رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

بهترين منابع كنكور 98

 

 

بهترين منابع كنكور 98

در اين مقاله سعي بر اين داريم كه به سوالات داوطلباني كه در رابطه با بهترين منابع كنكور 98 با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهيم .به بهترين منابع كنكور 98 در هر سه رشته ي تجربي و رياضي و انساني در ادامه مي پردازيم .اولا منابع كنكور 98 از لحاظ تست و درسنامه بايد مورد بررسي قرار بگيرند .بهترين منابع كمك آموزشي را مطابق با سال هاي دوازدهم ويازدهم و دهم توضيح خواهيم داد.عامل اصلي براي موفقيت هر داوطلب در كنكور سراسري 98  قطعا انتخاب بهترين بودجه بندي كنكور 98 مي باشد.


بودجه بندي كنكور 98

چرا بايد بهترين منابع كنكور 98 را بشناسيم ؟

از آن جا كه تغييرات زيادي در تاليف كتاب هاي درسي جديد ونيز در سيستم آموزشي بوجود آمده بايد  در درجه اول  شناخت كلي  نسبت به بهترين منابع كنكور 98 پيدا كرده و معرفي منابع كنكور 98 را انتخاب و تهيه نمود .بنابراين پرداختن به بهترين كتاب هاي تستي و آموزشي كنكور 98 امري الزاميست. 

بهترين منابع كنكور 98 تجربي

در ادامه سعي بر اين داريم كه دروس تخصصي رشته تجربي در سال دوازدهم و يازدهم و دهم را بررسي نمائيم .كه قطعا داوطلبان علاوه بر بهترين منابع كنكور 98 تجربي مي توانند با مطالعه درسنامه و منابع تستي كتب كمك آموزشي  كه تست هايي را از كتاب در اختيار داوطلبيني كه قصد بالا بردن سرعت تست زني را در كنكور 98  دارند قرار مي دهد به بهترين نتيجه اي كه مدنظرشون هست دست يابند .بنابراين پرداختن به بهترين منابع كنكور 98 تجربي امري ضروريست . 

بهترين منابع كنكور 98 تجربي نظام جديد

همان گونه كه مي‌دانيم اهميت و تاثير دروس تخصصي در موفقيت و معرفي بهترين منابع كنكور تجربي 98 نظام جديد بسيار زياد است اما همچنان به داوطلبان گرامي تاكيد مي‌كنيم كه ابتدا بايد بر روي كتب درسي وزارتي تسلط كامل داشته باشند و پس از آن به مطالعه كتاب هاي كمك آموزشي بپردازند. همان گونه كه مي‌دانيم سوالات گروه تجربي هم صورت حفظي و هم به صورت تحليلي است اما در چند سال اخير نوع و تيپ سوالات كنكور سراسري بيشتر به سمت سوالات تحليلي و مفهومي رفته و كمتر شاهد سوالات حفظي هستيم از اين روي براي پاسخ گويي به سوالات دروس تخصصي نياز به تسلط زيادي در مباحث اين دروس داريم. در اين مقاله هر كدام از دروس تخصصي را به صورت جداگانه مورد بررسي قرار داده‌ايم.

 

رياضي كنكور تجربي 98 

 

رياضي كنكور 98 جزو دروسي است كه دانش آموزان رشته ي تجربي معمولا ارتباط خوبي با آن برقرار نمي كنند و تعداي از دانش آموزان در يادگيري اين درس دچار مشكل هستند و به 3 گروه ضعيف ،متوسط و قوي تقسيم مي شوند .اما جاي نگراني نيست و براي اين 3 گروه كتابهاي مخصوصي جمع آوري شده كه با مطالعه ي اين كتابها داوطلبان مي توانند درصد هاي قابل قبولي از اين درس را به خود اختصاص دهند.ما به آن دسته از داوطلباني كه در اين درس ضعيف هستند كتاب آبي قلم چي و براي دانش آموزان متوسط كتاب جامع مهر وماه و براي دانش آموزان سطح بالاتر كتاب جامع خيلي سبز رو پيشنهاد مي كنيم.

شيمي كنكور تجربي 98

شيمي كنكور 98 از دروسي است كه اهميت زيادي براي دانش آموزان رشته ي تجربي دارد كه درصد بالا در اين درس تاثير زيادي در قبولي داوطلبان در كنكور خواهد داشت.به همين  دليل ما به شما كتاب كمك آموزشي شيمي مبتكران رو كه به عنوان يك منبع آموزشي جامع معرفي مي كنيم. از ديگر كتاب هاي كمك آموزشي مي توانيم به كتاب خيلي سبز اشاره كنيم.

زيست شناسي كنكور تجربي 98

با توجه به اينكه درس زيست شناسي در كنكور تجربي 98 از دروس مهم به شمار مي رود. بنابراين توصيه مي كنيم كه علاوه بر كتاب درسي در كنار آن از كتاب هاي كمك آموزشي از جمله فاگوزيست هم براي تسلط بيشتر استفاده كنيد .اين كتاب برخلاف حجم زيادي كه دارد اما با زبان ساده اي نوشته شده است .از ديگر كتاب هاي كمك آموزشي مي توانيم به كتاب همايش دكتر عمارلو اشاره كنيم.همچنين براي تقويت تست زني هم مي توانيد از كتابهاي نشر الگو هاشمي استفاده كنيد. از كتابهاي جامع در خصوص ژنتيك ،كتاب ژنتيك آرام فر از انتشارات تخته سياه  و كتاب زيست گياهي انتشارات تخته سياه هم درخصوص مباحث گياهي انتخاب مناسبي خواهد بود.

بهترين منابع زيست شناسي كنكور 98

فيزيك كنكور تجربي 98

درس فيزيك كنكور 98 جزو دروس يادگيري به حساب مي آيد به همين دليل تسلط روي اين كتاب نيازمند حل تمرين بسياريست .يعني بعد از تسلط روي كتاب درسي شما بايد براي آماده سازي خودتون از كتاب هاي كمك آموزشي هم استفاده كنيد كه ما براي شما تعدادي از كتابهاي درسي رو عنوان خواهيم كرد.درسنامه هاي گاج 

زمين شناسي كنكور تجربي 98

اما در خصوص درس زمين شناسي كنكور 98 كه بسياري از دانش آموزان اهميت زيادي براي اين درس قائل نيستند و به راحتي از كنار آن عبور مي كنند بايد بگوييم كه شما بايد اين درس را هم جزو دروس كنكوري بدانيد و مطالعه كنيد. مي توانيد از كتاب هاين مثل زمين شناسي خيلي سبز و كتاب زمين شناسي مهروماه و يا DVD دكتر چلاجور به عنوان كتاب كمك آموزشي استفاده كنيد ونتيجه ي مطلوبي بگيريد.

براي اطلاعات بيشتر و مطالعه پربازديدترين مقالات سايت تحصيلي درخت دانش در مورد منابع كنكور 98 و همچنين برنامه ريزي درسي روزانه و هفتگي كنكور سراسري 98 رياضي، تجربي و انساني مخصوص خودتان ميتوانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره گيري 9099072943 بدون پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

بودجه بندي كنكور تجربي 98

 

بهترين منابع كنكور 98 تجربي نظام قديم

مجموعه سوالاتي و معرفي منابع كنكور تجربي نظام قديم تجربي 98 كه در آزمون سراسري كشوري (كنكور) مي‌آيد به صورت دروس عمومي و تخصصي است كه دروس عمومي در همه‌ي 5 گرايش يكسان است. برخي از دانش آموزان به دليل پايين بودن  ضرايب دروس عمومي اغلب توجه زيادي به دروس عمومي  ندارند و برخي نيز درس هاي عمومي را حذف مي‌كنند.

 

تجربه ثابت كرده است دانش آموزاني كه درصد بالايي در اين درس هاي عمومي زده اند رتبه بهتري داشته اند نسبت كساني كه فقط درس هاي تخصصي را مطالعه كرده اند. حتي زماني كه درصد دروس تخصصي گروه اول كمتر از گروه دوم بوده اند.

بهترين منابع كنكور براي ادبيات فارسي

يك نكته مهم  در دروس عمومي وجود دارد وهيچ وقت نبايد ان را ناديده گرفت و آن اين است كه ادبيات فارسي بيشترين ضريب را در ميان دروس عمومي دارد و لازم است كه توجه ويژه‌اي به اين درس داشته باشيد. براي درس ادبيات منابع كمك آموزشي زيادي در بازار پيدا مي‌شود اما اينكه كدامشان بهترين هستند، سوال بسياري از كنكوري‌هاست. كتابهاي ادبيات موجود در بازار به سه دسته تقسيم مي‌شوند: جامع درس به درس، جامع موضوعي و تك مبحثي كه در ادامه به بررسي آن‌ها مي‌پردازيم.

ادبيات موضوعي گاج

بهترين كتاب جامع و مبحثي بدون شك ادبيات موضوعي گاج است. روند آموزشي اين كتاب بر اساس تيپ تست‌هاي كنكور طراحي شده و به صورت درس به درس طبق كتاب درسي نمي‌باشد. در واقع شما در هر بخش از كتاب با يك مبحث (قرابت، املا و لغت، تاريخ ادبيات، آرايه و زبان فارسي) سروكار داريد. اين كتاب در دو جلد (پرسشنامه و پاسخنامه) تهيه شده است.

ويژگي هاي كتاب

در هر بخش از اين كتاب قسمت هاي مختلفي تعبيه شده كه اطلاعاتي كلي درباره اهميت، روش و منابع مطالعه، شگرد طراحي، اصطلاحات ويژه موضوع مورد نظر مي‌دهد، در اين كتاب تابلوهايي تعبيه شده كه تيپ هاي مختلف طرح سوال درباره هر موضوع را نشان داده و در مرحله بعد تيپ ها را از لحاظ «ساختار» ، «ويژگي» و «فراواني» عناصر مورد سوال بررسي كرده است، اين كتاب غني از تست‌هاي مختلف است و سوالاتش مجموعه اي از آزمون هاي سراسري97، فني- حرفه اي97، آزمون آزمايشي سنجش، سراسري گاج و تست هاي تاليفي مي‌باشدالبته بايد توجه داشته باشييم هر كتابي براي خود مباحث راحت و مباحت مهم هست كه بايد بيشتر توجه داشته باشيم.

در پاسخنامه كتاب بر نكات كليدي و پركاربرد تاكيد شده، در قسمت قرابت معنايي ابتداي هر مفهوم توضيحات خوبي ارائه شده و تست‌هاي را به صورت درس به درس قرار داده‌اند، در بخش آرايه‌ها در ابتدا توضيحات خوبي داده شده، تست‌ها به صورت بررسي تك آرايه شروع شده و رفته رفته از تست‌هاي سخت‌تر و تركيبي تر استفاده كرده است، از نظر درسنامه و آموزش چندان كامل نيست، از اين كتاب مي‌توانيد بيشتر به عنوان منبع تست زني استفاده كنيد. به عنوان مثال درسنامه زبان فارسي در اين كتاب وجود ندارد و بيشتر بر تيپ‌هاي مختلف سوالات زبان فارسي تاكيد شده است.

ادبيات جامع خيلي سبز:

از جمله كتاب‌هاي جامع خوب كنكور مي‌توان به ادبيات جامع خيلي سبز اشاره كرد. كتابي كه ساختار و روند آموزشي آن به صورت درس به درس است. اين كتاب براي هر درس درسنامه دارد كه يكي از ويژگي‌هاي برتري اين كتاب نسبت به ادبيات موضوعي گاج به حساب مي‌آيد.

ويژگي‌هاي كتاب:

يكي از نكات مثبت اين كتاب درسنامه زبان فارسي آن است، در واقع خيلي از افرادي كه اين كتاب منبع آنها بوده به درسنامه خيلي خوب و روان مبحث زبان فارسي اشاره كردند كه بايد مباحث آسان و فصل هاي مهم اين توجه داشته باشيم، ساختار درس به درس كتاب كار را براي كنكوري هايي كه در آزمون آزمايشي شركت مي‌كنند راحت كرده است(منابع كنكور تجربي 97).

در پاسخنامه كتاب ابتداي هر درس قسمت‌هاي واژگان و املا، تاريخ ادبيات، آرايه، قرابت معنايي و نكات دستوري قرار دارد كه مربوط به همان درس است، براي آرايه‌ها شيوه كتاب به اين صورت است كه آرايه‌هاي مربوط به هر درس را بررسي مي‌كند، بنابراين موضوعي نيست.

معرفي كتاب‌هاي تك مبحثي ادبيات:

  • براي لغت، املا و واژگان: نشر الگو
  • آرايه : هفت خان خيلي سبز
  • زبان فارسي : هفت خان خيلي سبز يا پنج بحث زبان فارسي الگو
  • قرابت معنايي: دريافت يا نشر الگو
  • تاريخ ادبيات: نشر الگو يا لقمه مهر و ماه

بهترين منابع كنكور براي عربي(منابع كنكور تجربي 97):

از آن جايي كه درس عربي بدقلق است استفاده از يك منبع آموزشي مناسب مي‌تواند به خوبي اين درس را برايتان سهل و آسان كند. دو منبع كمك آموزشي جامع در بازار موجود است كه از نظر ما با اختلاف بهترين هستند و در جزو بهترين منابع كنكور 97به شمار مي‌روند. اين كتاب‌ها در هر سطحي كه باشيد به دردتان مي‌خورد: جامع خيلي سبز و جامع كامل گاج.

عربي جامع خيلي سبز (غزال موسوي):

با انتشارات خيلي سبز حتما آشنايي داريد، سبك خاص كتاب‌هايشان و درسنامه‌هاي خودماني كه از پر از شوخي‌هاي مولف هست طرفداران زيادي دارد. كتاب جامع عربي خيلي سبز هم از اين سبك خاص دور نمانده و مثل باقي كتاب‌ها بيان شيوايي دارد.

نكته قابل توجه:

در تمامي دروس بايد به حذفيات كنكور و تغييرات كتاب درسي براي كنكور 97 توجه داشته باشيم. كه اين مباحث در طرف مقابل ضرايب دروس،  فصل هاي مهم و همچنين فصل هاي آسان را بايد با برنامه ريزي بيشتر مورد مطالعه قرار دهيم.

ويژگي‌هاي كتاب:
  • درسنامه هر مبحث مفصل بوده و براي آموزش كامل درس عربي مناسب است.
  • درسنامهٔ ساده و رواني كه دارد باعث شده در درسي عربي در هر سطحي كه باشيد، برايتان مناسب است.
  • تست‌هاي هر مبحث به ۳ قسمت كنكوري، سنجش و تأليفي تفكيك شده‌اند(منابع كنكور تجربي 97).
  • پاسخ‌نامهٔ تشريحي پر باري دارد كه به غير از گزينهٔ صحيح، علت رد ساير گزينه‌ها را هم برايتان توضيح داده
  • تله‌هاي كنكوري، تكنيك‌ها و مهارت‌هاي تست‌زني در بخش‌هايي از درس‌نامه و پاسخ‌نامه قرار داده شده
كتاب عربي كامل گاج:

انتشارات گاج هم هميشه براي هر درسي يك منبع خوب رو مي‌كند، كتاب كامل گاج هم از جمله منابع كمك آموزشي فوق‌العاده به شمار مي‌رود.

ويژگي هاي كتاب:

  • ساختار كتاب به اين صورت است كه ابتدا در قالب درسنامه نكاتي آموزش داده شده و در قسمت بعد تست‌ها ارائه شدند و بعد از آن پاسخ تشريحي وجود دارد.
  • كليه قواعد عربي كنكور به شيوهٔ درس به درس ارائه شده است.
  • درسنامه‌هاي كاربردي براي آموزش مهارت‌هاي ترجمه در كتاب گنجانده شده است.
  • قواعد سال اول دبيرستان به همراه پرسش‌هاي چهار گزينه‌اي مرور شده است.
  • از لحاظ تست بسيار غني هست و تمام پرسش‌هاي چهارگزينه‌اي كنكورهاي سراسري و آزمايشي سنجش با پاسخ‌هاي كاملاً تشريحي در آن ديده مي‌شود.
  • خلاصه‌اي از تمام مباحث عربي كنكور براي مرور سريع در دوران جمع بندي ارائه شده است.
نگاه كلي به منابع عربي:

منابعي كه معرفي كرديم براي منابع كنكور تجربي 98 جزو بهترين‌ها هستند، قطعا منابع خوب ديگري هم در بازار وجود دارد و اما دو منبعي كه معرفي كرديم گل سر سبدشان است! كتاب فوت و فن خيلي سبز، كتاب اياد فيلي انتشارات مبتكران و… هم جزو منابع خوب به شمار مي‌روند اما ترجبحاً استفاده از كتاب جامع خيلي سبز و كتاب كامل گاج را توصيه مي‌كنيم.

 

بهترين منابع كنكور 98 رياضي

در ادامه سعي بر اين داريم كه دروس تخصصي رشته رياضي در سال دوازدهم و يازدهم و دهم را بررسي نمائيم .كه قطعا داوطلبان  علاوه بر بهترين منابع كنكور 98 رياضي مي توانند با مطالعه درسنامه و منابع تستي كتب كمك آموزشي  كه تست هايي را از كتاب در اختيار داوطلبيني كه قصد بالا بردن سرعت تست زني را در كنكور 98  دارند قرار مي دهد به بهترين نتيجه اي كه مدنظرشون هست دست يابند .بنابراين پرداختن به بهترين منابع كنكور 98 رياضي و بودجه بندي كنكور رياضي 98 امري ضروريست . 

بهترين منابع كنكور 98رياضي نظام جديد

به صورت مختصر الگوهاي كاربردي در بهترين منابع رياضي كنكور 98 نظام جديد را تشريح خواهيم كرد. هر كدام از مباحث رياضي از مثلثات گرفته تا مشتق و كاربرد مشتق داراي فرمولهاي متعدد و زيادي است كه سنگ جلوي پاي شما براي يادگيري و حل تست هاي رياضي محسوب مي شود. اما استاد منتظري با الگوهاي ساده به صورت بسيار شگفت انگيز و جذاب رياضي را تدريس ميكنند. براي هر مبحث يك راهكار ساده يا الگو ارائه ميدهد.

 

  • الگوي عقربهn سر در آموزش مبحث مثلثات

  • با استفاده از اين الگو ديگر نياز نيست روابط معادلاتي حفظ شود، ميتوانيد زوايايي دايره در ناحيه­ هاي مختلف را بسادگي بدست بياريد. اين الگو در مبحث نوسان و موج درس فيزيك نيز، براي تغييرات زاويه بسيار كاربردي است و در اين زمينه نيز مي تواند به شما كمك كند.

    • الگوي ماشين در مبحث توابعfog

    در اين الگو شما مي توانيد يك ورودي به ماشين الگو بدهيد كه يك خروج به دست ميدهد، براساس تابع ماشين، ميتوانيد توابع fog وgof  را بدست بياوريد. يا به عبارت ديگردر اين الگو X وارد ماشين مي شود كه اين الگوچه تابع f باشد چه تابع g به سادگي توابع fog و gof  را به دست آوريد.

    ساير الگوهاي كاربردي رياضي جامع حرف آخر

    • الگوي حل مشتق بدون روابط مشتق با استفاده از نمودار
    • الگوي انيميشن شكلي براي مبحث معادلات و نامعادلات
    • الگوي جامع براي حل سوالات دايره، بيضي، هذلولي و سهمي در مقاطع مخروطي
    ويژگي هاي رياضي جامع حرف آخر به صورت مختصر

     

    • آموزش جامع و كامل رياضي
    • آموزش مفهومي و شهودي رياضي
    • ارائه راهكارهاي ساده محاسباتي
    • ارائه راهكارهاي سريع تست زني
    • حل تست هاي كنكوري داخل و خارج كشور
    • حل تست هاي تاليفي
    • زمان مناسب تدريس متناسب با برنامه داوطلبان

     

     

    بهترين منابع كنكور 98 رياضي نظام قديم

    بهترين منابع كنكور رياضي 98 نظام قديم كه ميخواهيم خدمت شما معرفي كنيم به صورت الگو محور تدريس شده است. شايد خيلي از شما دانش آموزان و داوطلبان كنكور بپرسيد كه الگو چيست و چه كاربردي دارد؟

     

    منظور از الگو، راهكارهاي ساده و كوتاه براي حل مسائل رياضي است. با اين الگوها ديگر نيازبه حفظ كردن فرمول نيست. براي هر بخش از رياضي يك الگو يا راهكار ساده ارائه شده است. مبدع اين الگوها استادان دبيري رياضي دبيرستانهاي تهران هستند، كه در كارنامه تدريس خود سابقه 30 سال تدريس رياضي را دارند و براي همه مباحث رياضي يك الگو ارائه داده اند. جالب اينجاست كه همه اين راهكارهاي ساده به صورت كاملا تصويري و مفهومي تدريس ميشود.

    هر بحث در رياضي داراي فرمولها و تكنيك هاي متعددي است كه گاها خيلي از كمك كنكورها آن را توسعه و افزايش ميدهند و بجاي كاهش بارآموزش سبب سنگيني مباحث ميشوند. اما در بهترين منبع رياضي كنكور 98 با چند الگوي انگشت شمار مي توانيد در كمترين زمان تمام رياضي را يكبار براي ياد بگيريد.

     

    بهترين منابع كنكور سراسري 98

     

    بهترين منابع كنكور 98 انساني

    در ادامه سعي بر اين داريم كه دروس تخصصي رشته انساني در سال دوازدهم و يازدهم و دهم را بررسي نمائيم .كه قطعا داوطلبان  علاوه بر بهترين منابع كنكور 98 انساني مي توانند با مطالعه درسنامه و منابع تستي كتب كمك آموزشي  كه تست هايي را از كتاب در اختيار داوطلبيني كه قصد بالا بردن سرعت تست زني را در كنكور 98  دارند قرار مي دهد به بهترين نتيجه اي كه مدنظرشون هست دست يابند .بنابراين پرداختن به بهترين منابع كنكور 98 انساني امري ضروريست . 

    بهترين منابع كنكور 98 انساني نظام جديد

    از آنجايي كه هر دانش آموز رشته علوم انساني بهترين منابع كنكور 98 انساني نظام جديددر يك سطح و  بار علمي مخصوص به خود شروع به تهيه برنامه ريزي براي كنكور مي كند، لذا نمي توان براي تمام دانش آموزان رشته علوم انساني در هر وضعيت تحصيلي، يك نوع منبع مشخص را براي هر درس مشخص نمود. زيرا كه دانش آموزي با وضعيت تحصيلي متوسط و درسطح پايه  براي آمادگي كنكور ايستاده باشد با دانش آموز هم كلاسي خود با بار علمي بالاتر را نمي توان با يك برنامه ريزي، معرفي بودجه بندي كنكور انساني 98 و يك منبع راهنمايي و مشاوره نمود

     

     

    چون منبع معرفي شده براي دانش آموز اولي بايد حتما ريز تر و شفاف تر تمام مسائل را از ابتدا تشريح كرده و فهم آن براي دانش آموز ساده تر باشد تا كم كم با پيشرفت برنامه در مراحل بعدي منابع نيز براي او تغيير يابند. اما اين منابع معرفي شده در مرحله ي يك برنامه ريزي شاگرد اول، براي دومي كتابي خسته كننده و وقت گير است و در عين حال از مطالعه آن لذتي نخواهد برد.

     

     

    بهترين منابع كنكور 98 انساني نظام قديم

    بهترين منابع درس ادبيات فارسي نظام قديم 98

    - ادبيات فارسي 2 ، كد كتاب 220/1 ، سال دوم دبيرستان ، چاپ 1394 ، درس عمومي كليه رشته ها

     

     

    2- ادبيات فارسي 3 ، كد كتاب249/2 ، سال سوم دبيرستان ، چاپ 1395 ، درس اختصاصي علوم انساني

     

    3- زبان و ادبيات فارسي عمومي ،كد كتاب 283/1 ، پيش دانشگاهي ، چاپ 1396 ، درس عمومي كليه رشته ها

    4- زبان فارسي 3 ، كد كتاب 249/4 ، سال سوم دبيرستان ، چاپ 1395  ، درس اختصاصي علوم انساني

    بهترين منابع درس عربي نظام قديم 98

    1- عربي 2 ، كد كتاب 224/2 ، سال دوم دبيرستان ، چاپ 1394 ، درس اختصاصي علوم انساني

    2- عربي3 ، كد كتاب 254/2 ، سال سوم دبيرستان ، چاپ 1395 ، درس اختصاصي علوم انساني

    بهترين منابع درس ديني و زندگي نظام قديم 98

    1- قرآن و تعليمات ديني 2 ( دين و زندگي )  ، كد كتاب 222 ، سال دوم دبيرستان ، چاپ 1394 ، درس عمومي كليه رشته ها

    2- قرآن و تعليمات ديني 3 ( دين و زندگي ) كد كتاب 251 ، سال سوم دبيرستان ، چاپ 1395 ، درس عمومي كليه رشته ها

    3- معارف اسلامي ( دين و زندگي ) كد كتاب 258/1 ، پيش دانشگاهي ، چاپ 1396 ، درس عمومي كليه رشته ها

    بهترين منابع درس زبان انگليسي نظام قديم 98

    1- انگليسي 3 ، كد كتاب 252/1 ، سال سوم دبيرستان ، چاپ 1395 ،  درس عمومي كليه رشته ها

    2- انگليسي 1 و 2 ، كد كتاب 284/1 ، پيش دانشگاهي ، چاپ 1396 ، درس عمومي كليه رشته ها


    برچسب: بهترين منابع كنكور 98، بودجه بندي كنكور 98، بهترين منابع كنكور تجربي 98 نظام جديد، رياضي كنكور 98، شيمي كنكور 98، ر، فيزيك كنكور 98، زمين شناسي كنكور 98، منابع كنكور تجربي 97، بودجه بندي كنكور رياضي 98، بهترين منبع رياضي كنكور 98، بهترين منابع كنكور 98 انساني نظام جديد، بودجه بندي كنكور انساني 98، منابع كنكور تجربي نظام قديم تجربي 98،،
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۸:۳۸ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

    {COMMENTS}
    ارسال نظر
    نام :
    ایمیل :
    سایت :
    آواتار :
    پیام :
    خصوصی :
    کد امنیتی :