رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

بودجه بندي كنكور زبان ۹۸

 

 

بودجه بندي كنكور زبان ۹۸

 

  • بودجه بندي كنكور چيست؟
  • بودجه بندي چه فايده اي دارد؟
  • بودجه بندي كنكور زبان98 شامل چه بخش هايي است؟
  • تفاوت بودجه بندي كنكور زبان 98 نظام قديم و نظام جديد در چيست؟

 

كنكورگروه زبان از جمله گروه هايي است كه داوطلبان كنكور سراسري 98 ميتوانند در آن شركت نمايند. البته كنكور زبان 98 مي تواند به عنوان گروه فرعي انتخاب شود و داوطلب در كنار آن در يگ گروه ديگر نيز شركت داشته باشد. اما بايد دانست كه مباحث كنكور زبان به هيچ عنوان ساده نيست و نبايد آن ها را دست كم گرفت.توجه داشته باشيد كه در كنكور زبان و حتي براي تست زني زبان عمومي كنكور سراسري شما بايد دامنه وسيعي از لغات زبان انگليسي را بلد باشيد و نبايد صرفا به لغات كتاب درسي اكتفا نمود و بايد در كنار آنها از منابع ديگر لغت زبان انگليسي استفاده نمود. بخصوص داوطلباني كه در كنار زبان در رشته اي ديگر نيز مي خواهند در كنكور شركت كنند بايد يك برنامه ريزي كامل و جامع داشته باشند تا بتوانند در هردو گروه آموزشي نتيجه اي مطلوب كسب نمايند. اين داوطلبان مي توانند با شماره گيري شماره تماس9099072943 با تلفن ثابت و بدون پيش شماره با مشاورين درخت دانش گفت و گو نمايند و يك برنامه ريزي مناسب با هدف حداكثر استفاده از زمان و كسب بهترين نتيجه داشته باشند. در كنار مشاوره تلفني يكي از بهترين گزينه ها براي كمك به كليه ي داوطلبان كنكور سراسري  و البته داوطلبان كنكور زبان ۹۸ استفاده از بودجه بندي مي باشد.

اهميت بودجه بندي كنكور زبان ۹۸

گاهي مشاهده مي شود از يك فصل بسيار طولاني سال هاست كه سوالي در كنكور مطرح نشده است بنابر اين تلف كردن وقت براي اينگونه فصل ها كار عاقلانه اي نيست, و يا گاهي از يك فصل يا موضوع خاص چندين سوال مطرح مي شود. همچنين ممكن است در يك موضوع خاص داوطلب هر چقدر كه وقت مي گذارد با زهم توانايي پاسخ دادن به سوالات آن را ندارد, پس براي صرفه جويي در وقت بايد از خير آن گذشت. اما ما چگونه متوجه ميشويم كه كدام فصل ها و مباحث سوالات بيشتري را در بودجه بندي كنكور ۹۸ به خود اخصاص مي دهد و كدام فصل ها سوالات كمتري را به خود اختصاص مي دهد؟ بودجه بندي كنكور پاسخ اين سوال را به ما مي دهد. از طريق بودجه بندي ما متوجه مي شويم در سال هاي گذشته از هر مبحث چند سوال در كنكور سراسري آمده است. و بر اساس آن شما مي توانيد براي بودجه بندي كنكور زبان ۹۸هدفگذاري نماييد.

جدول بودجه بندي كنكور زبان ۹۸

بودجه بندي 4 سال اخير كنكور منحصرا زبان بر اساس مباحث هر درس

سراسري 96

سراسري 95

سراسري 94

 

Grammer

1

 

 

شكل گذشته افعال مدال

1

1

1

زمان­ها

 

2

 

ربط دهنده­ها

1

 

 

عبارات قيدي

1

1

2

شرطي­ها

1

1

 

وجه وصفي

1

 

 

ساختارهاي اجتناب از تكرار

1

 

 

معلوم / مجهول

1

1

 

شكل خلاصه شده عبارت وصفي

1

1

1

افعال كمكي ( و مدال)

 

1

 

ضماير

 

1

 

نقل قول­ها

 

1

 

جمله­واره­ها

 

 

1

ترتيب صفات

 

 

1

وارونه سازي

 

 

1

شكل فعل دوم

 

 

2

ضماير موصولي

 

 

1

تشديد كننده­ها

15

15

15

vocabulary

15

15

15

Wordorder

5

5

5

Languagefunction

10

10

10

Close test

15

15

15

reading

 

مشاوره و برنامه ريزي كنكور98 درخت دانش

مشاوره تحصيلي درخت دانش با داشتن بهترين و مجرب ترين مشاوران تحصيلي كشور پاسخگوي كليه ي سوالات شما در رابطه با روش هاي مطالعه براي كنكور, بهترين منابع كمك درسي كنكور 98 و كليه ي گروه هاي آموزشي, روش هاي تست زني و كليه سوالات تحصيلي و كنكوري شما مي باشد. با شماره گيري9099072943 با تلفن ثابت و بدون كدگيري با ما در تماس باشيد. مشاوره تحصيلي درخت دانش تا رسيدن به رتبه و رشته موردنظرتان با شما خواهد ماند.


برچسب: بودجه بندي كنكور زبان ۹۸، بودجه بندي كنكور زبان98، بودجه بندي كنكور، تفاوت بودجه بندي كنكور زبان 98 نظام قديم و نظام جديد، بودجه بندي كنكور ۹۸، جدول بودجه بندي كنكور زبان ۹۸،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۷:۳۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :