رسانه ديجيتال هيرو رسانه ديجيتال هيرو .

رسانه ديجيتال هيرو

نتايج كنكور 97

نتايج كنكور 97

نتايج كنكور سراسري 97 مي تواند نقش بسزايي در آينده تحصيلي و شغلي داوطلب رقم بزند، از اين رو هم داوطلبان و هم خانواده هاي آنان در زمان اعلام نتايج كنكور 97 استرس و نگراني بالايي دارند.

اكثر سوالاتي كه داوطلبان در اين روزها دارند اين است كه تاريخ اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري چه زماني است؟

انتخاب رشته كنكور سراسري 97 را چطوري انجام بدم چه مشاوري را براي انتخاب رشتم انتخاب كنم كه شانس قبوليم را بالاتر ببرم؟

در اين پست به اين سوالات مهم جواب خواهيم داد تا استرس را در ميان شما داوطلبان عزيز به حداقل برسانيم.

تاريخ اعلام نتايج اوليه كنكور 97

زمان و تاريخ دقيق اعلام نتايج كنكور ۹۷ دهه دوم مرداد ماه ۹۷ مي باشد.

يعني ما از دهم مرداد تا 20 مرداد ماه هر زمان منتظر اعلام نتايج ۹۷ هستيم تا نتايج كنكور را مشاهده نماييم، حال اين سوال پيش مي آيد كه:

چطور اولين نفري باشيم كه نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷ را مشاهده كنيم؟

براي مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 97 مشاوره تحصيلي درخت دانش كانال تلگرام كنكور سراسري ۹۷ ايجاد كرده است كه به محض اعلام نتايج كنكور سراسري در كانال اطلاع رساني خواهيم كرد و شما اولين نفري هستيد كه نتايج كنكور سراسري را مشاهده خواهيد نمود، براي پيوستن به كانال بر روي آن كليك نماييد:

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

نتايج اوليه كنكور سراسري 97

نحوه مشاهده نتايج كنكور 97

براي مشاهده كارنامه كنكور 97 و نتايج كنكور سراسري ۹۷ كه شامل رتبه كشوري و رتبه منطقه خواهد شد شما مي توانيد يا از طريق مشاوران اعلام نتيجه كنكور سراسري 97 درخت دانش و يا از طريق سايت سنجش نتيجه كنكور 97 خود را مشاهده نماييد.

براي اطلاع از روش هاي مشاهده نتايج كنكور سراسري 97 مي توانيد بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد:

مشاهده كارنامه كنكور سراسري 97

مشاوره انتخاب رشته كنكور 97

انتخاب رشته يك مشاور دلسوز و با تجربه در انتخاب رشته كنكور سراسري مي تواند از هر نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري بهتر باشد.

مشاور با در نظر گرفتن علاقه، بازار كار رشته، سطح سختي يا راحتي كنكور 97، ظرفيت رشته و دانشگاههاي سال 97 و بسياري از فاكتورها و معيارهاي انتخاب رشته كنكور 97 مي تواند بهترين راهنمايي و مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري را براي داوطلبان انجام بدهد كه هيچ نرم افزاري قادر به انجام دادن آن نيست.

سوال مهم داوطلبان كنكور سراسري 97 كه آيا از نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري استفاده بكنيم يا خير ؟

پاسخ اين سوال را كه نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97 خوب است يا بد بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد:

نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97


برچسب: نتايج كنكور 97، نتايج كنكور سراسري 97، اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري،تاريخ اعلام نتايج كنكور 97،ك تاريخ اعلام نتايج اوليه كنكور 97، نتايج كنكور، نتايج كنكور امسال، زمان اعلام نتايج كنكور سراسري 97،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۰:۴۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

زمان ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور سراسري 97 چه تاريخي است ؟

مهلت و زمان دقيق انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷؟

سوال مهم: شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ چگونه است ؟

براي انتخاب رشته سراسريم آيا از نرم افزار انتخاب رشته استفاده كنم ؟

سوال پرتكرار: نحوه انتخاب رشته كنكور و اولويت بندي بر اساس رتبه و سوابق تحصيلي داوطلب ؟

مهم: با چه رتبه هايي سال پيش رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي سراسري قبولي داشتيم ؟

مشاهده كارنامه رتبه هاي برتر كنكور 96 و ميانگين درصدهاي اين داوطلبان ؟

مشاهده و دانلود دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ از سايت درخت دانش چگونه است ؟

تاثير سهميه ها بر انتخاب رشته و قبولي در رشته و دانشگاه انتخابي به چه صورتي است ؟(سهميه بومي گزيني)

سوال مهم: در انتخاب رشته سراسري 97 اولويت انتخاب، علاقه باشد يا بازار كار ؟

دوراهي سرنوشت ساز: اولويت اول را دانشگاه (شهر محل سكونت) بزاريم و يا رشته دلخواه خود ؟

چطوري انتخاب رشته و اولويت بندي انجام دهيم كه شانس قبولي در رشته دلخواه را بالا ببريم ؟

پرتكرار: سهميه مناطق بهتر است يا سهميه بسيجي يا پنج درصد ؟(تاثير سهميه 5 درصد در انتخاب رشته 97)

رتبه كشوري يا رتبه منطقه كدام مهم تر است؟ كدام سهميه مناطق بهتر است؟

رتبه لازم براي قبولي در رشته هاي پزشكي و پرستاري چه رتبه اي در زيرگروه يك بايد داشته باشم ؟

مهم: انتخاب رشته كنكور تجربي 97 و تفاوت آن با انتخاب رشته كنكور رياضي و انساني ؟

اهميت و نقش بسزاي مشاور باتجربه در انتخاب رشته كنكور سراسري سال 97 ؟(شكل گيري آينده هر فرد در انتخاب درستي است كه انجام ميدهد)

و .... ؟؟؟؟؟؟

در اين مقاله سعي بر اين داريم كه به طور مفصل اكثر سوالاتي كه داوطلبان عزيز با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفته اند و براي شكل گيري آينده و شغل خود ابهاماتي در ذهن داشته اند پاسخ دهيم، لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه بفرماييد.

انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي 97

انتخاب رشته رشته تجربي در كنكور 97 با بيشترين آمار و براي كنكور سراسري با بيشترين متقاضي نسبت به ديگر رشته ها نزديك به 650 هزار نفر شركت كننده كه افزايش 10 درصدي نسبت به دو ساله گذشته داشته است.

رشته هاي بخصوصي در گروه آزمايشي تجربي وجود دارد كه پرطرفدارتر است و تاكيد داوطلبان بر روي قبولي در اين رشته هاست . رشته هاي پزشكي , دندانپزشكي , داروسازي , فيزيوتراپي و علوم آزمايشگاهي و غيره در صدر آن ها هستند و همين هم قبولي در اين رشته ها را سخت و دشوار نموده است .

انتخاب رشته آزمون سراسري ۹۷ با توجه به كارنامه اوليه كه رتبه ي كل , تراز و سهميه داوطلب در آن درج شده است صورت مي پذيرد .

دغدغه كنكوريها اين است كه چطور با رتبه ي خود در دانشگاه مدنظر در رشته مورد علاقه قبول شوند و با انتخابي صحيح به اهداف بزرگتر برسند.

"با انتخاب رشته درست و منطقي با در نظر گرفتن فاكتورهاي انتخاب رشته كنكور سراسري 97 آينده تحصيلي و شغلي و مسير زندگيمان را عوض كنيم"

انتخاب رشته تجربي كنكور سراسري 97

مشاوره و راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ مهمترين و سرنوشت سازترين مرحله از زندگي هر دانش آموز را به خود اختصاص داده است. زيرا كه تمامي تلاش ها و اهداف يك دانش آموز در اين مرحله وارد مسير ديگري شده و به نتيجه نزديكتر مي شود. اما گاهي مشاهده مي كنيم متاسفانه به دليل عملكرد ضعيف دانش آموز در مرحله انتخاب رشته آن رشته اي را كه شايسته رتبه اكتسابي اوست كسب نخواهد كرد. نحوه صحيح انتخاب رشته در زندگي تحصيلي و شغلي دانش آموز و ساختن آينده اي روشن كارساز است.

از آنجا كه كنكور سراسري از سال 92 به بعد با كنكور دانشگاه آزاد يكي شده است، اما مسير انتخاب رشته دانشگاه دولتي و دانشگاه آزاد كاملا با هم متفاوت است . در انتخاب رشته كنكور سراسري بايد در سايت سنجش اقدام به انتخاب 150 كد رشته محل نمود اما در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سايت آزمون مي توان فقط 20 انتخاب را برگزيد.

مشاوره تحصيلي انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ درخت دانش

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته كنكور منطقي و اولويت بندي بر اساس رتبه زيرگروه ها، سوابق تحصيلي (30 درصد تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 97) داوطلب، آخرين رتبه قبولي در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل كنكور،علاقه و بازار كار هر كدام از رشته هاي دلخواه داوطلب، تاثير سهميه مناطق 25 و 5 درصد در كنكور 97 و ... مي توانند در ساختن آينده تحصيلي و شغلي روشن و هدفمند در كنار شما داوطلبان عزيز انتخاب رشته كنكور سراسري 97 باشند.

براي ارتباط و رفع سوالات و انتخاب رشته كنكور 97 هدفمند خود ميتوانيد با شماره گيري شماره 9099072943 ازطريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد.

توجه: افرادي كه تمايل به مشاوره انتخاب رشته حضوري دارند جهت تعيين زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پيام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگي لازم با مشاوران تخصصي انتخاب رشته سراسري درخت دانش به عمل آيد.

 "دوس داري مهم ترين اتفاق زندگيت در سال 97 چي باشه ؟ "

شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري 97

معيارهاي درست و منطقي در انتخاب رشته سراسري 97 آگاهي و تفسيري درست از بندهاي مختلف كارنامه كنكور كه شامل: نمره كل، ميزان تاثير سوابق تحصيلي، رتبه در منطقه و كشور، سهميه متعلقه به هر دانش آموز، نمره كل يا همان تراز، مقايسه تراز هر داوطلب با رتبه هاي برتر كه داراي تراز 13000 و ارقامي در اين حدودند، شناخت درباره رشته هاي دانشگاهي و واحدهاي ارائه شده هر رشته در دانشگاه، بازار كار، موقعيت و وضعيت رفاهي هر دانشگاه و .... از معيارهاي انتخاب رشته منطقي به شمار مي آيند، براي اطلاعات بيشتر در مورد شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري سال 97 بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد:

نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 97

قبل از انجام انتخاب رشته هر مشاور آگاهي بايد جواب سوالهاي زير را بيابد:

  • تراز كسب شده اين داوطلب مي تواند او را به كسب كدام رشته ها و كدام دانشگاه ها سوق دهد؟
  • با توجه به سهميه متعلقه به اين دانش آموز در كدام رشته ها مي تواند پذيرش شود؟
  • رشته ها و دانشگاه هاي مورد علاقه اين داوطلب كدامند؟
  • از اهداف اين دانش آموزكسب رشته خاص يا دانشگاه خاصي است؟
  • و ...

مشاوره انتخاب رشته

انتخاب رشته منطقي در كنكور سراسري 97

در اين مقاله درخت دانش بر ان است كه توضيحات لازم و ضروري جهت يك انتخاب رشته درست و منطقي را در اختيار داوطلبان كنكور سراسري 97 قرار دهد.

در كارنامه اي كه در اختيار داوطلبان كنكور سراسري سال 97 قرار مي گيرد، چهار جدول اساسي وجود دارد كه به اختصار درباره انها توضيح مي دهيم در يكي از جدول ها نمرات خام، دروس امتحاني امده است.

عنوان دروس با نمره هر درس نشان داده شده است كه نمره هر درس را با توجه به تعداد سوالات صحيح ضربدر عدد ۳ منهاي تعداد سوالات غلط جواب داده شده نموده و تقسيم بر تعداد كل سوالات آن درس ضربدر ۳ نموده و جواب به دست امده را در عدد صد ضرب مي كنند تا درصد نمره يك درس محاسبه شود.

"بهترين قبولي هاي كنكور چه درصدهايي داشتند و كجا قبول شدند؟؟"

يكي از منطقي ترين فاكتورها براي انتخاب رشته كنكور سراسري 97، انتخاب رشته بر اساس آخرين رتبه هاي قبولي رشته و ظرفيت دانشگاهها براي كنكور سراسري 97 مي باشد براي اطلاع از رتبه هاي لازم براي قبولي در رشته هاي پرطرفدار بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

رتبه لازم براي قبولي در رشته پزشكي ۹۷

رتبه لازم براي قبولي پزشكي پرديس خودگردان ۹۷

رتبه لازم براي قبولي در رشته پرستاري ۹۷

رتبه لازم براي قبولي در رشته هاي هنر ۹۷

براي اطلاعات بيشتر در مورد رتبه و تراز قبولي لازم براي انتخاب رشته كنكور سراسري 97، انتخاب رشته بر اساس ظرفيت دانشگاهها و تمامي 20 فاكتور انتخاب رشته ميتوانيد با شماره گيري شماره 9099072943 (با تلفن ثابت بدون كدگيري) تماس حاصل نماييد.

 

جدول وضعيت رتبه و نمره كل داوطلب در كنكور سراسري 97

در جدول بعدي وضعيت رتبه، نمره كل داوطلب در هر زير گروه وپايش داده شده است. در اين قسمت كه مهمترين بخش از كارنامه اوليه داوطلب مي باشد، درصد تاثير سوابق تحصيلي و رتبه در سهميه از بين x شركت كننده و رتبه كشوري بدون سهميه بين x شركت كننده و نمره كل نهايي در تمام زير گروه ها مشخص شده است.

جدول شماره 2

قبل از توضيح درباره اين جدول شماره ۲ بايد براي شما داوطلبان معني يك جمله را توضيح دهيم و آن اين است كه بعد از بيرون آمدن از جلسه آزمون سراسري خيلي زياد مي شنويد كه مي گويند اگر فلان درس براي شما دشوار بوده جاي نگراني نيست چون براي همه سخت و مشكل بوده است.

آيا واقعا جاي نگراني نيست؟ بلي كاملا صحيح است زيرا كه اينجا بحث رقابت است و ميزان موفقيت شما در يك درس و كسب نمره خوب بستگي به نمره بقيه رقيبان دارد كه تا چه حد توانايي كسب نمره خوب را داشته اند. چون براي به دست اوردن تراز كل شما در يك درس، ميانگين تراز رقيبان شما در همان درس و همچنين تعداد كل شركت كننده ها محاسبه مي شود. به اين ترتيب رتبه ۱ كنكور سراسري برابر با بيشترين تراز يا نمره به دست امده مي باشد.

نتيجه گيري از اين محاسبات

اما اين محاسبات فقط براي نمره كل كشوري است و بايد محاسباتي مانند اعمال سهميه در ان گنجانده شود.
طبق اطلاعات به دست امده و پيش بيني مشاوران درخت دانش تراز نفرات برتر كنكور سراسري سال 97 تقريبا در حدود 13500 تا 14000 مي باشد يعني كسي كه در سهميه رتبه او پايين تر از ۱۰۰۰ باشد، تقريبا ترازي بالاتر از ۱۰۰۰۰ بايد كسب كند.

" فراموش نكنيم يه هدف تحصيلي بدون برنامه و انتخاب رشته درست فقط يك هدفه "

نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97

خوبي استفاده از نرم افزار انتخاب رشته اين است كه به طور تقريبي مي توانيد از وضعيت پذيرش در سالهاي گذشته مطلع شويد. اما ايراد بزرگي كه در همين زمينه وجود دارد اين است كه انتخاب رشته هاي اين نرم افزارها براساس رتبه ي داوطلب مي باشد اما در اصل، پذيرش از سوي سازمان سنجش از طريق نمرات تراز داوطلبان صورت مي گيرد و اين ميتواند اعتبار و پايايي اين نرم افزار هاي انتخاب رشته را زير سوال ببرد.

به عنوان مثال فرض كنيد كنكور پارسال از سطح سوالات راحت تري برخوردار بوده و سوالات كنكور امسال دشواري بيشتري داشته،  لذا تراز داوطلبان در سال گذشته از امسال  بالاتر مي باشد و در نتيجه مثلا رتبه 1000 امسال با رتبه 1000 پارسال از تراز متفاوت و به دنبال آن شانس قبولي متفاوتي برخوردار است. حالا به همين نقطعه ضعف تغيير كردن ظرفيت هاي هر سال مخصوصا در رشته  هاي پرمخاطب را هم اضافه كنيد.

تاثير سهميه در انتخاب رشته سراسري 97

تعييين سهميه تحصيلي داوطلب از طريق تعيين اخذ مدرك تحصيلي دو سال آخر دبيرستان و دوره پيش دانشگاهي براي نظام جديدي ها و سه سال آخر دبيرستان يا هنرستان براي نظام قديمي ها خواهد بود.در صورتي كه داوطلب سهميه مناطق، محل اخذ مدرك تحصيلي در طول سه سال نامبرده در بالا متفاوت بوده باشد، سهميه او جزو منطقه اي محاسبه خواهد شد كه از لحاظ منطقه اي برتر و بهتر ارزشگذاري شود.

براي دريافت اطلاعات تكميلي تاثير سهميه در انتخاب رشته كنكور سراسري 97 بر روي لينك زير كليك نماييد:

تاثير سهميه در كنكور سراسري ۹۷

تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 97

در جدول دومي كه اشاره كرديم كلمه سوابق تحصيلي نوشته شده يعني تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري سال 97 براي داوطلبي كه در رشته ازمايشي تحصيلي خود ازمون داده باشد، 30 درصد.و براي كسي كه رشته تحصيلي و گروه ازمايشي كنور او با هم يكي نباشد، تاثير سوابق تحصيلي در انتخاب رشته كمتر خواهد بود.
رتبه در سهميه يعني بعد از محاسبه رتبه كل كشوري داوطلب را در سهميه خود قرار داده و تراز سهميه او را محاسبه مي كنند. و منظور از رتبه كل نهايي همان تراز كسب شده داوطلب مي باشد.

درصدهاي تعلق گرفته سهميه اي به افراد خاص

طبق دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 97 سالهاي گذشته 80 درصد سهميه رشته مشاوره و راهنمايي به سهميه آموزگاران وزارت آموزش و پرورش، 40 درصد از ظرفيت هر كد رشتههاي ناحيه اي، منطقه اي و كشوري روزانه در استان هاي كرمانشاه، كردستان، لرستان، ايلام، بوشهر، كهگيلويه و بوير احمد، هرمزگان، چهارمحال و بختياري به داوطلبان بومي اين استان ها تعلق مي گيرد.

20 درصد ظرفيت در رشته هاي نوبت دوم در هر رشته به كارمندان دانشگاه ها،  10 درصد از رشته محل هاي پرستاري به بهياران واجد شرايط، 10 درصد ظرفيت رشته هاي نوبت دوم در هر رشته به كاركنان دانشگاه ها و كارمندان رسمي وزارت علوم و تحقيقات آن استان تعلق گرفته است.

از لحظ محاسبه براي سهميه بومي گزيني، در دوره هاي مجازي، سهميه كشور در دوره هاي بين المللي سهميه كشوري و بومي گزيني در نيمه حصوري 80 درصد بومي استان، در پيام نور 70 درصد بومي و 30 درصد بومي شهرستان هاي تحت پوشش، در غير دولتي 80 درصد بومي ناحيه و در رشته هاي شبانه 80 درصد به بومي همان استان تعلق مي گيرد.

" پيش به سوي دانشجو شدن "

اهميت مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

يك مشاوره انتخاب رشته كنكور 97 با در نظر گرفتن شرايط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز كنكور 97، پر درآمدترين رشته و بازار كار، علاقه، تراز آخرين نفر قبولي كنكور 96، مسافت و سطح علمي دانشگاهها و بسياري از فاكتورهاي ديگر مي تواند انتخاب رشته اي را انجام دهد كه نرم افزار انتخاب رشته تنها يكي از فاكتورها را دارا مي باشد.

توجه: افرادي كه تمايل به مشاوره حضوري تخصصي دارند جهت تعيين زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پيام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگي لازم با مشاوران تخصصي انتخاب رشته سراسري درخت دانش به عمل آيد.

براي مشاوره تخصصي رشته ها و زير گروهها بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور انساني ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي ۹۷

انتخاب رشته رشته هاي نيمه متمركز 97 (داراي مصاحبه)

درباره رشته هاي خاص نيز بايد براي انتخاب رشته دقت نمود. انتخاب رشته از بين رشته هاي تحصيلي دانشگاه مذاهب اسلامي در تهران، زاهدان، سنندج، دانشگاه صنعتي مالك اشتر حتما بايد رشته هاي انتخابي از اين دانشگاه ها در فرم انتخاب رشته در اولويت اول تا سي ام قرار داده شوند.

رشته هاي خاص دانشگاه شهيد مطهري تهران، دانشگاه غير انتفاعي اصول الدين، مؤسسه غير انتفاعي سوره، دانشگاه علوم قضايي و خدمات اداري(دادگستري)، دانشگاه علوم معارف قرآن كريم (وابسته به سازمان اوقاف و امور خيريه) كه داراي مراحل گزينش و معاينه و مصاحبه هستند بايد حتما در اولويت اول تا نهم در فرم انتخاب رشته قرار گيرند.

مشاوره تحصيلي درخت دانش(انتخاب رشته كنكور سراسري 97)

مشاوران با تجربه و متخصص درخت دانش با شناخت كامل از رشته هاي دانشگاهي و و بازار كار هر رشته و اطلاعات كامل درباره هر دانشگاه و مفسر در موضوعات كارنامه كنكور سراسري 97 مي تواند بهترين و مناسب ترين رشته ها را با توجه به رتبه اكتسابي شما داوطلبان گرامي انجام دهد، براي اطلاعات بيشتر نتايج انتخاب رشته كنكور 97 ميتوانيد بر روي لينك زير كليك نماييد:

براي اطلاعات بيشتر در مورد انتخاب رشته بدون كنكور رشته هاي دانشگاه آزاد بر روي لينك زير كليك نماييد و تا انتهاي پستاي ما را مطالعه بفرماييد:

مي توانيد جهت دستيابي به مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون كدگيري از تلفن ثابت تماس گرفته و آينده خود را با راهنمايي هاي مشاوران درخت دانش هموار كنيد.

 


برچسب: انتخاب رشته كنكور سراسري 97، شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري 97، مهلت و زمان دقيق انتخاب رشته كنكور سراسري 97، نحوه انتخاب رشته كنكور ، مشاهده كارنامه رتبه هاي برتر كنكور سالهاي گذشته، دانلود دفترچه ان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۶:۱۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد

بر اساس اطلاعيه 29 تير ماه 97 رئيس سازمان سنجش و آموزش كشور: در حال حاضر با همين ميزان سوابق تحصيلي كه وجود دارد 17 درصد رشته هاي روزانه و 40 درصد رشته هاي دوره هاي شبانه يا نوبت دوم بدون آزمون پذيرش دارند، اين در حالي است كه دانشگاه آزاد و پيام نور نيز بيش از 95 درصد ظرفيتشان بدون كنكور است.

دانشگاه آزاد در دوره هاي كارداني و كارشناسي بدون آزمون دانشجو مي پذيرد، براي انتخاب رشته بدون كنكور 97 خود متوجه اين موضوع باشيد كه خيلي از واحدهاي دانشگاه آزاد بدون كنكور از درجه علمي بالايي برخوردار مي باشند. در اينجا ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها را براي شما ذكر كرده ايم.

دانشگاه آزاد، در مراكز مختلف استان تهران و ديگر استانها و شهرستانها با رشته هاي متنوع زيادي در دوره نيمسال اول مهر ماه 97 در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد دانشجو مي پذيرد، در زير ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كه داراي سطح علمي بالايي هستند را قرار داده ايم، براي دريافت ليست رشته هاي بدون كنكور 97 هر كدام از دانشگاهها ميتوانيد بر روي نام دانشگاه كليك نماييد.

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران

 

"براي اطلاع از پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور 97، ليست رشته هاي بدون آزمون نيمسال اول (مهر 97) و ليست دانشگاه هاي بدون كنكور شهرستان ها تا انتهاي مقاله را مطالعه نماييد"

مشاوره رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول ۹۷

بر اساس اطلاعيه سازمان سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد ۹۷ كه به تازگي منتشر شد مي توان فهميد كه غير از 15 رشته پزشكي در تمامي رشته هاي غير پزشكي ما پذيرش بدون كنكور داريم كه بر اساس همين اطلاعيه 85 درصد كل رشته ها را بدون آزمون دانشگاه آزاد پذيرش دارد.

رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ و حتي رشته هاي پيراپزشكي بدون آزمون دانشگاه آزاد اين رشته ها را براي هر نيمسال تحصيلي دانشگاه آزاد بدون كنكور به ليست رشته هايش اضافه كرده و ما شاهد بوديم كه رشته دامپزشكي و ميكروبيولوژي و ... بدون آزمون در بهمن ماه 96 پذيرش داشته ايم.

و در اينجا يه سوال واسه ما و اكثر داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد پيش مي آيد كه:

براي نيمسال اول مهر 97 دانشگاه آزاد چه رشته اي را از رشته هاي پزشكي به ليست رشته هاي بدون كنكور اضافه خواهد كرد!!!؟؟؟

نكته مهم: براي اطلاعات بيشتر در زير رشته هاي بدون كنكور 97 را قرار داده ايم و همچنين براي امسال رشته هاي بدون كنكور مهر ماه داراي تنوع خاصي هستند كه به زودي ليست آنها از طرف سنجش دانشگاه آزاد در اختيار ما قرار خواهد گرفت، براي اطلاع از ليست كامل رشته هاي پيراپزشكي و پزشكي بدون كنكور نيمسال اول 97 و شرايط ورود بر اساس سوابق تحصيلي هر رشته ميتوانيد از طريق شماره ثابت بدون گرفتن پيش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نماييد.

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد علوم تحقيقات مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران مركز مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد تهران شمال مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد تهران غرب مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد تهران شرق ورودي مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد تهران جنوب نيمسال اول ۹۷

 " كنكور بي كنكور !!! "

پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور ۹۷

امروزه كنكور يكي از بزرگترين و فراگيرترين آزمون هايي است كه به صورت كشوري و بدون دخالت اشخاص با امنيت بالا برگزار ميشود اين يعني يك آزمون ايده آل و يكسان كه ميتوان با نتيجه گرفتن در آن رسيدن به اهداف خود را آسان كرد.

البته با توجه به اهميت اين آزمون دانش آموزاني كه توانايي بالا و يا شرايط گرفتن نتيجه مطلوب در اين آزمون را ندارند اين فرصت برايشان يك مشكل محسوب ميشود و ديگر انگيزه اي براي درس خواندن ندارند و حتي امكان دارد ديگر به ادامه تحصيل فكر نكند.

اما نگران اين مسله نباشيد چراكه دانشگاهايي در سرار كشور هستند كه بدون اين آزمون(بدون كنكور) داوطلبان خود را پذيرش ميكنند و بدون هيچ گونه تفاوتي نسبت به دانشگاههاي با كنكور ميتوان در اين دانشگاهها ادامه تحصيل نمود.

در زير ليست برخي از رشته هاي پرطرفدار دانشگاه آزاد بدون كنكور 97 را آورده ايم كه ميتوانيد بر روي آنها كليك نماييد، براي اطلاع از ليست كامل رشته هاي بدون كنكور 97 مي تواند اسم رشته را در سايت جامع درخت دانش جستجو كنيد.

رشته حقوق بدون كنكور

رشته پزشكي بدون كنكور

رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور

رشته روانشناسي بدون كنكور

رشته كارگرداني بدون كنكور

رشته مهندسي عمران بدون كنكور

ليست رشته هاي بدون كنكور تجربي دانشگاه آزاد ۹۷

يراي مشاهده ليست رشته هاي بدون كنكور تجربي_رياضي_علوم انساني_زبان و هنر دانشگاه آزاد مهر ماه ۹۷ بايد تا زمان انتشار دفترچه بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ منتظر بمانيم.

براي سال 97 پذيرش رشته هاي بدون كنكور افزايش 15 درصدي نسبت به سال هاي گذشته داشته است، بيشتر رشته هاي بدون كنكور همان رشته هاي بدون آزموني هستند كه در بهمن ماه دانشگاه آزاد پذيرش داشته اند.

براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور پيام نور بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه پيام نور

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ در مقطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته و كارداني پيوسته و ناپيوسته در دوره هاي تمام وقت و پاره وقت امسال با تنوع بيشتري پذيرش انجام مي شود.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول ۹۷

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول مهر ماه 97 از نيمه دوم مرداد ماه در مقطع كارداني پيوسته، كارداني ناپيوسته، كارشناسي پيوسته و كارشناسي ناپيوسته آعاز ميگردد. با توجه به تعداد زياد متقاضيان لازم به ذكر است كه داوطلبان عزيز از همان ساعات اوليه اقدام به ثبت نام نمايند و همچنين شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور در نيمسال اول همانند نيم سال دوم بهمن مي باشد، تنها تفاوتي كه هست شرط معدل و سوابق تحصيلي براي پذيرش نيمسال دوم لحاظ شده است، و اينكه رشته هاي پيراپزشكي هم مورد پذيرش قرار بگيرند. 

توجه: براي ثبت نام دانشگاه بدون كنكور ۹۷ بر اساس سوابق تحصيلي و رشته دلخواه خود و ظرفيت رشته ها و دانشگاه ها و ... سراسر كشور ميتوانيد از طريق (تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره) با شماره 9099072943 تماس حاصل نماييد.

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد استانها 97

جهت مشاوره و راهنمايي درباره كد رشته محل ها و ظرفيت ها و رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد استانها و شهرستانها بر اساس تراز دانشگاهها كافيست بر روي آنها كليك نماييد:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كرج

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تبريز

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اصفهان

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مشهد

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اروميه

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اردبيل

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزادخراسان جنوبي

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مازندران

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد همدان

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد گيلان

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزادكرمانشاه

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اهواز مهر ماه ۹۷، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد رشت 97، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد لرستان 97، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد زنجان 97، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد شيراز،رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كا كشور با مشاوران درخت دانش تماس حاصل فرماييد.

دوستان بايد توجه داشته باشند خيلي از رشته هاي بدون كنكور مهر ماه ٩٧ در ليست رشته هاي پايين ذكر نشده اند به اين دليل كه هنوز دفترچه ثبت نام نيمسال اول ٩٧ منتشر نشده است، به محض منتشر شدن دفترچه در كانال تلگرام درخت دانش اطلاع رساني خواهد شد.

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران با شماره تماس 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند، و يا ليست رشته هاي دانشگاه آزاد بدون كنكور استان تهران را بال دقت مطالعه نماييد.

مشاوره بدون كنكور دانشگاه آزاد درخت دانش

براي مشاوره دانشگاه بدون كنكور 97 مي توانيد از راههاي زير با مشاورين درخت دانش در ارتباط باشيد:

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد، كارداني بدون كنكور دانشگاه آزاد 97، كارشناسي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97، دانشگاه ازاد بدون كنكور، رشته هاي پزشكي بدون كنكور 97، رشته هاي بدون كنكور 97، پرطرفدارترين ر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۳:۵۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

رتبه قبولي رشته مامايي در كنكور سراسري روزانه

رتبه رشته مامايي براي قبولي دانشگاه روزانه؟

درآمد رشته مامايي به صورت ماهيانه ؟

دروس رشته مامايي در دانشگاه ؟

كتاب هاي رشته مامايي ؟

سوال پرتكرار: رشته مامايي بهتر است يا پرستاري  ؟

حداقل رتبه لازم براي قبولي در رشته مامايي كنكور سراسري 97 ؟(آخرين رتبه قبولي رشته مامايي)

ادامه تحصيل در رشته مامايي به چه صورت است ؟

و..؟؟

در اين مقاله سعي بر اين داريم كه به سوالاتي كه داوطلبان رشته مامايي در ذهن داشتند و با مشاوران مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفته اند به طور مفصل پاسخ دهيم .

آخرين رتبه قبولي رشته مامايي كنكور سراسري 97

در ادامه به آخرين رتبه قبولي رشته مامايي دانشگاه سراسري مي پردازيم.

توجه: درصدهاي آخرين نفر قبولي زير براي سال 95-96 مي باشد و قبولي داوطلب در نيمسال دوم تحصيلي بوده است.

رتبه در منطقه يك 9088 براي قبولي رشته مامايي دانشگاه علوم پزشكي جيرفت مي باشد، رتبه در منطقه يك 8216 براي قبولي دانشگاه تربت حيدريه مي باشد، رتبه در منطقه يك 7895 براي قبولي رشته مامايي دانشگاه علوم پزشكي بم است .

رتبه در سهميه منطقه دو 24315 براي قبولي رشته مامايي دانشگاه علوم پزشكي شاهرود مي باشد

رتبه در سهميه منطقه سه 19655 براي قبولي رشته مامايي دانشگاه علوم پزشكي زابل مي باشد.

براي اطلاعات بيشتر  رتبه كافي براي قبولي رشته مامايي كنكور سراسري 97 و مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري مامايي و ظرفيت دانشگاهها و .. مي توانيد با مشاورين مجرب درخت دانش با شماره گيري 9099072943 (بدون گرفتن كد و از طريق تلفن ثابت) تماس حاصل نماييد.

[caption id="attachment_513" align="aligncenter" width="300"]مامايي رشته مامايي[/caption]

ادامه تحصيل رشته مامايي

رشته مامايي در مقطع كارشناسي و كارداني شامل گرايش خاصي نمي باشد ولي بيشتر جنبه عمومي دارد .اما در مقطع كارشناسي پس از فارغ التحصيلي مي توانند در مقطع ارشد ادامه تحصيل دهند .رشته هاي مقطع كارشناسي ارشد عبارتند از رشته تكنولوژي آموزشي در علوم پزشكي و رشته ژورناليسم پزشكي و برنامه ريزي يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي و تاريخ علوم پزشكي و اكولوژي انساني و آموزش پزشكي و رشته رفاه اجتماعي و رشته ژنتيك انساني و رشته زيست فناوري پزشكي و رشته مديريت خدمات بهداشت درماني و رشته نانو تكنولوژي پزشكي و رشته مشاوره در مامايي و رشته انفورماتيك پزشكي و رشته اقتصاد بهداشت و رشته ارزيابي فناوري سلامت و رشته اپيدميولوژي و رشته مامايي و رشته مهندسي پزشكي ادامه تحصيل دهند . دو گرايش آموزش مامايي و گرايش بهداشت مادر و كودك مي باشد .

رشته مامايي يكي از زير گروه هاي علوم پزشكي است كه نقش درمانگري و مراقبتي و آموزشي و تحقيقاتي و حمايتي دارد .فردي كه دوره ي مامايي را مي گذراند و توانايي لازم را در پيشگيري شرايط غيرطبيعي احتمالي در كودك و مادر كسب  مي نمايد قادر به مراقبت از طفل و نوزاد مي باشد .چنين فردي قطعا مي تواند در ارائه  خدماتگستردهبهداشتيو ماماييجهتتأمينسلامتمادرانو كودكانجامعهاسلاميايرانبسيار مفيد واقع شود .افرادي كه فارغ التحصيل رشته مامايي مي باشند مي توانند وارد بازار كاري شوند .زمينه هاي شغلي موجود براي فارغ التحصيلان رشته مامايي عبارتند از زايشگاه ها و بيمارستان ها و مراكز بهداشتي و درمانگاه ها مي باشند.

شما مي توانيد با شماره  9099072943 بدون كدگيري از طريق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش و باتجربه درخت دانش تماس گرفته و آينده تحصيلي و شغلي خود را با راهنمايي هاي مشاوران درخت دانش هموار سازيد.

مشاوره تحصيلي رشته مامايي درخت دانش

براي دريافت مشاوره تحصيلي رشته هاي پيراپزشكي، انتخاب رشته كنكور 97، اطلاع از شرايط تحصيل در خارج از كشور اين رشته ها ، رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي بدون كنكور مي توانيد با مشامورين مجرب درخت دانش تماس حاصل نماييد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: رتبه قبولي رشته مامايي در كنكور سراسري روزانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۱۳:۱۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷

مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷

بعد از چند سال تلاش فراوان و اميد به موفقيت در كنكور سراسري ۹۷، آزمون كنكور آخرين پله اي است كه بايد از آن عبور كرد تا قدم محكمي رو به اهداف برداشت. هرساله تعداد افراد زيادي خود را در اين آزمون رقم ميزنند. بعد از پشت سر گذاشتن كنكور نوبت به انتظار براي اعلام نتايج كنكور سراسري 97 ميرسد.

تاريخ و زمان دقيق اعلام نتايج كنكور 97 از طرف سازمان سنجش اعلام شد و در نيمه دوم مرداد ماه 97 نتايج كنكور سراسري در سايت سنجش اعلام خواهد شد.

نتايج كنكور سراسري بر اساس زمانبندي در دو نوبت اعلام خواهد شد:

  • اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 
  • اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷ در قالب كارنامه منتشر خواهد شد كه شامل: رتبه كشوري، رتبه منطقه، رتبه زيرگروهها، درصد نمره هاي دروس مي باشد.

بعد از منتشر شدن نتايج اوليه كنكور داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، انتخاب بر اساس اولويت هاي انتخابي خود انتخاب رشته مي كنند و مي توانند تا 150 اولويت انتخاب كنند. دقت در اين مرحله اهميت زيادي دارد چون بايد اولويتها را بر اساس شانس قبولي خود در فرم انتخاب رشته خود وارد نمايند.

براي مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷ بر روي لينك آن كليك نماييد.

 

مشاهده نتايج كنكور 97

زمان اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري 97 

بعد از مرحله انتخاب رشته كنكور سراسري 97 در نيمه دوم شهريور ماه نتايج كنكور سراسري 97 از طريق سايت درخت دانش منتشر مي شود و داوطلبان در صورت قبولي فقط يك جواب قبولي دانشگاه مورد نظر خود را مي توانند مشاهده كنند. بعد از اين مرحله ثبت نام در رشته قبولي مي باشد و داوطلبان بايد در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمايند. داوطلباني كه در دانشگاههاي روزانه پذيرفته شده اند در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه يكسال از شركت در كنكور سراسري محروم مي شوند.

بعد از ثبت نام در دانشگاه ، كارنامه نهايي كنكور يا كارنامه سبز منتشر مي شود و كارنامه همه داوطلباني كه انتخاب رشته نموده اند منتشر مي شود در كارنامه نهايي كنكور همه كد رشته هاي كه در فرم انتخاب رشته وارد شده اند با رتبه قبولي و رتبه داوطلب در آن كد رشته مشخص مي شوند.

مشاوره و راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ مهمترين و سرنوشت سازترين مرحله از زندگي هر دانش آموز را به خود اختصاص داده است. زيرا كه تمامي تلاش ها و اهداف يك دانش آموز در اين مرحله وارد مسير ديگري شده و به نتيجه نزديكتر مي شود. اما گاهي مشاهده مي كنيم متاسفانه به دليل عملكرد ضعيف دانش آموز در مرحله انتخاب رشته آن رشته اي را كه شايسته رتبه اكتسابي اوست كسب نخواهد كرد. نحوه صحيح انتخاب رشته در زندگي تحصيلي و شغلي دانش آموز و ساختن آينده اي روشن كارساز است.

از آنجا كه كنكور سراسري از سال 92 به بعد با كنكور دانشگاه آزاد يكي شده است، اما مسير انتخاب رشته دانشگاه دولتي و دانشگاه آزاد كاملا با هم متفاوت است . در انتخاب رشته كنكور سراسري بايد در سايت سنجش اقدام به انتخاب 150 كد رشته محل نمود اما در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سايت آزمون مي توان فقط 20 انتخاب را برگزيد.

"با انتخاب رشته درست و منطقي با در نظر گرفتن فاكتورهاي انتخاب رشته كنكور سراسري 97 آينده تحصيلي و شغلي و مسير زندگيمان را عوض كنيم"

مشاوره تحصيلي انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ درخت دانش

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته كنكور منطقي و اولويت بندي بر اساس رتبه زيرگروه ها، سوابق تحصيلي (30 درصد تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 97) داوطلب، آخرين رتبه قبولي در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل كنكور،علاقه و بازار كار هر كدام از رشته هاي دلخواه داوطلب، تاثير سهميه مناطق 25 و 5 درصد در كنكور 97 و ... مي توانند در ساختن آينده تحصيلي و شغلي روشن و هدفمند در كنار شما داوطلبان عزيز انتخاب رشته كنكور سراسري 97 باشند.

براي ارتباط و رفع سوالات و انتخاب رشته كنكور سراسري 97 ميتوانيد و همچنين افرادي كه تمايل به مشاوره حضوري دارند جهت تعيين زمان و رزرو وقت مشاوره عضو كانال تلگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش بشيد و يا از مي توانيد به سايت درخت دانش مراجعه كرده و از طريق شماره تماس موسسه با مشاوران مجرب انتخاب رشته كنكور سراسري درخت دانش در تماس باشيد.

آدرس كانال تلگرام: https://t.me/derakhte_danesh

آدرس سايت جامع درخت دانش: www.derakhte-danesh.com

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97

با توجه به نتايج كنكور سراسري دانش آموزاني كه توانايي بالا و يا شرايط گرفتن نتيجه مطلوب در اين آزمون را ندارند اين فرصت برايشان يك مشكل محسوب ميشود و ديگر انگيزه اي براي درس خواندن ندارند و حتي امكان دارد ديگر به ادامه تحصيل فكر نكند.

اما نگران اين مسله نباشيد چراكه دانشگاهايي در سرار كشور هستند كه بدون اين آزمون(بدون كنكور) داوطلبان خود را پذيرش ميكنند و بدون هيچ گونه تفاوتي نسبت به دانشگاههاي با كنكور ميتوان در اين دانشگاهها ادامه تحصيل نمود.

دانشگاه آزاد در دوره هاي كارداني و كارشناسي بدون آزمون دانشجو مي پذيرد، براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر ۹۷ خود متوجه اين موضوع باشيد كه خيلي از واحدهاي دانشگاه آزاد بدون كنكور از درجه علمي بالايي برخوردار مي باشند، و هيچ تفاوتي بين با كنكور و بدون كنكور نداريم براي اطلاعات بيشتر بر روي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور ۹۷ كليك نماييد.

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97


برچسب: مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 97، اعلام نتايج كنكور سراسري 97، نتايج اوليه كنكور سراسري 97، زمان اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري 97، نتايج كنكور 97،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۹:۴۸ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

نتايج كنكور 97

نتايج كنكور 97

نتايج كنكور سراسري 97 مي تواند نقش بسزايي در آينده تحصيلي و شغلي داوطلب رقم بزند، از اين رو هم داوطلبان و هم خانواده هاي آنان در زمان اعلام نتايج كنكور 97 استرس و نگراني بالايي دارند.

اكثر سوالاتي كه داوطلبان در اين روزها دارند اين است كه تاريخ اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري چه زماني است؟

انتخاب رشته كنكور سراسري 97 را چطوري انجام بدم چه مشاوري را براي انتخاب رشتم انتخاب كنم كه شانس قبوليم را بالاتر ببرم؟

در اين پست به اين سوالات مهم جواب خواهيم داد تا استرس را در ميان شما داوطلبان عزيز به حداقل برسانيم.

تاريخ اعلام نتايج اوليه كنكور 97

زمان و تاريخ دقيق اعلام نتايج كنكور ۹۷ دهه دوم مرداد ماه ۹۷ مي باشد.

يعني ما از دهم مرداد تا 20 مرداد ماه هر زمان منتظر اعلام نتايج ۹۷ هستيم تا نتايج كنكور را مشاهده نماييم، حال اين سوال پيش مي آيد كه:

چطور اولين نفري باشيم كه نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷ را مشاهده كنيم؟

براي مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 97 مشاوره تحصيلي درخت دانش كانال تلگرام كنكور سراسري ۹۷ ايجاد كرده است كه به محض اعلام نتايج كنكور سراسري در كانال اطلاع رساني خواهيم كرد و شما اولين نفري هستيد كه نتايج كنكور سراسري را مشاهده خواهيد نمود، براي پيوستن به كانال بر روي آن كليك نماييد:

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

نتايج اوليه كنكور سراسري 97

نحوه مشاهده نتايج كنكور 97

براي مشاهده كارنامه كنكور 97 و نتايج كنكور سراسري ۹۷ كه شامل رتبه كشوري و رتبه منطقه خواهد شد شما مي توانيد يا از طريق مشاوران اعلام نتيجه كنكور سراسري 97 درخت دانش و يا از طريق سايت سنجش نتيجه كنكور 97 خود را مشاهده نماييد.

براي اطلاع از روش هاي مشاهده نتايج كنكور سراسري 97 مي توانيد بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد:

مشاهده كارنامه كنكور سراسري 97

مشاوره انتخاب رشته كنكور 97

انتخاب رشته يك مشاور دلسوز و با تجربه در انتخاب رشته كنكور سراسري مي تواند از هر نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري بهتر باشد.

مشاور با در نظر گرفتن علاقه، بازار كار رشته، سطح سختي يا راحتي كنكور 97، ظرفيت رشته و دانشگاههاي سال 97 و بسياري از فاكتورها و معيارهاي انتخاب رشته كنكور 97 مي تواند بهترين راهنمايي و مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري را براي داوطلبان انجام بدهد كه هيچ نرم افزاري قادر به انجام دادن آن نيست.

سوال مهم داوطلبان كنكور سراسري 97 كه آيا از نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري استفاده بكنيم يا خير ؟

پاسخ اين سوال را كه نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97 خوب است يا بد بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد:

نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97


برچسب: نتايج كنكور 97، نتايج كنكور سراسري 97، اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري،تاريخ اعلام نتايج كنكور 97،ك تاريخ اعلام نتايج اوليه كنكور 97، نتايج كنكور، نتايج كنكور امسال، زمان اعلام نتايج كنكور سراسري 97،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۴:۰۱ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

زمان ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور سراسري 97 چه تاريخي است ؟

مهلت و زمان دقيق انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷؟

سوال مهم: شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ چگونه است ؟

براي انتخاب رشته سراسريم آيا از نرم افزار انتخاب رشته استفاده كنم ؟

سوال پرتكرار: نحوه انتخاب رشته كنكور و اولويت بندي بر اساس رتبه و سوابق تحصيلي داوطلب ؟

مهم: با چه رتبه هايي سال پيش رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي سراسري قبولي داشتيم ؟

مشاهده كارنامه رتبه هاي برتر كنكور 96 و ميانگين درصدهاي اين داوطلبان ؟

مشاهده و دانلود دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ از سايت درخت دانش چگونه است ؟

تاثير سهميه ها بر انتخاب رشته و قبولي در رشته و دانشگاه انتخابي به چه صورتي است ؟(سهميه بومي گزيني)

سوال مهم: در انتخاب رشته سراسري 97 اولويت انتخاب، علاقه باشد يا بازار كار ؟

دوراهي سرنوشت ساز: اولويت اول را دانشگاه (شهر محل سكونت) بزاريم و يا رشته دلخواه خود ؟

چطوري انتخاب رشته و اولويت بندي انجام دهيم كه شانس قبولي در رشته دلخواه را بالا ببريم ؟

پرتكرار: سهميه مناطق بهتر است يا سهميه بسيجي يا پنج درصد ؟(تاثير سهميه 5 درصد در انتخاب رشته 97)

رتبه كشوري يا رتبه منطقه كدام مهم تر است؟ كدام سهميه مناطق بهتر است؟

رتبه لازم براي قبولي در رشته هاي پزشكي و پرستاري چه رتبه اي در زيرگروه يك بايد داشته باشم ؟

مهم: انتخاب رشته كنكور تجربي 97 و تفاوت آن با انتخاب رشته كنكور رياضي و انساني ؟

اهميت و نقش بسزاي مشاور باتجربه در انتخاب رشته كنكور سراسري سال 97 ؟(شكل گيري آينده هر فرد در انتخاب درستي است كه انجام ميدهد)

و .... ؟؟؟؟؟؟

در اين مقاله سعي بر اين داريم كه به طور مفصل اكثر سوالاتي كه داوطلبان عزيز با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفته اند و براي شكل گيري آينده و شغل خود ابهاماتي در ذهن داشته اند پاسخ دهيم، لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه بفرماييد.

انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي 97

انتخاب رشته رشته تجربي در كنكور 97 با بيشترين آمار و براي كنكور سراسري با بيشترين متقاضي نسبت به ديگر رشته ها نزديك به 650 هزار نفر شركت كننده كه افزايش 10 درصدي نسبت به دو ساله گذشته داشته است.

رشته هاي بخصوصي در گروه آزمايشي تجربي وجود دارد كه پرطرفدارتر است و تاكيد داوطلبان بر روي قبولي در اين رشته هاست . رشته هاي پزشكي , دندانپزشكي , داروسازي , فيزيوتراپي و علوم آزمايشگاهي و غيره در صدر آن ها هستند و همين هم قبولي در اين رشته ها را سخت و دشوار نموده است .

انتخاب رشته آزمون سراسري ۹۷ با توجه به كارنامه اوليه كه رتبه ي كل , تراز و سهميه داوطلب در آن درج شده است صورت مي پذيرد .

دغدغه كنكوريها اين است كه چطور با رتبه ي خود در دانشگاه مدنظر در رشته مورد علاقه قبول شوند و با انتخابي صحيح به اهداف بزرگتر برسند.

"با انتخاب رشته درست و منطقي با در نظر گرفتن فاكتورهاي انتخاب رشته كنكور سراسري 97 آينده تحصيلي و شغلي و مسير زندگيمان را عوض كنيم"

انتخاب رشته تجربي كنكور سراسري 97

مشاوره و راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ مهمترين و سرنوشت سازترين مرحله از زندگي هر دانش آموز را به خود اختصاص داده است. زيرا كه تمامي تلاش ها و اهداف يك دانش آموز در اين مرحله وارد مسير ديگري شده و به نتيجه نزديكتر مي شود. اما گاهي مشاهده مي كنيم متاسفانه به دليل عملكرد ضعيف دانش آموز در مرحله انتخاب رشته آن رشته اي را كه شايسته رتبه اكتسابي اوست كسب نخواهد كرد. نحوه صحيح انتخاب رشته در زندگي تحصيلي و شغلي دانش آموز و ساختن آينده اي روشن كارساز است.

از آنجا كه كنكور سراسري از سال 92 به بعد با كنكور دانشگاه آزاد يكي شده است، اما مسير انتخاب رشته دانشگاه دولتي و دانشگاه آزاد كاملا با هم متفاوت است . در انتخاب رشته كنكور سراسري بايد در سايت سنجش اقدام به انتخاب 150 كد رشته محل نمود اما در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سايت آزمون مي توان فقط 20 انتخاب را برگزيد.

مشاوره تحصيلي انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷ درخت دانش

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته كنكور منطقي و اولويت بندي بر اساس رتبه زيرگروه ها، سوابق تحصيلي (30 درصد تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 97) داوطلب، آخرين رتبه قبولي در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل كنكور،علاقه و بازار كار هر كدام از رشته هاي دلخواه داوطلب، تاثير سهميه مناطق 25 و 5 درصد در كنكور 97 و ... مي توانند در ساختن آينده تحصيلي و شغلي روشن و هدفمند در كنار شما داوطلبان عزيز انتخاب رشته كنكور سراسري 97 باشند.

براي ارتباط و رفع سوالات و انتخاب رشته كنكور 97 هدفمند خود ميتوانيد با شماره گيري شماره 9099072943 ازطريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد.

توجه: افرادي كه تمايل به مشاوره انتخاب رشته حضوري دارند جهت تعيين زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پيام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگي لازم با مشاوران تخصصي انتخاب رشته سراسري درخت دانش به عمل آيد.

 "دوس داري مهم ترين اتفاق زندگيت در سال 97 چي باشه ؟ "

شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري 97

معيارهاي درست و منطقي در انتخاب رشته سراسري 97 آگاهي و تفسيري درست از بندهاي مختلف كارنامه كنكور كه شامل: نمره كل، ميزان تاثير سوابق تحصيلي، رتبه در منطقه و كشور، سهميه متعلقه به هر دانش آموز، نمره كل يا همان تراز، مقايسه تراز هر داوطلب با رتبه هاي برتر كه داراي تراز 13000 و ارقامي در اين حدودند، شناخت درباره رشته هاي دانشگاهي و واحدهاي ارائه شده هر رشته در دانشگاه، بازار كار، موقعيت و وضعيت رفاهي هر دانشگاه و .... از معيارهاي انتخاب رشته منطقي به شمار مي آيند، براي اطلاعات بيشتر در مورد شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري سال 97 بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد:

نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 97

قبل از انجام انتخاب رشته هر مشاور آگاهي بايد جواب سوالهاي زير را بيابد:

  • تراز كسب شده اين داوطلب مي تواند او را به كسب كدام رشته ها و كدام دانشگاه ها سوق دهد؟
  • با توجه به سهميه متعلقه به اين دانش آموز در كدام رشته ها مي تواند پذيرش شود؟
  • رشته ها و دانشگاه هاي مورد علاقه اين داوطلب كدامند؟
  • از اهداف اين دانش آموزكسب رشته خاص يا دانشگاه خاصي است؟
  • و ...

مشاوره انتخاب رشته

انتخاب رشته منطقي در كنكور سراسري 97

در اين مقاله درخت دانش بر ان است كه توضيحات لازم و ضروري جهت يك انتخاب رشته درست و منطقي را در اختيار داوطلبان كنكور سراسري 97 قرار دهد.

در كارنامه اي كه در اختيار داوطلبان كنكور سراسري سال 97 قرار مي گيرد، چهار جدول اساسي وجود دارد كه به اختصار درباره انها توضيح مي دهيم در يكي از جدول ها نمرات خام، دروس امتحاني امده است.

عنوان دروس با نمره هر درس نشان داده شده است كه نمره هر درس را با توجه به تعداد سوالات صحيح ضربدر عدد ۳ منهاي تعداد سوالات غلط جواب داده شده نموده و تقسيم بر تعداد كل سوالات آن درس ضربدر ۳ نموده و جواب به دست امده را در عدد صد ضرب مي كنند تا درصد نمره يك درس محاسبه شود.

"بهترين قبولي هاي كنكور چه درصدهايي داشتند و كجا قبول شدند؟؟"

يكي از منطقي ترين فاكتورها براي انتخاب رشته كنكور سراسري 97، انتخاب رشته بر اساس آخرين رتبه هاي قبولي رشته و ظرفيت دانشگاهها براي كنكور سراسري 97 مي باشد براي اطلاع از رتبه هاي لازم براي قبولي در رشته هاي پرطرفدار بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

رتبه لازم براي قبولي در رشته پزشكي ۹۷

رتبه لازم براي قبولي پزشكي پرديس خودگردان ۹۷

رتبه لازم براي قبولي در رشته پرستاري ۹۷

رتبه لازم براي قبولي در رشته هاي هنر ۹۷

براي اطلاعات بيشتر در مورد رتبه و تراز قبولي لازم براي انتخاب رشته كنكور سراسري 97، انتخاب رشته بر اساس ظرفيت دانشگاهها و تمامي 20 فاكتور انتخاب رشته ميتوانيد با شماره گيري شماره 9099072943 (با تلفن ثابت بدون كدگيري) تماس حاصل نماييد.

 

جدول وضعيت رتبه و نمره كل داوطلب در كنكور سراسري 97

در جدول بعدي وضعيت رتبه، نمره كل داوطلب در هر زير گروه وپايش داده شده است. در اين قسمت كه مهمترين بخش از كارنامه اوليه داوطلب مي باشد، درصد تاثير سوابق تحصيلي و رتبه در سهميه از بين x شركت كننده و رتبه كشوري بدون سهميه بين x شركت كننده و نمره كل نهايي در تمام زير گروه ها مشخص شده است.

جدول شماره 2

قبل از توضيح درباره اين جدول شماره ۲ بايد براي شما داوطلبان معني يك جمله را توضيح دهيم و آن اين است كه بعد از بيرون آمدن از جلسه آزمون سراسري خيلي زياد مي شنويد كه مي گويند اگر فلان درس براي شما دشوار بوده جاي نگراني نيست چون براي همه سخت و مشكل بوده است.

آيا واقعا جاي نگراني نيست؟ بلي كاملا صحيح است زيرا كه اينجا بحث رقابت است و ميزان موفقيت شما در يك درس و كسب نمره خوب بستگي به نمره بقيه رقيبان دارد كه تا چه حد توانايي كسب نمره خوب را داشته اند. چون براي به دست اوردن تراز كل شما در يك درس، ميانگين تراز رقيبان شما در همان درس و همچنين تعداد كل شركت كننده ها محاسبه مي شود. به اين ترتيب رتبه ۱ كنكور سراسري برابر با بيشترين تراز يا نمره به دست امده مي باشد.

نتيجه گيري از اين محاسبات

اما اين محاسبات فقط براي نمره كل كشوري است و بايد محاسباتي مانند اعمال سهميه در ان گنجانده شود.
طبق اطلاعات به دست امده و پيش بيني مشاوران درخت دانش تراز نفرات برتر كنكور سراسري سال 97 تقريبا در حدود 13500 تا 14000 مي باشد يعني كسي كه در سهميه رتبه او پايين تر از ۱۰۰۰ باشد، تقريبا ترازي بالاتر از ۱۰۰۰۰ بايد كسب كند.

" فراموش نكنيم يه هدف تحصيلي بدون برنامه و انتخاب رشته درست فقط يك هدفه "

نرم افزار انتخاب رشته كنكور سراسري 97

خوبي استفاده از نرم افزار انتخاب رشته اين است كه به طور تقريبي مي توانيد از وضعيت پذيرش در سالهاي گذشته مطلع شويد. اما ايراد بزرگي كه در همين زمينه وجود دارد اين است كه انتخاب رشته هاي اين نرم افزارها براساس رتبه ي داوطلب مي باشد اما در اصل، پذيرش از سوي سازمان سنجش از طريق نمرات تراز داوطلبان صورت مي گيرد و اين ميتواند اعتبار و پايايي اين نرم افزار هاي انتخاب رشته را زير سوال ببرد.

به عنوان مثال فرض كنيد كنكور پارسال از سطح سوالات راحت تري برخوردار بوده و سوالات كنكور امسال دشواري بيشتري داشته،  لذا تراز داوطلبان در سال گذشته از امسال  بالاتر مي باشد و در نتيجه مثلا رتبه 1000 امسال با رتبه 1000 پارسال از تراز متفاوت و به دنبال آن شانس قبولي متفاوتي برخوردار است. حالا به همين نقطعه ضعف تغيير كردن ظرفيت هاي هر سال مخصوصا در رشته  هاي پرمخاطب را هم اضافه كنيد.

تاثير سهميه در انتخاب رشته سراسري 97

تعييين سهميه تحصيلي داوطلب از طريق تعيين اخذ مدرك تحصيلي دو سال آخر دبيرستان و دوره پيش دانشگاهي براي نظام جديدي ها و سه سال آخر دبيرستان يا هنرستان براي نظام قديمي ها خواهد بود.در صورتي كه داوطلب سهميه مناطق، محل اخذ مدرك تحصيلي در طول سه سال نامبرده در بالا متفاوت بوده باشد، سهميه او جزو منطقه اي محاسبه خواهد شد كه از لحاظ منطقه اي برتر و بهتر ارزشگذاري شود.

براي دريافت اطلاعات تكميلي تاثير سهميه در انتخاب رشته كنكور سراسري 97 بر روي لينك زير كليك نماييد:

تاثير سهميه در كنكور سراسري ۹۷

تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 97

در جدول دومي كه اشاره كرديم كلمه سوابق تحصيلي نوشته شده يعني تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري سال 97 براي داوطلبي كه در رشته ازمايشي تحصيلي خود ازمون داده باشد، 30 درصد.و براي كسي كه رشته تحصيلي و گروه ازمايشي كنور او با هم يكي نباشد، تاثير سوابق تحصيلي در انتخاب رشته كمتر خواهد بود.
رتبه در سهميه يعني بعد از محاسبه رتبه كل كشوري داوطلب را در سهميه خود قرار داده و تراز سهميه او را محاسبه مي كنند. و منظور از رتبه كل نهايي همان تراز كسب شده داوطلب مي باشد.

درصدهاي تعلق گرفته سهميه اي به افراد خاص

طبق دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 97 سالهاي گذشته 80 درصد سهميه رشته مشاوره و راهنمايي به سهميه آموزگاران وزارت آموزش و پرورش، 40 درصد از ظرفيت هر كد رشتههاي ناحيه اي، منطقه اي و كشوري روزانه در استان هاي كرمانشاه، كردستان، لرستان، ايلام، بوشهر، كهگيلويه و بوير احمد، هرمزگان، چهارمحال و بختياري به داوطلبان بومي اين استان ها تعلق مي گيرد.

20 درصد ظرفيت در رشته هاي نوبت دوم در هر رشته به كارمندان دانشگاه ها،  10 درصد از رشته محل هاي پرستاري به بهياران واجد شرايط، 10 درصد ظرفيت رشته هاي نوبت دوم در هر رشته به كاركنان دانشگاه ها و كارمندان رسمي وزارت علوم و تحقيقات آن استان تعلق گرفته است.

از لحظ محاسبه براي سهميه بومي گزيني، در دوره هاي مجازي، سهميه كشور در دوره هاي بين المللي سهميه كشوري و بومي گزيني در نيمه حصوري 80 درصد بومي استان، در پيام نور 70 درصد بومي و 30 درصد بومي شهرستان هاي تحت پوشش، در غير دولتي 80 درصد بومي ناحيه و در رشته هاي شبانه 80 درصد به بومي همان استان تعلق مي گيرد.

" پيش به سوي دانشجو شدن "

اهميت مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۷

يك مشاوره انتخاب رشته كنكور 97 با در نظر گرفتن شرايط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز كنكور 97، پر درآمدترين رشته و بازار كار، علاقه، تراز آخرين نفر قبولي كنكور 96، مسافت و سطح علمي دانشگاهها و بسياري از فاكتورهاي ديگر مي تواند انتخاب رشته اي را انجام دهد كه نرم افزار انتخاب رشته تنها يكي از فاكتورها را دارا مي باشد.

توجه: افرادي كه تمايل به مشاوره حضوري تخصصي دارند جهت تعيين زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پيام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگي لازم با مشاوران تخصصي انتخاب رشته سراسري درخت دانش به عمل آيد.

براي مشاوره تخصصي رشته ها و زير گروهها بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور انساني ۹۷

مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي ۹۷

انتخاب رشته رشته هاي نيمه متمركز 97 (داراي مصاحبه)

درباره رشته هاي خاص نيز بايد براي انتخاب رشته دقت نمود. انتخاب رشته از بين رشته هاي تحصيلي دانشگاه مذاهب اسلامي در تهران، زاهدان، سنندج، دانشگاه صنعتي مالك اشتر حتما بايد رشته هاي انتخابي از اين دانشگاه ها در فرم انتخاب رشته در اولويت اول تا سي ام قرار داده شوند.

رشته هاي خاص دانشگاه شهيد مطهري تهران، دانشگاه غير انتفاعي اصول الدين، مؤسسه غير انتفاعي سوره، دانشگاه علوم قضايي و خدمات اداري(دادگستري)، دانشگاه علوم معارف قرآن كريم (وابسته به سازمان اوقاف و امور خيريه) كه داراي مراحل گزينش و معاينه و مصاحبه هستند بايد حتما در اولويت اول تا نهم در فرم انتخاب رشته قرار گيرند.

مشاوره تحصيلي درخت دانش(انتخاب رشته كنكور سراسري 97)

مشاوران با تجربه و متخصص درخت دانش با شناخت كامل از رشته هاي دانشگاهي و و بازار كار هر رشته و اطلاعات كامل درباره هر دانشگاه و مفسر در موضوعات كارنامه كنكور سراسري 97 مي تواند بهترين و مناسب ترين رشته ها را با توجه به رتبه اكتسابي شما داوطلبان گرامي انجام دهد، براي اطلاعات بيشتر نتايج انتخاب رشته كنكور 97 ميتوانيد بر روي لينك زير كليك نماييد:

براي اطلاعات بيشتر در مورد انتخاب رشته بدون كنكور رشته هاي دانشگاه آزاد بر روي لينك زير كليك نماييد و تا انتهاي پستاي ما را مطالعه بفرماييد:

مي توانيد جهت دستيابي به مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون كدگيري از تلفن ثابت تماس گرفته و آينده خود را با راهنمايي هاي مشاوران درخت دانش هموار كنيد.

 


برچسب: انتخاب رشته كنكور سراسري 97، شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري 97، مهلت و زمان دقيق انتخاب رشته كنكور سراسري 97، نحوه انتخاب رشته كنكور ، مشاهده كارنامه رتبه هاي برتر كنكور سالهاي گذشته، دانلود دفترچه ان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۶:۵۵ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد

بر اساس اطلاعيه 29 تير ماه 97 رئيس سازمان سنجش و آموزش كشور: در حال حاضر با همين ميزان سوابق تحصيلي كه وجود دارد 17 درصد رشته هاي روزانه و 40 درصد رشته هاي دوره هاي شبانه يا نوبت دوم بدون آزمون پذيرش دارند، اين در حالي است كه دانشگاه آزاد و پيام نور نيز بيش از 95 درصد ظرفيتشان بدون كنكور است.

دانشگاه آزاد در دوره هاي كارداني و كارشناسي بدون آزمون دانشجو مي پذيرد، براي انتخاب رشته بدون كنكور 97 خود متوجه اين موضوع باشيد كه خيلي از واحدهاي دانشگاه آزاد بدون كنكور از درجه علمي بالايي برخوردار مي باشند. در اينجا ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها را براي شما ذكر كرده ايم.

دانشگاه آزاد، در مراكز مختلف استان تهران و ديگر استانها و شهرستانها با رشته هاي متنوع زيادي در دوره نيمسال اول مهر ماه 97 در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد دانشجو مي پذيرد، در زير ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كه داراي سطح علمي بالايي هستند را قرار داده ايم، براي دريافت ليست رشته هاي بدون كنكور 97 هر كدام از دانشگاهها ميتوانيد بر روي نام دانشگاه كليك نماييد.

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران

 

"براي اطلاع از پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور 97، ليست رشته هاي بدون آزمون نيمسال اول (مهر 97) و ليست دانشگاه هاي بدون كنكور شهرستان ها تا انتهاي مقاله را مطالعه نماييد"

مشاوره رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول ۹۷

بر اساس اطلاعيه سازمان سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد ۹۷ كه به تازگي منتشر شد مي توان فهميد كه غير از 15 رشته پزشكي در تمامي رشته هاي غير پزشكي ما پذيرش بدون كنكور داريم كه بر اساس همين اطلاعيه 85 درصد كل رشته ها را بدون آزمون دانشگاه آزاد پذيرش دارد.

رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ و حتي رشته هاي پيراپزشكي بدون آزمون دانشگاه آزاد اين رشته ها را براي هر نيمسال تحصيلي دانشگاه آزاد بدون كنكور به ليست رشته هايش اضافه كرده و ما شاهد بوديم كه رشته دامپزشكي و ميكروبيولوژي و ... بدون آزمون در بهمن ماه 96 پذيرش داشته ايم.

و در اينجا يه سوال واسه ما و اكثر داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد پيش مي آيد كه:

براي نيمسال اول مهر 97 دانشگاه آزاد چه رشته اي را از رشته هاي پزشكي به ليست رشته هاي بدون كنكور اضافه خواهد كرد!!!؟؟؟

نكته مهم: براي اطلاعات بيشتر در زير رشته هاي بدون كنكور 97 را قرار داده ايم و همچنين براي امسال رشته هاي بدون كنكور مهر ماه داراي تنوع خاصي هستند كه به زودي ليست آنها از طرف سنجش دانشگاه آزاد در اختيار ما قرار خواهد گرفت، براي اطلاع از ليست كامل رشته هاي پيراپزشكي و پزشكي بدون كنكور نيمسال اول 97 و شرايط ورود بر اساس سوابق تحصيلي هر رشته ميتوانيد از طريق شماره ثابت بدون گرفتن پيش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نماييد.

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد علوم تحقيقات مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران مركز مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد تهران شمال مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد تهران غرب مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد تهران شرق ورودي مهر ۹۷

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد تهران جنوب نيمسال اول ۹۷

 " كنكور بي كنكور !!! "

پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور ۹۷

امروزه كنكور يكي از بزرگترين و فراگيرترين آزمون هايي است كه به صورت كشوري و بدون دخالت اشخاص با امنيت بالا برگزار ميشود اين يعني يك آزمون ايده آل و يكسان كه ميتوان با نتيجه گرفتن در آن رسيدن به اهداف خود را آسان كرد.

البته با توجه به اهميت اين آزمون دانش آموزاني كه توانايي بالا و يا شرايط گرفتن نتيجه مطلوب در اين آزمون را ندارند اين فرصت برايشان يك مشكل محسوب ميشود و ديگر انگيزه اي براي درس خواندن ندارند و حتي امكان دارد ديگر به ادامه تحصيل فكر نكند.

اما نگران اين مسله نباشيد چراكه دانشگاهايي در سرار كشور هستند كه بدون اين آزمون(بدون كنكور) داوطلبان خود را پذيرش ميكنند و بدون هيچ گونه تفاوتي نسبت به دانشگاههاي با كنكور ميتوان در اين دانشگاهها ادامه تحصيل نمود.

در زير ليست برخي از رشته هاي پرطرفدار دانشگاه آزاد بدون كنكور 97 را آورده ايم كه ميتوانيد بر روي آنها كليك نماييد، براي اطلاع از ليست كامل رشته هاي بدون كنكور 97 مي تواند اسم رشته را در سايت جامع درخت دانش جستجو كنيد.

رشته حقوق بدون كنكور

رشته پزشكي بدون كنكور

رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور

رشته روانشناسي بدون كنكور

رشته كارگرداني بدون كنكور

رشته مهندسي عمران بدون كنكور

ليست رشته هاي بدون كنكور تجربي دانشگاه آزاد ۹۷

يراي مشاهده ليست رشته هاي بدون كنكور تجربي_رياضي_علوم انساني_زبان و هنر دانشگاه آزاد مهر ماه ۹۷ بايد تا زمان انتشار دفترچه بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ منتظر بمانيم.

براي سال 97 پذيرش رشته هاي بدون كنكور افزايش 15 درصدي نسبت به سال هاي گذشته داشته است، بيشتر رشته هاي بدون كنكور همان رشته هاي بدون آزموني هستند كه در بهمن ماه دانشگاه آزاد پذيرش داشته اند.

براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور پيام نور بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه پيام نور

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ در مقطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته و كارداني پيوسته و ناپيوسته در دوره هاي تمام وقت و پاره وقت امسال با تنوع بيشتري پذيرش انجام مي شود.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول ۹۷

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول مهر ماه 97 از نيمه دوم مرداد ماه در مقطع كارداني پيوسته، كارداني ناپيوسته، كارشناسي پيوسته و كارشناسي ناپيوسته آعاز ميگردد. با توجه به تعداد زياد متقاضيان لازم به ذكر است كه داوطلبان عزيز از همان ساعات اوليه اقدام به ثبت نام نمايند و همچنين شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور در نيمسال اول همانند نيم سال دوم بهمن مي باشد، تنها تفاوتي كه هست شرط معدل و سوابق تحصيلي براي پذيرش نيمسال دوم لحاظ شده است، و اينكه رشته هاي پيراپزشكي هم مورد پذيرش قرار بگيرند. 

توجه: براي ثبت نام دانشگاه بدون كنكور ۹۷ بر اساس سوابق تحصيلي و رشته دلخواه خود و ظرفيت رشته ها و دانشگاه ها و ... سراسر كشور ميتوانيد از طريق (تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره) با شماره 9099072943 تماس حاصل نماييد.

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد استانها 97

جهت مشاوره و راهنمايي درباره كد رشته محل ها و ظرفيت ها و رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد استانها و شهرستانها بر اساس تراز دانشگاهها كافيست بر روي آنها كليك نماييد:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كرج

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تبريز

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اصفهان

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مشهد

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اروميه

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اردبيل

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزادخراسان جنوبي

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مازندران

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد همدان

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد گيلان

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزادكرمانشاه

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اهواز مهر ماه ۹۷، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد رشت 97، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد لرستان 97، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد زنجان 97، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد شيراز،رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كا كشور با مشاوران درخت دانش تماس حاصل فرماييد.

دوستان بايد توجه داشته باشند خيلي از رشته هاي بدون كنكور مهر ماه ٩٧ در ليست رشته هاي پايين ذكر نشده اند به اين دليل كه هنوز دفترچه ثبت نام نيمسال اول ٩٧ منتشر نشده است، به محض منتشر شدن دفترچه در كانال تلگرام درخت دانش اطلاع رساني خواهد شد.

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران با شماره تماس 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند، و يا ليست رشته هاي دانشگاه آزاد بدون كنكور استان تهران را بال دقت مطالعه نماييد.

مشاوره بدون كنكور دانشگاه آزاد درخت دانش

براي مشاوره دانشگاه بدون كنكور 97 مي توانيد از راههاي زير با مشاورين درخت دانش در ارتباط باشيد:

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد، كارداني بدون كنكور دانشگاه آزاد 97، كارشناسي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97، دانشگاه ازاد بدون كنكور، رشته هاي پزشكي بدون كنكور 97، رشته هاي بدون كنكور 97، پرطرفدارترين ر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۱:۱۲ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر نيمسال اول 97

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97

زمان دقيق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 ؟

شرايط ثبت نام بدون كنكور نيمسال اول مهرماه 97 ؟

معرفي ليست رشته هاي بدون كنكور مهرماه ۹۷ دانشگاه هاي آزاد تهران و شهرستان ها ؟

تاثير سوابق تحصيلي ( معدل كتبي ) در پذيرش بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 97 ؟

درصد اعمال سوابق تحصيلي در پذيرش بدون كنكور به چه معناست؟

سوال مهم: براي ثبت نام كارشناسي پيوسته پذيرش داوطلبان بر اساس كدام معدل است ؟

جدول تاثير سوابق تحصيلي در پذيرش بدون كنكور نيمسال اول ۹۷ كدام است ؟

آيا ثبت نام بدون كنكور دانشگاه ازاد مقطع كارشناسي ناپيوسته با محدوديت رشته (تجانس رشته ها) هم انجام مي شود ؟

بيشترين نوع سوال: آيا ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع كارداني پيوسته حتما بايد رشته انتخابي مرتبط با رشته ديپلم باشد؟

آيا در مقطع كارشناسي ارشد پذيرش بدون كنكور در دانشگاه آزاد براي ورودي مهر 97 داريم ؟

نحوه و مراحل ثبت نام اينترنتي و ده مرحله اي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ به چه صورتي مي باشد ؟

شرايط لازم براي ورود بدون كنكور به دانشگاه هنر تهران پذيرش تمامي رشته هاي هنر ؟

و ... ؟؟؟؟؟؟

در اين مقاله سعي داريم تعدادي از سوالات متقاضيان و داوطلباني بدون كنكور 97 كه با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفتند را براي دوستان عزيز پاسخ دهيم،

ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصيلي آزاد ۹۷

هر سال در دو دوره مهرماه و بهمن ماه پذيرش دانشگاه آزاد بدون كنكور انجام مي گيرد.

دانشگاه آزاد طي سالهاي گذشته براي اولين باردر نيمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصيلي يا همان معدل كتبي ثبت نام وپذيرش انجام داد و ديگر همانند سالهاي قبل زمان ثبت نام مهم نمي باشد و هر كسي زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتي در قبولي آن ندارد و تا پايان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون كنكور دانشگاه آزاد مي توانند ثبت نام خود را در سايت بدون كنكور انجام دهند،

سوابق تحصيلي نقش بسزايي در قبولي داوطلب در رشته مورد نظر دارد و متجانس بودن رشته پيش دانشگاهي با رشته انتخابي ادامه تحصيل مي تواند در قبولي داوطلب نقشي تعيين كننده داشته باشد، حالا اين سوال پيش مي آيد:

پذيرش بدون كنكور بر اساس سوابق تحصيلي به چه معناست؟

  • بدين معناست كه معدل كتبي ديپلم و معدل كتبي مدرك پيش دانشگاهي دانشجويان رشته هاي نظري براي ثبت نام بدون كنكور كارشناسي پيوسته ۹۷ ملاك پذيرش قرار خواهد گرفت.
  • معدل ديپلم رشته هاي فني و حرفه اي  ملاك پذيرش در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني ۹۷ خواهد بود.
  • معدل كارداني نيز ملاك پذيرش ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد مهر ۹۷ خواهد بود.

جدول تاثير سوابق تحصيلي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 97

در اين روش پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي ( معدل ) داوطلبان واجد شرايط ملاك ومبناي پذيرش قرار ميگيرد و اسامي پذيرفته شدگان در يك مرحله و به طور يكجا اعلام ميگردد. هر داوطلب براساس معدل كتبي ديپلم به اولين كد رشته/محل انتخابي كه از نظرعلمي برتري دارد در مقايسه با ساير داوطلبيني كه شرايط مشابه وي را دارند در صورت وجود ظرفيت معرفي ميشوند.

از آنجا كه پذيرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصيلي معدل ديپلم و پيش دانشگاهي صورت ميپذيرد و نظر به اين كه دروس امتحاني داوطلبان ديپلمه با توجه به نوع ديپلم آنان (رياضي،تجربي، انساني و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع ديپلم داوطلب با گروه آزمايشي كه متقاضي آن ميشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل كتبي متفاوت خواهد بود كه در اين خصوص توجه داوطلبان را به جدول ذيل معطوف ميدارد.(ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97)

گروه آزماشي رياضي فيزيك علوم تجربي ادبيات و علوم انساني علوم و معارف اسلامي ساير عناوين ديپلم
علوم رياضي و فني 100 74.4 31.4 31.4 31.4
علوم تجربي 80.9 100 31.4 31.4 31.4
علوم انساني 41.2 41.2 100 100 41.2
هنر 100 100 69.8 69.8 69.8
زبان هاي خارجه 100 100 100 100 100

ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 97 در دو مقطع انجام خواهد گرفت.

  • كارشناسي پيوسته
  • كارشناسي ناپيوسته

منظور از ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد همان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه ازاد مي باشد.ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد هيچ محدوديتي از نظر رشته هاي دوره كارداني ندارد و متقاضيان مي توانند تنها با داشتن يك مدرك كارداني بدون توجه به اينكه در چه رشته اي باشد ، در ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد شركت نمايند.

ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد مهر 97

تنها نكته قابل توجه در ثبت نام كارشناسي ناپيوسته بدون آزمون 97 اين است كه اگر رشته درخواستي براي ادامه تحصيل با عنوان رشته مدرك كارداني داوطلب متجانس نباشد داوطلب بايد حداقل تا 12 واحد و حداكثر تا 18 واحد جبراني گذرانده و بستگي به مرتبط يا نيمه مرتبط بودن رشته بايد واحد جبراني بگذراند.

براي مشاوره ثبت نام بدون كنكور مهر ۹۷، ليست كامل رشته هاي غير پزشكي و پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷ بر اساس سوابق تحصيلي و اولويت بندي 20 كد رشته انتخابي در انتخاب رشته بدون كنكور مهر ۹۷ و معرفي رشته هاي بدون كنكور و بازار كار آنها و موقعيت مكاني دانشگاه هاي آزاد بدون كنكور و ... مي توانيد با شماره 9099072943 (ازطريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره)تماس حاصل نماييد.

زمان ثبت نام كارشناسي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام در دانشگاه آزاد در مقطع كارشناسي هم به دو صورت پيوسته و ناپيوسته ارائه مي شود كه ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد 97 براي داوطلباني كه در كنكور سراسري شركت نكرده اند نيز امكان پذير خواهد بود. زمان ثبت نام بدون كنكور كارشناسي در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه 97 انجام مي شود و  ورودي هاي مهر ماه مي بايست درنيمه دوم مرداد ماه براي ثبت نام خود اقدام نمايند و ورودي هاي بهمن ماه مي بايست در دي ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

شرايط ثبت نام بدون كنكور آزاد 97

شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97 در مقطع كارشناسي به اين صورت است كه داوطلب بايد حتما داراي مدرك پيش دانشگاهي باشد بنابراين در اين بخش به شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد در مهر ماه 97 مي پردازيم. شرايط ثبت نام بدون كنكور در كارشناسي پيوسته و ناپيوسته متفاوت است. شرط لازم براي داوطلباني كه قصد ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته را دارند دارا بودن مدرك پيش دانشگاهي و براي داوطلبان متقاضي ثبت نام در مقطع كارشناسي ناپيوسته، دارا بودن مدرك كارداني ( فوق ديپلم ) مي باشد. داوطلبان متقاضي ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد لازم است از مدارك مورد نياز ثبت نام نيز آگاه شوند.

نحوه ثبت نام كارشناسي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

نحوه ثبت نام بدون كنكور مهرماه 97 به صورت اينترنتي خواهد بود و داوطلبان جهت انجام ثبت نام مي بايست به سايت سنجش مراجعه و پس از تكميل ثبت نام رسيد ثبت نام را دريافت كنند تا در زمان تعيين شده از سوي دانشگاه مربوطه با در دست داشتن مدارك ديگر به صورت حضوري جهت تكميل ثبت نام نهايي به دانشگاه مربوطه مراجعه نمايند،سامانه مشاوره و هدايت تحصيلي درخت دانش ميتواند ابهامات شما را رفع كند و شمارا از آخرين اخبار و اطلاعات آگاه سازد و در تمامي مراحل ثبت نام شما از جمله انتخاب رشته بدون كنكوردر كنار شما باشد تنها كافيست با شماره تلفن 9099072943 تماس گرفته و يا به سايت www.derakhte-danesh.com مراجعه نماييد.

رشته هاي پرطرفدار بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ۹۷

امسال براي سال 97، 95 درصد پذيرش رشته هاي دانشگاه آزاد و پيام نور به صورت بدون كنكور مي باشد.

اكثر رشته هاي تاپ و پرطرفدار غير پزشكي و رشته هاي بدون كنكور تجربي نيز شامل رشته هاي بدون كنكور مهر 97 مي باشند.

در آزمون كنكور 97 دانش آموزاني كه توانايي بالا و يا شرايط گرفتن نتيجه مطلوب در اين آزمون را ندارند اين فرصت برايشان يك مشكل محسوب ميشود و ديگر انگيزه اي براي درس خواندن ندارند و حتي امكان دارد ديگر به ادامه تحصيل فكر نكند.

اما نگران اين مسله نباشيد چرا كه دانشگاهايي در سرار كشور هستند كه بدون اين آزمون (بدون كنكور) داوطلبان خود را پذيرش ميكنند و بدون هيچ گونه تفاوتي نسبت به دانشگاههاي با كنكور ميتوان در اين دانشگاهها ادامه تحصيل نمود.

براي مشاهده و دريافت مهلت و تاريخ ثبت نام بدون كنكور نيمسال اول 97، زمان بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 بر روي لينك زير كليك نماييد:

زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد مهر 97

ثبت نام بدون كنكوركارداني دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 97 يعني همان مهر ماه همانند كارشناسي بدون كنكور و در دو مقطع صورت ميگيرد

  • كارداني پيوسته 
  • كارداني ناپيوسته 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول (مهر ماه 97 ) در مقطع كارداني به  دو صورت پيوسته و ناپيوسته ارائه خواهد شد كه كار را براي داوطلبان راحتر كرده است. نكته مهمي كه لازم است داوطلبان به آن توجه داشته باشند اين است كه شركت در كنكور سراسري از شرايط ثبت نام نخواهد بودو اين مورد سبب آن شده كه متقاضياني كه به هر دليلي شرايط شركت در كلاس هاي آموزشي و كلاس هاي كنكوري را ندارند يه راحتي و بدون نگراني خاصي وارد دانشگاه شوند.

"براي دريافت اطلاعات بيشتر در باب موضوعات تاثير معدل در ثبت نام بدون كنكور كارداني مهر ۹۷، انتخاب رشته غير از زيرمجموعه مورد نظر تحصيلي، انتخاب رشته تكميل ظرفيت سراسري نيمسال دوم و مراحل ثبت نام بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 با تلفن ثابت همراه با مشاوران مجرب درخت دانش باشيد" 

انتخاب رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد.

رشته هاي نظري بدون كنكور دانشگاه آزاد مهرماه 97

رشته هاي زيرگروه علوم رياضي

رشته هاي مهندسي شامل مهندسي پزشكي، مهندسي نفت، مهندسي معماري، مهندسي عمران، مهندسي نرم افزار كامپيوتر، مهندسي IT و .... پذيرش انجام خواهد شد، بيش از 90 درصد رشته هاي رياضي بدون كنكور اعلام ظرفيت مي كنند و پذيرش بدون كنكور دارند.

رشته هاي زيرگروه علوم انساني

رشته هاي دانشگاه آزاد بدون كنكور كه در دانشگاه آزاد مورد پذيرش قرار مي گيرند براي زيرگروه علوم انساني شامل مديريت ها، حسابداري، حقوق، روانشناسي، تاريخ و .... پذيرش انجام خواهد شد.

رشته هاي زير گروه علوم تجربي

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 و رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد براي مهرماه 97 شامل ميكروبيولوژي، دامپزشكي، زيست شناسي، زمين شناسي، علوم مهندسي صنايع غذايي، شيمي كاربردي، توليد و ژنتيك گياهي و ..... پذيرش انجام خواهد شد، اين احتمال وجود دارد كه براي نيمسال اول مهر ماه 97 برخي از رشته هاي پيراپزشكي به همين ليست رشته ها اضافه بشند.

پذيرش در رشته هاي هنر و زبان خارجه هم در مقطع كارشناسي انجام خواهد شد كه شامل موسيقي، بازيگري، تئاتر، مترجمي زبان هاي خارجي كه شامل روسي، انگليسي، المان، چيني، و .... پذيرش انجام خواهد شد.

نكته قابل توجه:

رشته هاي بدون كنكور پزشكي و دندان پزشكي و همچنين پيراپزشكي در داخل كشور پذيرش نخواهيم داشت و در صورت ارائه شدن اطلاعات جديد در باب موضوع پذيرش بدون كنكور رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي در خارج از كشور مي توانيد با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش(ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97)

مشاوران تحصيلي درخت دانش در تمامي مقاطع تحصيلي از جمله برنامه ريزي درسي تيزهوشان 97، تحصيل پزشكي در خارج از كشور، ثبت نام بدون كنكور مهرماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي و ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور در كنار شما خواهند بود براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاوران تحصيلي درخت دانش با شماره تماس 9099072943 از طريق شماره گيري با تلفن ثابت و بدون نياز به كد در كنار شما خواهند بود.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرامسامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

به اميد موفقيت داوطلبان پر تلاش ايران عزيز


برچسب: ثبت نام بدون كنكور دانشگاه ازاد 97، ثبت نام بدون كنكور 97، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور نيمسال اول 97، ثبت نام مهر ماه دانشگاه آزاد بدون كنكور ،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۵۰:۵۴ توسط:teletexting@outlook.com موضوع:

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97

آزمون سراسري 97 به منظور پذيرش دانشجو در دوره هاي روزانه، شبانه، نيمه حضوري، مجازي، پرديس خودگردان، دانشگاه آزاد، پيام نور، علمي كاربردي در دهه اول تير ماه در 375 شهرستان، 479 حوزه امتحاني و 22 كشور خارجي برگزار شد.(اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97)

كليد اوليه سوالات كنكور سراسري 97 در دهم تير ماه 97 بر روي سايت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

ضمن اعلام اين خبر توسط دكتر حسين توكلي مشاور عالي سازمان سنجش آموزش كشور افزود:

"از تعداد يك ميليون و 11 هزار داوطلب شركت كننده در آزمون سراسري 97 تعداد 600 هزار نفر زن و مابقي مرد هستند"

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97 

 

زمان اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97 مشخص شد

تاريخ و زمان دقيق اعلام نتايج اوليه كنكور 97 از طرف سازمان سنجش اعلام شد و در دهه دوم مرداد ماه 97 نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷ در سايت سنجش اعلام خواهد شد.

نتايج كنكور سراسري ۹۷ بر اساس زمانبندي در دو نوبت اعلام خواهد شد:

  • اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 
  • اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري ۹۷ به صورت كارنامه و بر اساس نمرات علمي منتشر خواهد شد كه شامل: رتبه كشوري، رتبه منطقه، رتبه زيرگروهها، درصد نمره هاي اكتسابي توسط داوطلب مي باشد.

بعد از منتشر شدن نتايج اوليه كنكور 97 داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، انتخاب بر اساس اولويت هاي انتخابي خود انتخاب رشته كنكور سراسري 97 مي كنند و مي توانند تا 150 اولويت انتخاب كنند. دقت در اين مرحله اهميت زيادي دارد چون بايد اولويتها را بر اساس شانس قبولي خود در فرم انتخاب رشته خود وارد نمايند.

زمان اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري 97

نتايج نهايي كنكور سراسري 97 بعد از تمام شدن انتخاب رشته داوطلبان، بر اساس كارنامه اوليه و رتبه منطقه و رتبه كشوري در اعلام نتايج كنكور سراسري 97 در نيمه ي دوم شهريور ماه 97 اعلام خواهد شد.

سوال مهم: ملاك انتخاب رشته كنكور سراسري 97 در نتايج كارنامه كنكور سراسري 97 رتبه كشوري است يا رتبه منطقه؟

 

داوطلبان براي مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 97 مي توانند به سايت اينترنتي سنجش مراجعه كرده و نتايج كنكور 97 خود را مشاهده نمايند، و يا با مشاوران مجرب انتخاب رشته درخت دانش از طريق شماره 9099072943 تماس حاصل نماييد.

مشاوره اعلام نتايج كنكور سراسري درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در انتخاب رشته كنكور سراسري 97 و مشاوره نتايج كنكور سراسري 97 همراه شما دوستان عزيز خواهند بود. دوستان مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره تماس 9099072943 با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشند.

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97، مشاهده نتايج كنكور سراسري 97، نتايج اوليه كنكور 97، نتايج كنكور سراسري 97، زمان اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري 97،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۸:۴۸ توسط:teletexting@outlook.com موضوع: