رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97

 

ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97

 


آزمون تيزهوشان 97-98 معمولا هر سال بعد از تعطيلات عيد و از تاريخ 20 فروردين به بعد شروع خواهد شد.

معمولا تمامي متقاضيان و داوطلبان آزمون تيزهوشان در پايه نهم به دهم در فروردين ماه براي ثبت نام مدارس تيزهوشان اقدام مي كنند. آزمون تيزهوشان در پايه نهم به دهم شرايط خاصي دارد چون كه مقطع تحصيلي مورد نظر در واقع ورود به متوسطه دوم به حشمار مي آيد.

انتخاب رشته و مطالعه كردن ليست مدارس شاهد تهران و همچنين پر كردن فرم هدايت تحصيلي لازمه ادامه تحصيل مي باشد.

دوره متوسطه دوم به لحاظ اينكه خيلي حساس مي باشد و در انتخاب مسير تحصيلي آينده تاثير گذار مي باشد از داوطلبان عزيز خواهشمنديم نهايت توجه خود را براي انتخاب رشته و آزمون ورودي تيزهوشان 97 معطوف نمايند.

 ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام ميشد اما سال تحصيلي 97-98 فقط در يك مقطع و در ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان نهم به دهم انجام خواهد شد


ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97 در پايه ششم به هفتم براي سال تحصيلي 97-98 حذف خواهد شد و همچنين ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97-98 با نمونه دولتي تجميع شده است.


براي دريافت اطلاعات بيشتر ميتوانيد با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد از طريق شماره ثابت و بدون گرفتن پيش شماره با شماره9099072943 يا بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد


زمان دقيق ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97-98

شرايط ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97-98


بخشنامه حذف آزمون تيزهوشان ششم به هفتم


در خصوص بخشنامه حذف آزمون تيزهوشان ششم به هفتم معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش بيان كرد از اين پس به دليل برگزاري آزمون هاي تستي در دوره ابتدايي، استفاده از كتاب هاي كمك آموزشي  و وارد شدن موسسات و انتشارات غير در اين دوره آموزشي آزمون ورودي مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي ممنوع شد.


حكيم زاده معاون آموزش ابتدايي گفت عواملي كه باعث مي‌شوند تعليم و تربيت در دوره ابتدايي تغيير جهت دهد و به يكسري آزمون‌هاي تستي تقليل يابد و محورهاي اساسي ياد شده از جمله مهارت آموزي، شاداب بودن و نشاط داشتن دانش آموزان به دست فراموشي سپرده شود  را مورد توجه جدي قرار داده و بر آنها تمركز كنيم.


ادغام آزمون تيزهوشان و نمونه دولتي


در پي ادغام آزمون تيزهوشان و نمونه دولتي معاون آموزش ابتدايي در ادامه اضافه كرد با توجه به اينكه ديگر در پايه ششم آزموني از دانش آموزان به عمل نمي آيد لذا در مقطع متوسطه دوره اول هم ورودي جديدي نخواهيم داشت و فقط براي ورودي هاي پايه نهم آزمون تيز هوشان به عمل خواهد آمد. از طرفي در پايه نهم آزمون تيزهوشان و نمونه باهم ادغام خواهد شد و اين باعث سهولت بيشتر در روند كار و نيز درس خواندن و شركت در آزمون دانش آموزان عزيز مي شود.


اكنون آنها كه در دوره اول پذيرش شدند درسشان را ادامه مي‌دهند و وارد دوره دوم مي‌شوند، اما براي سال تحصيلي آينده پذيرش و ثبت نام مدارس تيزهوشان جديد در دوره اول نخواهيم داشت. با حذف آزمون ورودي تربيت جاني دوباره در دوره ابتدايي مي‌گيرد و فشاري كه به خانواده ها وارد مي‌شد، از بين مي‌رود.


مشاوره و برنامه ريزي درسي تيزهوشان درخت دانش

قابل توجه دانش آموزان تيزهوشان براي موفقيت در تمامي مقاطع تحصيلي نياز به برنامه ريزي درسي تيزهوشان نهم به دهم 97 منظم داريد، براي يك برنامه ريزي منظم و معرفي سوالات تيزهوشان نهم 97 با مشاوران و كارشناسان درخت دانش در ارتباط باشيد. شماره ارتباط با كارشناسان و مشاوران درخت دانش 9099072943 مي باشد. ارزوي ما موفقت شما دوستان عزيز مي باشد.


برچسب: ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۹:۰۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :