رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

دفترچه تكميل ظرفيت سراسري


دفترچه تكميل ظرفيت سراسري

 

 

براي آشنايي با نحوه استفاده از دفترچه انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري ۹۶ لازم است بگوييم كه دفترچه انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 شامل شامل رشته ها و اطلاعات دانشگاهي است كه قرار است در تكميل ظرفيت دانشجو بپذيرد. داوطلبان بايستي براي آشنايي بيشتر با ليست رشته محل ها حتما دفترچه را دانلود كنند. لازم به ذكر است كه داوطلبان با توجه به اطلاعات دفترچه مي توانند از ليست رشته هاي ارائه شده در گروه هاي آزمايشي انساني ، تجربي ، رياضي ، زبان و هنر اطلاع داشته باشند. لازم به ذكر است كه ليست رشته هاي ارائه شده در دفترچه در هر سال متفاوت مي باشد.

در انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 مانند انتخاب رشته كنكور سراسري بايد اصول كلي انتخاب رشته رعايت شود و دسته بندي رشته را انجام دهيد.دفترچه انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 هنوز منتشر نشده و تا اين تاريخ (22/8/95) اطلاعي از رشته ها در دسترس نيست.بايد اين نكته را يادآور شويم كه رشته هاي ارائه شده در دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري در هر سال متفاوت مي باشد اما كليات آن را مي توان يكسان دانست.

 

 

تاريخ انتشار دفترچه انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96

 

تاريخ دقيق انتشار دفترچه انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 در تاريخ 30 آبان ماه اعلام مي شود. بنابراين به محض قرار گرفتن دفترچه انتخاب رشته در سازمان سنجش ، مي توانيد در همين صفحه دفترچه انتخاب رشته تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 را دريافت و مشاهده نماييد.

 

 

نحوه ثبت نام تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96

 

داوطلبان بايستي منتظر اطلاعيه سازمان سنجش مبني بر اعلام رشته محل هاي اعلام شده تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 باشند.

بعد از انتشار دفترچه تكميل ظرفيت كنكورو مطالعه ي شرايط تكميل ظرفيت سراسري 96 رشته هاي تجربي ، رياضي ، انساني ، هنر و زبان مانند انتخاب رشته كنكور سراسري 96  هر رشته محل داراي يك كد خواهد بود.

قابل توجه است كه در سال گذشته داوطلبان حق 50 انتخاب رشته را داشتند بعد از انتخاب رشته هاي مورد علاقه بايستي ليست رشته هاي انتخابي در تكميل ظرفيت كنكور 96 را در سايت سازمان سنجش ثبت كرده و كد رهگيري را دريافت كنند.

براي اطلاع از رتبه ي قبولي در تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري 96 منتظر مقالات بعدي درخت دانش باشيد.

 

 

ميزان تاثير سهميه ها در تكميل ظرفيت كنكور سراسري ۹۶

 

سهميه ايثارگران در انتخاب رشته كنكور سراسري 96 بسيار اهميت دارد. بطور مثال يكي از داوطلبان كه رتبه 45 هزار را در كنكور داشت ، در يكي از بهترين دانشگاههاي دولتي  كشور مشغول درس خواندن است، به همين دليل تاثير سهميه در تكميل ظرفيت كنكور سراسري بسيار مهم است و شانس قبولي را تراز پايين را هم افزايش ميدهد. اما با توجه به بررسي هاي انجام شده ، سهميه بسيج در تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 تأثيري ندارد و تنها يك امتياز در دانشگاه آزاد است.

 

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

 

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

 

 

 

p>


برچسب: دفترچه تكميل ظرفيت سراسري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۴:۴۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :