رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

شهريه مدارس تيزهوشان 97

 

شهريه مدارس تيزهوشان

تيزهوشان سرمايه هاي فكري و علمي آينده كشور هستند. مي توان با در اختيار گذاشتن امكانات جهت پيشرفت تحصيلي و كشف استعداد و خلاقيت درآزمون تيزهوشان، آينده علمي كشور را تضمين نمود. مدارس استعدادهاي درخشان يكي از بهترين شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان 97  است كه در ايران مي توان براي يك دانش آموز تيزهوش پيشنهاد نمود. مدارس تيزهوشان به دلايل زير مي تواند حائز اهميت باشد:

امكانات مدارس تيزهوشان

1-       از مزاياي مدارس تيزهوشان دارا بودن سطح علمي بالا و ارائه انواع خدمات تحصيلي با كيفيت 

2-       قبولي رتبه هاي برتر هر سال كنكور سراسري از بين تحصيلكرده هاي آزمون مدارس تيزهوشان 97-98 

3-       استفاده از كادرمجرب معلمان و مديران برجسته كشور

4-       ايجاد فضايي جهت كشف خلاقيت و استعداد يابي دانش آموزان تيزهوش مانندبرنامه هاي پژوهشي و تحقيقاتي و استفاده از آزمايشگاه به طور مستمر

5-       برگزاري كلاس هاي فوق العاده در چند روز در هفته و حل نمودن سوالات تيزهوشان 97

6-       آموزش زبانهاي خارجي و آماده نمودن دانش آموزان براي ورود به دانشگاه

 

شهريه تيزهوشان 97-98

ميزان شهريه مدارس تيزهوشان 97-98 در هر استان و شهر و حتي منطقه در يك شهر متفاوت مي باشد. زيرا كه هيئت امناي سازمان مدارس استعدادهاي درخشان شهريه مدارس تيزهوشان را بر اساس نصف شهريه مدارس غير انتفاعي مصوب شده در آن شهر تعيين نموده اند.به طور كلي مي توان شهريه مدارس ابتدايي غير دولتي در تهران را از سطح پايين 2220000 تومان و بيشترين هزينه مدارس غير دولتي را در مقطع ابتدايي 5595000 تومان برآورد كرد. در مقطع متوسطه اول در پايين ترين سطح هزينه 2990000 تومان و بالاترين هزينه مدارس غير دولتي را 6856000 تومان برآورد كرده اند.

در مقطع متوسطه دوم در مدارس غير دولتي تهران در كم هزينه ترين آن مبلغ 3780000 تومان و در پرهزينه ترين آن 8419000 محاسبه شده است. براي پيش دانشگاهي نيز در دو سطح كم هزينه و پرهزينه ترين پيش دانشگاهي هاي غير دولتي شهر تهران به ترتيب مبلغ 4725000 و 10524000 تومان به چشم مي خورد.

ثبت نام مدارس تيزهوشان

ثبت نام تيزهوشان 97 نيز مانند سال هاي گذشته در دو مرحله از طريق سامانه ثبت نام مدارس تيزهوشان 97 استعدادهاي درخشان انجام مي شود.  در مرحله اول كه در اسفند ماه شروع خواهد شد با وارد شدن به سايت Azmoon.medu.ir اطلاعات شخصي هر فرد وارد مي شود و در زمان ديگري يعني در مرحله دوم كه امسال نيز انتظار مي رود در نيمه دوم فروردين ماه باشد، دوباره با وارد شدن به سايت Azmoon.medu.ir و وارد نمودن كد ملي دانش آموز در قسمت نام كاربري و پرنمودن سريال 6 رقمي شناسنامه در قسمت رمز عبور، سپس با كليك بر وضعيت پرداخت از طريق كارت بانكي داراي رمز دوم مبلغ مندرج در دفترچه كه سال گذشته 16500 بود را،  پرداخت خواهيد كرد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

براي انجام ثبت نام و مشاوره تيزهوشان 97، منابع آزمون تيزهوشان نهم به دهم، آزمون تيزهوشان 97، اطلاع يافتن از شهريه مدارس تيزهوشان هر شهر و منطقه، برنامه ريزي براي تيزهوشان نهم و بهترين كتاب براي قبولي در تيزهوشان نهم با مشاوران مجرب درخت دانش از سراسر كشور بدون كدگيري و با شماره ثابت با 9099072943 تماس بگيريد  و از راهنمايي هاي مشاوران درخت دانش بهره مند شويد.


برچسب: شهريه مدارس تيزهوشان 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۹:۰۸ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :