رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

كارنامه نهايي كنكور

كارنامه سبز چيست و چه كاربردي دارد؟

كارنامه سبز يا كارنامه محرمانه يا كارنامه نهايي كنكور، كارنامه علمي كارنامه‌ اي است كه دو هفته بعد از اعلام نتايج نهايي كنكور منتشر مي شود و براي آن دسته از داوطلبان آزمون سراسري سال 1397 كه براساس كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته بوده اند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اينترنتي اقدام نموده‌اند، صادر شده است و نشانگر رديف نهايي هر داوطلب در رشته انتخابي و آخرين رديف نهايي پذيرفته شده در سهميه مربوط باشد.

در انتهاي مقاله مي توانيد كارنامه سبز و يا كارنامه علمي كنكور سراسري 97 را مشاهده نماييد.

كارنامه سبز شامل چه افرداي نمي شود؟

كارنامه سبز شامل افرادي نمي شود كه: در هيچ يك از رشته هاي انتخاب شده در انتخاب رشته كنكور سراسري 97 قبول نشده باشند و در اعلام نتايج كنكور 97 خود مردود شده باشند.

افرادي كه كارنامه سبز 97 شامل آنها نمي شود مي توانند از كارنامه علمي خود استفاده كنند، كه در زير كامل در مورد كارنامه علمي و كاربرد آن توضيح داده ايم.

كارنامه سبز شامل چه افرادي مي شود؟

كارنامه سبز شامل افرداي مي شوند: كه در اعلام نتايج كنكور سراسري 97 خود در رشته اي قبول شده اند و مي خواهند بدانند آيا در اولويت هاي انتخابي بعدي كه انتخاب كرده اند نيز قبول مي شدند و اگر علامت ستاره دار در جلوي انتخاب هاي بعدي اين داوطلبان وجود دارد نسبت به انتقالي و محك زدن خود بر اساس توانايي هايشان اقدام نمايند.

كارنامه علمي چيست؟

كارنامه علمي چيست كارنامه اي است كه بعد از نتاج انتخاب رشته كنكور سراسري 97 اعلام خواهد شد، و در اين كارنامه رتبه آخرين نفر قبولي در انتخاب رشته داوطلب در رشته هايي كه انتخاب كرده و مقايسه آن با رتبه و تراز افرادي كه مورد پذيرش قرار گرفته اند و كاملا به صورت جداول مي باشد.

زمان اعلام كارنامه علمي كنكور 97

زمان اعلام كارنامه علمي كنكور سراسري 97 اعلام شد.

بر اساس اطلاعيه سازمان سنجش كارنامه علمي و كارنامه نهايي داوطلبان كنكور سراسري 97 در تاريخ 26 شهريور ماه 97 بر روي سايت sanjesh.org قرار گرفت. براي مشاهده مي توانيد بر روي لينك پاياني مقاله كليك نماييد.

 كاربر كارنامه علمي و تفاوت آن با كارنامه سبز

كاربرد كارنامه علمي اين است كه داوطلب مي تاند خود را در آزمون سراسري 97 محك بزند و تلاش خود را با مقايسه با ديگران مشاهده كند، كاربرد ديگر آن مي تواند در صورت مشاهده هرگونه مغايرت و اعتراض به رتبه و قبولي خود كاملا مطلع شود و در صورت اعتراض به نتايج كنكور 97 خود اقدام نمايند.

در صورت اعتراض به نتايج كنكور 97 و همچنين رفع محروميت از كنكور 98، دريافت كارنامه سبز (انتقالي به وسيله كارنامه سبز)، دريافت كارنامه علمي و همچنين مقايسه خود با ديگر افراد قبولي و مشاوه رشته هاي بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون گرفتن كد و از طريق تلفن ثابت) تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

كاربرد كارنامه سبز كنكور 97

انتقالي با كارنامه سبز

كارنامه سبز كنكور 97 چه زماني منتشر مي شود ؟

انتقالي با كارنامه سبز به چه صورتي است؟

كارنامه سبز يا كارنامه نهايي كنكور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتايج نهايي كنكور و ثبت نام  داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر مي شود پس از انتشار كارنامه نهايي كنكور سراسري سال 1397 داوطلبان به دو دسته تقسيم مي شوند:

1- يك دسته افرادي كه در يك رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه اي به ثبت‌ نام ندارند و از طرف ديگر نمي‌خواهند از كنكور سال بعد محروم شوند.

اين گونه افراد مي‌توانند درخواست بررسي اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدي افرادي هستند كه از رشته محل قبولي خود رضايت ندارند و مي‌خواهند با استفاده از كارنامه سبز يا كارنامه نهايي يا كارنامه محرمانه به يكي از انتخاب‌هاي بعدي انتقالي بگيرند.

اين افراد هم مي‌توانند درخواست بررسي انتخاب‌هاي پاييني خود را از طريق سيستم سازمان سنجش آموزش كشور(كارنامه سبز) دهند.

براي اطلاع بيشتر در مورد علامت ستاره و مفهوم آن در كارنامه سبز 97 و شرايط انتقالي با كارنامه سبز 97 مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد:

انتقالي با كارنامه سبز 97

 

كارنامه سبز چيست؟


برچسب: كارنامه نهايي كنكور، كارنامه علمي، كارنامه محرمانه، كارنامه سبز، كارنامه سبز شامل افرداي مي شوند، زمان اعلام كارنامه علمي كنكور 97، كاربر كارنامه علمي و تفاوت آن با كارنامه سبز، كاربرد كارنامه سبز كنكور 97، انتقالي با كارنامه سبز، انتقالي با كارنامه سبز به چه صورتي است؟انتقالي با كارنامه سبز به چه صورتي است؟،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۶:۰۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :