رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97

 

 

هرساله رقابتي به نام كنكور داوطلبان زيادي را به خود مشغول مي كند. بعد از اعلام نتايج انتخاب رشته تعدادي از داوطلبان هستند كه به دلايل مختلف مانند عدم اعمال سهميه يا اعتراض به اشتباه بودن سهميه در كنكور، عدم تاثير دادن معدل موثرشان يا بررسي مجدد نمره سراسري در نتيجه كنكور سراسري  نسبت نتيجه كنكور سراسري خود اعتراض دارند يا اينكه نسب به رتبه خود شك دارند و نمي دانند چگونه بايد اعتراض خود را نسبت به نتيجه كنكور سراسري 97 مطرح كنند. اعتراض كنكور بطور كلي درچند سال گذشته بسيار سازماندهي تر شده و مراحل آن نيز ساده تر و بدون نياز به مراجعه حضوري شده . در اين مقاله قصد داريم شما را با نحوه اعتراض به نتايج كنكور 97 آشنا كنيم.

 

دليل اعتراض به نتايج كنكور 97

اشتباه در محاسبه درصد هر درس با توجه به پاسخبرگ

اشتباه در قرارگيري تصوير پاسخبرگ

اشتباه در اطلاعات سهميه كنكور

اشتباه در اعمال سوابق تحصيلي

ساير اشتباهات

نحوه ثبت اعتراض به نتايج كنكور 97

فرايند ثبت اعتراض به نتايج كنكور به صورت اينترنتي انجام مي گيرد. پس از اعلام نتايج كنكور سراسري 97 با مراجعه بهسايت سازمان سنجش مي توانيد براي ثبت اعتراض خود اقدام نماييد و پس از ورود به سايت روي گزينه ورود به سيستم پاسخگويي كليك كنيد. داوطلباني كه پيش از عضو اين سيستم بوده اند نيازي به عضويت مجدد ندارند و با وارد نمودن نام كاربردي و رمز عبور خود و با كليك روي گزينه ثبت درخواست جديد و انتخاب موضوع كنكور سراسري 97مي توانند اعتراض خود را ثبت كنند. در حال حاضر تنها امكان اعتراض به نحوه محاسبه نمره در سايت سنجش فراهم شده است و براي اعتراض به ساير موضوعات بايد از روش ثبت درخواست با موضوع عمومي اقدام كنيد .

 

 

 

زمان اعتراض به نتايج كنكور 97

 

در تاريخ دهه سوم شهريور كه نتايج انتخاب رشته اعلام مي شود به مدت يك هفته مي توانيد به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و اعتراضات خود را ثبت كنيد.

 

درخت دانش در اين مسير همراه شما مي باشد براي ثبت اعتراض و يا راهنمايي از نحوه ثبت اعتراض مي توانيد با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.

 

براي زمان و مهلت تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري، تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد، همچنين مشاهده كارنامه سبز و اعتراض به نتايج دانشگاه آزاد مي توانيد با كارشناسان مجرب درخت دانش در تماس باشيد.

براي مشاهده مقالات پربازديد درخت دانش بر روي لينك هاي زير كليك كنيد:

انتخاب رشته كنكور 97

درخت دانش

مشاهده نتايج اوليه كنكور 97

نتايج كنكور 97

ثبت نام بدون كنكور مهر 97

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

 

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97، اعتراض به نتايج كنكور 97، نحوه اعتراض به نتايج كنكور 97، زمان اعتراض به نتايج كنكور 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۵:۳۱ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :