رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

تكميل ظرفيت سراسري

تكميل ظرفيت سراسري 

 

هرساله به دليل آن كه برخي از داوطلبان كنكور در مرحله انتخاب رشته دچار مشكل شده اند و يا از انتخاب رشته خود راضي نبودند تكميل ظرفيت كنكور سراسري  انجام مي شود كه اين فرصتي است كه داوطلبان بار ديگر به منظور تصحيح ، تصميم به انتخاب رشته تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري96 مي گيرند. حائز اهميت است كه آن دسته از داوطلباني كه انتخاب رشته موفق داشته اند هم مي توانند در تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 شركت كنند.همچنين برخي از داوطلبان  كه در دانشگاه پذيرفته شده اند اما از دانشگاه و رشته خود رضايت ندارند نيز مي توانند در تكميل ظرفيت كنكور 96 شركت كنند و لازم به ذكر است كه اگر تكميل ظرفيت شما پذيرفته نشد مشكلي پيش نخواهد آمد و داوطلبان مي توانند در رشته پذيرفته شده خود تحصيل كنند. تكميل ظرفيت  سراسري 96 براي آنهايي كه در رشته تجربي آزمون داده اند جالب توجه نبود اما براي داوطلبان رشته هايتكميل ظرفيت كنكور  انساني ، هنر ، زبان و رياضي به دليل تنوع در رشته هاي معرفي شده خبر بسيار خوبي بوده است.

 

زمان تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96

 

زمان تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 طبق اطلاعيه سازمان سنجش از 23 آبان آغاز شده و تا 2 آذر ادامه خواهد داشت  و كليه دانشگاه هايي كه در انتخاب رشته كنكور سراسري 96 نتوانستند تكميل ظرفيت سراسري  خود را تكميل كنند مي تواند اعلام نياز كنند. از آنجايي كه زمان ثبت نام تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 در پاييز همزمان با شروع سال تحصيلي مي باشد هر ساله داوطلباني كه در تكميل ظرفيت كنكور سراسري شركت كرده اند در بهمن ماه شروع به تحصيل مي كنند.

 

نحوه ثبت نام تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96

 

داوطلبان بايستي منتظر اطلاعيه سازمان سنجش مبني بر اعلام رشته محل هاي اعلام شده تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 باشند.

بعد از انتشار دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 رشته هاي تجربي ، رياضي ، انساني ، هنر و زبان مانند انتخاب رشته كنكور سراسري 96  هر رشته محل داراي يك كد خواهد بود.

قابل توجه است كه در سال گذشته داوطلبان حق 50 انتخاب رشته را داشتند بعد از انتخاب رشته هاي مورد علاقه بايستي ليست رشته هاي انتخابي در تكميل ظرفيت كنكور 96 را در سايت سازمان سنجش ثبت كرده و كد رهگيري را دريافت كنند.

 

نكته ي مهم در تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96

 

يكي از نكات مهمي كه داوطلبان در تكميل ظرفيت كنكور 96 بايد به آن توجه كنند اين است كه بعد از انتخاب رشته تكميل ظرفيت اگر در دانشگاه هاي روزانه پذيرش شوند و به هر دليلي در رشته خود ادامه تحصيل ندهند حق شركت در كنكور سراسري 97 از آنها گرفته خواهد شد اما حق شركت در كنكور آزاد سال آينده براي آنها محفوظ خواهد بود.به عبارتي ديگر اگر شما در انتخاب رشته اصلي در رشته اي قبول شده ايد و در حال تحصيل هستيد و در انتخاب رشته تكميل ظرفيت هم شركت كرده ايد و قبولي جديدي كسب كرده ايد موظف به شركت در رشته و دانشگاه جديد هستيد ، بنابراين دقت كنيد كه در تكميل ظرفيت كنكور سراسري فقط رشته هاي مورد علاقه اي را انتخاب كنيد كه از شركت در آنها اطمينان داريد.

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش براي مشاوره در زمينه انتخاب رشته تكميل ظرفيت، زمان تكميل ظرفيت كنكور96، شرايط تكميل ظرفيت سراسري96، وهمچنينبرنامه ريزي تحصيلي كنكور سراسري و...

 

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: تكميل ظرفيت سراسري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۴۵:۱۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :