رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

ظرفيت مازاد دانشگاه سراسري 97

ظرفيت مازاد دانشگاه سراسري 97

 ظرفيت مازاد 97 چيست و چگونه پذيرش مي كند؟

رشته هاي پزشكي ظرفيت مازاد چگونه مي باشد؟

هزينه هاي ظرفيت مازاد دانشگاه هاي علوم پزشكي چگونه است؟

فرق ظرفيت مازاد و پرديس چيست؟

ظرفيت خودگردان دانشگاه آزاد چيست؟

ظرفيت مازاد پرستاري چند است؟ظرفيت مازاد دانشگاه آزاد به چه صورتي است ؟(انتهاي مقاله)

و ... ؟؟؟

در اين مقاله سعي داريم به ابهاماتي كه داوطلبان كنكور سراسري 97 با آن رو به رو شده اند، و با مشاوره تحصيلي كنكور سراسري درخت دانش تماس گرفته اند را پاسخ دهيم.

بر اساس مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، از سال تحصيلي 94-93 آن دسته از دانشگاه ها و دانشكده هاي علوم پزشكي كه فاقد پرديس خودگردان مي باشند، مجاز هستند طبق ضوابط مصوب شوراي گسترش دانشگاه هاي علوم پزشكي، دانشجوي مازاد ظرفيت پذيرش نمايند. اين پذيرش مازاد ظرفيت براي داوطلبان هزينه تحصيل و خدمات رفاهي در بر دارد و اين مبلغ هزينه را معاونت آموزشي وزارت بهداشت و تصويب هيئات امناي دانشگاه ها و دانشكده هاي علوم پزشكي تعيين مي كند.

در مورد نقل و انتقالات  و مهماني پذيرفته شدگان ظرفيت مازاد، مشروط بر موافقت مبدا و مقصد و با رعايت ضوابط آيين نامه بلامانع است. و بقيه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي پذيرش دانشجوي مازاد مانند پذيرش دانشجو در پرديس هاي خود گردان 97-98 مي باشد.

شهريه رشته هاي پزشكي مازاد ظرفيت دانشگاه سراسري 97

بر اساس آخرين اطلاعات دانشگاه علوم پزشكي، هزينه هاي تحصيلي واحدها بر اساس رشته هاي علوم پزشكي متفاوت مي باشد، تقريبا براي هر كدام از رشته ها 1.5 برابر دانشگاه آزاد مي باشد.

براي اطلاعات بيشتر شهريه رشته هاي مازاد ظرفيت 97 در زير درج شده است.

هزينه هاي واحد غيرانتفاعي براي تكميل ظرفيت با شهريه ثابت 1600000ت و متغير 1700000 مي باشد.

ظرفيت مازاد براي رشته هاي پرستاري ترمي 6500000 ميليون تومان مي باشد. براي يك سال تحصيلي 13000000 ميليون تومان بايد در نظر گرفت.

اين مبالغ تا حدودي با شرايط خوابگاه و تحصيل بالاتر برآورد شده دوستان عزيز مدنظر داشته باشند در صورتي كه براي تكميل ظرفيت اين رشته ها را انتخاب مي كنند از بابت هزينه و شهريه مشكلي نداشته باشند. براي دريافت اطلاعات دقيق تر  از مابقي رشته ها مي توانيد با مشاوران درخت دانش تماس حاصل بفرماييد.

نكته قابل توجه:

با توجه به اينكه در تكميل ظرفيت سراسري 96 تعدادي از رشته هاي مازاد ظرفيت و همچنين پرديس هاي خودگردان پذيرش بالايي داشتند، داوطلبان مي توانند براي شرايط پذيرش كنكور سراسري 97 و همچنين مشاوره انتخاب رشته تخصصي كنكور سراسري 97 بر اساس رتبه و رشته و ... مي توانند بر روي لينك زير كليك نماييد.

انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

رتبه آخرين نفر قبولي رشته پرستاري و پزشكي ظرفيت مازاد 97

يكي از مهمترين فاكتورها و ملاك هاي انتخاب رشته كنكور سراسري 97 و پذيرش ظرفيت مازاد دانشگاهها رتبه آخرين نفر قبولي سالهاي گذشته در رشته و دانشگاه مورد نظر است، در زير براي شما رتبه و تراز قبولي رشته هاي پزشكي و پرستاري را قرار داده ايم بر روي آنها كليك نماييد:

تراز نمره آخرين نفر قبولي پزشكي

رتبه آخرين نفر قبولي پرستاري

تراز قبولي پزشكي پرديس خودگردان 97-98

پزشكي بدون كنكور

در پايين ليست رشته هاي دانشگاهي كه پذيرش براي تكميل ظرفيت سراسري 96 اعلام شده است.

به زودي ليست دانشگاههاي پرديس و مازاد ظرفيت نيز براي كنكور سراسري 97 اعلام خواهد شد شما داوطلبان عزيز مياوانيد براي مشاهده و انتخاب رشته بر اساسا ظرفيت هر كدام از دانشگاهها و رتبه آخرين نفر قبولي مازاد ظرفيت و ... مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون كدگيري و از طريق تلفن ثابت) تماس حاصل نماييد.

  • كارداني دامپزشكي

اردكان – اهواز – مشهد

  • دانشگاه هاي پرديس

اردبيل : پزشكي – دندان پزشكي

اصفهان : پرستاري

بندرعباس: پزشكي – دندان پزشكي

كرمان : پزشكي

يزد ( بين الملل واقع در احمداباد مشير) : پزشكي- داروسازي – دندان پزشكي – پرستاري

دانشگاه هاي سراسري

  • كرج: داروسازي (ظرفيت مازاد)

دانشگاه ايران : پزشكي

بندرعباس: داروسازي

  • زابل: پزشكي – داروسازي(ظرفيت مازاد)

زاهدان : شنوايي سنجي

گرگان : بهداشت عمومي – پرستاري – علوم ازمايشگاهي – تغذيه – مامايي – مهندسي بهداشت محيط

اسفراين: بهداشت حرفه اي

  • مراغه : پرستاري(ظرفيت مازاد)

وارستگان مشهد(غيرانتفاعي): علوم ازمايشگاهي – تغذيه -

مراغه پرستاري

مشاوره تحصيلي كنكور سراسري 97 درخت دانش

داوطلبان گرامي جهت اطلاعات بيشتر درباره ظرفيت مازاد دانشگاه كشور مي توانند با شماره تلفن 9099072943 تماس برقرار كرده و از راهنماي هاي  مشاوران متخصص درخت دانش استفاده نماييد.

دوستان عزيزي كه ظرفيت مازاد دانشگاه ها را در نتايج اوليه كنكور سراسري 97 و نتايج نهايي كنكور سراسري 97 خود اولويت قرار مي دهند بايد متوجه اين موضوع باشند كه هزينه هاي و شهريه هاي ظرفيت مازاد علوم پزشكي ها تقريبا همانند پرديس هاي خودگردان مي باشند.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: ظرفيت مازاد دانشگاه سراسري 97، رشته هاي پزشكي ظرفيت مازاد، هزينه هاي ظرفيت مازاد، ظرفيت مازاد پرستاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۶:۵۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

چگونگي اعتراض به نتايج كنكور سراسري سال 97

نحوه تغيير رشته از طريق كارنامه سبز كارنامه سبز

  • زمان استفاده از كارنامه سبز؟
  • شرايط استفاده از كارنامه سبز يا كارنامه نهايي؟
  • دريافت كارنامه محرمانه براي انتقالي چگونه است؟
  • رفع محروميت از كنكور 97 به چه صورتي است؟
  • نحوه اعتراض و انتقالي به رشته بعدي انتخاب شده چگونه است؟(تغيير رشته كارنامه سبز)

"شرايط استفاده از كارنامه سبز براي انتقالي به رشته هاي اولويت بعدي داوطلب مي باشد"

كارنامه سبز به اين منظور منتشر مي شود كه داوطلبان انتخاب هاي بعد از رشته اي را كه در آن مجاز به ثبت نام شده اند را مشاهده نمايند و در صورت تمايل به انتقال براي آن رشته اقدام نمايند.

شرايط انتقالي دانشگاه سراسري بر اساس كارنامه سبز

با وجود اين تضميني وجود ندارد كه با وجود اينكه كارنامه سبز ثابت كند شما در يكي از انتخاب هاي پاييني قبول مي شويد، بتوانيد در آن انتخاب شروع به تحصيل كنيد، زيرا سازمان سنجش پس از انتشار كارنامه سبز يا  كارنامه محرمانه هيچ مسئولتي در مورد انتقالي يا جابجايي به اولويت ها و انتخاب هاي پايين تر قبول نمي كند و تنها دانشگاه مبدأ و مقصد هستند كه بايد با اين انتقالي موافقت كنند.

دانشگاه مبدأ

دانشگاهي كه پس از انتشار نتايج نهايي در آن قبول شده ايد و بايد مهرماه در آن ثبت نام كنيد.

 دانشگاه مقصد

دانشگاهي كه طبق مدارك موجود در كارنامه سبز در يكي از رشته هاي آن در انتخاب ها و يا اولويت هاي پايين تر خود قبول مي شديد به شرطي كه آن را بالاتر از انتخاب قبولي فعلي خود مي زديد. ( همان انتخابي كه علاقه داريد به آن تغيير رشته و يا دانشگاه دهيد)

دريافت كارنامه سبز كنكور سراسري 97

براي دريافت كارنامه سبز كنكور 97 خود بر اساس قبولي در اولويت هاي انتخاب رشته داوطلب و همچنين نحوه اعتراض(تغيير رشته) و رفع محروميت از كنكور سراسري 98 مي توانيد از طريق شماره گيري شمارخ 9099072943 (از طريق تلفن ثابت و بدون كد گيري) تماس حاصل نماييد، و براي اطلاعات بيشتر در مورد كنكور سراسري 97 بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

زمان و تاريخ استفاده از كارنامه سبز

شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري 97

راههاي پيشنهادي ما براي شرايط استفاده از كارنامه سبز به شرح زير است :

1- استفاده از سيستم بررسي اشتباه

بهترين راه و اولين راه استفاده از سيستم بررسي اشتباه در انتخاب رشته سازمان سنجش و تقاضاي بررسي اولويت بعدي شماست، اين مرحله را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپاريد.

براي اطلاع از نحوه رفع محروميت كنكور سراسري بر روي لينك زير كليك نماييد:

رفع محروميت كنكور سراسري

2- استفاده از كارنامه نهايي يا كارنامه سبز يا كارنامه محرمانه

در دانشگاهي كه قبول شده ايد ثبت نام كنيد تا فعلا به حداقل قانع باشيد. براي ترم اول دانشجو شويد و انتخاب واحد كنيد اما از اوايل ترم اول با مراجعه به دانشگاه مقصد و با دردست داشتن كارنامه سبز  يا كارنامه محرمانه درخواست دهيد كه از ترم دوم و در انتخاب پايين تر مورد علاقه تان شما را ثبت نام كنند.

اين روش امكان موفقيت بيشتري دارد. يعني درصورتي كه دانشگاه مقصد ظرفيت داشته باشد ( كه معمولا دارد) با درخواست شما موافقت مي كند و پس از اخذ موافقت دانشگاه مبدأ از ترم دوم مي توانيد در دانشگاه مقصد شروع به تحصيل كنيد و واحدهاي عمومي كه در ترم اول پاس كرديد را تطبيق بزنيد. اگر هم دانشگاه مقصد با درخواست شما براي انتقالي با استفاده از كارنامه سبز يا كارنامه محرمانه موافقت نكرد حداقل شانس ثبت نام در قبولي اوليه تان را از دست نداده ايد.

3- استفاده از كارنامه نهايي كنكور سراسري يا كارنامه سبز يا كارنامه محرمانه

اگر از رشته و دانشگاهي كه الان قبول شده ايد خيلي متفريد و حتي يك ترم هم حاضر نيستيد سر كلاس برويد با دردست داشتن كارنامه سبز به دانشگاه مقصد مراجعه كنيد و درخواستتان را مطرح كنيد.

اين راه به احتمال زياد منجر به موفقيت نمي شود زيرا دانشگاه مقصد درحال ثبت نام از ورودي هاي جديد خود است و بعيد است كه با درخواست شما موافقت كند.

4- استفاده ازكارنامه سبز يا كارنامه محرمانه

از رشته و دانشگاهي كه الان قبول شده ايد آنقدر متنفر هستيد كه اصلا و ابدا حاضر به ثبت نام در آن نيستيد. از طرف ديگر خيالتان راحت است كه رشته و دانشگاه قبولي تان روزانه نيست يعني شبانه، پيام نور و يا غيرانتفاعي است و مي توانيد كنكور سال بعد هم شركت كنيد. اما بدتان نمي آيد كه در انتخاب ها و اوليت هاي پاييني كه طبق كارنامه سبز يا كارنامه نهايي يا كارنامه محرمانه مي توانستيد قبول شويد شانستان را امتحان كنيد. پس با خيال راحت در عين حاليكه براي كنكور سال بعد مي خوانيد از مهرماه سراغ دانشگاه مقصد برويد و درخواستتان را مطرح كنيد به اميد اينكه مورد موافقت قرار گيرد.

نكته مهم :

راه سوم براي كساني مناسب است كه مطمئن هستند به هيچ وجه قرار نيست در محل قبولي فعلي شان شركت كنند. فقط اين دوستان دقت داشته باشند كه اگر محل قبولي فعلي شان يك دانشگاه روزانه باشد سال بعد از شركت در كنكور سراسري محروم هستند. البته اگر تا به موقع اقدام كنيد مي توانيد با استفاده از سامانه بررسي درخواست اشتباه در انتخاب رشته  از محروميت كنكور سال بعد معاف شويد.

مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 97

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران كنكور سراسري درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: كارنامه سبز، كاربرد كارنامه سبز، انتقالي با كارنامه سبز، تغيير رشته با كارنامه سبز، زمان استفاده از كارنامه سبز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۴:۵۰ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

چگونگي اعتراض به نتايج كنكور سراسري سال 97

 

چگونگي اعتراض به نتايج كنكور سراسري سال 97

 

  داوطلبان شركت كننده در كنكور سراسري سال 97 پس از دريافت كارنامه نتايج ن‌هايي خود در صورتي كه در رابطه با مندرجات كارنامه و يا انتخاب رشته شان سئوال داشته باشند مي‌توانند تا روز ۲۰ ماه از طريق سايت سازمان سنجش سوال و يا اعتراض خود را مطرح كنند.

 

 كارنامه نتيجه نهايي براي تمام داوطلبان شركت كننده در كنكور سراسري تهيه شده و اين كارنامه شامل رتبه داوطلب است.

 

 

 

 داوطلباني كه فرم انتخاب رشته را تكميل كرده، اما پذيرفته نشده اند مي‌توانند كارنامه علمي، شامل رتبه داوطلب در هر يك از كد رشته‌هاي انتخابي و بين متقاضيان كد رشته و همچنين سهميه مربوط با توجه به نمره كل و رتبه آخرين نفر پذيرفته شده را مشاهده كنند.

در خصوص چگونگي نحوه اعتراض داوطلبان بايد گفت: داوطلبان مي‌توانند پس از دريافت كارنامه نتايج نهايي در صورتي كه در رابطه با مندرجات كارنامه و يا انتخاب رشته خود سوال يا اعتراضي داشته باشند روز ۲۰ مهر ماه 97 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي سايت سازمان سنجش نسبت به دريافت پاسخ اقدام كنند.

 

همچنين مي توانند با استفاده از كارنامه سبز در تكميل ظرفيت دانشگاه ها نيز شركت كنند در مقاله ديگري از سايت جامع درخت دانش درباره كارنامه سبز به طور كامل توضيح داده ايم.

براي مشاهده پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد 97

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسري 97

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97

 

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97

  زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور

 

 مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور سراسري 97

جهت دريافت راهنمايي و مشاوره درباره انتخاب رشته اي صحيح و همچنين دريافت اطلاعات كامل درباره هر رشته و شهر و دانشگاه مورد علاقه ، وضعيت بازار كار هر رشته و تسهيلات اعطايي مانند خوابگاه و سرويس رفت و برگشت  هر رشتهمي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 تماس گرفته و آينده تحصيلي و شغلي خود را تضمين نماييد. 

 


برچسب: اعتراض به نتايج كنكور سراسري سال 97، چگونگي اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97، زمان اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97، اعتراض به كنكور 97،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۲:۳۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ۹۷

بر طبق اطلاعيه مهم 31 تير ماه 97 سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد امسال پذيرش رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد به 95 درصد مي رسد.

از اين سهم رشته هاي بدون آزمون دانشگاه پيام نور و علمي كاربردي نيز شامل خواهد شد، رشته هايي را كه در دانشگاه پيام و علمي كاربردي بدون كنكور نداشته باشيم حتما در دانشگاه آزاد پذيرش داريم و به اين صورت است كه سهم رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد هر ترم تحصيلي در حال افزايش مي باشد.

رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ۹۷ به دو دسته تقسيم مي شوند:

  • رشته هاي غير پزشكي
  • رشته هاي پزشكي

رشته هاي بدون كنكور غير پزشكي شامل: تمامي رشته هاي تحصيلي غير از رشته هاي بدون كنكور پزشكي و غير از رشته هاي بدون كنكور پيراپزشكي شامل رشته هاي تاپ رياضي و انساني كه براي كنكور سراسري نيز پرطرفدار هستند و قبولي در اين رشته ها با آزمون مشكل مي باشد.

رشته هاي بدون كنكور پزشكي دانشگاه آزاد خود به دو دسته تقسيم مي شوند:

  • رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد
  • رشته هاي پيراپزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد

رشته هاي پزشكي بدون كنكور به تعداد 15 رشته پزشكي و پيراپزشكي بدون آزمون داريم كه ميتوان از نظر بازار كار و علاقه داوطلبين كنكور سراسري ۹۷ به اين رشته ها بر اساس اولويت بندي رشته پزشكي، رشته دندانپزشكي، رشته داروسازي، رشته دامپزشكي، رشته پرستاري، رشته مامايي، رشته اتاق عمل، هوشبري و غيره اشاره كرد.

حالا اين سوال پيش مي آيد كه:

دانشگاه آزاد كدام يك از رشته هاي پزشكي را بدون آزمون در مهر ۹۷ پذيرش مي كند؟


در جواب اين سوال كه ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ كدامند؟ بايد گفت كه هر نيمسال تحصيلي (ترم اول يا ترم دوم) دانشگاه آزاد رشته اي را به ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد خود اضافه مي كند.

مثال 1- براي نيمسال اول تحصيلي سال 96 يكي از رشته هاي پزشكي بدون آزمون يعني دامپزشكي را جز اين ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور قرار داد.

مثال 2- براي نيمسال دوم تحصيلي 96-97 ما شاهد رشته ميكروبيولوژي بدون كنكور جز ليست رشته هاي پزشكي بدون آزمون بوديم كه زير گروه رشته هاي آزمايشگاهي تجربي مي باشد.

براي امسال رشته هاي پزشكي بدون كنكور مهر 97 ما منتظر رشته ي پزشكي بدون كنكور جديدي از طرف دانشگاه هاي: دانشگاه آزاد و پرديس خودگردان و دانشگاه هاي بين الملل هستيم كه جز ليست رشته هاي پزشكي بدون آزمون 97 قرار داده شوند.

نكته مهم: براي اطلاع از رشته هاي جديد پزشكي بدون كنكور و ظرفيت دانشگاهها براي اين رشته ها و حداقل معدل لازم براي قبولي در اين رشته ها و پذيرش بدون آزمون رشته هاي پزشكي دانشگاه بين الملل كيش، ثبت نام در رشته و دانشگاه بدون كنكور مورد علاقه خود مي توانيد از با شماره گيري شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت) تماس حاصل نماييد.

" هرگز در راه رسيدن به روياهايتان تسليم نشويد "

بهترين رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول ۹۷

ما در پذيرش بدون آزمون دانشگاه آزاد بيش از 95 درصد بهترين رشته هاي بدون آزمون تحصيلي را پذيرش خواهيم كرد كه هر كدام از رشته هاي بدون كنكور نسبت به بازار كار و درآمد ميتواند آينده شغلي و تحصيلي داوطلبين را رقم بزند.

در زير براي شما بهترين رشته بدون كنكور آزاد ۹۷ را آورده ايم براي اطلاع بيشتر بر روي نام رشته كليك نماييد:

رشته پزشكي بدون كنكور

رشته دندانپزشكي بدون كنكور

رشته داروسازي بدون كنكور

رشته دامپزشكي بدون كنكور

رشته حقوق بدون كنكور

رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور

رشته روانشناسي بدون كنكور

رشته كارگرداني بدون كنكور

رشته مهندسي عمران بدون كنكور

مشاوره تحصيلي رشته هاي پزشكي بدون كنكور درخت دانش

متقاضيان رشته هاي بدون كنكور 97، رشته هاي مهندسي بدون كنكور از جمله مهندسي نفت، مهندسي معماري، مهندسي مكانيك، رشته بازيگري بدون كنكور، رشته مامايي بدون كنكور و ..... براي ورودي مهر 97 مي توانند با مشاورين درخت دانش در ارتباط باشيد.

  راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97،رشته هاي پيراپزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۵۲:۵۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

تاريخ ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول 97

تاريخ ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول 97

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 97 از چه زماني شروع خواهد شد؟

تاريخ ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول مهر 97؟

زمان دقيق ثبت نام بدون كنكور داتشگاه آزاد بهمن ماه 97؟

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول 97؟

مشاوره انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد 97؟

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97؟

رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد و پيراپزشكي بدون كنكور 97؟

و ...

سوالات بالا، دغدغه هاي فكري و ذهني متقاضيان و داوطلبان بدون كنكور 97 مي باشند، در اين مقاله سعي بر اين داريم در حد ممكن به سوالات مربوطه پاسخ دهيم. براي ارتباط مستقيم با مشاوران تحصيلي درخت دانش مي توانيداز طريق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد در ارتباط باشيد.

انتخاب رشته بدون كنكور خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپاريد.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور

ثبت نام بدون كنكور 97

ثبت نام بدون آزمون 97 در تعداد زيادي از دانشگاه ها مانند دانشگاه آزاد بدون كنكور، دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور، دانشگاه پيام نور بدون كنكور و همچنين بدون كنكور غير انتفاعي پذيرش انجام مي شود. تعداد زيادي از متقاضيان و داوطلبان بدون كنكور منتظر شروع زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، پيام نور، غيرانتفاعي، علمي كاربردي مي باشند.

دانشگاه آزاد از سال 96 به بعد پذيرش هاي خود را بر اساس سوابق تحصيلي اعلام كرده(زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور) و ثبت نام ها در نيمسال دوم سال قبل هم براساس سوابق انجام شد.

ثبت نام بدون آزمون پيام نور از سال 96 به صورت دفترچه بدون آزمون منتشر و در قالب انتخاب رشته كنكور سراسري هم انجام شد. ثبت نام دانشگاه پيام نور بدون آزمون را مي توانيد در لينك زير مشاهده نماييد.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پيام نور

زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي 97

ثبت نام بدون آزمون علمي كاربردي هم در طي سالهاي اخير براساس سوابق تحصيلي و آزمون سراسري علمي كاربردي پذيرش انجام ميشد، كه در سال 97 براساس سوابق تحصيلي هم پذيرش انجام خواهد شد. زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مهرماه 97و همچنين شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي 97 در لينك زير مي توانيد مشاهده نماييد.

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

بدون كنكور دانشگاه آزاد مهرماه 97 براساس سوابق تحصيلي پذيرش انجام خواهد شد، و متقاضيان و داوطلبان بدون آزمون در قالب انتخاب رشته، در مقطع كارشناسي پيوسته، كارداني پيوسته، كارداني ناپيوسته و ثبت نام كارشناسي ناپيوسته انجام خواهد شد.

شرايط ثبت نام بدون كنكور براي مهرماه 97 در لينك رنگي زير كامل توضيخ داده شده است و شم مي توانيد بر روي لينك براي دريافت اطلاعات بيشتر كليك نماييد.

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مهرماه 97

زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

براساس اطلاعات بدست آمده زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد از دهه سوم مرداد ماه به بعد آغاز خواهد شد. ثبت نام بر اساس سوابق تحصيلي انجام  و داوطلبان براي ثبت نام و آگاهي كافي از زمان دقيق ثبت نام مي توانند در كانال تلگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش عضو و يا اينكه با شماره 9099072943 به طور مستقيم با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشند.

ليست رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد مهرماه 97

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد با شكل و تنوع بيشتري نسبت به بقيه دانشگاه ها مي باشند، كه براي مثال مي توان رشته هاي دامپزشكي بدون كنكور، علوم تغذيه بدون كنكور، بهداشت محيط ميكروبيولوژي براي زير گروه علوم تجربي، براي زيرگروه علوم رياضي رشته ي مهندسي پزشكي، مهندسي عمران، مهندسي معماري، الكترونيك، نرم افزار و ....

زيرگروه علوم انساني رشته هاي همچون روانشناسي بدون كنكور، حقوق بدون كنكور، حسابداري و مديريت هاي بدون كنكور از شاخص ترين رشته هاي اين زيرگروه براي ثبت نام مهرماه 97 دانشگاه آزاد مي باشند.

زيرگروه زبان هاي خارجه و هنر مي توانيم رشته هاي همچون كارگرداني بدون كنكور، سينما، مترجمي زبان، بازيگري بدون كنكور، آموزش زبان بدون كنكور مي توان نام برد.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور و ليست رشته هاي بدون كنكور را مي توانيد در لينك زير مشاهده نماييد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

شما مي توانيد در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با پذيرش و قبولي در دانشگاه پيام نور 97، شرايط بدون كنكور پيام نور 97، ليست رشته هاي بدون كنكور پيام نور 97، دفترچه ثبت نام پيام نور 97، تاريخ ثبت نام پيام نور 97، و .. هر سوال ديگري كه در رابطه با انتخاب رشته 97، مراحل انتخاب رشته 97، نتايج اوليه كنكور سراسري 97، داريد با تلفن ثابت و بدون پيش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل فرماييد و با مشاورين مجرب ما در ارتباط باشيد.

 

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: تاريخ ثبت نام دانشگاه ازاد بدون كنكور نيمسال اول 97،زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 97،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۵۲:۰۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد، علمي كاربردي، پيام نور

رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد، علمي كاربردي، پيام نور

ليست رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد 97؟

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه پيام نور 97؟

ليست رشته هاي بدون آزمون دانشگاه علمي كاربردي 97؟

ليست رشته هاي بدون آزمون دانشگاه غيرانتفاعي 97؟

ليست رشته هاي بدون كنكور پزشكي آزاد 97 و پيراپزشكي 97؟

رشته هاي بدون آزمون آزاد تهران 97 كدامند ؟

و ...

جمله بدون كنكور يا با كنكور براي تمامي متقاضيان و داوطلبان ورود به دانشگاه جاي سوال دارد، در اينجا سعي بر اين موضوع داريم كه قبل از اينكه ليست رشته هاي بدون كنكور را براي دوستان معرفي كنيم، ابهامات موجود را درباب موضوع انتخاب دوره آموزشي بدون كنكور و با كنكور را به صورت مختصر و مفيد توضيح داده و اين ابهامات را رفع نماييم.

رشته هاي بدون آزمون 97

تفاوت پذيرش بدون كنكور و يا با كنكور ؟

ثبت نام بدون كنكور معمولا هر سال در دو دوره مهرماه 97 و بهمن ماه 97 انجام مي شود كه داوطلبان براي نتايج اوليه كنكور سراسري 97 در دهه سوم مرداد ماه ثبت نام خود را به انجام برسانند. ثبت نام بدون كنكور بهمن ماه 97 هم در دي ماه 97 انجام خواهد شد.

تفاوت دانشگاه بدون كنكور با آزمون را مي توانيد در نقل و انتقال دانشجوها در نظر داشته باشيم به گونه اي كه در دانشگاه با آزمون نقل و انتقالي امكان پذير مي باشد اما در بدون آزمون اين امكان براي دانشجويان در دسترس نمي باشد.

هزينه و شهريه دانشگاه بدون كنكور با آزمون هيچ تفاوتي ندارد.

امكانات رفاهي، ساعات حضور در دانشگاه ها براي بدون كنكور و با آزمون يكي مي باشد.

رشته هاي موجود براي بدون كنكور، 95 درصد رشته ها را شامل مي شود.

مدرك فارغ التحصيلي دانشجويان بدون كنكور و با آزمون هيچ تفاوتي نخواهد داشت.

پس شما مي توانيد به صورت بدون كنكور رشته دلخواه خود را بدون هيچ گونه استرس و اضطراب و براساس سوابق تحصيلي انتخاب نموده و دانشجوي يكي از دانشگاه هاي برتر كشور باشيد.

براي ثبت نام خود مي توانيد با مشاوران تحصيلي درخت دانش با شرايط حضوري و يا غيرحضوري از طريق شماره تلفن 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد با تلفن ثابت در ارتباط باشيد.

رشته هاي بدون آزمون 97

دانشگاه آزاد هر سال در تمامي مقاطع به غير از دكتري به صورت بدون كنكور در تمامي رشته هاي بدون آزمون 97 پذيرش لازم را انجام مي دهد.

در اينجا سعي داريم پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد را به اطلاع داوطلبان و متقاضيان برسانيم.

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد در سال 97 در 5 زيرگروه آزمايشي بدون كنكور تجربي، بدون كنكور علوم رياضي، بدون كنكور علوم انساني، بدون كنكور هنر و بدون كنكور زبان هاي خارجه به شرح زير ارائه مي شوند.

رشته هاي بدون آزمون تجربي 97

پرطرفدارترين رشته هاي بدون آزمون تجربي دانشگاه آزاد براي نيمسال اول 97 شامل

  • دامپزشكي بدون كنكور
  • ميكروبيولوژي
  • بهداشت محيط
  • علوم تغذيه
  • زيست شناسي سلولي ملوكولي
  • و ...

براي مشاهده ليست كامل رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ها به تفكيك استان ها مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد.

رشته هاي بدون كنكور تجربي 97

رشته هاي بدون آزمون رياضي دانشگاه آزاد 97

پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور زيرگروه علوم رياضي را در زير خدمت دوستان ذكر خواهيم كرد.

رشته هاي بدون كنكور رياضي مي توانيم رشته هاي همچون:

  • مهندسي پزشكي بدون كنكور
  • مهندسي عمران بدون كنكور
  • مهندسي معماري بدون كنكور
  • مهندسي صنايع بدون كنكور
  • مهندسي نفت بدون كنكور
  • و ...

براي مشاهده ليست كامل رشته هاي بدون كنكور رياضي به تفكيك استان ها مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد.

رشته هاي بدون كنكور رياضي دانشگاه آزاد 97

رشته هاي بدون آزمون علوم انساني دانشگاه آزاد 97

در اين قسمت دوستان عزيز ليست پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور زيرگروه علوم انساني را مشاهده مي كنند.

رشته هاي بدون كنكور علوم انساني شامل:

  • روانشناسي بدون كنكور
  • حقوق بدون كنكور
  • حسابداري بدون كنكور
  • مديريت بازرگاني بدون كنكور
  • مديريت دولتي بدون كنكور
  • و ...

رشته هاي بدون كنكور زير گروه هنر و زبان هاي خارجه

در بند زير پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور زيرگروه هنر و زبان خارجه مهرماه 97 را ذكر كرده ايم.

  • طراحي لباس بدون كنكور
  • سينما بدون كنكور
  • كارگرداني بدون كنكور
  • بازيگري بدون كنكور 97
  • نقاشي و عكاسي بدون كنكور
  • مترجمي زبان خارجه بدون كنكور
  • آموزش زبان بدون كنكور
  • و ....

رشته هاي بدون آزمون 97 پيام نور

ليست رشته هاي بدون آزمون دانشگاه پيام نور مهرماه 97 را مي توانيد در لينك زير مشاهده نماييد.

رشته هاي بدون كنكور پيام نور 97

رشته هاي بدون آزمون 97 علمي كاربردي

رشته هاي بدون آزمون 97 براي دانشگاه علمي كاربردي را مي توانيد در لينك زير مشاهده نماييد.

رشته هاي بدون آزمون علمي كاربردي 97

براي دريافت اطلاعات بيشتر و نحوه ثبت نام بدون كنكور 97 مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد.

ثبت نام بدون كنكور 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

قابل توجه دوستان عزيز در متن بالا رشته هاي پرطرفدار بدون كنكور را ذكر كرده ايم و ليست رشته متنوع خواهد بود مي توانيد براي دريافت اطلاعات بيشتر بر روي لينك هاي مربوط به دانشگاه خود كليك نماييد. براي دريافت اطلاعات بيشتر از ليست تمامي رشته به تفكيك دانشگاه ها مي توانيد با مشاورين تحصيلي درخت دانش شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد تماس حاصل بفرماييد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: رشته هاي بدون كنكور مهر 97، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97، رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي 97، رشته هاي بدون كنكور پيام نور 97، رشته هاي بدون آزمون رياضي دانشگاه آزاد 97، رشته هاي بدون ازمون تج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۷:۱۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

كارنامه سبز چيست و چه كاربردي دارد؟

كارنامه سبز چيست و چه كاربردي دارد؟

كارنامه سبز يا كارنامه محرمانه يا كارنامه نهايي كنكور، كارنامه‌ اي است كه يك هفته بعد از اعلام نتايج نهايي كنكور منتشر مي شود و براي آن دسته از داوطلبان آزمون سراسري سال 1397 كه براساس كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته بوده اند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اينترنتي اقدام نموده‌اند، صادر شده است و نشانگر رديف نهايي هر داوطلب در رشته انتخابي و آخرين رديف نهايي پذيرفته شده در سهميه مربوط باشد.

انتقالي با كارنامه سبز چگونه است؟

كارنامه سبز چه زماني منتشر مي شود ؟

شرايط انتقالي با كارنامه سبز به چه صورتي است؟

كارنامه سبز يا كارنامه نهايي كنكور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتايج نهايي كنكور و ثبت نام  داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر مي شود پس از انتشار كارنامه نهايي كنكور سراسري سال 1397 داوطلبان به دو دسته تقسيم مي شوند:

1- يك دسته افرادي كه در يك رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه اي به ثبت‌ نام ندارند و از طرف ديگر نمي‌خواهند از كنكور سال بعد محروم شوند.

اين گونه افراد مي‌توانند درخواست بررسي اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدي افرادي هستند كه از رشته محل قبولي خود رضايت ندارند و مي‌خواهند با استفاده از كارنامه سبز يا كارنامه نهايي يا كارنامه محرمانه به يكي از انتخاب‌هاي بعدي انتقالي بگيرند.

اين افراد هم مي‌توانند درخواست بررسي انتخاب‌هاي پاييني خود را از طريق سيستم سازمان سنجش آموزش كشور(كارنامه سبز) دهند.

دريافت كارنامه سبز كنكور 97

براي دريافت كارنامه سبز كنكور سراسري 97 خود بر اساس قبولي در اولويت هاي انتخاب رشته داوطلب و همچنين افزايش ظرفيت و آخرين رتبه قبولي در رشته هاي انتخابي فرم انتخاب رشته كنكور سراسري 97 مي توانيد از طريق شماره گيري شمارخ 9099072943 (از طريق تلفن ثابت و بدون كد گيري) تماس حاصل نماييد، و براي اطلاعات بيشتر در مورد كنكور سراسري 97 بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97

تاثير سهميه در كنكور سراسري 97

تفاوت رتبه كشوري با منطقه

تذكرات مهم پيرامون كارنامه سبز كنكور سراسري 97

  • وجود علامت ستاره (*): در ستون نتيجه نشان مي‌دهد كه داوطلب در اين كد رشته محل پذيرفته شده است.
  • مفهوم عدد 1 (يك) بمنزله عدم دارا بودن شرايط و ضوابط اختصاصي مندرج در دفترچه‌هاي راهنما و برگ راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1396براي انتخاب رشته مربوط مي‌باشد (نظير تكرار كد رشته انتخابي، عدم رعايت جنسيت پذيرش، عدم توجه به ضوابط رشته‌هاي داراي شرايط خاص براي رشته مذكور و…).
  • مفهوم عدد 2 (دو) در ستون نتيجه بدين معني است كه شما در زمان اعلام نتيجه نهايي حداقل در يك كد رشته محل جهت انجام مصاحبه به يكي از دانشگاه‌ها معرفي شده ايد.
  • مفهوم عدد 3 (سه) در قسمت نتيجه اولويت قبولي نشانگر آن است كه داوطلب با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابي، در سهميه مجاز ديگري به جز سهميه نهايي و يا جنسيت ديگر پذيرفته شده است.
  • مفهوم عدد 4 (چهار) مندرج در ستون نتيجه به منزله آن است كه وضعيت علمي و عمومي شما در رشته مورد نظر توسط وزارت آموزش و پرورش در دست بررسي مي باشد.
  • مفهوم عدد 5 (پنج) مندرج در ستون نتيجه به منزله آن است كه داوطلب با توجه به ضوابط عمومي گزينش در رشته‌هاي دانشگاه فرهنگيان(تربيت معلم سابق) ودانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي امتياز لازم را كسب ننموده و در اولويت جذب قرار نگرفته است اين داوطلبان فرصت دارنددرخواست بررسي مجدد پرونده را به هسته گزينش آموزش و پرورش استان محل اقامت خود ارائه نمايند بديهي است به درخواست هايي كه پس از تاريخ فوق ارسال شود ترتيب اثر داده نخواهدشد.
  •  مفهوم عدد 7 (هفت) مندرج در ستون نتيجه به منزله عدم كسب حد نصاب امتياز در مصاحبه تخصصي و يا عدم احراز شرايط “سن، معدل، ويژگي هاي جسماني، … و غيبت در مصاحبه” مي باشد.
  • مفهوم عدد 8 (هشت) مندرج در ستون نتيجه به منزله پذيرش در رشته هاي چندگروهي تك ظرفيتي دانشگاه فرهنگيان ويژه داوطلبان آزاد(تربيت معلم سابق) مي باشد كه در آن رشته ها پذيرش از گروه آزمايشي كه داوطلب آن داراي نمره كل بيشتري بوده است صورت گرفته يا اينكه داوطلب ضوابط انتخاب اين رشته را نداشته است.
  •  مفهوم عدد 9 (نه) مندرج در ستون نتيجه به منزله آن است كه وضعيت علمي و عمومي شما در دانشگاه شاهد، پرديس خودگردان دانشگاه صنعتي شريف، بيمه اكو دانشگاه علامه طباطبايي، دانشگاه غيرانتفاعي رفاه، داروسازي دانشگاه بقيه الله و دانشگاه شهيد مطهري در دست بررسي است.

مشاهده كارنامه سبز كنكور سراسري 97

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران كنكور سراسري درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: كارنامه سبز ، كاربرد كارنامه سبز، انتقالي با كارنامه سبز، شرايط انتقالي با كارنامه سبز، دريافت كارنامه سبز كنكور سراسري 97، كارنامه سبز كنكور سراسري 97، مشاهده كارنامه سبز كنكور سراسري 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۶:۱۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97

 

 

هرساله رقابتي به نام كنكور داوطلبان زيادي را به خود مشغول مي كند. بعد از اعلام نتايج انتخاب رشته تعدادي از داوطلبان هستند كه به دلايل مختلف مانند عدم اعمال سهميه يا اعتراض به اشتباه بودن سهميه در كنكور، عدم تاثير دادن معدل موثرشان يا بررسي مجدد نمره سراسري در نتيجه كنكور سراسري  نسبت نتيجه كنكور سراسري خود اعتراض دارند يا اينكه نسب به رتبه خود شك دارند و نمي دانند چگونه بايد اعتراض خود را نسبت به نتيجه كنكور سراسري 97 مطرح كنند. اعتراض كنكور بطور كلي درچند سال گذشته بسيار سازماندهي تر شده و مراحل آن نيز ساده تر و بدون نياز به مراجعه حضوري شده . در اين مقاله قصد داريم شما را با نحوه اعتراض به نتايج كنكور 97 آشنا كنيم.

 

دليل اعتراض به نتايج كنكور 97

اشتباه در محاسبه درصد هر درس با توجه به پاسخبرگ

اشتباه در قرارگيري تصوير پاسخبرگ

اشتباه در اطلاعات سهميه كنكور

اشتباه در اعمال سوابق تحصيلي

ساير اشتباهات

نحوه ثبت اعتراض به نتايج كنكور 97

فرايند ثبت اعتراض به نتايج كنكور به صورت اينترنتي انجام مي گيرد. پس از اعلام نتايج كنكور سراسري 97 با مراجعه بهسايت سازمان سنجش مي توانيد براي ثبت اعتراض خود اقدام نماييد و پس از ورود به سايت روي گزينه ورود به سيستم پاسخگويي كليك كنيد. داوطلباني كه پيش از عضو اين سيستم بوده اند نيازي به عضويت مجدد ندارند و با وارد نمودن نام كاربردي و رمز عبور خود و با كليك روي گزينه ثبت درخواست جديد و انتخاب موضوع كنكور سراسري 97مي توانند اعتراض خود را ثبت كنند. در حال حاضر تنها امكان اعتراض به نحوه محاسبه نمره در سايت سنجش فراهم شده است و براي اعتراض به ساير موضوعات بايد از روش ثبت درخواست با موضوع عمومي اقدام كنيد .

 

 

 

زمان اعتراض به نتايج كنكور 97

 

در تاريخ دهه سوم شهريور كه نتايج انتخاب رشته اعلام مي شود به مدت يك هفته مي توانيد به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و اعتراضات خود را ثبت كنيد.

 

درخت دانش در اين مسير همراه شما مي باشد براي ثبت اعتراض و يا راهنمايي از نحوه ثبت اعتراض مي توانيد با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.

 

براي زمان و مهلت تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري، تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد، همچنين مشاهده كارنامه سبز و اعتراض به نتايج دانشگاه آزاد مي توانيد با كارشناسان مجرب درخت دانش در تماس باشيد.

براي مشاهده مقالات پربازديد درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

انتخاب رشته كنكور 97

درخت دانش

مشاهده نتايج اوليه كنكور 97

نتايج كنكور 97

ثبت نام بدون كنكور مهر 97

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

 

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97، اعتراض به نتايج كنكور 97، نحوه اعتراض به نتايج كنكور 97، زمان اعتراض به نتايج كنكور 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۵:۳۱ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

اعلام نتايج انتخاب رشته 97

اعلام نتايج انتخاب رشته 97

سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 97 آن دسته از داوطلباني كه در اعلام نتايج انتخاب رشته 97 پذيرفته نشده اند مي توانند منتظر اعلام تكميل ظرفيت دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي سراسري و يا تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد اسلامي بمانند. همچنين اين دسته از داوطلبان مي توانند در صورت تمايل در دانشگاه آزاد به صورت بدون كنكور ثبت نام نمايند.

در آزمون سراسري سال 97 همه شركت كنندگان مجاز به انتخاب رشته هستند و از اين تعداد بيش از 85 درصد در انتخاب رشته دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي سراسري و دانشگاه آزاد پذيرفته مي شوند.

در كنكور سراسري سال 97 تعداد شركت كنندگان در گروه آزمايشي رياضي 144هزار و 437 نفر بود ؛ تعداد شركت كنندگان گروه آزمايشي تجربي 642 هزار و 288 نفر بود ؛ در گروه آزمايشي علوم انساني تعداد شركت كنندگان 204 هزار و 936 نفر بود ، در گروه آزمايشي هنر 7534 نفر شركت كننده وجود داشت و در گروه آزمايشي زبان هاي خارجي 12249 نفر شركت نمودند.

نتايج اوليه كنكور 97 در دهه دوم مرداد 97 اعلام مي گردد.  انتخاب رشته كنكور سراسري سال گذشته   96 از 19 مرداد شروع شد اصلاحيه دفترچه انتخاب رشته در 18 مرداد توسط سازمان سنجش منتشر گرديد و بر اساس آن مهلت انتخاب رشته تا 25 مرداد نيز تمديد شد. امسال نيز انتظار مي رود در تاريخ هاي نزديك به تاريخ هاي سالهاي گذشته مراحل انتخاب رشته انجام گيرد. 

انتخاب رشته كنكور سراسري يكي از حساس ترين و سرنوشت سازترين مرحله از زندگي هر فرد را به خود اختصاص مي دهد. زيرا كه يك انتخاب نادرست زندگي فرد را در مسير ديگري بده كه نتواند پله هاي ترقي را در مقايسه با يك انتخاب درست انجام دهد. در سالهاي گذشته مواردي به چشم مي خورد كه علي رغم كسب تراز و رتبه بالا داوطلب با انتخاب رشته نادرست باعث شده تا رشته و دانشگاهي كه در حد و شأن رتبه و تراز او بوده را كسب نكند و با نارضايتي در ثبت نام مشغول به ادامه تحصيل شود. پس تنها پيشنهاد درخت دانش به شما داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي اين است كه مواظب انتخاب هاي خود باشيد و با افراد آگاه و مجرب مشورت نماييد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با آگاهي هاي لازم درباره انتخاب رشته كنكور سراسري، انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بدون كنكور، بازار كار و شرايط ادامه تحصيل در هر رشته، و اطلاعاتي راجع به هر دانشگاه و ... به صورت تمام وقت آماده پاسخگويي و مشاوره و راهنمايي شما علم دوستان گرامي مي باشد. جهت دريافت اطلاعات كامل و انتخاب رشته اي درست و منطقي با شماره 9099072943 تماس بگيريد و آينده تحصيلي و شغلي روشني را براي خود رقم بزنيد.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: اعلام نتايج انتخاب رشته 97، زمان اعلام نتايج انتخاب رشته 97، مشاهده نتايج انتخاب رشته 97، مشاوره انتخاب رشته 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۰:۰۸ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷

زمان دقيق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 ؟

شرايط ثبت نام بدون كنكور نيمسال اول مهرماه 97 ؟

معرفي ليست رشته هاي بدون كنكور مهرماه ۹۷ دانشگاه هاي آزاد تهران و شهرستان ها ؟

تاثير سوابق تحصيلي ( معدل كتبي ) در پذيرش بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 97 ؟

درصد اعمال سوابق تحصيلي در پذيرش بدون كنكور به چه معناست؟

سوال مهم: براي ثبت نام كارشناسي پيوسته پذيرش داوطلبان بر اساس كدام معدل است ؟

جدول تاثير سوابق تحصيلي در پذيرش بدون كنكور نيمسال اول ۹۷ كدام است ؟

آيا ثبت نام بدون كنكور دانشگاه ازاد مقطع كارشناسي ناپيوسته با محدوديت رشته (تجانس رشته ها) هم انجام مي شود ؟

بيشترين نوع سوال: آيا ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع كارداني پيوسته حتما بايد رشته انتخابي مرتبط با رشته ديپلم باشد؟

آيا در مقطع كارشناسي ارشد پذيرش بدون كنكور در دانشگاه آزاد براي ورودي مهر 97 داريم ؟

نحوه و مراحل ثبت نام اينترنتي و ده مرحله اي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ به چه صورتي مي باشد ؟

شرايط لازم براي ورود بدون كنكور به دانشگاه هنر تهران پذيرش تمامي رشته هاي هنر ؟

و ... ؟؟؟؟؟؟

در اين مقاله سعي داريم تعدادي از سوالات متقاضيان و داوطلباني بدون كنكور 97 كه با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفتند را براي دوستان عزيز پاسخ دهيم،

ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصيلي ۹۷

هر سال در دو دوره مهرماه و بهمن ماه پذيرش بدون كنكور دانشگاه آزاد انجام مي گيرد.

دانشگاه آزاد طي سالهاي گذشته براي اولين باردر نيمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصيلي يا همان معدل كتبي ثبت نام وپذيرش انجام داد و ديگر همانند سالهاي قبل زمان ثبت نام مهم نمي باشد و هر كسي زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتي در قبولي آن ندارد و تا پايان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون كنكور دانشگاه آزاد مي توانند ثبت نام خود را در سايت بدون كنكور انجام دهند،

سوابق تحصيلي نقش بسزايي در قبولي داوطلب در رشته مورد نظر دارد و متجانس بودن رشته پيش دانشگاهي با رشته انتخابي ادامه تحصيل مي تواند در قبولي داوطلب نقشي تعيين كننده داشته باشد، حالا اين سوال پيش مي آيد:

پذيرش بدون كنكور بر اساس سوابق تحصيلي به چه معناست؟

  • بدين معناست كه معدل كتبي ديپلم و معدل كتبي مدرك پيش دانشگاهي دانشجويان رشته هاي نظري براي ثبت نام بدون كنكور كارشناسي پيوسته ۹۷ ملاك پذيرش قرار خواهد گرفت.
  • معدل ديپلم رشته هاي فني و حرفه اي  ملاك پذيرش در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني ۹۷ خواهد بود.
  • معدل كارداني نيز ملاك پذيرش ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد مهر ۹۷ خواهد بود.

جدول تاثير سوابق تحصيلي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97

در اين روش پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي ( معدل ) داوطلبان واجد شرايط ملاك ومبناي پذيرش قرار ميگيرد و اسامي پذيرفته شدگان در يك مرحله و به طور يكجا اعلام ميگردد. هر داوطلب براساس معدل كتبي ديپلم به اولين كد رشته/محل انتخابي كه از نظرعلمي برتري دارد در مقايسه با ساير داوطلبيني كه شرايط مشابه وي را دارند در صورت وجود ظرفيت معرفي ميشوند.

از آنجا كه پذيرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصيلي معدل ديپلم و پيش دانشگاهي صورت ميپذيرد و نظر به اين كه دروس امتحاني داوطلبان ديپلمه با توجه به نوع ديپلم آنان (رياضي،تجربي، انساني و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع ديپلم داوطلب با گروه آزمايشي كه متقاضي آن ميشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل كتبي متفاوت خواهد بود كه در اين خصوص توجه داوطلبان را به جدول ذيل معطوف ميدارد.(ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97)

گروه آزماشي رياضي فيزيك علوم تجربي ادبيات و علوم انساني علوم و معارف اسلامي ساير عناوين ديپلم
علوم رياضي و فني 100 74.4 31.4 31.4 31.4
علوم تجربي 80.9 100 31.4 31.4 31.4
علوم انساني 41.2 41.2 100 100 41.2
هنر 100 100 69.8 69.8 69.8
زبان هاي خارجه 100 100 100 100 100

ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 97 در دو مقطع انجام خواهد گرفت.

  • كارشناسي پيوسته
  • كارشناسي ناپيوسته

منظور از ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد همان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه ازاد مي باشد.ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد هيچ محدوديتي از نظر رشته هاي دوره كارداني ندارد و متقاضيان مي توانند تنها با داشتن يك مدرك كارداني بدون توجه به اينكه در چه رشته اي باشد ، در ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد شركت نمايند.

ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد مهر 97

تنها نكته قابل توجه در ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون 97 اين است كه اگر رشته درخواستي براي ادامه تحصيل با عنوان رشته مدرك كارداني داوطلب متجانس نباشد داوطلب بايد حداقل تا 12 واحد و حداكثر تا 18 واحد جبراني گذرانده و بستگي به مرتبط يا نيمه مرتبط بودن رشته بايد واحد جبراني بگذراند.

براي مشاوره ثبت نام بدون كنكور مهر ۹۷، ليست كامل رشته هاي غير پزشكي و پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ بر اساس سوابق تحصيلي و اولويت بندي 20 كد رشته انتخابي در انتخاب رشته بدون كنكور مهر ۹۷ و معرفي رشته هاي بدون كنكور و بازار كار آنها و موقعيت مكاني دانشگاه هاي آزاد بدون كنكور و ... مي توانيد با شماره 9099072943 (ازطريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره)تماس حاصل نماييد.

زمان ثبت نام كارشناسي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام در دانشگاه آزاد در مقطع كارشناسي هم به دو صورت پيوسته و ناپيوسته ارائه مي شود كه ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد 97 براي داوطلباني كه در كنكور سراسري شركت نكرده اند نيز امكان پذير خواهد بود. زمان ثبت نام بدون كنكور كارشناسي در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه 97 انجام مي شود و  ورودي هاي مهر ماه مي بايست درنيمه دوم مرداد ماه براي ثبت نام خود اقدام نمايند و ورودي هاي بهمن ماه مي بايست در دي ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

شرايط ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد نيمسال اول 97

شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع كارشناسي به اين صورت است كه داوطلب بايد حتما داراي مدرك پيش دانشگاهي باشد بنابراين در اين بخش به شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد در مهر ماه 97 مي پردازيم. شرايط ثبت نام بدون كنكور در كارشناسي پيوسته و ناپيوسته متفاوت است. شرط لازم براي داوطلباني كه قصد ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته را دارند دارا بودن مدرك پيش دانشگاهي و براي داوطلبان متقاضي ثبت نام در مقطع كارشناسي ناپيوسته، دارا بودن مدرك كارداني ( فوق ديپلم ) مي باشد. داوطلبان متقاضي ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد لازم است از مدارك مورد نياز ثبت نام نيز آگاه شوند.

نحوه ثبت نام كارشناسي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

نحوه ثبت نام بدون كنكور مهرماه 97 به صورت اينترنتي خواهد بود و داوطلبان جهت انجام ثبت نام مي بايست به سايت سنجش مراجعه و پس از تكميل ثبت نام رسيد ثبت نام را دريافت كنند تا در زمان تعيين شده از سوي دانشگاه مربوطه با در دست داشتن مدارك ديگر به صورت حضوري جهت تكميل ثبت نام نهايي به دانشگاه مربوطه مراجعه نمايند،سامانه مشاوره و هدايت تحصيلي درخت دانش ميتواند ابهامات شما را رفع كند و شمارا از آخرين اخبار و اطلاعات آگاه سازد و در تمامي مراحل ثبت نام شما از جمله انتخاب رشته بدون كنكوردر كنار شما باشد تنها كافيست با شماره تلفن 9099072943 تماس گرفته و يا به سايت www.derakhte-danesh.com مراجعه نماييد.

رشته هاي پرطرفدار بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ۹۷

امسال براي سال 97، 95 درصد پذيرش رشته هاي دانشگاه آزاد و پيام نور به صورت بدون كنكور مي باشد.

اكثر رشته هاي تاپ و پرطرفدار غير پزشكي و رشته هاي بدون كنكور تجربي نيز شامل رشته هاي بدون كنكور مهر 97 مي باشند.

در آزمون كنكور 97 دانش آموزاني كه توانايي بالا و يا شرايط گرفتن نتيجه مطلوب در اين آزمون را ندارند اين فرصت برايشان يك مشكل محسوب ميشود و ديگر انگيزه اي براي درس خواندن ندارند و حتي امكان دارد ديگر به ادامه تحصيل فكر نكند.

اما نگران اين مسله نباشيد چرا كه دانشگاهايي در سرار كشور هستند كه بدون اين آزمون (بدون كنكور) داوطلبان خود را پذيرش ميكنند و بدون هيچ گونه تفاوتي نسبت به دانشگاههاي با كنكور ميتوان در اين دانشگاهها ادامه تحصيل نمود.

براي مشاهده و دريافت ليست كامل رشته هاي بدون كنكور نيمسال اول 97، شرايط بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 بر روي لينك زير كليك نماييد:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷

شرايط بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷

 ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد مهر 97

ثبت نام بدون كنكوركار داني دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 97 يعني همان مهر ماه همانند كارشناسي بدون كنكور و در دو مقطع صورت ميگيرد

  • كارداني پيوسته 
  • كارداني ناپيوسته 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول (مهر ماه 97 ) در مقطع كارداني به  دو صورت پيوسته و ناپيوسته ارائه خواهد شد كه كار را براي داوطلبان راحتر كرده است. نكته مهمي كه لازم است داوطلبان به آن توجه داشته باشند اين است كه شركت در كنكور سراسري از شرايط ثبت نام نخواهد بودو اين مورد سبب آن شده كه متقاضياني كه به هر دليلي شرايط شركت در كلاس هاي آموزشي و كلاس هاي كنكوري را ندارند يه راحتي و بدون نگراني خاصي وارد دانشگاه شوند.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در باب موضوعات تاثير معدل در ثبت نام بدون كنكور كارداني مهر ۹۷، انتخاب رشته غير از زيرمجموعه مورد نظر تحصيلي، انتخاب رشته تكميل ظرفيت سراسري نيمسال دوم و مراحل ثبت نام بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 با تلفن ثابت همراه با مشاوران مجرب درخت دانش باشيد.

 

[caption id="attachment_6847" align="aligncenter" width="300"] ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه[/caption]

انتخاب رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد.

رشته هاي نظري بدون كنكور دانشگاه آزاد مهرماه 97

رشته هاي زيرگروه علوم رياضي

رشته هاي مهندسي شامل مهندسي پزشكي، مهندسي نفت، مهندسي معماري، مهندسي عمران، مهندسي نرم افزار كامپيوتر، مهندسي IT و .... پذيرش انجام خواهد شد، بيش از 90 درصد رشته هاي رياضي بدون كنكور اعلام ظرفيت مي كنند و پذيرش بدون كنكور دارند.

رشته هاي زيرگروه علوم انساني

رشته هاي كه در دانشگاه آزاد مورد پذيرش قرار مي گيرند براي زيرگروه علوم انساني شامل مديريت ها، حسابداري، حقوق، روانشناسي، تاريخ و .... پذيرش انجام خواهد شد.

رشته هاي زير گروه علوم تجربي

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 و رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد براي مهرماه 97 شامل ميكروبيولوژي، دامپزشكي، زيست شناسي، زمين شناسي، علوم مهندسي صنايع غذايي، شيمي كاربردي، توليد و ژنتيك گياهي و ..... پذيرش انجام خواهد شد، اين احتمال وجود دارد كه براي نيمسال اول مهر ماه 97 برخي از رشته هاي پيراپزشكي به همين ليست رشته ها اضافه بشند.

پذيرش در رشته هاي هنر و زبان خارجه هم در مقطع كارشناسي انجام خواهد شد كه شامل موسيقي، بازيگري، تئاتر، مترجمي زبان هاي خارجي كه شامل روسي، انگليسي، المان، چيني، و .... پذيرش انجام خواهد شد.

نكته قابل توجه:

رشته هاي بدون كنكور پزشكي و دندان پزشكي و همچنين پيراپزشكي در داخل كشور پذيرش نخواهيم داشت و در صورت ارائه شدن اطلاعات جديد در باب موضوع پذيرش بدون كنكور رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي در خارج از كشور مي توانيد با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش(ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97)

مشاوران تحصيلي درخت دانش در تمامي مقاطع تحصيلي از جمله برنامه ريزي درسي تيزهوشان 97، تحصيل پزشكي در خارج از كشور، ثبت نام بدون كنكور مهرماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي و ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور در كنار شما خواهند بود براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاوران تحصيلي درخت دانش با شماره تماس 9099072943 از طريق شماره گيري با تلفن ثابت و بدون نياز به كد در كنار شما خواهند بود.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرامسامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

به اميد موفقيت داوطلبان پر تلاش ايران عزيز


برچسب: ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97، زمان دقيق ثبت نام بدون كنكور مهر ماه 97، شرايط ثبت نام بدون كنكور نيمسال اول مهر 97، ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصيلي، ثبت نام بدون كنكور كارشناسي پيوسته 97،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۹:۱۸ توسط:teletexting@outlook.com موضوع: