رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

چگونگي اعتراض به نتايج كنكور سراسري سال 97

 

چگونگي اعتراض به نتايج كنكور سراسري سال 97

 

  داوطلبان شركت كننده در كنكور سراسري سال 97 پس از دريافت كارنامه نتايج ن‌هايي خود در صورتي كه در رابطه با مندرجات كارنامه و يا انتخاب رشته شان سئوال داشته باشند مي‌توانند تا روز ۲۰ ماه از طريق سايت سازمان سنجش سوال و يا اعتراض خود را مطرح كنند.

 

 كارنامه نتيجه نهايي براي تمام داوطلبان شركت كننده در كنكور سراسري تهيه شده و اين كارنامه شامل رتبه داوطلب است.

 

 

 

 داوطلباني كه فرم انتخاب رشته را تكميل كرده، اما پذيرفته نشده اند مي‌توانند كارنامه علمي، شامل رتبه داوطلب در هر يك از كد رشته‌هاي انتخابي و بين متقاضيان كد رشته و همچنين سهميه مربوط با توجه به نمره كل و رتبه آخرين نفر پذيرفته شده را مشاهده كنند.

در خصوص چگونگي نحوه اعتراض داوطلبان بايد گفت: داوطلبان مي‌توانند پس از دريافت كارنامه نتايج نهايي در صورتي كه در رابطه با مندرجات كارنامه و يا انتخاب رشته خود سوال يا اعتراضي داشته باشند روز ۲۰ مهر ماه 97 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي سايت سازمان سنجش نسبت به دريافت پاسخ اقدام كنند.

 

همچنين مي توانند با استفاده از كارنامه سبز در تكميل ظرفيت دانشگاه ها نيز شركت كنند در مقاله ديگري از سايت جامع درخت دانش درباره كارنامه سبز به طور كامل توضيح داده ايم.

براي مشاهده پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد 97

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسري 97

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 97

 

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97

  زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور

 

 مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور سراسري 97

جهت دريافت راهنمايي و مشاوره درباره انتخاب رشته اي صحيح و همچنين دريافت اطلاعات كامل درباره هر رشته و شهر و دانشگاه مورد علاقه ، وضعيت بازار كار هر رشته و تسهيلات اعطايي مانند خوابگاه و سرويس رفت و برگشت  هر رشتهمي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 تماس گرفته و آينده تحصيلي و شغلي خود را تضمين نماييد. 

 


برچسب: اعتراض به نتايج كنكور سراسري سال 97، چگونگي اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97، زمان اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97، اعتراض به كنكور 97،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۲:۳۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :