رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

زمان دقيق ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97

زمان دقيق ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97

 

زمان دقيق ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97 چه زماني است؟

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ودريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان چه زماني است؟

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان 97-98 چه زماني است؟

شرايط ثبت نام تيزهوشان 97-98 چيست؟

 

 

 

زمان و نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان 97-98

زمان دقيق ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان ، از 20 فروردين  ماه به بعد مي باشد. ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 به صورت اينترنتي مي باشد و از طريق سامانه ثبت نام مدارس تيزهوشان  Azmoon.medu.ir انجام مي شود. در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان 97-98 بايد بگوييم كه اين ثبت نام به صورت دو مرحله اي است، در ابتدا داوطلبان آزمون تيزهوشان بايد اقدام به ثبت نام آنلاين و اينترنتي نمايند و بعد از آن لازم است هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 را پرداخت نمايند. پرداخت هزينه ثبت نام از طريق درگاه پرداخت آنلاين سايت فوق الذكر مي باشد. نحوه انجام ثبت نام به اين ترتيب است كه داوطلب پس از ورود به سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان، اطلاعات فردي خود را وارد نمايند. داوطلبان با توجه به مقطع فعلي، ثبت نام اوليه را انجام مي دهند، سپس سامانه ثبت نام تيزهوشان مجددا باز ميشود و داوطلباني كه در مرحله اول ثبت نام اوليه، انجام داده اند، نسبت به پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان اقدام مي نمايند.

 

 

 

 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم ابتدايي 97 – 98

 

آزمون تيزهوشان نهم به دهم 97 – 98 نيمه اول ارديبهشت خواهد بود و بصورت هماهنگ كشوري برگزار مي شود ، داوطلبان مي توانند از يك هفته قبل از آزمون و با مراجعه به سايت تيزهوشان Azmoon.medu.ir ، كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان را دريافت نمايند .

 

 

 

 

 

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان 97-98

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان 97 براي پايه نهم به دهم در حدود دو تا سه ماه بعد از برگزاري آزمون تيزهوشان مي باشد. دانش آموزان با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامي خود مي توانند نسبت به دريافت نتايج آزمون تيزهوشان اقدام نمايند. در صورت مواجه با هر گونه مشكل يا سوال در روند ثبت نامي آزمون تيزهوشان خود يا فرزندتان، مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس بگيريد تا از خدمات مشاوره تلفني ما بهرمند گرديد.

 

براي اطلاع از دريافت آخرين اخباز به روز شده در باب شهريه مدارس تيزهوشان و فرم ثبت نام تيزهوشان و نيز بهترين كتاب براي قبولي در تيزهوشان مي توانيد از طريق شماره  9099072943  تماس حاصل فرماييد و يا بر روي لينك هاي رنگي كليك كنيد.

 

 

شرايط ثبت نام تيزهوشان 97-98

اولين شرط از شرايط ثبت نام تيزهوشان 97 داشتن تابعيت ايراني مي باشد. البته دانش آموزان غيري ايراني هم مي تواند در شرياط خاصي در آزمون تيزهوشان ثبت نام و شركت نمايند. اما شرايط اختصاصي ثبت نام تيزهوشان پايه ششم به هفتم و شرايط اختصاصي ثبت نام تيزهوشان پايه نهم به دهم تا حدودي با هم مفاوت مي باشيد

 

از شرايط اختصاصي ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم 97-98 مي توان به اشتغال به تحصيل بودن دانش آموز يعني دانش آموز بايد در پايه ششم مشغول به تحصيل باشد و هچنين كسب نمره خوب در يك درس و خيلي خوب در ساير دورس يا كسب خيلي خوب در تمامي دروس پايه پنجم ابتدايي اشاره داشت.

 

از شرايط اختصاصي ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان نهم به دهم 97 اشتغال به تحصيل دانش آموز يعني دانش آموز بايد در پايه نهم مشغول به تحصيل باشد و همچنين كسب معدل سالانه بالاي 19 در پايه هشتم دوره متوسطه اشاره داشت.

 

 

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

درخت دانش براي تمامي دانش آموزان مستعد و پر تلاش ايران عزيز آرزوي موفقيت و سربلندي مي كند.


برچسب: زمان دقيق ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۶:۰۶ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :