رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98

تاريخ و زمان ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان

 


 

 

 

شرايط ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98

 

در شرايط ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 طبق اعلام قبلي و برنامه ريزي صورت گرفته، درخت دانش به اطلاع تمام داوطلبين آزمون استعدادهاي درخشان مي رساند از طريق سايت azmoon.meddu.ir در بازه زماني ذكر شده فقط ورود داوطلبين به سيستم جهت پرداخت هزينه مي باشد و هيچگونه تغييراتي اعمال نخواهد شد. هر داوطلبي كه موفق به پرداخت هزينه ثبت نام نشود، كارت ورود به جلسه آزمون براي آنها صادر نخواهد شد.

 

براي ديدن ليست مدارس تيزهوشان تهران بر روي لينك رنگي كليك كنيد.

 

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98

 

آزمون تيزهوشان 97 معمولا هر سال بعد از تعطيلات عيد و از تاريخ 20 فروردين به بعد شروع خواهد شد. ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام ميشد اما سال تحصيلي 97-98 فقط در يك مقطع و در پايه نهم به دهم انجام خواهد شد.

آزمون تيزهوشان در پايه ششم به هفتم براي سال تحصيلي 97-98 حذف خواهد شد و همچنين ثبت نام مدارس تيزهوشان 97 تجميع شده است.

 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم ابتدايي 97 

 

 زمان آزمون تيزهوشان97 - 98 نيمه اول ارديبهشت خواهد بود و به صورت هماهنگ كشوري برگزار ي شود، داوطلبان مي توانند از يك هفته قبل از آزمون و با مراجعه به سايت ثبت نام تيزهوشان كارت ورود به جلسه تيزهوشان را دريافت نمايند.

 

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان 97-98

 

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان 97 براي پايه نهم به دهم در حدود دو تا سه ماه بعد از برگزاري آزمون تيزهوشان مي باشد. دانش آموزان با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامي خود مي توانند نسبت به دريافت نتايج آزمون تيزهوشان اقدام نمايند. در صورت مواجه با هر گونه مشكل يا سوال در روند ثبت نامي آزمون تيزهوشان خود يا فرزندتان، مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس بگيريد تا از خدمات مشاوره تلفني ما بهرمند گرديد.

براي اطلاع از دريافت آخرين اخباز به روز شده در باب شهريه مدارس تيزهوشان و فرم ثبت نام تيزهوشان و نيز بهترين كتاب براي قبولي در تيزهوشان نهم مي توانيد از طريق شماره  9099072943  تماس حاصل فرماييد و يا بر روي لينك هاي رنگي كليك كنيد.

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوره تحصيلي درخت دانش


شماره تماس: 9099072943


كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

 


برچسب: زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۶:۵۷ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :