رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

زمان آزمون تيزهوشان 97

زمان ثبت نام تيزهوشان 97

 

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 مدارس تيزهوشان كه در واقع همان مدارس سمپاد يا استعدادهاي درخشان معروف است، زير نظر مركز ملي پرورش استعدادهاي درخشان اداره مي شود. كه به دلايل متنوعي از جمله بالا بودن سطح كيفيت آموزشي اين مدارس و مهيا نمودن شرايط كشف استعداد و پرورش استعدادهاي ويژه در هر دانش آموزو ايجاد حس رقابت و تلاش در جهت بالا بردن معلومات در دانش آموزان اين مدارس حائز اهميت مي باشد.و به همين دليل خانواده هايي كه توانايي خاصي را در فرزندان خود دريافته اند، تمايل دارند كه فرزندان خود را در مدارس تيزهوشان ثبت نام نمايند. تا به اين وسيله تلاشي در جهت پيشرفت تحصيلي آنها فراهم كرده باشند.

 جهت ورود به اين مدارس هر ساله در دو سطح ششم به هفتم و نهم به دهم آزمون ورودي برگزار مي شد و دانش آموزاني كه استعداد تحصيلي و تحليلي بيشتري در مقايسه با ديگر شركت كنندگان داشتند پذيرفته مي شدند. اما در اواخر سال 96 مركز پرورش استعدادهاي درخشان اعلام نموده است كه براي كاهش استرس در بين دانش آموزان پايه ششم به هفتم آزمون حذف شده است و فقط آزمون براي دانش آموزان مقطع نهم به دهم در سال 97-98 برگزار مي شود. ضمنا زمان آزمون تيزهوشان نهم به دهم 97-98 ادغام شده و فقط يك بار آزمون برگزار مي شود. بر حسب نمره اكتسابي آزمون دانش آموزان شرايط مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي مشخص خواهند شد.

 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم ابتدايي 97 

 

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان نيمه اول ارديبهت خواهد بود و به صورت هماهنگ كشوري برگزار مي شود ، داوطلبان مي توانند از يك هفته قبل از آزمون و با مراجعه به سايت تيزهوشان كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان را دريافت نمايند. 

 

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98

 

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان97-98  معمولا هر سال بعد از تعطيلات عيد و از تاريخ 20 فروردين به بعد شروع خواهد شد. زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان97 در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام ميشد اما سال تحصيلي 97-98 فقط در يك مقطع و در پايه نهم به دهم انجام خواهد شد.

زمان آزمون تيزهوشان در پايه ششم به هفتم براي سال تحصيلي 97-98 حذف خواهد شد و همچنين ثبت نام مدارس نمونه با تيزهوشان تجميع شده است.

 

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان 97-98

 

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان 97 براي پايه نهم به دهم در حدود دو تا سه ماه بعد از برگزاري آزمون تيزهوشان مي باشد. دانش آموزان با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامي خود مي توانند نسبت به دريافت نتايج آزمون تيزهوشان اقدام نمايند. در صورت مواجه با هر گونه مشكل يا سوال در روند مراحل ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 خود يا فرزندتان، مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس بگيريد تا از خدمات مشاوره تلفني ما بهرمند گرديد.

 

 

 

 

 

 


راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش


شماره تماس: 9099072943


كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh


اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: زمان آزمون تيزهوشان 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۱۲:۱۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :