رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

متخصص ارتودنسي كيست؟

به زبان ساده متخصص ارتودنسي يك دندانپزشك داراي مجوز است كه بعد از گذراندن دوره ي عمومي دندانپزشكي به مدت سه سال در زمينه ي ارتودنسي آموزش هاي تخصصي را به طور كامل گذرانده باشد.

هنگامي كه شما به مطب يك متخصص ارتودنسي مراجعه مي كنيد او با معاينه ي دندان هاي شما عيوب آن را بررسي كرده و بريس مناسب با مشكلتان را به شما پيشنهاد مي كند. هزينه ي ارتودنسي معمولا بر اساس تعرفه ارتودنسي و در همان جلسه ي اول تعيين مي شود.

چطور بهترين دكتر ارتودنسي را پيدا كنم؟

براي پيدا كردن بهترين دكتر ارتودنسي بايد ابتدا شرايط بيمار را در نظر بگيريد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد دندان هاي كودكتان را ارتودنسي كنيد بهتر است به يك دكتر متخصص ارتودنسي كودكان مراجعه كنيد.

علاوه بر اين در نظر داشته باشيد كه دكتر انتخابي شما حتما متخصص ارتودنسي باشد و سابقه و تجربه ي كاري او را از بيماران ديگرش جويا شويد.

ديدن عكس هاي قبل از ارتودنسي و بعد از ارتودنسي نيز در يافتن يك متخصص ارتودنسي خوب به شما كمك بزرگي خواهد كرد.

از كجا بدانم من به دندانپزشك نياز دارم يا يك متخصص ارتودنسي؟

براي كارهايي كه مربوط به سلامت كلي دهان و دندان شما مي شود بهتر است به يك دندانپزشك مراجعه كنيد به عنوان مثال براي كارهايي مانند:

  • پر كردن دندان
  • درمان ريشه
  • جرم گيري
  • بليچينگ
  • درمان دندان هاي شكسته و آسيب ديده

به دندانپزشك مراجعه كنيد.

اما براي مشكلاتي مانند كجي دندان، شلوغي بيش از حد دندان ها، انواع مشكلات بايت و ... حتما به يك متخصص ارتودنسي مراجعه كنيد.

از آنجايي كه ارتودنسي در چند جلسه انجام مي شود و نياز به مراجعه مكرر شما خواهد داشت بهتر است به دنبال بهترين دكتر ارتودنسي در اطراف محل زندگي خودتان باشيد تا رفت و آمد هاي مكرر شما خسته نكند. به عنوان مثال اگر در شمال تهران زندگي مي كنيد بهتر است به دنبال بهترين متخصص ارتودنسي در شمال تهران بگرديد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۸:۲۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :