رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

راهنماي ثبت نام كنكور 98 در سايت سنجش

 

راهنماي ثبت نام كنكور 98 در سايت سنجش

اگر به صورت كامل شرايط و ضوابط مربوط به زمان ثبت نام كنكور سراسري 98 خود را مطالعه نموده ايد، مدارك جهت ثبت نام را آماده كرديد و اكنون آماده شروع فرآيند ثبت نام كنكور 98 از سايت سنجش هستيد اين مقاله را تا پايان مطالعه بفرماييد كه با همديگر ثبت نام را شروع نماييم.

زمان ثبت نام آزمون سراسري 98

تكميل فرم پيش نويس ثبت نام كنكور 98

فرم پيش نويس ثبت نام كنكور 98 نظام قديم دقيقا مشابه فرم ثبت نام كنكور 98 نظام جديد در سايت سازمان سنجش مي باشد، توصيه ميكنيم كه فرم پيش نويس را حتما قبل از مراجعه به صفحه ثبت نام تكميل نماييد زيرا اين فرم به شما كمك مي كند كه مراحل ثبت نام را با آرامش، سرعت و دقت بيشتري انجام دهيد و درصد اشتباه را پايين مي آورد.

نكات ثبت نام كنكور 98 از طريق كافي نت

توصيه مشاوران درخت دانش اين است كه حتي المقدور از مراجعه به كافي نت مراجعه نكنيد به دليل مشكلات متعددي كه در ثبت نام سالا هاي گذشته بسياري از داوطلبان پيش آمده است و ثبت نام خود را از طريق مشاور انجام دهيد، اما اگر براي ثبت نام كنكور سراسري خود به كافي نت مراجع مي كنيد به نكات زير توجه نماييد:

 

  • قبل از تاييد نهايي حتما اطلاعات خود و به خصوص عكس پرسنلي را كنترل نماييد.
  • از فرم نهايي ثبت نام كه شامل شماره پرونده 7 رقمي و كد پيگيري 16 رقمي است پرينت تهيه نماييد.
  • كارت اعتباري كه از كافي نت خريداري نموده ايد تا پايان پاييز 1398 نزد خود نگه داريد.

 

مراحل ثبت نام كنكور سراسري 98

گام اول: مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org     و كليك بر روي لينك ثبت نام كنكور سراسري 98 از طريق يكي از مسيرهاي زير:

توجه قبل از ورود به سايت سازمان سنجش حتما شرايط ثبت نام مجدد كنكور سراسري 98 را مطالعه كنيد.

1.       در صفحه اصلي سايت سازمان سنجش از ستون وسط و رديف سراسري بر روي لينك رنگي ثبت نام كليك نماييد.

2.      در صفحه اصلي سايت سازمان سنجش و از قسمت راست از كادرهاي رنگي بر روي سراسري كليك نماييد.

3.      در صفحه اصلي سايت سازمان سنجش و از قسمت سمت چپ و قسمت دسترسي سريع بر روي لينك ثبت نام كنكور سراسري 98 كليك نماييد.

مشخص كردن آخرين مدرك تحصيلي لازم براي ثبت نام كنكور 98

گام دوم: پس مطالعه مشخصات آزمون ابتدا مدرك ديپلم خود را مشخص نماييد، سپس وضعيت پيش دانشگاهي خود را مشخص كنيد سپس سريال كارت اعتباري (12 رقمي) را بزنيد و در پايان با وارد نمودن كد امنيتي وارد صفحه جديد ثبت نام خواهيد شد.

توجه: با توجه وضعيت ديپلم و پيش دانشگاهي تان در 4 حالت مختلف  زير صفحه جديد براي شما باز خواهد شد:

قبل از مشاهده مدارك لازم حتما نحوه برگزاري كنكور سراسري 98 را مطالعه نماييد

وارد كردن كد سوابق تحصيلي

حالت اول: وارد صفحه درج كد سوابق تحصيلي و كد دانش آموزي مي شويد، با وارد كردن اين چهار كد شما وارد صفحه اي خواهيد شد كه سوابق تحصيلي شما در آن نمايش داده شده است و با دقت سوابق تحصيلي خود را تاييد نماييد.

قبل از وارد كردن كد سوابق تحصيلي از تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 98 اطلاع داشته باشيد. 

اگراطلاعات شخصي سوابق ديپلم يا پيش دانشگاهي مورد تاييد شما نبود ونتوانستيد وارد صفحة جديد شويد، اقدامات زير را انجام دهيد:

هر كدام از كدها شامل كدسوابق تحصيلي، پيش دانشگاهي و كد دانش آموزي كه مشكل داشت را وارد كنيد و مشاهد را بزنيد در صورتي كه اطلاعات فردي تان نمايش داده شد و مورد تاييد شما بود گزينه تاييد را انتخاب نماييد اما اگر مورد تاييد نبود دوراه وجود دارد:

·         اگر اطلاعات سوابق تحصيلي براي شما نمايش داده نشد و يا ناقص بود به سامانه http://dipcode.medu.ir/ مراجعه نماييد و ازطلاعات خود را تكميل نماييد.

·         اگر نتوانستيد اطلاعات سوابق تحصيلي خود را تكميل نماييد لازم است كه حضورا به اداره آموزش و پرورش محل دريافت مدرك ديپلم خود مراجعه نماييد.

آپلود مدارك لازم ثبت نام

اكنون با آپلود عكس با مشخصات خواسته شده و تاييد وارد صفحه فرم تكميل اطلاعات فردي داوطلب خواهيد شد.حال اطلاعات فردي و تحصيلي شما به صورت خودكار ظاهر مي شود و شما بايد رديف هاي 9 و 14 تا 18 و 23 به بعد را تكميل نماييد.

حالت دوم: پس از بارگذاري عكس وارد صفحه فرم اطلاعات متقاضي خواهيد شد، كه اطلاعات فردي و تحصيلي شما به صورت خودكار ظاهر مي شود و شما بندهاي 9 و 14 به بعد را تكميل مي نماييد.

حالت سوم: پس از بارگذاري عكس وارد صفحه فرم اطلاعات متقاضي خواهيد شد، كه اطلاعات فردي و تحصيلي شما به صورت خودكار ظاهر مي شود و شما بندهاي 9 و 10 تا 18 و 23 به بعد را تكميل مي نماييد.

حالت چهارم: پس از بارگذاري عكس وارد صفحه فرم اطلاعات متقاضي خواهيد شد، كه اطلاعات فردي و تحصيلي شما به صورت خودكار ظاهر مي شود و شما بندهاي 9 و 10 تا 17 و 23 به بعد را تكميل مي نماييد.

چنانچه در تكميل هر يك از بند هاي ثبت نام كنكور 98 با ابهامي مواجه بوديد، دريافت كد سوابق تحصيلي، كد دانش آموزي، كد پيش دانشگاهي و مرحله ي مهم ثبت نام كنكور انتخاب رشته كنكور سراسري 98... از طريق  تلفن ثابت و بدون پيش شماره با 9099072943 مشاوران درخت دانش در ازتباط باشيد.


برچسب: مدارك لازم براي ثبت نام كنكور سراسري 98، ثبت نام دوباره كنكور سراسري 98، دفترچه ثبت نام كنكور 98، انواع سهميه هاي كنكور سراسري 98، شرايط شركت در كنكور سراسري 98،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۷:۱۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :