رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

اعتراض به نتايج كنكور

اعتراض به نتايج كنكور شامل چه كساني نمي شود؟

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97 شامل افرادي كه مجاز در انتخاب رشته نشدند و يا در هيچ يك از اولويت هاي خود مورد پذيرش قرار نگرفتند و رتبه كشوري خيلي بالايي داشتند اعتراض به نتايج كنكور تاثيري در نتايج اين گروه نخواهد داشت.

اعتراض به نتايج كنكور 97 چيست و شامل چه كساني مي شود؟

اعتراض نتايج كنكور 97 به معناي ارسال درخواست و پيگيري در مورد نتايج اعلام شده كنكور سراسري 97 مي باشد كه داوطلب در مورد نتيجه و قبولي خود ترديد دارد و مي خواهد واقعيت رتبه و رشته قبولي كنكور 97 روشن باشد.

اعتراض به نتايج كنكور 97 به چهار دسته تقسيم خواهد شد:

  1. برسي اشتباه در انتخاب رشته و تقاضاي اولويت بعدي
  2. اعتراض به نتيجه قبولي كنكور سراسري 97
  3. دريافت شماره داوطلبي يا شماره پرونده
  4. اعتراض در قسمت عمومي

براي ثبت درخواست هاي اعتراض به نتايج انتخاب رشته كنكور 97 و همچنين رفع محروميت از كنكور ۹۸، شرايط انصراف از دانشگاه روزانه و آزاد، انتقالي با كارنامه سبز 97 مي توانيد با مشاوران درخت دانش از طريق شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نماييد و يا براي نحوه ثبت درخواست تا انتهابي مقاله را مطالعه نماييد.

مراحل ثبت اعتراض به نتايج كنكور 97

مراحل گام به گام نحوه اعتراض به نتايج كنكور 97 به شرح زير است:

گام اول: فرآيند ثبت اعتراض به نتايج كنكور به صورت اينترنتي انجام مي گيرد و نيازي به مراجعه حضوري نيست. پس از اعلام نتايج كنكور سراسري 97 با مراجعه به سايت سازمان سنجش مي توانيد براي ثبت اعتراض خود اقدام نماييد و پس از ورود به سايت در قسمت عضويت در سايت اطلاعات خود را ثبت نمايند و بر روي گزينه ورود به سيستم ثبت ارسال درخواست كليك نماييد.

مراحل درخواست ثبت اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97

گام دوم: كساني كه اولين بار است كه وارد سيستم مي شوند مي بايست براي خود نام كاربري و رمز ورود تعين نمايند و از اين پس با آن ها وارد سيستم شوند و داوطلباني كه از پيش عضو بوده اند نيازي به عضويت مجدد ندارند و با وارد نمودن نام كاربري و رمز عبور خود و با كليك روي گزينه ثبت درخواست جديد و انتخاب موضوع كنكور سراسري 97 مي توانند اعتراض خود را ثبت نمايند.

درخواست ثبت اعتراض به نتايج كنكور سراسري 97

نحوه مشاهده نتايج اعتراض به كنكور سراسري 97

بايد ديد كه پس از اعلام نتايج كنكور سراسري 97 و فعال شدن سيستم ثبت اعتراض كدام يك از گزينه هاي نوع اعتراض فعال مي شوند و در صورتي كه گزينه مربوط به نوع اعتراض شما در داخل گزينه هاي موجود نباشد شما مي توانيد درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست با موضوع عمومي ثبت نماييد.

همچنين شما مي توانيد با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كد گيري با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد و اعتراض به نتايج كنكور سراسري و دريافت نتيجه اعتراض خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد.

نكته قابل توجه:

داوطلبان عزيز توجه داشته باشيد كه فقط يك بار مي توانيد براي ثبت اعتراض اقدام نماييد پس نبايد در روند ثبت اعتراض هيچ خطا و اشتباهي داشته باشيد همچنين بايد حتما ايميل خود را در سيستم نحوه ثبت اعتراض به نتايج كنكور 97 به درستي وارد نماييد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در روند ثبت اعتراض مي تواني طريق شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كد گيري مشكل خود را با مشاوران درخت دانش در ميان بگذاريد و ا ثبت اعتراض خود را به ما بسپاريد.

شرايط اعتراض به نتايج كنكور 97

داوطلبان عزيز توجه داشته باشيد كه در صورتي كه در اولين اولويت پذيرش شده ي خود در هنگام اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور97 راضي نيستيد و مايل به پذيرش در اولويت هاي بعدي انتخاب رشته خود مي باشيد با يك درخواست اينترنتي ساده از طريق سايت سازمان سنجش در زمان مقرر شده مي توانيد انتقالي گرفته و در كد رشته محل هايي كه در اولويت هاي بعدي پذيرفته شده ايد ادامه تحصيل دهيد.

توجه داشته باشيد كه شما مي بايست قبل از انجام انتقالي كارنامه نهايي (كارنامه سبز) خود را از طريق سايت سازمان سنجش دريافت نماييد و از كد رشته محل هايي كه در آن ها پذيرفته شده ايد با خبر شويد. معمولا كارنامه نهايي در هفته آخر شهريور ماه و يا هفته اول مهرماه منتشر مي شويد.

براي اطلاعات بيشتر در باب شرايط استفاده از كارنامه سبز كنكور 97 و شرايط انتقالي با كارنامه سبز بر روي لينك زير كليك نماييد:

شرايط انتقالي با كارنامه سبز 97

مشاوره اعتراض به نتايج كنكور 97 درخت دانش

مركز مشاوره تحصيلي درخت دانش با دارا بودن بهترين و مجرب ترين مشاوران كنكور پاسخگوي تمامي سوالات شما در رابطه به نتايج بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97, نحوه ثبت اعتراض به نتايج كنكور 97, زمان اعلام نتايج نهايي كنكور 97, نحوه دريافت نتايج نهايي كنكور97, و زمان انتشار كارنامه نهايي(كارنامه سبز كنكور 97) و هرگونه سوال تحصيلي شما مي باشد. شما مي توانيد با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پيش شماره با مشاوران ما در تماس باشيد و به نتيجه مطلوب خود برسيد.

براي عضويت در كانال تلگرام و خبرنامه كنكور درخت دانش بر روي لينك زير كليك نماييد:

 


برچسب: اعتراض به نتايج كنكور ، اعتراض نتايج كنكور 97، مراحل ثبت اعتراض به نتايج كنكور 97، نحوه اعتراض به نتايج كنكور 97، نحوه مشاهده نتايج اعتراض به كنكور سراسري 97، شرايط اعتراض به نتايج كنكور 97،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۲:۱۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :