رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

مفهوم علامت ستاره در كارنامه سبز كنكور 97

مفهوم علامت ستاره در كارنامه سبز كنكور 97

خبر فوري: كارنامه سبز كنكور 97 منتشر شد.

علامت ستاره در كارنامه سبز به چه معناست؟

با دريافت كارنامه سبز كنكور 97 مي توان از علامت * فهميد، مفهوم علامت ستاره كارنامه سبز كنكور 97 اين است كه داوطلب در ستون نتيجه به فرض در علاقه خود قبول شده است.

منظور از عدد 1 در كارنامه سبز كنكور 97 چيست؟

همچنين با درج عدد 1 مي توان فهميد انتخاب رشته شرايط خاص براي داوطلب مقدور گشته است.

عدد 2 در كارنامه سبز كنكور 97 به چه معناست؟

و نيز با درج عدد 2 مي توان فهميد داوطلب حداقل در 1 كد رشته محل در زمان اعلام نتيجه نهايي به يكي از دانشگاه ها براي مصاحبه معرفي گرديده است.

عدد 3 در كارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 3 مي توان فهميد كه شركت كننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابي در سهميه ديگري پذيرفته شده است. اطلاعات مربوط به كاربرد كارنامه سبز كنكور 97 را مي توانيد از مشاورين درخت دانش دريافت نماييد.

عدد 4 در كارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 4 مي توان فهميد كه وضعيت كلي شما از قبيل علمي و عمومي توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسي مي باشد.

عدد 5 در كارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 5 مي توان فهميد كه داوطلب در دانشگاه تربيت معلم و فرهنگيان با داشتن شرايط استفاده از كارنامه سبز 97 و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نمايد.

درج عدد 7 در كارنامه سبز كنكور 97 ؟

با درج 7 مي توان فهميد كه داوطلب در شرايط و مصاحبه تخصصي نمره لازم را كسب نكرده است.

عدد 8 در كارنامه سبز 97 به چه معناست؟

عدد 8 در كارنامه سبز و كاربرد كارنامه سبز كنكور 97 شامل:

با درج 8 مي توان فهميد كه قبولي در رشته هاي چندگروهي تك ظرفيتي دانشگاه فرهنگيان ويژه داوطلبان آزاد يا تربيت معلم سابق است  كه در آن رشته ها پذيرش از گروه آزمايشي كه داوطلب آن داراي نمره كل بيشتري بوده است صورت گرفته يا اينكه داوطلب ضوابط انتخاب اين رشته را نداشته است.

با درج 8 مي توان فهميد كه وضعيت علمي و عمومي شما در يكي از دانشگاه هاي شاهد، دانشگاه بقيه الله(عج) ، دكتري پيوسته بيوتكنولوژي، بيمه اكو دانشگاه علامه طباطبايي، غيرانتفاعي رفاه و علوم قضايي و خدمات اداري دادگستري در دست بررسي است. فرض كنيد در يك كد رشته محل پذيرفته شده ايد ولي پس از شروع تحصيل خود در دانشگاه متوجه مي شويد اين رشته را دوست نداريد يا علاقه داريد تغيير رشته دهيد در اين مواقع از طريق نحوه دريافت كارنامه سبز كنكور 97 مي توانيد اقدام نمائيد .

براي اطلاعات بيشتر در مورد حذف تكميل ظرفيت كنكور 97 بر روي آن كليك نماييد.

نحوه انتقالي با كارنامه سبز چگونه است ؟

متاسفانه تعداد زيادي از داوطلبان و متقاضيان اطلاعات كاملي از كاربرد كارنامه سبز كنكور 97 و كارنامه محرمانه كنكور 97 ندارند و براي درافت براي اطلاع از چگونگي نحوه ي انتقالي با كارنامه سبز 97 داوطلب لازم است ابتدا ارزيابي نمايد كه در رشته اي كه قبول شده است مي خواهد ادامه تحصيل بدهد كه ديگر اين كارنامه براي داوطلب  كاربردي ندارد اما اگر در ساير كد رشته محل هاي انتخابي (كه داوطلب در كارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصيل بدهد بايد انتقالي بگيرد.

براي دريافت اطلاعات بيشتر از نحوه انتقالي با كارنامه سبز مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد.

نحوه انتقالي با كارنامه سبز كنكور 97


برچسب: مفهوم علامت ستاره در كارنامه سبز كنكور 97، علامت ستاره در كارنامه سبز به چه معناست؟، منظور از عدد 1 در كارنامه سبز كنكور 97 چيست؟، عدد 2 در كارنامه سبز كنكور 97 به چه معناست؟، عدد 3 در كارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 4 در كارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 5 در كارنامه سبز به چه معناست؟، درج عدد 7 در كارنامه سبز كنكور 97 ؟، عدد 8 در كارنامه سبز 97 به چه معناست؟، نحوه دريافت كارنامه سبز كنكور 97، كاربرد كارنامه سبز كنكور 97، نحوه انتقالي با كارنامه سبز كنكور 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۲:۰۳ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :