارت علوم) از سال تحصيلي جديد در نيمسال تحصيلي اول مهر ماه سال 97 دوره تكميل ظرفيت براي كنكور سراسري 97 نخواهيم داشت.

"حذف تكميل ظرفيت در راستاي افزايش كيفيت گرايي در آموزش عالي اجرا خواهد شد"

اما آيا اينكه اين مصوبه به دانشگاه ها ابلاغ شده و براي سال تحصيلي 97-98 تكميل ظرفيت نداريم در هاله اي از ابهام هست و بايد منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش كشور در مورد تكميل طرفيت كنكور سراسري 97 باشيم.

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 به چه كساني تعلق نمي گيرد؟

تمام داوطلباني كه در كنكور سراسري 97 مجاز شدند مي توانند در تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 شركت نمايند، چه آنهايي كه در انتخاب رشته اوليه قبول شده باشند و چه قبول نشده باشند؛ در واقع شرايط انتخاب رشته تكميل ظرفيت 97 مجاز بودن در نتايج انتخاب رشته كنكور 97 مي باشد.(آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟)

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه انتخاب رشته تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري 97، شرايط اختصاصي و آخرين رتبه هاي قبولي تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق شماره تلفن ثابت تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد:

تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري ۹۷

در گذشته، اگر داوطلب بعد از انتخاب رشته  كنكور سراسري 97 در دورههاي غيرروزانه قبول نميشد، مجاز به شركت در تكميل ظرفيت نبود اما چند سالي است كه اين قانون برداشته شده است و غيرروزانهها هم مشمول اين طرح هستند.

"تمام افراد مجاز در انتخاب رشته مي توانند در تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري شركت نمايند"

نحوه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 به چه صورت است؟

ثبت نام انتخاب رشته تكميل ظرفيت 97 آخرين قطعه پازل از جورچين كنكور سراسري 97 خواهد بود، قبل از هرچيزي بايد منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش باشيم در باره اعلام رشته محل هاي داراي ظرفيت جهت تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 كه هر رشته همانند انتخاب رشته كنكور سراسري 97  داري يك كدرشته است و هر داوطلب ميتواند 50 كد رشته انتخاب نمايد.

پس با توجه به ظرفيت هاي موجود رشته ها و همچنين تمركز زياد در هنگام انتخاب رشته خود، از وجود اشتباهات جلوگيري نماييد.

اولويت هاي انتخابي شما در تكميل ظرفيت مهم است در صورتي كه اولويت هاي بعدي خود را در تكميل ظرفيت بخواهيد امكان اعتراض براي نتايج تكميل ظرفيت نخواهيم داشت.

در صورتي كه داوطلباني كه انتخاب رشته موفق داشته اند و در تكميل ظرفيت شركت كنند، در صورت عدم قبولي در تكميل ظرفيت، هيچ چيزي را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را براي انتخاب رشته يا دانشگاه بهتر امتحان كرده اند.

"قبول شدن شما در تكميل ظرفيت به منزله لغو قبولي قبلي شما خواهد بود"

زمان اعلام دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97

زمان دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 در صورت انتشار از نيمه دوم آبان ماه 97 منتشر خواهد شد.

شايان ذكر هست كه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 مجزا از تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد 97 خواهد بود.

براي اطلاع از تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد 97 بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:(آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟)

تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد 97

شرايط تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد

ليست رشته هاي تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 شامل رشته هاي پزشكي، پيراپزشكي، مهندسي، علوم انساني، هنر و زبان مي باشد جهت مشاهده ليست رشته هاي تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 كليك كنيد.

با اعلام ثبت نام تكميل ظرفيت سراسري 97 مشاوران درخت دانش با انتخاب رشته واقع بينانه و اولويت بندي بر اساس علائق و بازار كار رشته ها بهترين انتخاب رشته در تكميل ظرفيت براي شما انجام خواهند داد.

"انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 دانشگاه سراسري و دانشگاه آزاد را به مشاوران تحصيلي درخت دانش بسپاريد"

مشاوره غير حضوري در مورد آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟ با شماره 9099072943 با تلفن ثابت بدون نياز به گرفتن كد در تمام نقاط كشور و مشاوره حضوري خود را مي توانيد با شماره تلگرام 09033806196 رزرو نماييد.


برچسب: آيا امكان حذف تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97 وجود دارد؟، آيا براي كنكور سراسري 97 تكميل ظرفيت داريم؟تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97، آخرين رتبه هاي قبولي تكميل ظرفيت، تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد 97شرايط تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد، ليست رشته هاي تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۵:۲۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

مفهوم علامت ستاره در كارنامه سبز كنكور 97

مفهوم علامت ستاره در كارنامه سبز كنكور 97

خبر فوري: كارنامه سبز كنكور 97 منتشر شد.

علامت ستاره در كارنامه سبز به چه معناست؟

با دريافت كارنامه سبز كنكور 97 مي توان از علامت * فهميد، مفهوم علامت ستاره كارنامه سبز كنكور 97 اين است كه داوطلب در ستون نتيجه به فرض در علاقه خود قبول شده است.

منظور از عدد 1 در كارنامه سبز كنكور 97 چيست؟

همچنين با درج عدد 1 مي توان فهميد انتخاب رشته شرايط خاص براي داوطلب مقدور گشته است.

عدد 2 در كارنامه سبز كنكور 97 به چه معناست؟

و نيز با درج عدد 2 مي توان فهميد داوطلب حداقل در 1 كد رشته محل در زمان اعلام نتيجه نهايي به يكي از دانشگاه ها براي مصاحبه معرفي گرديده است.

عدد 3 در كارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 3 مي توان فهميد كه شركت كننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابي در سهميه ديگري پذيرفته شده است. اطلاعات مربوط به كاربرد كارنامه سبز كنكور 97 را مي توانيد از مشاورين درخت دانش دريافت نماييد.

عدد 4 در كارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 4 مي توان فهميد كه وضعيت كلي شما از قبيل علمي و عمومي توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسي مي باشد.

عدد 5 در كارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 5 مي توان فهميد كه داوطلب در دانشگاه تربيت معلم و فرهنگيان با داشتن شرايط استفاده از كارنامه سبز 97 و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نمايد.

درج عدد 7 در كارنامه سبز كنكور 97 ؟

با درج 7 مي توان فهميد كه داوطلب در شرايط و مصاحبه تخصصي نمره لازم را كسب نكرده است.

عدد 8 در كارنامه سبز 97 به چه معناست؟

عدد 8 در كارنامه سبز و كاربرد كارنامه سبز كنكور 97 شامل:

با درج 8 مي توان فهميد كه قبولي در رشته هاي چندگروهي تك ظرفيتي دانشگاه فرهنگيان ويژه داوطلبان آزاد يا تربيت معلم سابق است  كه در آن رشته ها پذيرش از گروه آزمايشي كه داوطلب آن داراي نمره كل بيشتري بوده است صورت گرفته يا اينكه داوطلب ضوابط انتخاب اين رشته را نداشته است.

با درج 8 مي توان فهميد كه وضعيت علمي و عمومي شما در يكي از دانشگاه هاي شاهد، دانشگاه بقيه الله(عج) ، دكتري پيوسته بيوتكنولوژي، بيمه اكو دانشگاه علامه طباطبايي، غيرانتفاعي رفاه و علوم قضايي و خدمات اداري دادگستري در دست بررسي است. فرض كنيد در يك كد رشته محل پذيرفته شده ايد ولي پس از شروع تحصيل خود در دانشگاه متوجه مي شويد اين رشته را دوست نداريد يا علاقه داريد تغيير رشته دهيد در اين مواقع از طريق نحوه دريافت كارنامه سبز كنكور 97 مي توانيد اقدام نمائيد .

براي اطلاعات بيشتر در مورد حذف تكميل ظرفيت كنكور 97 بر روي آن كليك نماييد.

نحوه انتقالي با كارنامه سبز چگونه است ؟

متاسفانه تعداد زيادي از داوطلبان و متقاضيان اطلاعات كاملي از كاربرد كارنامه سبز كنكور 97 و كارنامه محرمانه كنكور 97 ندارند و براي درافت براي اطلاع از چگونگي نحوه ي انتقالي با كارنامه سبز 97 داوطلب لازم است ابتدا ارزيابي نمايد كه در رشته اي كه قبول شده است مي خواهد ادامه تحصيل بدهد كه ديگر اين كارنامه براي داوطلب  كاربردي ندارد اما اگر در ساير كد رشته محل هاي انتخابي (كه داوطلب در كارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصيل بدهد بايد انتقالي بگيرد.

براي دريافت اطلاعات بيشتر از نحوه انتقالي با كارنامه سبز مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد.

نحوه انتقالي با كارنامه سبز كنكور 97


برچسب: مفهوم علامت ستاره در كارنامه سبز كنكور 97، علامت ستاره در كارنامه سبز به چه معناست؟، منظور از عدد 1 در كارنامه سبز كنكور 97 چيست؟، عدد 2 در كارنامه سبز كنكور 97 به چه معناست؟، عدد 3 در كارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 4 در كارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 5 در كارنامه سبز به چه معناست؟، درج عدد 7 در كارنامه سبز كنكور 97 ؟، عدد 8 در كارنامه سبز 97 به چه معناست؟، نحوه دريافت كارنامه سبز كنكور 97، كاربرد كارنامه سبز كنكور 97، نحوه انتقالي با كارنامه سبز كنكور 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۲:۰۳ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

كارنامه نهايي كنكور

كارنامه سبز چيست و چه كاربردي دارد؟

كارنامه سبز يا كارنامه محرمانه يا كارنامه نهايي كنكور، كارنامه علمي كارنامه‌ اي است كه دو هفته بعد از اعلام نتايج نهايي كنكور منتشر مي شود و براي آن دسته از داوطلبان آزمون سراسري سال 1397 كه براساس كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته بوده اند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اينترنتي اقدام نموده‌اند، صادر شده است و نشانگر رديف نهايي هر داوطلب در رشته انتخابي و آخرين رديف نهايي پذيرفته شده در سهميه مربوط باشد.

در انتهاي مقاله مي توانيد كارنامه سبز و يا كارنامه علمي كنكور سراسري 97 را مشاهده نماييد.

كارنامه سبز شامل چه افرداي نمي شود؟

كارنامه سبز شامل افرادي نمي شود كه: در هيچ يك از رشته هاي انتخاب شده در انتخاب رشته كنكور سراسري 97 قبول نشده باشند و در اعلام نتايج كنكور 97 خود مردود شده باشند.

افرادي كه كارنامه سبز 97 شامل آنها نمي شود مي توانند از كارنامه علمي خود استفاده كنند، كه در زير كامل در مورد كارنامه علمي و كاربرد آن توضيح داده ايم.

كارنامه سبز شامل چه افرادي مي شود؟

كارنامه سبز شامل افرداي مي شوند: كه در اعلام نتايج كنكور سراسري 97 خود در رشته اي قبول شده اند و مي خواهند بدانند آيا در اولويت هاي انتخابي بعدي كه انتخاب كرده اند نيز قبول مي شدند و اگر علامت ستاره دار در جلوي انتخاب هاي بعدي اين داوطلبان وجود دارد نسبت به انتقالي و محك زدن خود بر اساس توانايي هايشان اقدام نمايند.

كارنامه علمي چيست؟

كارنامه علمي چيست كارنامه اي است كه بعد از نتاج انتخاب رشته كنكور سراسري 97 اعلام خواهد شد، و در اين كارنامه رتبه آخرين نفر قبولي در انتخاب رشته داوطلب در رشته هايي كه انتخاب كرده و مقايسه آن با رتبه و تراز افرادي كه مورد پذيرش قرار گرفته اند و كاملا به صورت جداول مي باشد.

زمان اعلام كارنامه علمي كنكور 97

زمان اعلام كارنامه علمي كنكور سراسري 97 اعلام شد.

بر اساس اطلاعيه سازمان سنجش كارنامه علمي و كارنامه نهايي داوطلبان كنكور سراسري 97 در تاريخ 26 شهريور ماه 97 بر روي سايت sanjesh.org قرار گرفت. براي مشاهده مي توانيد بر روي لينك پاياني مقاله كليك نماييد.

 كاربر كارنامه علمي و تفاوت آن با كارنامه سبز

كاربرد كارنامه علمي اين است كه داوطلب مي تاند خود را در آزمون سراسري 97 محك بزند و تلاش خود را با مقايسه با ديگران مشاهده كند، كاربرد ديگر آن مي تواند در صورت مشاهده هرگونه مغايرت و اعتراض به رتبه و قبولي خود كاملا مطلع شود و در صورت اعتراض به نتايج كنكور 97 خود اقدام نمايند.

در صورت اعتراض به نتايج كنكور 97 و همچنين رفع محروميت از كنكور 98، دريافت كارنامه سبز (انتقالي به وسيله كارنامه سبز)، دريافت كارنامه علمي و همچنين مقايسه خود با ديگر افراد قبولي و مشاوه رشته هاي بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون گرفتن كد و از طريق تلفن ثابت) تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

كاربرد كارنامه سبز كنكور 97

انتقالي با كارنامه سبز

كارنامه سبز كنكور 97 چه زماني منتشر مي شود ؟

انتقالي با كارنامه سبز به چه صورتي است؟

كارنامه سبز يا كارنامه نهايي كنكور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتايج نهايي كنكور و ثبت نام  داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر مي شود پس از انتشار كارنامه نهايي كنكور سراسري سال 1397 داوطلبان به دو دسته تقسيم مي شوند:

1- يك دسته افرادي كه در يك رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه اي به ثبت‌ نام ندارند و از طرف ديگر نمي‌خواهند از كنكور سال بعد محروم شوند.

اين گونه افراد مي‌توانند درخواست بررسي اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدي افرادي هستند كه از رشته محل قبولي خود رضايت ندارند و مي‌خواهند با استفاده از كارنامه سبز يا كارنامه نهايي يا كارنامه محرمانه به يكي از انتخاب‌هاي بعدي انتقالي بگيرند.

اين افراد هم مي‌توانند درخواست بررسي انتخاب‌هاي پاييني خود را از طريق سيستم سازمان سنجش آموزش كشور(كارنامه سبز) دهند.

براي اطلاع بيشتر در مورد علامت ستاره و مفهوم آن در كارنامه سبز 97 و شرايط انتقالي با كارنامه سبز 97 مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد:

انتقالي با كارنامه سبز 97

 

كارنامه سبز چيست؟


برچسب: كارنامه نهايي كنكور، كارنامه علمي، كارنامه محرمانه، كارنامه سبز، كارنامه سبز شامل افرداي مي شوند، زمان اعلام كارنامه علمي كنكور 97، كاربر كارنامه علمي و تفاوت آن با كارنامه سبز، كاربرد كارنامه سبز كنكور 97، انتقالي با كارنامه سبز، انتقالي با كارنامه سبز به چه صورتي است؟انتقالي با كارنامه سبز به چه صورتي است؟،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۶:۰۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

اولين اقدام بعد از مشاهده نتايج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 چيست؟

اولين اقدام بعد از مشاهده نتايج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 چيست؟

اولين اقدام پس از نتايج نهايي دانشگاه ازاد ترم مهر اين است:

  • افرداي كه در رشته محل انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 خود مورد پذيرش قرار گرفته اند مي توانند با مراجعه به سايت دانشگاه آزاد پذيرفته شده از زمان ثبت نام حضوري دانشگاه باخبر شوند و براي ثبت نام حضوري دانشگاه آزاد 97 به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمايند.

ثبت نام برخي از دانشگاه هاي معتبر در شهرهاي بزرگ و همچنين دانشگاه آزاد تهران، قبل از ثبت نام حضوري دانشگاه و بعد از پذيرفته شدن در دانشگاه آزاد 97، داراي ثبت نام ده مرحله اي مي باشدريال كه داوطلب بايد اين ثبت نام را به صورت اينترنتي انجام دهد.

  • افرادي كه در نتايج انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد پذيرش قرار نگرفتند مي توانند براي مشاهده رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 و همچنين شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 97-98 اقدام نمايند، براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه، زمان، مهلت، شرايط، مراحل ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم 97-98 بر روي لينك زير كليك نماييد:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 97-98

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97-98

چگونه نتايج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را دريافت كنيم؟

داوطلبان گرامي توجه داشته باشيد كه پس از اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور 97 مي توانيد با مراجعه به سايت www.azmoon.org  به دو روش زير اقدام نمايند:

1- شناسه انتخاب رشته (واردن نمودن مجموعه امتحاني و نظام آموزشي و شماره شناسنامه)

2- اطاعات فردي (وارد نمودن مجموعه امتحاني و نظام آموزشي نام ، نام خانوادگي ، سال تولد و شماره شناسنامه ) نتايج انتخاب رشته خود را مشاهده نماييد.

در صورتي كه پس از مشاهده اعلام نتايج متوجه بروز خطا و يا اشتباه براي مثال عدم درج سهميه و … شويد مي توانيد نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نماييد و يا مي توانيد انجام ثبت اعتراض به انتخاب رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد.

براي اطلاع از زمان اعلام نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97 بر روي لينك زير كليك نماييد:

اعلام نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97

اگر از نتايج انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود راضي نيستيد !!!

بسياري از داوطلبان پس از اعلام نتايج نهايي دانشگاه آزاد 97 از رشته محل پذيرفته شده خود راضي نيستند و يا تمايل دارند كه شانس خود را براي پذيرش در رشته يا دانشگاه بهتري امتحان كنند.

اگر شما هم شامل اين دسته از داوطلبان هستيد مي توانيد يا رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد را انتخاب نماييد و يا اينكه منتظر دفترچه تكميل ظرفيت باشيد و يك بار ديگر رشته محل هاي مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

"95 درصد رشته ها را بدون كنكور پذيرش داريم"


برچسب: اولين اقدام بعد از مشاهده نتايج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 چيست؟، نتايج نهايي دانشگاه ازاد، چگونه نتايج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را دريافت كنيم؟، www.azmoon.org،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۳:۴۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97 كي اعلام مي شود؟

نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97 كي اعلام مي شود؟

مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97

زمان اعلام نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97 نيمسال اول تحصيلي مشخص شد، مهلت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد تا تاريخ 24 شهريور ماه 97 تمديد شد.

طبق اطلاع رساني دانشگاه آزاد و همچنين آخرين مهلت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 از 26 شهريور ماه 97 به بعد در سايت دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

داوطلبين بدون كنكور دانشگاه آزاد مي توانند براي مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97 خود با ورود به سامانه اعلام نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور سايت azmoon.org مراجعه نمايند و نتايج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده كنند.

نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول 97

بر خلاف تصور بسياري از داوطلبان بدون كنكور دانشگاه آزاد كه پس از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور خود اين تصور را دارند كه پس از انتخاب رشته بايد وارد دانشگاه شوند، بايد بدانيم كه از بعد از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال دوم پارسال ديگر ملاك پذيرش داوطلبان سوابق تحصيلي مي باشد و اين بدان معناست:

كه احتمال قبولي داوطلبين در انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه ازاد 100 درصد نيست و بايد منتظر اعلام نتايج بدون كنكور آزاد مهر ماه 97 باشيم.

زمان اعلام نتايج ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97 مشخص شد

زمان اعلام نتايج ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 97 از دهه سوم شهريور ماه 97 مي باشد، داوطلبين از تاريخ 1397/06/26 به بعد مي توانند با مراجعه به سايت اعلام نتايج بدون كنكور دانشگاه ازاد 97 براي مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97 اقدام نمايند.

براي اطلاع از نحوه مشاهده نتايج و مدارك لازم جهت مراجعه حضوري و ثبت نام ده مرحله اي قبل از ثبت نام دانشگاه آزاد با كنكور و بدون كنكور بر روي لينك زير كليك نماييد:

نتايج نهايي دانشگاه ازاد 97

سايت اعلام نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول 97 درخت دانش مي توانيد با مراجعه به اين سايت مشاوره تحصيلي مرجع مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97 خود را ديافن نماييد و يا براي مشاهده نتايج نهايي كنكور سراسري 97 يا با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره گيري 9099072943 بدون كد و تلفن ثابت تماس حاصل نماييد.

نحوه مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97 چگونه است؟

براي مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97 خود بايد شماره پيگيري انتخاب رشته بدون كنكور 97 در هر كدام از زيرگروه ها را همراه با كد ملي خود در دست داشته باشيد، و سپس به سايت azmoon.org دانشگاه آزاد مراجعه نمايند.

مراحل گام به گام مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97

  • گام اول: در قسمت سمت راست سايت azmoon.org دانشگاه آزاد بدون كنكور بر روي گزينه اعلام نتايج آزمون ها كليك نماييد.
  • گام دوم: بر اساس مقطع ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون كنكور 97-98 خود بر روي اعلام نتايج بدون آزمون آن مقطع كليك نماييد، يعني اگر در مقطع كارشناسي ناپيوسته ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور انجام داده ايد بر روي اعلام نتايج همان مقطع كليك نماييد.
  • گام سوم: با وارد كردن شماره پيگيري 9 رقمي انتخاب رشته خود و همچنين شماره كد ملي مي توانيد به راحتي مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97 خود را دريافت نماييد.

برچسب: نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97 كي اعلام مي شود؟، نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد، نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول 97، زمان اعلام نتايج ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ، نتايج نهايي دانشگاه ازاد 97، مشاهده نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۶:۵۸ توسط:teletexting@outlook.com موضوع: