رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

انتقالي با كارنامه محرمانه 97 – 98

 

انتقالي با كارنامه محرمانه 97 – 98

در اين مقاله سعي بر اين داريم كه به سوالات داوطلباني كه در رابطه با ثبت نام انتقالي با كارنامه محرمانه 97 – 98  با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهيم .

 كارنامه محرمانه در واقع معلوم مي كند كه داوطلبان كنكور سراسري 97 كه مراحل انتخاب رشته را انجام داده اند در يك رشته محل قبول شده اند در چه رشته محل هاي ديگري نيز مي توانند قبول شوند كه در حقيقت بتواند انتقالي بگيرند . انتقالي با كارنامه محرمانه 97 – 98 مي تواند به داوطلب كمك كند تا به يك نتيجه كلي برسد كه  اگردر انتخاب رشته خود در يك كد رشته قبول شده باشد و از رشته اي كه در آن قبول شده است ناراضيست  مي تواند از طريق كارنامه محرمانه  ببيند در چه كد رشته محل هايي كه درزمان انتخاب رشته انتخاب نموده است مي تواند پذيرفته شود . داوطلب لازم است ابتدا ارزيابي نمايد كه براي نيمسال دوم مايل است بر اساس كارنامه محرمانه كنكور ۹۷ اگر رتبه قبولي دانشگاه مقصد را اورده باشد انتقالي بگيرد كه در صورت موافقت دانشگاه مبدا و مقصد مي تواند براي انتقالي اقدام نمايد.

مهلت استفاده از كارنامه محرمانه 

داوطلبان براي دريافت كارنامه محرمانه بايد به معاونت آموزشي دانشگاه مراجعه حضوري داشته باشند كه كارنامه محرمانه را بررسي نمايند كه دانشگاه ارزيابي نمايد درصورتيكه رتبه قبولي دانشگاه مقصد را اورده باشند مي توانند اقدام نمايند. اگر بعد از شروع به تحصيل در دانشگاه در رشته اي كه پذيرفته شده ايد متوجه شويد كه از آن رشته متنفريد مي توانيد با استفاده از اين مهلتي كه داريد با استفاده از كارنامه محرمانه در صورتي كه  بتوانيدرتبه قبولي دانشگاه مقصد را بياريد و دانشگاه مبدا ومقصد نيز با درخواست انتقالي موافقت نمايند مي توانيد از مهلت استفاده از كارنامه محرمانه براي بهمن ماه برخوردار شويد .

چه زماني مي توانه از كارنامه محرمانه استفاده كنه

داوطلبان مي توانند از اوايل شروع ترم تحصيلي در صورت قبولي در يك كد رشته كه در حقيقت شرط اصلي اين است كه داوطلبان براي ترم اول در دانشگاه ثبت نام كرده باشند و انتخاب واحد انجام داده باشند.اما  بنا به دلايلي داوطلبان ممكن است از ادامه تحصيل منصرف گردند مي توانند با مراجعه به معاونت آموزشي دانشگاه مبدا و با استفاده از كارنامه محرمانه براي نيمسال دوم درخواست انتقالي دهند كه در الويت هاي بعدي مورد علاقه اشان از ترم دوم به بعد ثبت نام نمايند . اگر دانشگاه مقصد در صورت وجود ظرفيت براي نيمسال دوم با درخواست دانشجو موافقت كند دانشجو مي تواند  بعد از اين كه دانشگاه مبدا و مقصد با درخواست انتقالي اش موافقت كردند از ترم دوم به بعد در دانشگاه مقصد مشغول به تحصيل شود . از در صورتي كه دانشگاه مقصد با درخواست انتقالي دانشجو موافقت نكند دانشجو با خيال راحت مي تواند براي كنكور سراسري 98 ثبت نام نمايد . بايد درخواست بررسي اشتباه در انتخاب رشته براي كنكور سراسري را در صورتي كه داوطلب  در رشته اي در كنكور سراسري پذيرفته شده باشد و ثبت نام نكرده باشد براي كنكور 98 مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه نخواهد بود .

تفاوت كارنامه سبز و كارنامه محرمانه

براي دريافت كارنامه سبز كنكور 97 داوطلبان مي توانستند با مراجعه به سايت سنجش قسمت كارنامه نهايي كنكور سراسري كه در هفته اول مهر ماه  انتشارمي يافت اقدام به دريافت كارنامه سبز كنكور 97 نمايند . با دريافت كارنامه سبز كنكور 97 مي توان از علامت * فهميد كه داوطلب در ستون نتيجه به فرض در علاقه 5 خود قبول شده است .و همچنين با درج عدد 1 مي توان فهميد انتخاب رشته شرايط خاص براي داوطلب مقدور گشته است .و نيز با درج عدد 2 مي توان فهميد داوطلب حداقل در 1 كد رشته محل در زمان اعلام نتيجه نهايي به يكي از دانشگاه ها براي مصاحبه معرفي گرديده است . با درج عدد3 مي توان فهميد كه شركت كننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابي در سهميه ديگري پذيرفته شده است . با درج عدد4 مي توان فهميد كه وضعيت كلي شما از قبيل علمي و عمومي توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسي مي باشد . با درج عدد5 مي توان فهميد كه داوطلب در دانشگاه تربيت معلم و فرهنگيان با داشتن شرايط و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نمايد. با درج 7 مي توان فهميد كه داوطلب در شرايط و مصاحبه تخصصي نمره لازم را كسب نكرده است . با درج 8 مي توان فهميد كه قبولي در رشته هاي چندگروهي تك ظرفيتي دانشگاه فرهنگيان ويژه داوطلبان آزاد يا تربيت معلم سابق است  كه در آن رشته ها پذيرش از گروه آزمايشي كه داوطلب آن داراي نمره كل بيشتري بوده است صورت گرفته يا اينكه داوطلب ضوابط انتخاب اين رشته را نداشته است . با درج 8 مي توان فهميد كه وضعيت علمي و عمومي شما در يكي از دانشگاه هاي شاهد، دانشگاه بقيه الله(عج) ، دكتري پيوسته بيوتكنولوژي، بيمه اكو دانشگاه علامه طباطبايي، غيرانتفاعي رفاه و علوم قضايي و خدمات اداري دادگستري در دست بررسي است . فرض كنيد در يك كد رشته محل پذيرفته شده ايد ولي پس از شروع تحصيل خود در دانشگاه متوجه مي شويد اين رشته را دوست نداريديا علاقه داريد تغيير رشته دهيد در اين مواقع از طريق كارنامه سبز يا كنكور محرمانه 97 مي توانيد اقدام نمائيد . داوطلب بايد به معاونت آموزشي دانشگاه براي دريافت كارنامه محرمانه مراجعه حضوري داشته باشند كه دانشگاه براي داوطلب ارزيابي نمايد كه اگررتبه قبولي دانشگاه  مقصدرا براساس كارنامه محرمانه اورده باشد   بتواند سايرمراحل را براي گرفتن انتقالي با كارنامه سبز كنكور 97 انجام دهد .

كاربرد كارنامه سبز بهتر است يا كارنامه محرمانه

در توضيح كاربرد كارنامه سبز بهتر است يا كارنامه محرمانه  بايد بگوئيم داوطلباني كه مي خواهند بدانند آيا در الويت هاي پائين تري كه در زمان انتخاب رشته كد رشته را وارد نموده اند  نيز قبول مي شدند يا خير بهتر است از كارنامه سبز استفاده كنند .داوطلبيني كه به دلايل مختلف به نوعي انتخاب رشته اي را كه انجام داده اند انتحاب رشته نامناسبي بوده است و به طور كل از رشته اي كه در دانشگاه قبول شده اند راضي نيستند بهتر      است از كارنامه محرمانه استفاده نمايند.

شرايط استفاده از كارنامه سبز

مشاوره انتقالي كارنامه سبز و كارنامه محرمانه درخت دانش

براي اطلاع ازچگونگي نحوه ي انتقالي با كارنامه سبز 97 داوطلب لازم است ابتدا ارزيابي نمايد كه در رشته اي كه قبول شده است مي خواهد ادامه تحصيل بدهد كه ديگر اين كارنامه براي داوطلب  كاربردي ندارد اما اگر در ساير كد رشته محل هاي انتخابي (كه داوطلب در كارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصيل بدهد بايد انتقالي بگيرد .اگر داوطلب قصد انتقالي با كارنامه سبز رادارد بايد بداند كه سازمان سنجش هيچ مسئوليتي براي انتقالي به انتخاب هاي پايين تر در قبال داوطلبان ندارد و دانشگاه هاي مبدأ و مقصد هستند كه اين رابطه تصميم مي گيرند و بايد دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت نمايند كه در اين صورت است داوطلب مي تواند از انتقالي با كارنامه سبز 97 برخوردار گردد .همچنين اگر داوطلب قصد انتقالي با كارنامه محرمانه را دارد بايد واحد آموزش دانشگاه مراجعه كند كه زمانيكه معاونت آموزشي دانشگاه بررسي كرد وموافقت نمود دانشجو بتواند انتقالي بگيرد .از ترم دوم  به بعد مي تواند در دانشگاه مقصد شروع به تحصيل نمايد .

مهلت استفاده از كارنامه سبز كنكور سراسري 97 مي تواند به عنوان يك فرصت طلايي باشد پس به نوعي نمي توان از آن چشم پوشيد .

مشاوران مجرب درخت دانش مي توانند اطلاعات بيشتر در رابطه با مشاوره انتقالي كارنامه سبز و كارنامه محرمانه درخت دانش در اختيار شما عزيزان قرار دهند . كافيست با شماره گيري 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشيد.


برچسب: انتقالي با كارنامه محرمانه 97 – 98، كارنامه محرمانه كنكور ، دريافت كارنامه محرمانه، كارنامه سبز، كارنامه سبز كنكور 97، انتقالي با كارنامه سبز، مهلت استفاده از كارنامه سبز،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۰۲:۴۰ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :