رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

انتخاب رشته كنكور سراسري رياضي

 

انتخاب رشته كنكور سراسري رياضي

هرساله تعداد زيادي داوطلب در گروه هاي آزمايشي مختلفي با هم رقابت مي كنند , رشته هاي كنكور سراسري رياضي پس از تجربي پرطرفدارترين گروه آزمايشي در كنكور هاي سراسري هستند . به هنگام برگزاري آزمون داوطلبان و دانش آموزان اين رشته بايد آمادگي كافي را داشته باشند چرا كه تعداد كثيري از داوطلبان با اختلاف اندكي در رتبه به رقابت با يكديگر مي پردازند .

گروه آزمايشي رياضي نيز مي توانند مانند ساير گروه هاي آزمايشي در دوره هاي روزانه , شبانه يا نوبت دوم , نيمه حضوري و صرفا با سوابق تحصيلي پذيرفته شوند . در اينجا به شرح شرايط و ويژگي هاي دو دوره ي روزانه و شبانه خواهيم پرداخت .

روزانه

مدارك كسب شده از اين دانشگاه ها اعتبار بالايي در ميان ساير دانشگاه ها دارد و افراد فارغ التحصيل از دانشگاه هاي روزانه به شرط داشتن مهارت كافي زودتر در بازار كار جذب مي شوند .

پس از اتمام دوره ي تحصيلي در دانشگاه روزانه فارغ التحصيل نسبت به تحصيل دوره رايگان تعهد خدمت در كشور را دارد و تا پايان اين دوره حق خروج از كشور را نداشته مگر اينكه هزينه آن را بپردازد .

دانشگاه هاي دولتي روزانه هيچ وجهي بابت تحصيل از دانشجويان خود دريافت نمي كند و هزينه هاي جاري مانند خوابگاه و غذاي دانشجويي هم بسيار اندك و ارزان است كه پس از اتمام دانشگاه به صورت اقساطي و يا يكجا از دانشجو دريافت مي گردد .

• شبانه

دانشگاه هاي شبانه يا نوبت دوم همان مدارك دوره روزانه را به فارغ التحصيلان خود مي دهد چرا كه كيفيت تحصيل در اين دانشگاه ها مانند دوره هاي روزانه است اما در اين دوره از دانشجو شهريه اخذ مي گردد و ميزان آن هم به سطح علمي دانشگاه بستگي دارد , دانشگاه هاي خوب مبلغ بيش تري از دانشجويان اخذ مي كنند .

ديگر تفاوت اين دوره با دوره ي روزانه عدم تعهد خدمت است چرا كه دانشجو تمام هزينه هاي تحصيل خود را پرداخت مي نمايد , مدرك اتمام دانشگاه پس از فارغ التحصيلي به فرد داده مي شود و اجباري براي ماندن در كشور وجود نخواهد داشت .

در مقالات گذشته راجع به مراحل انتخاب رشته به طور مفصل توضيح داده شد. در كل براي يك انتخاب رشته منطقي و صحيح بايد اين مراحل را طي نمود. اولين مرحله از انتخاب رشته كه به طور مستقيم با خود فرد بستگي دارد، مرحله خودشناسي است. در اين مرحله داوطلب به شناخت از روحيات و علايق خود مي پردازد. در مرحله بعد فرد بايد به تعيين اهداف خود بپردازد. سپس به تفكيك تراز قبولي رشته هاپرداخته يعني اطلاعاتي كسب كند كه آيا تراز كسب شده در آزمون احتمال پذيرش در رشته انتخابي را دارد يا نه؟ ودر مرحله بعدي به رشته، شهر و دانشگاه مورد علاقه خود بينديشد كه كدام مورد در اوويت هستند و نهايتا كسب اطلاعات لازم درباره بازار كار و ادامه تحصيل در رشته مورد نظر بپردازد. براي كسب اطلاعات لازم درباره هر كدام از مراحل بالا با مشاوران درخت دانش با شماره 9099072943 تماس بگيريد و اطلاعات لازم و كافي دريافت نماييد.

براي مشاهده پربازديدترين مقالات سايت جامع درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي 97

انتخاب رشته رياضي كنكور سراسري 97

مشاهده دانلود دفترچه كنكور سراسري 97

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات كامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار كار و آينده شغلي هر رشته (مراحل انتخاب رشته كنكور سراسري 97)و همچنين بهترين انتخابها متناسب با تراز كسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد از طريق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگويي و راهنمايي به شما كنكوريهاي گرامي است.


راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: انتخاب رشته كنكور سراسري رياضي، انتخاب رشته كنكور سراسري گروه تجربي، انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربي، انتخاب رشته تجربي 97، انتخاب ر مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي 97شته كنكور رياضي 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۸:۲۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :