رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

پيش ثبت نام مدارس شاهد 97-98

 

پيش ثبت نام مدارس شاهد 97-98

 

 

 

با توجه به توضيح فلسفه ي وجودي اين مدارس ، براي ثبت نام مدارس شاهد نيز از فرزندان شهدا و ايثارگران مي باشد به گونه اي كه فرزندان شهدا، جانبازان بالاي ۵۰ درصد و ايثارگران به طور قطعي در اين مدارس ثبت نام مي شوند و جامعه ايثارگري نيز به هشت گروه تقسيم مي شود كه جانبازان كمتر از ۵۰ درصد رزمندگان و منسوبين شهدا را در بر مي گيرد اين گروه نيز بر حسب اولويت و با توجه به ظرفيت در مدارس شاهد ثبت نام مي شوند. 

 

 

نكته : سيستم مدارس شاهد به سيستم بنياد شهيد متصل است و هرشهيدي را كه بنياد شهيد تاييد كند و در سيستم بنياد شهيد، نامش ثبت شده باشد، در مدارس شاهد ثبت نام مي شود از اين روفرزندان شهداي حرم نيز امكان ثبت نان در اين مدارس را دارا مي باشند. 

 

 

 

 

 

براي دريافت https://www.derakhte-danesh.com/%D8%B3%D8%AC%D8%A7/ مي توانيد با مشاروامن درخت دانش از طريق شماره تماس 9099072943  تماس حاصل فرماييد. 

 

 

راهنماي پيش ثبت نام در مدارس شاهد 

 

 

چنانچه شما جزو افرادي هستيد كه مي توانيد در مدارس شاهد ثبت نام نماييد براي اين كار مي بايستي به سامانه ثبت نام مدارس شاهد      

 

 

مراجعه نماييد .  اين درگاه به عنوان سامانه جامع امور شاهد و ايثارگران و با نام سجا مسئوليت ثبت نام در مدارس شاهد را بر عهده دارد. همه ساله تاريخ ثبت نام در اين مدارس و بخش ثبت اطلاعات از اين درگاه اطلاع رساني مي شود. شما براي دريافت اطلاعات دقيق در تاريخ مقرر مي توانيد براي دريافت اطلاعات با مشاوران درخت دانش از طريق شماره 9099072943 تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتايج پيش ثبت نام مدارس شاهد 

 

 

بعد از انجام ثبت نام و طي مراحل مورد نياز در وب سايت سجا و يا سايت ثبت نام  مدارس شاهد اطلاعات دانش آموزان بررسي و بر اساس امتيازات موجود هر فرد و نيز ظرفيت مدرسه اسامي اعلام مي شود. نتيجه اوليه پذيرش دانش آموز در يكي از سه حالت زير خواهد بود: 

 

 

قرار گرفتن در ليست اصلي مدرسه كه به معناي پذيرش اوليه دانش آموز در مدرسه است. 

 

 

قرار گرفتن در ليست ذخيره 

 

 

عدم پذيرش در مدرسه 

 

 

براي مشاهده ي نتايج مي بايستي به سامانه ي مورد نظر مراجعه و نتيجه ي ثبت نام خود را مشاهده نماييد البته اين سامانه براي دانش آموزان پذيرفته شده از طريق پيامك اطلاع رساني مي نمايد. 

 

 

براي دريافت اطلاعات بيشتر در رابطه با نحوه امتياز در مدارس شاهد  بر روي لينك قرمز رنگ كليك كنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصيلي و آگاهي و اطلاعات كامل در زمينه موفقيت و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مدارس شاهد، فرم هاي هدايت تحصيلي و پست هاي برتر به صورت شبانه روزي با شماره  9099072943  بدون كدگيري آماده پاسخگويي و ارائه راهنمايي هاي لازم به شما دانش آموزان گرامي است. 

 

 

 

 

 

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش 

 

 

 

 

 

شماره تماس: 9099072943 

 

 

 

 

 

كانال تلگرام    : http://t.me/derakhte-danesh

 

 

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش 

 

 

 

 

 

 


برچسب: پيش ثبت نام مدارس شاهد 97-98،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۹:۵۹ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :