رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري96

 

تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري96

 

تكميل ظرفيت سراسري 96 براي داوطلباني است كه در كنكور سراسري سال 96 شركت كرده اند و براي آنها كارت ورود به جلسه صادر شده است. نتايج تكميل ظرفيت سراسري  براي تمامي داوطلباني كه در كنكور قبول شده اند امكان انتخاب رشته در تكميل ظرفيت سراسري را فراهم كرده و داوطلباني كه چه در رشته اي قبول شده اند و چه نشده اند ميتوانند در تكميل ظرفيت شركت كنند. در صورتي كه داوطلباني كه انتخاب رشته موفق داشته اند و در تكميل ظرفيت شركت كنند ، رتبه قبولي در تكميل ظرفيت ، هيچ چيزي را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را براي انتخاب رشته يا دانشگاه بهتر امتحان كرده اند.

 

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 

 

براي مواقعي است كه كنكور دهندگان عزيز ، در انتخاب رشته تكميل ظرفيت سراسري و شرايط تكميل ظرفيت كنكور سراسري يا دقت نكرده اند و انتخاب رشته بدي داشته اند و يا براي زماني است كه حتي در رشته مورد نظر قبول نشده اند و اين يك فرصت دوباره براي انتخاب رشته صحيح در كنكور است تا بتوانند مزد زحمات چند ساله خود را به خوبي دريافت كنند. انتخاب رشته بطور كلي يك پروسه با دقت است و اگر در انتخاب رشته دقت لازم را به عمل نياوريد ، احتمال اينكه درآينده از رشته تحصيلي خود راضي نباشيد بسيار است.

 

نحوه پيگيري نتيجه تكميل ظرفيت كنكور سراسري ۹۶

 

داوطلبان عزيز ، به منظور پيگيري نتايج تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 ، به سايت اينترنتي سازمان سنجش وارد شويد و سپس از سمت راست گزينه كنكور سراسري را انتخاب كنيد و سپس بر روي لينك اعلام نتايج تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 زمان اعلام تكميل ظرفيت كنكور سراسري96 كليك كنيد . در صفحه اي كه باز ميشود ، اطلاعات خود اعم از كد داوطلبي و شماره پرونده و ساير مشخصاتي را كه ميخواهد وارد نماييد و نتيجه تكميل ظرفيت كنكور سراسري را مشاهده نماييد.

 

ميزان تاثير سهميه ها در تكميل ظرفيت كنكور سراسري ۹۶

 

سهميه ايثارگران در انتخاب رشته دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 بسيار اهميت دارد. بطور مثال يكي از داوطلبان كه رتبه 45 هزار را در كنكور داشت ، در يكي از بهترين دانشگاههاي دولتي  كشور مشغول درس خواندن است، به همين دليل سهميه ايثارگران در تكميل ظرفيت كنكور سراسري بسيار مهم است و شانس قبولي را تراز پايين را هم افزايش ميدهد. اما با توجه به بررسي هاي انجام شده ، سهميه بسيج در تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 تأثيري ندارد و تنها يك امتياز در دانشگاه آزاد است.

 

فهرست رشته‌هاي تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96

 

اين فهرست را مي‌توانيد از دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 استخراج كنيد. تمامي 6 گروه تحصيلي در آن ذكر شده است. بسياري از رشته‌هاي پيام نور و غيرانتفاعي كه پيش از اين در انتخاب رشته كنكور سراسري 96 فقط از كنكور سراسري دانشجو مي‌گرفتند در تكميل ظرفيت كنكور سراسري 96 بر اساس سوابق تحصيلي و بدون كنكور دانشجو مي‌گيرند. دانشگاه فرهنگيان نيز اقدام به ايجاد رشته محل‌هاي جديد زيادي كرده است.

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش براي مشاوره در زمينه انتخاب رشته تكميل ظرفيت، زمان تكميل ظرفيت كنكور96، شرايط تكميل ظرفيت سراسري96، وهمچنين برنامه ريزي تحصيلي كنكور سراسري و...

 

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh


برچسب: تكميل ظرفيت دانشگاه سراسري96،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۸:۵۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :