رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

تفاوت تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد با تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري 97

تفاوت تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد با تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري 97

توجه داشته باشيد كه تكميل ظرفيت سراسري چيست و دانشگاه هاي سراسري و آزاد جدا از هم انجام مي شود, همچنين در صورتي كه در بعضي از دانشگاه ها پس از تكميل ظرفيت مهر ماه همچنان صندلي خالي باقي بماند, در بهمن ماه نيز دوباره اقدام به پذيرش در تكميل ظرفيت مي نمايند.

سايت انتخاب رشته تكميل ظرفيت آزاد 97 انجام هر كدام از تكميل ظرفيت هاي دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسري متفاوت مي باشد.

چه كساني مشمول تكميل ظرفيت نمي‌شوند؟

كساني كه در انتخاب رشته اوليه شركت نكنند مشمول تكميل ظرفيت نمي‌شوند و اين در حالي است كه در گذشته، اگر داوطلب بعد از انتخاب رشته در دوره‌هاي غيرروزانه نيز قبول نمي‌شد، مجاز به شركت در تكميل ظرفيت نبود اما چند سالي است كه اين قانون برداشته شده است و غيرروزانه‌ها هم مشمول اين طرح هستند.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران تكميل ظرفيت درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

انتخاب رشته تكميل ظرفيت 97-98

انتخاب رشته تكميل ظرفيت براي آن دسته از داوطلباني  كه به نحوي از انتخاب رشته خود راضي نيستند و ميخواهند براي يك بار ديگر شانس خود را مجددا امتحان كنند فرصت دوباره اي فراهم ميكند. همچنين آن دسته از داوطلباني كه در كنكور سراسري موفق به پذيرش در دانشگاههاي مورد علاقه خود نشده اند و در رشته اي قبول نشده اند دوباره مي توانند با توجه به رشته هايي كه در تكميل ظرفيت ارائه مي شوند دوباره انتخاب رشته نمايند.

انتخاب رشته تكميل ظرفيت

تفاوت انتخاب رشته تكميل ظرفيت با انتخاب رشته كنكور سراسري در اين است كه در كنكور سراسري انتخاب هاي بيشتري براي داوطلب وجود دارد و مي تواند يك ليست 150 رشته اي را تكميل نمايد اما در انتخاب رشته تكميل ظرفيت رشته هاي پزشكي 97-98 انتخاب هاي محدودي براي داوطلب وجود دارد و او فقط مي تواند تنها رشته هايي را انتخاب كند كه تكميل ظرفيت نشده اند و منتظر قبولي در آنها بماند همچنين آن دسته از داوطلباني كه در رشته مورد علاقه خود قبول شده ه اند مجددا مي توانند در صورت تكميل نشدن رشته هاي بهتر از رشته خود مجددا شانس خود را امتحان كنند تا در يك رشته بهتر قبول شوند. اين داوطلبان اگر در انتخاب رشته تكميل ظرفيت رشته اي را قبول نشوند مي توانند رشته قبولي خود را بخوانند و به عبارتي ديگر چيزي را از دست نمي دهند.

 



برچسب: تفاوت تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد با تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري 97، تكميل ظرفيت سراسري چيست، سايت انتخاب رشته تكميل ظرفيت آزاد 97، سايت انتخاب رشته تكميل ظرفيت آزاد 97، تكميل ظرفيت رشته هاي پزشكي 97-98 ،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۰:۱۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :