رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

شرايط ثبت نام مدارس شاهد

هزينه ثبت نام در مدارس شاهد

مديركل امور شاهد و ايثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ثبت نام پايه هفتم مدارس شاهد از اول تيرماه، شهريه ثبت نام در هر دوره را اعلام كرد 

 

 

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از پانا ، محمدحسين كفراشي درخصوص هزينه  ثبت نام مدارس شاهد اظهاركرد : بنياد شهيد براي فرزندان شهدا و جانبازان بالاي 70 درصد هزينه فوق برنامه وكمك سرانه را پرداخت مي كند و 25درصد هزينه را بايد اين افراد بپردازند. 

 

 

 

 

 

مديركل امور شاهد و ايثارگران وزارت آموزش و پرورش تصريح كرد : براي جانبازان 25 تا50 درصد، 40 درصد تخفيف شهريه و براي جانبازان زير 25 درصد 20 درصد تخفيف شهريه خواهيم داشت. 

 

 

 

 

 

وي خاطرنشان كرد: هزينه شهريه در دوره ابتدايي 350 تا 530 هزارتومان در دوره متوسطه اول 400 تا 600 هزار تومان و در دوره متوسطه دوم 480 تا 780 هزار تومان مصوب شده است. 

 

 

 

 

 

كفراشي با اشاره به اينكه سال گذشته ورودي هاي دوره ابتدايي و دوره متوسطه اول مدارس شاهد بالغ بر 68 درصد يعني 14 هزار نفر بود، افزود: امسال با اضافه شدن دوره متوسطه دوم تلاش براي ورودي هاي مناسب در 3 مقطع با حداكثر جذب جامعه هدف را دنبال مي كنيم    .

 

 

 

 

 

وي با اشاره به اينكه سال گذشته بالغ بر 140 هزار نفر پيش ثبت نام در مدارس شاهد انجام شد افزود: اين تعداد براي امسال 250 هزار نفر پيش بيني شده است. 

 

 

 

 

 

مديركل امور شاهد و ايثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت : ثبت‌نام دانش‌آموزان در پايه اول ابتدايي مدارس شاهد از اول خرداد آغاز شده و تا 15 خرداد ادامه داشت همچنين ثبت‌نام دانش‌آموزان در پايه هفتم مدارس شاهد از اول تير آغاز شده و تا 15 تير ادامه دارد و نتايج قطعي نيز در آخر تير از طريق سامانه اينترنتي اطلاع‌رساني مي‌شود. 

 

 

 

 

 

كفراشي با اشاره به اين‌كه دانش‌آموزان براي ثبت‌نام در مدارس شاهد بايد به نشاني اينترنتي سامانه مدارس شاهد مراجعه كنند،‌ بيان كرد:‌      دانش‌آموزان پس از ورود كد ملي و سريال شناسنامه مي‌توانند ساير مراحل ثبت‌نام در سايت سجا را طي كنند همچنين اطلاعات مربوط به ايثارگري افراد در اين سامانه موجود است كه پس از طي مراحل ثبت‌نام به دانش‌آموز كد رهگيري ارائه مي‌شود و پس از اعلام نتيجه قطعي، بايد با ارائه مدارك لازم به مدرسه مراجعه كنند و در مدرسه مدارك دانش‌آموز با اطلاعاتي كه در سيستم ارائه كرده است، چك خواهد شد تا تناقضي وجود نداشته باشد البته بايد توجه داشت كه ثبت‌نام ميان پايه‌ها به صورت اينترنتي نيست.

 

 

 

 

 

داوطلبان عزيز براي دريافت ليست مدارس شاهد تهران و نحوه امتياز در مدارس شاهد و نيز سايت ثبت نام مدارس شاهد مي توانند بر روي لينك هاي زير كليك كنند. 

 

 

 

 

 

شرايط لازم براي ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

 

جهت مداك لازم براي ثبت نام  مدارس شاهد لازم است در درج كد ملي، نام و نام خانوادگي، مشخصات شناسنامه اي، نام استان و شهرستان، نام آموزشگاه، و تمامي اطلاعات لازم ديگر، دقت و توجه كافي به عمل آيد. بديهي است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، مسئوليت برعهده متقاضي خواهد بود. 

 

 

پس از پايان زمان  ثبت نام مدارس شاهد 97-98، به درخواست هاي واصله در اين خصوص، ترتيب اثر داده نخواهد شد. 

 

 

به منظور استفاده از امتياز مربوط به هر يك از بند هاي جدول امتياز بندي مدارس شاهد، ارائه اصل مدارك جهت ثبت نام قطعي ضروري مي باشد. 

 

 

در پايان ثبت نام اينترنتي تاييد صحت اطلاعات ارسالي برعهده متقاضي مي باشد. لذا براي جلوگيري ازبرخي مشكلات، دقت و توجه كافي در اين خصوص به عمل آيد. 

 

 

متقاضيان پس از تكميل فرم ثبت نام مدارس شاهد موقت و دريافت كد رهگيري در سايت سجا، يك نسخه از فرم تكميل شده ثبت نام را تهيه و آنرا نزد خود نگهداري نمايند. 

 

 

 

 

 

 

 براي اطلاعات بيشتر در مورد زمان و شرايط ثبت نام مدارس شاهد و همچنين مشاوره تحصيلي تمام مقاطع و حتي مشاوره خارج از كشور با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.

 

 

براي مطالعه پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي رنگس كليك نماييد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش 

 

 

 

 

 

شماره تماس: 9099072943 

 

 

 

 

 

كانال تلگرام    : http://t.me/derakhte-danesh

 

 

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش 

 

 

 


برچسب: شرايط ثبت نام مدارس شاهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۸:۴۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :